elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4233 Gepost op: 6 September 2010, 08:07:58 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4232 Gepost op: 6 September 2010, 08:06:30 » |
In de Paulus Potterstraat woont op twee hoog een man die in de ziektewet zit, maar niet ziek is. De man zit op het dak in zijn duiventil. Zijn vrouw heeft een loodgieter besteld. Die loodgieter staat beneden aan de trap in de Paulus Potterstraat en roept: "H? mevrouw, we komen voor dat schijthuis van u dat niet werkt." Waarop die vrouw tegen haar man op het dak roept: "Jan, vooruit, je nest in, de controleur van de ziektewet is er." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4231 Gepost op: 6 September 2010, 08:03:38 » |
Een vertegenwoordiger in landbouwmachines komt bij een aardbeienkweker en probeert de man enthousiast te maken voor de nieuwste uitvinding op het gebied van de aardbeienteelt. "Meneer", zegt hij, "ik heb hier een machine, die kunt u over het veld rijden, die plukt de aardbeien, scheidt de steeltjes van de aardbeien, maakt ze schoon en stopt ze voor u in een bakje, echt geweldig! U kunt dit hele veld in uw eentje in drie uurtjes afwerken!" De boer kijkt de vertegenwoordiger nadenkend aan en vraagt: "ken die machine ook pijp'n?" "Pijpen?" vraagt de vertegenwoordiger, "nee, dat kan ie niet". "Oh", zegt de boer, "dan houd 'k het toch maar bij m'n vier pluksters!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4230 Gepost op: 4 September 2010, 08:54:47 » |
Een jongetje, dat met zijn vader in de dierentuin loopt, vraagt plotseling: "Trouwen ezels eigenlijk ook, papa?" Vader zucht: "Aleen maar ezels, jongen, alleen maar ezels.... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4229 Gepost op: 4 September 2010, 08:51:12 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4228 Gepost op: 4 September 2010, 08:49:19 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4227 Gepost op: 3 September 2010, 09:00:03 » |
Een drogist komt vrijdagavonds thuis met een blauw oog. Zijn vrouw vraagt hem wat er is gebeurd. Nou vanmiddag kwam er een man de winkel binnen voor drie pakken Maxi-maandverband. Na het afrekenen wenste ik hem een prettig weekend. Toen kreeg ik een klap op mijn oog. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4226 Gepost op: 3 September 2010, 08:51:54 » |
Kalende man vraagt aan zijn kapper of er een probaat middel tegen kaalheid bestaat. De kapper antwoordt, na even nadenken: "Nou, persoonlijk heb ik veel baat gevonden bij vrouwelijke lichaamssappen." De man kijkt de kapper eens aan en zegt verbaasd: "U bent zo kaal als een biljartbal!" "Weet ik," zegt de kapper stralend, "maar heeft u al eens goed naar die snor van mij gekeken?" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4225 Gepost op: 3 September 2010, 08:48:49 » |
|
|
|
|
|
|
Jessica
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4224 Gepost op: 1 September 2010, 12:50:07 » |
Een gesprek aan tafel tussen vijf chirurgen ...
De eerste zegt: "Ik heb het liefste boekhouders op mijn snijtafel, want als je die opent, vind je alle organen genummerd, en dat is vreselijk gemakkelijk".
De tweede antwoordt: "Ja, maar je moet eens elektriciteitsmannen op je snijtafel leggen, alles in hun lichaam is geordend volgens de kleurcode".
De derde zegt daarop: "Nee, de bibliothecarissen, die zijn het beste om te opereren, alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde".
De vierde zegt hierop: "Weten jullie, ik heb het liefste de constructiebouwers, die mannen hebben er begrip voor als je reserveonderdelen over hebt". De vijfde zegt uiteindelijk: "Jullie hebben het allemaal goed mis. De politici zijn 't gemakkelijkste: geen ruggengraat, geen hart, geen ballen, geen hersenen, en je kunt het achterwerk met het hoofd verwisselen!".
|
|
|
|
|
|
Jessica
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4223 Gepost op: 1 September 2010, 12:48:28 » |
Trotse vaders
Vier vrienden treffen elkaar na zo´n dertig jaar opnieuw tijdens een feestje.
Nadat ze een aantal borrels hebben gedronken, gaat er één van hen naar het toilet.
De drie die achterblijven beginnen te praten over hun kinderen. De eerste zegt: mijn zoon is mijn allergrootste trots! Hij begon als hulpje binnen een bedrijf. Ging studeren en studeerde af als boekhouder. Promoveerde tot bedrijfsleider en is nu directeur van het bedrijf. Hij is zó rijk, zó rijk, dat ie z´n beste vriend voor z´n verjaardag de allernieuwste Mercedes compressor cadeau heeft gedaan.
Zegt de tweede: oh man, da´s niet misselijk! Maar ja, mijn zoon is óók mijn allergrootste trots! Hij begon als verkoper op een reisbureau. Studeerde daarna voor piloot en begon te werken voor een grote luchtvaartmaatschappij. Kocht zich in als compagnon en is inmiddels eigenaar van het grootste deel van het bedrijf.En hij is zó rijk, zó rijk, dat hij z´n beste vriend een Boeing 737-700 cadeau heeft gedaan voor z´n verjaardag!
Zo, zegt de derde, da´s óók niet mis! Mijn zoon is óók schathemeltje rijk.
Hij studeerde voor ingenieur en begon zijn eigen architectenbureau.
Dat liep zó grandioos goed dat hij inmiddels miljonair is!! Hij heeft z´n beste vriend dan óók iets héél bijzonders gegeven.. Speciaal voor z´n verjaardag, heeft hij een villa voor hem ontworpen van zo´n 1000mtr2!
Terwijl de drie mannen elkaar feliciteren met de geweldige zonen die ze wel niet hebben, komt nummer vier ook weer terug van het toilet. Hij vraagt aan de mannen waarom ze toch zo ontzettend blij zijn?
Nou we hebben het net over onze zonen en over hoe trots we wel niet op ze zijn! En jouw zoon? Wat doet ie?
Mijn zoon? Zegt de vierde, mijn zoon is homo en hij verdient de kost als danser in een gay-bar.
Oooo....wat erg voor je! Je zult wel heel erg teleurgesteld in hem zijn?? Oh nee hoor, helemaal niet!! Hij is mijn zoon en ik hou verschrikkelijk veel van hem zoals hij is!! Hij is mijn trots en hij heeft altijd zoveel geluk!! Weet je, hij heeft pas z´n verjaardag gevierd, en toen kreeg hij een villa van 1000 mtr2, een Boeing 737-700 en een Mercedes compressor cadeau van z´n drie lovers !!
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4222 Gepost op: 1 September 2010, 07:59:27 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4221 Gepost op: 1 September 2010, 07:58:06 » |
"Dokter, mijn handen trillen de laatste tijd zo." "Drinkt u veel, meneer?" "Nee niet echt, dokter, het meeste valt ernaast." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4220 Gepost op: 1 September 2010, 07:57:04 » |
Komt een vrouw bij de dokter: "Dokter, ik zo'n last hier van onderen." "Kleedt u zich maar uit dan zal ik even kijken," zegt de dokter. Dus die vrouw kleedt zich uit en de dokter kijkt even een paar minuten naar binnen en zegt: "Kleedt u zich maar weer aan, ik heb het al gezien." De vrouw kleedt zich aan en zegt tegen de dokter "En? Wat heb ik? Is het ernstig?" "Nou," zegt de dokter, "U heeft last van witte vloed, het is chronisch en ik moet het opereren." "Wat zegt u?" vraagt de vrouw geschrokken. Dus de dokter antwoordt: "U heeft last van witte vloed, het is chronisch en ik moet het opereren." De vrouw gaat naar huis en daar aangekomen vraagt haar man: "En, wat zei de dokter?" "Nou," zegt de vrouw, "Ik begin een beetje doof te worden en kon het vrij moeilijk verstaan, maar volgens mij zei hij: U heeft een witte poes, dat is komisch en dat wil ik fotograferen!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4219 Gepost op: 31 Augustus 2010, 10:37:18 » |
Twee staalarbeiders komen in de hemel aan. Ze kloppen aan bij de hemelpoort, maar ze worden slechts ontvangen door Petrus. "Hoe durven jullie hier te komen, met al die stakingen die op aarde georganiseerd zijn! Geen sprake van dat ik jullie zou binnenlaten." En hij stuurt ze naar de hel. Twee dagen later krijgt Petrus Satan op bezoek. "Zeg eens, die twee staalarbeiders, die moet je absoluut terugnemen. Ze hebben al twee ovens stilgelegd!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4218 Gepost op: 31 Augustus 2010, 10:31:40 » |
Zelfde booreiland, nu is er een man die een week met verlof aan wal mag. Hij vraagt aan de rest of ze nog speciale wensen hebben, dingen die hij mee moet nemen van het vaste land. De meeste mannen vragen hem om een opblaaspop mee te nemen omdat vrouwen niet zijn toegestaan en vier weken op zo'n booreiland is toch een hele tijd. Zo gezegd zo gedaan. De man komt na een week terug met de opblaaspop. Dringen natuurlijk maar dan gaat er toch een als eerste met de pop naar zijn kamer. Na een kwartier komt de man ontgoocheld terug. "En hoe was het ?" vroegen de anderen. Waarop de man zegt: "Waardeloos, ik had haar net opgeblazen toen beet ik in haar tiet waarop ze een scheet liet en zo het raam uit vloog." 
|
« Laatste verandering: 31 Augustus 2010, 10:33:27 door elly »
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4217 Gepost op: 31 Augustus 2010, 10:29:37 » |
Op een booreiland mogen normaal geen vrouwen komen. Toch besluit de baas van de Oliemaatschappij samen met zijn bloedmooie vrouw een aantal dagen aan boord te verblijven. Maar zoals dat gaat in de zakenwereld na ??n dag wordt hij al weggeroepen voor zaken. Hij besluit zijn vrouw aan boord te laten maar doet haar voor de zekerheid toch maar een kuisheidsgordel om. Een hele gemene met twee messen die iedere vorm van penetratie genadeloos afstraffen. Na drie dagen komt de baas terug en wil toch weten of er iemand is die de verleiding niet heeft kunnen weerstaan. Iedereen moet zich opstellen in een lange rij en zijn broek laten zakken. En ja hoor al die pikken afgesneden, behalve van de laatste vent. De baas loopt naar hem toe en vraagt: "En waarom ben jij niet met mijn vrouw naar bed geweest ?" Waarop de man zegt "hmmhmhlhmhmmlhmhllmhmlhlmhlmhmlh" 
|
|
|
|
|
|
Jessica
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4216 Gepost op: 31 Augustus 2010, 10:23:39 » |
Slapjanus
Een vader vindt zijn zoon een slappeling en om die reden meldt hij hem aan bij de para's, zodat hij discipline en wat meer pit in zijn donder krijgt.
Na twee weken is de zoon weer thuis en brengt verslag uit.
En toen was het gisteren zover, onze eerste sprong.
Op 4 kilometer hoogte schoof de sergeant de deur open en sprongen de eerste enthousiaste para's meteen naar buiten."
Zegt zijn vader: "Daar zat jij dus bij natuurlijk!"
De zoon: "Euh, om eerlijk te zijn niet, nee.
Het was zo dat de sergeant de achterblijvers een voor een bij de lurven pakte en ze zo het vliegtuig uit smeet”.
Zegt zijn vader: "En hup daar ging je!"
De zoon: "Euh, .... om eerlijk te zijn niet, nee.
Ik bleef als laatste over en smeekte de sergeant of ik alsjeblieft in het vliegtuig kon blijven.
Hij werd woest en schreeuwde, dat als ik niet sprong, hij me er uit zou trappen!
Hij wilde me beetpakken, maar ik greep een stang en hield me zo stevig vast dat hij niets kon doen".
Zegt zijn vader: "Maar je hebt gesprongen, toch?"
De zoon: "Tja, hoe zal ik dat uitleggen......
Nou op een gegeven moment riep de sergeant onze instructeur erbij.
Dat is een neger, een reus....niet te geloven zeg!
Hij ging naast me staan, knoopte zijn gulp open en haalde zijn geslachtsdeel tevoorschijn.
Ik zweer het, die was minstens 30 cm lang, dik als een slaghout en een eikel ter grootte van een tennisbal.
Toen riep hij: "Twee keuzes: je springt nu dit vliegtuig uit of ik ram deze jongen zonder pardon zo die dikke reet van je in".
Zegt zijn vader: "En toen sprong je?"
De zoon:
"In het begin wel een beetje !!!"
|
|
|
|
|
|
kusjes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4215 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:58:36 » |
die van alian is zeker oke hahahha
|
|
|
geniet van het leven en koester de mensen die je lief heb
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4214 Gepost op: 30 Augustus 2010, 09:36:18 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4213 Gepost op: 30 Augustus 2010, 09:34:45 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4212 Gepost op: 30 Augustus 2010, 09:27:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4211 Gepost op: 30 Augustus 2010, 00:38:05 » |
die is ook cool van tineke hahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4210 Gepost op: 30 Augustus 2010, 00:34:58 » |
die is cool !!!!! alien 
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4209 Gepost op: 29 Augustus 2010, 18:50:32 » |
Deze heeft mijn Surinaamse vriendin op het toilet hangen:
ALS IK IN DE ZON LIG BEN IK ZWART ALS IK KWAAD BEN BEN IK ZWART ALS IK ZIEK BEN BEN IK ZWART ALS IK HET KOUD HEB BEN IK ZWART ALS IK HET WARM HEB BEN IK ZWART ALS IK DOOD BEN BEN IK ZWART: _ ALS JIJ IN DE ZON LIGT BEN JE BRUIN ALS JIJ KWAAD BENT BEN JE ROOD ALS JIJ ZIEK BENT BEN JE GEEL ALS JIJ HET KOUD HEBT BEN JE BLAUW ALS JIJ HET WARM HEBT BEN JE ROOD ALS JIJ DOOD BENT BEN JE WIT _ EN JE NOEMT MIJ EEN KLEURLING ???
|
|
|
|
|
|
|