elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: 27 December 2008, 17:38:23 » |
Het examen van de buschauffeur Een man doet examen als buschauffeur. Op een gegeven moment zegt de examinator: "Veronderstel, je hebt een bus vol met vakantiegangers en precies op een onbewaakte overgang slaan je remmen vast en in de verte komt een trein aan denderen. Wat doe je?" Zegt de man: "Ik bel mijn grote broer." "Waarom je grote broer?", vraagt de examinator. "Nou, die heeft nog nooit zo'n ongeluk gezien!"
elly #kerstboom002 #kerstboom004
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: 26 December 2008, 19:32:47 » |
Er komt een man bij de dokter... Man: "Dokter, ik hoor de laatste tijd zo slecht aan mijn rechter oor!" Dokter: "Laat mij maar eens even kijken........... Hmmm, ik zie het al. U heeft een zetpil in uw oor!" Man: "Ohhh, dan weet ik ook waar ik mijn gehoorapparaat heb gelaten."
#iconoops #kerstm006
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: 26 December 2008, 19:22:16 » |
"Mama," vraagt Erik, die net van zijn vader een draai om zijn oren heeft gehad, "heeft papa vroeger van opa ook klappen gehad toen hij nog klein was?" Moeder: "Natuurlijk, zoiets gebeurde vroeger ook wel." Erik: "En kreeg opa, toen hij klein was, ook klappen van zijn vader?" Moeder: "Zeker weten. Dat gaat al generaties zo." Erik: "Dan zou ik toch wel eens willen weten wie eigenlijk met die onzin is begonnen."
#kerstklok003 #kerstklok003
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: 26 December 2008, 19:20:00 » |
"Mamma, mag ik een hond voor Kerst?"
"Nee, je krijgt gewoon een kalkoen net zoals iedereen met Kerst!" #ster013 #ster013 #ster013
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: 26 December 2008, 09:25:55 » |
#kaars004 #kaars005Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol,keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze pipi doen. Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide pipi. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal droog te vegen en daarom neemt de ene gewoon haar slip welke ze daarna wegsmijt en de andere neemt een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk. De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar. De eerste zegt tegen de tweede " Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijn kwam zonder slip thuis." "Och, dat valt nog mee", antwoordt de tweede, "de mijn kwam thuis met een lint in haar kont : Wij zullen jou nooit vergeten."
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: 26 December 2008, 09:21:29 » |
#kerstboom001 #kerstboom002Een man neemt uit het vak bij de dierenvoeding twee blikken hondenvoer. Als hij wil afrekenen bij de kassa vraagt de cassière: “Heeft u eigenlijk wel een hond?”. “Ja natuurlijk heb ik een hond, waarom zou ik anders hondenvoer kopen?”. “Sorry hoor”, antwoord ze, “we hebben een nieuwe regel en u moet eerst bewijzen dat u een hond heeft”. Woedend over zoveel onzin smijt de klant de blikken op de grond en stampt de winkel uit. Twee dagen later neemt hij in dezelfde winkel een pak kattenvoer. Nu wordt hem gevraagd of hij wel een kat heeft, en of hij dat kan bewijzen. De man begint dit aardig beu te worden en smijt boos het kattenvoer door de winkel en vertrekt. De andere dag komt hij terug met een bruine papieren zak in zijn hand en loopt direct door naar de cassière. “Zou u even in deze zak kunnen voelen”, vraagt hij haar. Als de cassière voelt zegt ze: “Het is zacht en warm”. “Klopt”, zegt de man, “mag ik nu een pak wc-papier?”.
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: 26 December 2008, 09:16:46 » |
#fee001 #kerstboom002Oneliners over kerst Waarom heeft de kerstman zulke grote ballen? Omdat hij maar één keer per jaar komt. Welke nationaliteit heeft de kerstman? Noord Pools. Hoe noem je mensen die bang zijn voor Santa Claus? Claustrofobisch. Wat eet de sneeuwman op zijn brood? Sneeuwvlokken. Mamma, mag ik een hond voor kerst? Nee, je krijgt gewoon een kalkoen net zoals iedereen met kerst. Wie heeft er met de kerst nooit honger? De kalkoen, want die is altijd gevuld. Welke vogel heeft er vleugels en kan toch niet vliegen? Geroosterde kalkoen. Wat kun je het beste in een kersttaart zetten? Je tanden. Hoe noem je iemand die met kerst in zijn handen klapt? Een Santapplaus. Wat zei de kleine kaars tegen de grote kaars? Ik ga vanavond uit. Wat eet een sneeuwman tussen de middag? Een ijsburger. Waar gaat een sneeuwman dansen? Op een sneeuwbal. Hoe weet je dat er een sneeuwman in je bed ligt? Als je nat wakker wordt. Wat heb je in december wat je niet hebt in een andere maand? De letter D. elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: 26 December 2008, 09:10:25 » |
#kerstm005Een andere visie op kerst Een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke Jezus. Hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "Op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! Toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! Zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!" elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: 26 December 2008, 09:04:13 » |
#kerstm001Naar de dokter Een moeder neemt haar dochter mee naar de dokter en vraagt hem te onderzoeken hoe de buik van haar dochter zo opgezwollen kan zijn. De dokter ziet het eigenlijk meteen al en zegt: "Maar mevrouw, uw dochter is zwanger!" De moeder wordt rood van woede en ze begint te sputteren tegen de dokter dat haar dochter een lief meisje is en nooit haar reputatie te grabbel zou gooien door onveilige seks te hebben. De dokter kijkt stil voor zich uit door het raam. De moeder wordt woedend en schreeuwt: "Hou op met uit het raam te staren! Heb je dan helemaal geen aandacht voor mij?" "O, maar natuurlijk krijgt u de nodige aandacht mevrouw. Alleen de laatste keer dat dit gebeurde verscheen er in het oosten een ster aan de hemel en kwamen er drie wijzen op af. Ik hoopte alleen maar dat ze nu ook zouden komen opdagen om me uit te leggen hoe uw dochter dan wel zwanger geworden is." elly
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: 25 December 2008, 22:07:45 » |
Er zit een bedelaar langs de weg die elke dag 25 euro krijgt van een voorbijganger. Dit gebeurt enkele jaren tot plots de bedelaar van dezelfde man slechts 18 euro krijgt. De bedelaar denkt bij zichzelf dat 18 euro nog altijd niet slecht is, maar toch minder is dan 25 euro. Een jaar later krijgt hij plots maar 15 euro en nu wil hij wel eens weten hoe dat komt. Hij vraagt dus aan de man van wie hij jaren 25 euro, daarna 18 euro en nu nog 15 euro heeft gekregen waarom dit zo is. De man antwoordt : ja, het leven wordt alsmaar duurder en vorig jaar is mijn oudste zoon naar de universiteit gegaan en dat kost veel geld. Vandaar dat ik je 18 euro gaf. Nu is ook mijn oudste dochter naar de universiteit gegaan en dat kost dus weer wat meer. De bedelaar vraagt daarop : hoeveel kinderen heeft u eigenlijk? Waarop de man antwoordt: vier schatten van kinderen! De bedelaar vraagt bezorgd : U gaat die toch niet allemaal op mijn kosten laten studeren?
#kerstm008 #kerstm008
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 25 December 2008, 10:49:20 » |
#fee001Aangehouden Een stoere man rijdt in zijn net nieuw gekochte ferrari over de snelweg met zo'n 250 km per uur. Opeens komt er van achter een politieauto aangereden. De politieman geeft hem het stopsein en de ferrari stopt met rijden. Eenmaal gestopt vraagt de politieman de man om uit te stappen. De man stapt uit, en de politieman zegt: "Ik moet u bekeuren voor het te hard rijden, en maar liefst 250 km per uur waar u maar 120 km per uur mag rijden. Mag ik uw rijvewijs even zien?" Waarop de man antwoordt: "Heb ik niet bij me." Toen zei de politieman: "Mag ik dan even uw kentekenbewijs hebben of uw paspoort?" Waarop de man zei: "Nee dat pak ik niet want als ik het pak ziet u meteen dat ik een pistool in mijn laatje heb." Toen zei de politieman: "Dan moet ik helaas uw auto in beslag nemen!" Waarop de man zei: "Nee dat kan niet, want dan ziet u dat ik een lijk achter in mijn auto heb."
De politieman acht nu de situatie zo erg dat hij zijn baas belt en vraagt direct te komen. Hij zegt tegen zijn baas: "ja, ik heb hier een man die zijn rijbewijs is vergeten en weigert zijn paspoort of kentekenbewijs te laten zien, hij heeft bovendien een pistool en een lijk bij zich?"
De baas rijdt meteen naar het punt van gebeuren. Hij vraagt de man als hij is aangekomen: "Meneer mag ik uw rijbewijs even?" "Ja natuurlijk", antwoordt de man, en geeft hem zijn rijbewijs. "Mag ik ook even uw auto controleren?" "Ja natuurlijk", antwoordt de man, en laat hem zijn auto zien. Waarop de politiebaas aan zijn medewerker vraagt: "Verzin jij dit nu allemaal?" "Nee, natuurlijk niet, die man weigerde net alles!", zei de politieman.
"Zie je nou", zegt de aangehoude man, "die zelfde politie agent die mij vals beschuldigd van een moordwapen en een moord, die zelfde man bekeurt mij ook nog eens voor te hard rijden!"
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 25 December 2008, 10:45:25 » |
#xmMax 100 jaar Max is 100 jaar geworden en Jantje is op zijn feestje. En ze gaan een ritje maken. Naar dat ritje gaan ze in een cafe zitten. Jantje vraagt aan Max: "wat vond u het leukste van uw verjaardag opa?" opa zeg: "De borden aan de snelweg warop stond: Max 100!"
as001 #xmas005
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 25 December 2008, 10:43:31 » |
#kerstboom004Tanken Een man gaat tanken.. De pomphouder ziet 2 pinquins op de achterbank zitten.. Zegt tegen de man... Daar moet U mee naar artis!!! De man gaat weg en komt vervolgens de week er na weer tanken, Zegt die pomphouder..je ging toch naar artis met ze???? Ja!! Zegt de man,daar zijn we ook geweest! Morgen gaan we naar de Efteling!!!!
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 25 December 2008, 10:41:48 » |
eerst, allemaal een hele fyne kerst, ook myn dinnetjes, en bobby bedankt weer voor het uppen.Was het maar waar Een rijke man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ziet zitten. Hij pakt het papiertje en leest : "Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!"
elly #kerstm007
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 25 December 2008, 02:52:06 » |
Up voor Elly #xmas021
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 24 December 2008, 10:53:08 » |
#kerstboom001 #kerstboom005Tatoeëren Komt een man bij de dokter, zegt ie: "Ik wil me graag laten castreren!" Vraag de dokter: "Weet U dat zeker? Het is een pijnlijke ingreep!" Antwoordt de man: "M'n vriend heeft het ook gedaan, en die heeft zo'n groot succes bij de meiden, dat wil ik ook!" Afijn, de dokter haalt z'n hele geval eraf en de man is tevreden... Komt hij later in de stad zijn vriend tegen, vraagt die: "En, heb je je nog laten tatoeëren?" "Ach, jij ook altijd met je moeilijke woorden. elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 24 December 2008, 10:48:52 » |
#fee001 #fee004Broekje is zoek Saar belt naar de dokter. Ze zegt: "Dokter ik was vanmorgen bij u, heb ik mijn broekje misschien bij u laten liggen?" De dokter antwoordt: "Ik ben op het ogenblik met een patiënt bezig, ik kijk zo meteen wel, belt u zo maar terug." Een paar minuutjes later belt Saar al weer terug en zegt: "Dokter, zoekt u maar niet meer, ik heb mijn broekje al gevonden, het lag bij de tandarts....".
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 24 December 2008, 10:46:24 » |
#kerstm005 #kerstm005 Jeuk aan banaan Komt een mevrouw bij de dokter en zegt: (wrijvend over d'r borsten), "Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn watermeloenen". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "kom morgen maar terug". Volgende dag komt de vrouw (wrijvend over d'r kruis) bij de dokter terug en zegt:" Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn perzik". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "Meisje, volgens mij is het een FRUITVIRUS want plotseling heb ik ook zo'n jeuk aan mijn banaan...."
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 24 December 2008, 10:43:44 » |
#xmas005De canibaal Er ligt een canibaal in het ziekenhuis. De zuster komt langs om te vragen wat hij wil eten. Zegt de canibaal: 'Geef maar drie benen'. Zuster in paniek en rent naar de dokter. Zegt ze: 'Er ligt hier een canibaal en wil drie benen'. Zegt de dokter: 'Geen paniek, ga maar naar het lijkenhuis, daar ligt het voor het oprapen'. Zo krijgt de canibaal zijn drie benen. Als het op is komt de zuster terug en vraagt wat de canibaal nu wilt eten. 'Doe maar drie armen' is het antwoordt. Op de zelfde manier krijgt de canibaal de drie armen. Als dat op is komt opnieuw de zuster langs: 'Wat wilt u nu eten?' Zegt de canibaal: 'Geef maar drie sneetjes boterhammen'. 'Waarom ineens drie sneetjes brood?' wilt de zuster weten. Zegt de canibaal: 'Hiernaast is een nieuwe patiënt binnengekomen, met een open rug... dan kan ik lekker soppen!'
elly
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 24 December 2008, 10:40:42 » |
#kerstAfvallen Er komt een vrouw bij de dokter. Zegt die mevrouw: Meneer dokter ik vind me zelf te dik, heeft u een middeltje om iets dunner te worden? Dokter: Nee maar ik geef u een tip, ga wat sporten, paardrijden of zo. De week erna is de mevrouw er weer. En? Vraagt de dokter, bent u een beetje afgevallen? Ja antwoord de mevrouw, van het paard!
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 23 December 2008, 22:45:38 » |
Een jongen geeft zijn vriendin vlak voor Kerst een panty met op het ene been 'Vrolijke Kerstdagen' en op de andere 'Gelukkig Nieuwjaar'. "Ach, wat lief!", zegt het meisje. "Maar ik heb helemaal niets voor jou!" "Oh, geeft niet," zegt de jongen, "ik vermaak me wel tussen kerst en oud en nieuw..." #xmas011 #xmas011 #xmas011 #xmas011 #xmas011
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 23 December 2008, 22:37:55 » |
Wat zijn de 3 levensstadia van de man ?
Eerst gelooft hij in de Kerstman Daarna Gelooft hij niet meer in de Kerstman Op het einde gelooft hij dat hij zelf de Kerstman is #kerstm002
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 23 December 2008, 22:36:21 » |
Een gewone vlieg vraagt aan een 1-dags-vlieg: "Kom je morgen ook kerst bij mij vieren?" #ster013 #ster013
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 23 December 2008, 22:27:41 » |
Welke gevolgen heeft de financiële crisis nou in de praktijk?
De bananenhandelaar is de pisang, de tabakshandelaar is de sigaar, de bakker verdient geen brood meer, de herenmode is de das omgedaan, de lampenwinkeliers zien de toekomst duister in, de scheepvaart is de wind uit de zeilen genomen, de houthakker gooit het bijltje erbij neer, de kousenfabrieken zien er geen gat meer in, de horlogemakers zouden de tijd willen terugzetten, de confectie-industrie moet er een mouw aan passen, de tuinders heeft men knollen voor citroenen verkocht, de binnenschippers zijn aan lager wal geraakt, de chauffeurs zijn de macht over het stuur kwijt, de wegen zijn aan belasting bezweken, de wielrenners weten niet meer rond te komen, de badmeesters kunnen het hoofd niet meer boven water houden, de bierbrouwers moeten uit een ander vaatje tappen, de bioscopen daar valt het doek voor, de kwekers zitten op zwart zaad, de schoorsteenvegers komen op straat te staan, de stratenmakers kunnen wel op het dak gaan zitten, de mijnbouw graaft zijn eigen graf, de spoorwegen zijn het spoor bijster, de luchtmachtmaatschappijen vliegen de lucht in, de metselaars zitten in de put, de caféhouder is het zat, de kapper zit met zijn handen in het haar, de boer is uit het veld geslagen en de wapenindustrie ziet dat er geen schot meer in de zaak zit! #ster003 #ster022
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 23 December 2008, 09:38:18 » |
De campagnefles Er komt een man bij de dokter en zegt: "Dokter ik heb zo`n tintelend gevoel in mijn penis als ik moet plassen". De dokter kan zo niet zeggen wat het is en laat de man in een potje plassen. Nadat de man geplast heeft gaf hij het potje aan de dokter en die zei: "Het lijkt wel of het bruist". De dokter weet het nog niet en besluit een paar tests te doen in het lab. Wanneer de man de volgende week terug komt hoort hij dat het echt niks anders dan champagne kan zijn. Dus de man naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Schat pak gauw een glas, het schijnt dat ik champagne pis". De vrouw komt terug met twee glazen waarop de man antwoordt: "Waarom nou twee glazen?" De vrouw antwoord daar op een voor jou en een voor mij". De man zegt: "Weet je wat lieverd, drink jij vanavond maar uit de fles."
elly #kaars003 #kaars004
|
|
|
|
|
|
|