|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 11 November 2008, 14:12:20 » |
|
|
|
|
|
|
eijkie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 11 November 2008, 14:11:18 » |
jazeker hij heeft toch heel wat op zijn kerfstok,dit keer moet het toch gebeuren . En ik hoop dat hij vast wordt gezet in Thailand. Hij deugt van geen kant,volgens mij is zijn vader ook niet zuiver.
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 10 November 2008, 16:45:39 » |
waarom zou Joran vluchten... als hij niks op zijn kerfstok heeft??? dat zet toch een ieder aan het denken. Als joran zich van geen kwaad bewust is en hij bluft zelfs dat die Peter bewust op deze manier in de val liet lopen, dan zou hij toch minimaal zijn slaatje slaan om alle mensen uit te lachen die hier aandacht aan besteden. hij zou die meisjes kunnen betalen om te zeggen, dat alles een (smerig) grapje was om peter erin te luizen... en Joran kan samen met zijn papa verder gaan met al hun praktijken die het daglicht niet mogen zien. Joran valt wel erg door de mand om zijn benen te nemen. 
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 10 November 2008, 13:42:15 » |
Waar zou Peter R de Vries hem nu een woning aangeboden hebben, om de volgende aflevering voor te bereiden?
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 10 November 2008, 13:17:53 » |
bangkok uit bedoel ik.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 10 November 2008, 13:17:14 » |
joran is bangkok maar hij is nog in thailand.
|
|
|
|
|
|
Nans
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 10 November 2008, 11:33:09 » |
oppakken die Joran en niet uitleveren dan krijgt ie wat hem toekomt .. ook nog voor Nathalie...de smeerkees..
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 10 November 2008, 11:24:49 » |
Joran is nu gevlucht
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 10 November 2008, 00:44:37 » |
nou ik ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren na deze uitzending voordat ze hem oppakken ik kijk tegenwoordig nergens meer van op al zie je voor je eigen ogen dat er bewijzen genoeg zijn zullen ze er toch wel weer een draai aan geven dat er nog steeds geen bewijs is ik zit hier echt met kromme tenen na het zien weer van deze uitzending en denk dat het weer net zo zal gaan als met de vorige uitzending het is echt onbegrijpelijk waar dit viese respektlose mannetje overal mee weg kan komen en je kan wel na gaan met wat voor vuiligheid hij allemaal bezig is want hoe krijgt hij het in godesnaam voorelkaar om in zo dure fila te zitten waar doet hij het allemaal van en het is onbegrijpelijk wat peter r in het begin van de uitzending vertelde waarom ze daar op aruba zo lang nodig hebben met het onderzoek dat ze daar 9 maanden voor nodig hebben en nog niets weten daar zet ik ook mij vraag tekens bij dat het zo lang moet duren ik vindt het onbegrijpelijk in mijn ogen hebben ze door peter r de vries genoeg bewijzen laten zien om hen achter de trailies te zetten het zou mij dan ook benieuwen hoe lang het duurt dat je er wat over hoort in het nieuws en inderdaad geeniee het is overduidelijk dat zijn vader er wat mee te maken heeft daar kan je niet onder uit die weet er zeer zeker meer van ongelooflijk 
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 10 November 2008, 00:26:28 » |
zie je dat Pappie de hulp was van die Joran! gelukkig dat er praatgrage exen van Joran zijn  En volgens de advokaat moeten ze hem nu wel oppakken!!! dankzij PrdVries,die hem 1000euries gaf!maar die gokverslaafd kind van der Sloot maar al te graag aannam #iconwink
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 9 November 2008, 21:18:32 » |
nou ik ben erg benieuwd waar peter r de vries straks mee aan komt want het moet nou toch wel eens afgelopen zijn met die joran om overal de popi jopie uit te hangen zonder dat hij nou eens opgepakt wordt wat voor bizondere onthulingen zou peter nog meer laten zien met zijn uitzending over joran met de verborgen camera dat joran in vrouwenhandel zit ik ben nou wel eens benieuwd of dit genoeg bewijs is om die lumel op te pakken ik vrees dat dit weer het zelfde gaat als de vorige keer en er weer geen genoeg bewijs is met dit slappe rechts sisteem tenslotte mogen tegewoordig het grootste tuig gewoon nog vrij rondt lopen ik heb het echt te doen met de ouders van nathalie dat moet toch verschrikkelijk voor ze wezen dat ze dit niet kunnen afsluiten zonder dat de daders en joran achter slot en grendel zit het idee voor ze dat die hufter nog gewoon vrij rondt loopt is ondraagelijk en ik hoop dan ook voor ze dat deze uitzending wat voor ze oplevert en dat joran eindelijk is opgepakt wordt krijgen de ouders eindelijk een beetje rust nou ja rust
|
|
|
|
|
|
geeniee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 8 November 2008, 20:45:24 » |
ik ben benieuwd wat PdV ervan gemaakt heeft kijk zondag! en ik hoop dat er nog een vervolg komt #iconwink zodat ze die Joran heeeeeeel lang kunnen opsluiten! 
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 8 November 2008, 20:03:34 » |
Tuurlijk zegt Joran dat hij gebluft heeft. DFat is de enige manier om onder een strafbaar feit uit te omen.Als hem dat lukt tenminste want ook poging tot is strafbaar. Peter R had beter nog even kunnen wachten en Freek had gelijk toen hij zei dat hij Joran beter op heterdaad had kunen betrappen en justitie desnoods een subhoer had kunnen inzetten . Heel jammer dat het 1 en ander al naar buiten is gekomen. Als ik Peter R was had ik nog even gewacht en er voor gezorgt dat bluffen werkelijkheid werd en dan pas ingegrepen.
|
|
|
|
|
|
geeniee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 8 November 2008, 15:36:31 » |
gisteren was hij op net 1 bij pauw en witteman! daar vroegen ze hem dat ook,maar hij antwoorde hoe dan het meisje de hele reis hiernaartoe,aangekomen en dan zeggen je gaat weer terug  ik wacht ff de uitzending af en btw PrdVries zorgt er wel voor dat die Joran geen rust krijgt  #iconcool
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 8 November 2008, 11:12:57 » |
Joran heeft weer gebluft zogenaamd, kijk bij de telegraaf!
Had de Vries niet net iets verder moeten gaan voor bewijs???
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 7 November 2008, 14:02:14 » |
Ja hij schijnt nu in de vrouwenhandel in Thailand te zitten.
|
|
|
|
|
|
geeniee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 7 November 2008, 08:28:48 » |
dat as zondag bij Peter de Vries,er weer een filmpje komt van Joran v d Sloot!! #iconwink Nu handelt hij in jonge Thaise meisjes voor viespeuken! #iconrolleyes ben benieuwd,daarom dat hij het had over uitspraken van hem die niet mochten uitgebracht worden #iconwink
|
|
|
|
|
|
geeniee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 6 November 2008, 17:03:17 » |
dat er net op het nieuws was mevr.Vogelaar  over alochtonen er een grote groep goed bezig =,maar er ook probleem jongeren van mocro/nederl.afkomst zijn  en er was toch niks aan het handje 
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 6 November 2008, 12:37:49 » |
bedoel je fam.Frans Bauer? ik vind gezinsuitbreiding altijd een feest. de fam. heeft al 3 jongens,dus,ik hoop voor ze dat het een verrassing is.maar ??????? mijn ouders hadden een leuke buuf,die hadden al 4 jongens en verlangde naar een meisje, tenslotte hadden zij 6 jongens.  als het er niet in zit dan komt het er echt niet uit #iconrolleyes maar wel hele leuke broers van elkaar die 6, heb er leuke herinnering aan. 
|
|
|
|
|
|
jetteke1969
ik ben jetje retteketetje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 6 November 2008, 10:53:36 » |
fam. bauer krijgt gezinsuitbreiding
|
|
|
mijn leven is een grote lachpartij
|
|
|
geeniee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 6 November 2008, 09:19:18 » |
het wordt een hell of a job,om de dollar weer goed te krijgen! maar hoop doet leven!als de ander aan de macht had gestaan, dan pas was het end zoek!want diegene was voor nog meer oorlogcentjes geweest! en hoe Obama het gaat doen met iedere Amerikaan aan een ziekenzorg te helpen,ben benieuwd!
|
|
|
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 6 November 2008, 02:47:25 » |
Het duurt inderdaad zeker 2 jaar voordat er veranderingen merkbaar zijn . Ook al ben ik het niet op alle fronten met Obama eens , als ie maar de helft van zijn beloftes waarmaakt dan staan het land en z`n inwoners er zeker beter voor. Hopelijk is hij sterk genoeg om zich aan z`n verkiezings programma te houden . Het gaat tenslotte niet om de mens Obama, maar om hoe hij het land denkt te gaan besturen .
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 5 November 2008, 16:29:30 » |
Ik hoop dat die de kans krijgt Obama om amreikia weer op de rit te zetten.Voorlopig is het land naar de knoppen en mag die puin ruimen van bush.En over een jaar of 2 praten we verder.Hij moet wel een kans krijgen.Vind hem in ieder geval een sympahtiek persoon beter als die al gore dat vond ik helemaal niks.
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 5 November 2008, 14:16:33 » |
Denk dat als er wat gaat veranderen het pas naar 2 jaar merkbaar zal zijn.
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 5 November 2008, 14:09:08 » |
ik weet het niet!
vind het zo wie zo allemaal bla bla bla, om stemmen binnen te halen! elkaar een beetje afzeiken en naar beneden halen!
ik moet het nog zien hoe dit afloopt! maar alles is beter dan BUSH! toch???
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
|