elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #794 Gepost op: 28 Maart 2009, 12:26:36 » |
Een vrouw krijgt van haar man een waardebon voor de sauna. Dit is voor de vrouw de 1ste keer en ze doet het eigenlijk tegen haar zin maar met aandringen van haar man doet ze het toch. Ze zet zich en bedekt met gekruiste armen haar borsten over haar zit een man die haar heel de tijd aan kijkt.Na een tijdje vraagt die man waarom die vrouw zo met haar armen over haar borsten zit. "wel": zegt de vrouw: "mijn borsten zijn nogal klein en ik ben er wat verlegen voor." "ah" zegt de man "ik heb daar het perfecte middeltje voor". "Ge moet een paar keer per dag met wat wc papier tussen u borsten wrijven dan groeien ze wel" "en helpt da echt?" vraagt de vrouw. "Ja" zegt de man "kijk maar naar u kont" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #793 Gepost op: 28 Maart 2009, 12:24:13 » |
Jan is straalbezopen en besluit een kortere weg naar huis te nemen over het kerkhof. Hij loopt over het kerkhof, struikelt over een steen en lazert in een vers gedolven leeg graf. Het lukt hem niet om eruit te komen en na een tijdje begint hij te roepen: "Help, help, ik heb het zo koud, ik heb het zo koud." De beheerder van het kerkhof hoort wat en gaat polshoogte nemen. Met zijn zaklamp komt hij bij het gedolven graf. Daar hoort hij: "Ik heb het zo koud, ik heb het zo koud!" De beheerder schijnt met zijn zaklamp het graf in en zegt: "Vind je het gek? Volgens mij hebben ze je kist gejat!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #792 Gepost op: 28 Maart 2009, 12:18:30 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #791 Gepost op: 28 Maart 2009, 12:14:24 » |
een man ziet een touw hangen en vraagt zich af of hij naar boven kan en hij gaat naar boven en eenmaal boven ziet hij petrus en petrus zegt het is nog lang uw tijd niet en de man vertelt het verhaal en de man zegt nu ik hier toch ben mag ik eens kijken en petrus haalt zijn schuiders op en zegt maar over twee uur terug en de man gaat binnen en hij vind het zo pragtig en valt in slaap na drie uur schiet hij waker en loopt naar petrus en petrus zegt ik heb je gewaarschuuwd er is geen weg meer terug en de man begint te smeken en te smeken en petrus zegt ik verander je in een spin en eenmaal beneden verander je terug in een mens en de man gaat naar beneden en dertig meter van de grond is het web op en hij perst en perst en nog vijf meter en hij perst nog meer en opeens maakt zijn vrouw hem wakker JAN JAN WAKER WORDEN JE poept  HET BED ONDER
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #790 Gepost op: 28 Maart 2009, 12:08:34 » |
Een man rent een fietsenwinkel binnen en vraagt: "Mag ik hier even bellen?" "Ga uw gang," zegt de winkelier... ...er staan hier fietsen genoeg." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #789 Gepost op: 27 Maart 2009, 09:09:52 » |
er staan twee koeien in de wei hannibal en zijn lief op een dag moest hannibal zijn lief naar de andere kant van de wei gebracht worden en hannibal wou haar terug en sprong over de haag en zijn lief zij daarop. oooooooo hannibal je bent terug noem mij nu maar hanni de rest hangt nog aan de draad. allemaal een fyne dag, ook myn dinnetje, en chicco bedankt voor je leuke mopjes. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #788 Gepost op: 27 Maart 2009, 09:04:56 » |
Ik sta in de fille in de binnen stad klopt er een man op het raam en die zegt:"heb je het al gehoord het duitse elftal is ontvoert ze vragen 30.000.00 losgeld en als dat niet gebuert laten ze benzine over ze heen gooien en steken ze hun in de vik en daarom kom ik rond lopen om in te zamelen,ik vraag met mijn niewschierige kop hoeveel krijg je gemiddelt per persoon waarop de man zegt o zon 5 liter 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #787 Gepost op: 27 Maart 2009, 09:02:17 » |
Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi. Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken." De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden". 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #786 Gepost op: 27 Maart 2009, 08:56:05 » |
Jantje gaaat naar een film met "extreme woorden" Na de film vraagt hij:Wat is een hoer,papa. Papa:dat is een fiets Wat is een condoom Papa:de ketting van je fiets Wat is poepen? Papa:Dat is hard fietsen De volgende dag komt Jantje te laat op school. Waarom ben je te laat?vraagt de juffrouw.Jantje:ik stond rap op vanmorgen,ik ontbijt snel. Ik pak mijn hoer.Ik poep goed door.Maar mijne condoom lag eraf. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #785 Gepost op: 27 Maart 2009, 08:52:34 » |
Postbode: "Dag mevrouw, ik heb een luchtpost-brief voor u. Speciaal gebracht met het vliegtuig!" De oude dame: "Ja ja, ik heb je wel gezien hoor, je bent gewoon met de fiets!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #784 Gepost op: 27 Maart 2009, 08:51:06 » |
Twee blondjes komen elkaar tegen op straat. Blondje 1: "Bonjour!" Blondje 2: "Wat zeg je nou?" Blondje 1: "Dat is Frans. Het betekent zoiets als hallo." Blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?" Blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar 538, maar als ik de knop dan iets naar rechts draai, krijg ik een Franse zender. Dus zo heb ik dat geleerd." Een week later komen de 2 elkaar weer tegen.... Blondje 1: "Bonjour!" Blondje 2: "krrgrrgggkkrrr..." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #783 Gepost op: 26 Maart 2009, 10:14:16 » |
Een grote man en een kleine man staan naast elkaar in een urinoir. Vraagt de grote aan de kleine: "Waarom knipper je steeds met je ogen, ben je zenuwachtig?" "Helemaal niet," zegt die kleine, "maar dat komt omdat jij zo staat te spetteren." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #782 Gepost op: 26 Maart 2009, 10:04:44 » |
Pastoor loopt op de Walletjes, als hij naar boven kijkt, ziet hij een hoogblonde vrouw uit het raam hangen met een stevig bos hout voor de deur. De pastoor zegt: "Als je ziel net zo blank is als je borsten, dan kom je in de hemel" De vrouw antwoordt: "En als je plasser net zo stijf is als je witte boord, kun je boven komen." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #781 Gepost op: 26 Maart 2009, 10:02:24 » |
Een vrouw van ongeveer 75 jaar rijdt met haar splinternieuwe ferrari op de E40 tegen ongeveer 35 km/u. Een GTI van de rijkswacht merkt dit op en zet de moeizame achtervolging in. De Ferrari wordt tegengehouden en een flik stapt uit, benadert de wagen en vraagt om het raam naar beneden te doen. De flik, die ziet dat het een bejaarde dame is vraagt: "Madam, u rijdt hier op een autostrade en de minimumsnelheid is hier 70 km/u..." "Ahzo, jamaja, ik zie hier een plakkaat met "E40" op dus dacht ik dat ik hier maar 40 mocht..." "Nenieje, madammeken, ge moet hier minimum 70 rijden" Naast de oude dame zit een oud ventje die rilt als een pasgeboren veulentje... De flik die blijkbaar geamuseerd is door de situatie, zegt: Wat ist er meneer, gaat het wa te rap voor u?" Oude man: "Wilde zwijgen, we komen juist van den E313!!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #780 Gepost op: 26 Maart 2009, 09:58:52 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #779 Gepost op: 26 Maart 2009, 09:53:44 » |
Hoe breng je een hoop geiten te samen? Door een Tupperware-avond te organiseren. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #778 Gepost op: 26 Maart 2009, 09:43:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
chicco
|
 |
|
|
|
« Antwoord #776 Gepost op: 25 Maart 2009, 19:05:32 » |
De Paus komt aan op New York airport, alwaar als altijd een limousine voor hem klaar staat. De Chauffeur wacht netjes op hem en houdt de deur open. De Paus stapt achterin, de limo begint te rijden, maar na een tijdje klopt de Paus op het raampje in het midden en zegt tegen de chauffeur dat hij zo graag een keer zelf zou willen rijden. Dat heeft hij nog nooit gedaan, hij wordt immers altijd gereden. Hij vindt dit zo'n mooie auto... Accoord, limo stopt op de parkeerplaats langs highway 19 en ze ruilen van plek. De chauffeur met een vette borrel achterin, de Paus achter het stuur. Na een tijdje relaxed gereden te hebben, vindt hij zogezegd het gaspedaal en de auto pakt lekker op. 150/160 MPh scheuren ze over de highway en halen daarbij een motoragent in, welke hen onmiddelijk aan de kant zet om de prent van zijn leven uit te schrijven! De agent kijkt door het raampje, loopt terug naar zijn motor en zoekt contact met het hoofdbureau. "Commissaris," zegt hij, "ik heb net een limo aangehouden wegens te hard rijden, maar het is een zeer bekend persoon. Bekeuren of niet?" "Tuurlijk!" zegt zijn baas. "Gewoon schrijven!" "Ja, maar hij is echt heel bekend..." "Niks mee te maken, bekeuren die hap." "Maar... Hij is echt heel, heel bekend..." "Wie is het dan? Micheal Jackson, Bush, Clinton ofzo?" "Nee, veel bekender!" "Wie dan, spreek op!" "Geen idee, maar hij heeft de Paus als chauffeur..." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #775 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:37:23 » |
Het zingt en het heeft ballen van honderd kilo ...wie is het Weet je het echt niet ... Gerard Bowling 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #774 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:27:42 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #773 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:26:00 » |
vrouw wil heel graag afvallen maar dat lukt niet. Op een dag gaat ze naar de dokter voor hulp. De dokter schrijft haar pilletjes voor waarmee het afvallen beter zal gaan. De vrouw gaat vol goede moed naar huis om vervolgens 3 weken later weer terug te komen. "Dokter," zegt ze, "het afvallen gaat goed, maar ik raak er zo ongelooflijk opgewonden van dat ik gisteren in een zeer hitsige bui de ballen van mijn man heb ingeslikt!" De dokter trekt zijn wenkbrauwen op en loopt vervolgens naar de kast om z'n medische handboek te pakken en leest: 'A..anus...b...b...b....Ballen.....', "Hmmm," zegt de dokter, "geen probleem, slechts 2 calorieen." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #772 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:23:42 » |
Een echtpaar komt op Zaventem aan na een vakantie in de tropen. Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het land in willen smokkelen. Vlak voor de douane begint de vrouw zenuwachtig heen en weer te schuifelen. ze zegt tegen haar man: "Wat moeten we nu doen? Als ze die dieren zien, dan moeten we een boete betalen." "Weet je wat," zegt haar man, "ik bind de slang om mijn middel, zodat het op een riem lijkt, en jij doet het stinkdier in je slipje." De vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt :"Maar dat Stinkt toch heel erg ?" Waarop de man zegt: "Ach, gaat hij dood; dan gaat hij dood."
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #771 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:19:25 » |
Peter moet terecht staan. Peter staat dus voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeschoten toen hij haar met een vreemde vent in bed aantrof. "Waarom hebt u eigenlijk uw vrouw neergeschoten?" wil de rechter weten. "Ach," zegt Peter, "het leek me handiger om één keer mijn vrouw dood te schieten dan iedere week een andere vent." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #770 Gepost op: 25 Maart 2009, 09:16:43 » |
er zijn 100 nonnekes de hoofdnon roept iedereen samen en zegt :ik heb op de gang een condoom gevonden . alle nonnekes : ohhh ! 1 nonneke :hihihi en hij is al gebruikt ! alle nonnekes ooohhh !! 1 nonneke : hihihi ! en het ergste van al:er stond een gat in !! alle nonnekes : hihihi !! 1 nonneke :oooohhhhhhh !!! 
|
|
|
|
|
|
|