elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5169 Gepost op: 24 Oktober 2011, 09:40:17 » |
Opstaan!! Jan en zijn vrouw Miep hebben op een avond knallende ruzie. Uit woede gaat Jan vroeg naar bed. Hij legt een briefje op zijn nachtkastje waarop staat: Miep, wil je me morgen om half acht roepen? De volgende morgen wordt de man om negen uur wakker. Er ligt een briefje op zijn nachtkastje waarop staat: Opstaan, Jan! Het is half acht! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5168 Gepost op: 24 Oktober 2011, 09:38:56 » |
fop de mop supertop een man en een vrouw sproken een aantal regels door vlak nadat ze getrouwd waren, de vrouw mog nooit in een kistje kijken van de man. dat hield de vrouw zo'n 25 jaar vol. maar op een avondtoen haar man weg was keek ze toch in het kistje. ze zag 2 bierflesjes en 500 euro er in liggen. dus toen haar man s'avonds thuis kwam zei de vrouw maar gelijk dat ze in het kistje had gekeken. de man dus boos. maar zei de vrouw toen. ik wil nu wel eens weten wat die 2 bierflesjes en die 500 euro betekenen. nou zei de man, elke keer als ik vreemd ga, zuip ik een bierflesje leeg. nou.. dus 2 keer vreemd gegaan, gaat nog wel zegt de vrouw. maar wat betekent die 500 euro dan? dus de man nou....... ehhHHhhH.. dat is het wisselgeld. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5167 Gepost op: 24 Oktober 2011, 09:36:04 » |
kutje auw, kutje rood Er komt een turkse vrouw bij de dokter en zegt : kutje auw, kutje rood. de dokter begreep het en gaf haar pillen en de turkse vrouw moest over een week terug komen voor controle. Na een week komt de vrouw weer terug en zegt: kutje auw, kutje rood. de dokter geeft haar andere pillen en de vrouw moest weer over een week terug komen. Dan komt ze over een week weer terug en zegt: kutje auw kutje rood. de dokter geeft haar zalf en zegt : je moet dit over je kut smeren, maar pas op als je het inneemt ga je dood. Een week later komt de vrouw huilend bij de dokter en schreeuwt : kutje auw, kutje rood, Ali likken, Ali dood!!! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5166 Gepost op: 21 Oktober 2011, 10:25:23 » |
Wasmiddel Op een markt staat een marktkoopman zijn wasmiddel aan te prijzen. Hij zegt dat zijn wasmiddel alles scoon maakt. verfvlekken,olie,smeer en nog veel meer. hij vraagt iedereen een heel smerig kledingstuk mee te nemen en dan demonstreert hij de kracht van zijn wasmiddel. er komt een man met een grote broek. de marktkoopman doet de broek in het sopje en zegt: hoppe hoppe soppe even door het doosje en het ruikt weer als een roosje. bij een aantal andere mensen doet hij dat ook. totdat er een grote dikke negerin kwam met een vuile onderbroek: hopppe hoppe soppe even door het doosje en het ruikt weer als een roo... HOPPE HOPPE SOPPE!!!! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5165 Gepost op: 21 Oktober 2011, 10:22:09 » |
koeievlaai Twee zwervers, een magere en een dikke, lopen over een weg. Zegt de magere: "Dat moet je me toch eens vertellen hoe jij aan jouw dikke buik komt. Ik ben daar toch wel jaloers op!" "Dat wil ik je wel vertellen.", zei de dikkere, "Ik ga dan naar Groningen of naar Friesland en ga daar met een theedoekje op een weilandje zitten. Daar zoek ik een goede koe uit. Wanneer ik van die koe een koeievlaai heb opgevangen doe ik deze in mijn theedoekje, knoop hem dicht, stok er door heen en ga lekker wandelen. Als ik bij een boerderij kom vraag ik aan de boerin of ik mijn lunchpakketje mag opeten. Meestal gaat het goed. Ik krijg dan heerlijke stampotten en vette rookworsten." "Dat ga ik ook proberen", zei de magere zwerver. Zo gezegd, zo gedaan. Met een prima koeievlaai in een doekje kwam de magere zwerver bij een stevige boerin. "Mag ik hier mijn lunchpakketje opeten, boerin?" "Natuurlijk mag je dat, gezellig in de keuken!" Daar aan de keukentafel ontvouwde de magere zwerver zijn doekje. De boerin keek na een tijdje over zijn schouder en riep: "Jan, ga eens even naar de stal toe en haal een verse, want deze is helemaal uitgedroogd!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5164 Gepost op: 21 Oktober 2011, 10:20:10 » |
Racisme Er was een marokkaans jongetje die wilde nederlander worden. Hij zei tegen zijn meester:'Hoe kan ik nederlander worden??'De meester zei:'dan moet je goeie cijfers halen voor taal en spelling. Dat jongetje deed goed zijn best en haalde het. De meester zei:'Je bent nu officieel een nederlander! Het jongetje was heel blij en ging het tegen zijn ouders vertellen. Hij zei:'Mam, pap ik ben nederlander geworden..!!Ze ouders sloegen hem en het jongetje moest naar z'n kamer,,Hij zei: Ik ben nog niet eens 10 minuten Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut marokkanen ..... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5163 Gepost op: 20 Oktober 2011, 14:19:26 » |
XTC
Er rent op een dag een konijn door het bos. de konijn komt een olifant tegen maar die olifant wil net een blow opsteken. die konijn begint te schreeuwen NIET DOEN! je gaat je leven toch niet vergooien? kom met mij hardlopen is veel gezonder! Dus de olifant gaat samen met het konijn hard lopen. en ze rennen en rennen maar een stukje verderop komen ze een haas tegen. de haas wilde net een lijntje snuifen waarop de konijn weer schreeuwt. NIET DOEN! je gaat je leven toch niet vergooien. kom met mij hardlopen is veel gezonder. ja zegt de olifant ik ben net gestopt met blowen. dus de haas laat alles liggen en gaat mee hardlopen. het konijn,de olifant en de haas rende en rende totdat ze een vos tegen kwamen. en die wilde net een spuit zetten. Dus het konijn rent op hem af en schreeuwt weer NIET DOEN! je gaat je leven toch niet vergooien. Maar de vos sloeg het konijn neer waarop de haas vroeg waarom doe je dat? nou zegt de vos elke keer als dat konijn een xtc pilletje heeft genomen dan probeerd hij mij het hele bos rond te laten lopen.
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5162 Gepost op: 20 Oktober 2011, 14:12:45 » |
Varkens fokken Een man wint een varken op een boerenbingo. Hij komt thuis en vertelt:Mien, dat gaan wij eens laten slachten, de hele winter goed vlees in de vriezer". Mien is wat zakelijker: als we nu eens eerst dat beestje laten dekken, biggen opkweken, die verkopen en dan slachten. Verdienen we er ook nog wat op. Maar hoe doet men dat? Mien belt een boer, die vertelt dat ze maar langs moeten komen en het varken bij de "beer" moet zetten. Nu ruikt zo'n beestje nogal, dus ze lenen een kruiwagen, varken erin en naar de boer. Nieuwsgierig naar het vervolg vragen ze hoe je nu kunt zien dat het goed gelukt is. "vroeg opstaan", zegt de boer," en kijken of ze ligt of staat. Ligt ze, dan is het goed, staat ze, dan moet ge nog eens terugkomen." De volgende dag kijkt Mien om 8 uur uit haar raam; het varken staat. Dus maar weer in de kruiwagen gehesen, naar de boer, beer erop enz. Vraagt de boer: " Hoelaat keek u eigenlijk?" "8 uur". " Wij boeren staat vroeg op en 8 uur isal bekant middag. Kijk eens om 5 uur". De volgende dag om 5 uur kijken ze uit het raam. En wat zien ze? Het varken zat al in de kruiwagen. 
|
|
|
|
|
|
fun223-2011
Take care and stay cool!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5161 Gepost op: 19 Oktober 2011, 11:42:17 » |
Een man komt een winkel binnen waar dieren worden verkocht.
"Ik zou graag een aantal dieren bestellen: 4 ratten, 10 muizen, 21 spinnen en 1 kilo vliegen."
"Houd u slangen?" vraagt de verkoper.
"Nee! Maar ik ga verhuizen en ik moet het huis achter laten in dezelfde staat als toen ik er ben ingetrokken."
|
|
|
falen/scheitern:
het doel dat men zich gesteld had niet bereiken
|
|
|
fun223-2011
Take care and stay cool!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5160 Gepost op: 19 Oktober 2011, 11:38:11 » |
Een Belg is zijn dakgoot verven. Ladder tegen de dakrand, verf op de grond. Doopt z'n kwast, loopt naar boven, gaat verven. Loopt weer naar beneden, doopt de kwast. Gaat weer naar boven, en gaat weer verven.
Een hollander loopt voorbij en kijkt dat een tijdje aan. En besluit toch even een advies te geven. Hij zegt tegen de Belg: "Kan je niet beter de pot verf boven aan de trap hangen?" Waarop de Belg antwoordt: "Ah nee hé, dat zou wel handig zijn, maar hebt ge niet gezien wat er op die pot staat: 'Grondverf!' "
|
|
|
falen/scheitern:
|
|
|
fun223-2011
Take care and stay cool!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5159 Gepost op: 19 Oktober 2011, 11:33:39 » |
heet wel geen Elly.......
De juffrouw vroeg aan de leerlingen: 'hoelang kan een mens wakker blijven?'
Een eerste leerling antwoord: '48 uur'
Een tweede leerling antwoord:'72 uur' Als derde antwoord Jantje, hij zegt vastbesloten:' drie weken min een kwartier' De juf vindt dit een ongewoon antwoord en vraagt Jantje om uitleg, waarop Jantje zegt:'Wel, gisteren zei ons mama tegen ons papa; "kom schat, we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is drie weken geleden!"
|
|
|
falen/scheitern:
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5158 Gepost op: 19 Oktober 2011, 11:00:30 » |
Koop maar nieuwe Chirurg: "Het spijt me verschrikkelijk, maar we moeten u opnieuw opereren. Ik heb mijn handschoenen in uw buik laten zitten." Patient: "Doe geen moeite, hier hebt u geld en koop maar een paar nieuwe handschoenen!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5157 Gepost op: 19 Oktober 2011, 10:58:00 » |
Nieuw hart De chirurg vraagt aan een verpleegster en hoe gaat het met onze hartpatient bij wie we een hart hebben geinplanteert zegt ze goed hij heeft me zelfs een paar keer ten huwelijk gevraagd. Goed zegt de dokter zijn hart is klaar nu zijn HERSENS nog 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5156 Gepost op: 19 Oktober 2011, 10:56:15 » |
Lotto Een man komt bij de dokter en de dokter vraagt aan de patiënt wat zijn probleem is. De man antwoordt: "Ik ben getrouwd met een oerlelijke vrouw gewoon voor het geld." De dokter zegt: "Maar wat is uw probleem dan?" De patiënt antwoordt: "Ik heb een week geleden de lotto gewonnen." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5155 Gepost op: 16 Oktober 2011, 13:07:07 » |
buurvrouw Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten. Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam. "He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?" "Vooruit dan maar", zegt de man. Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken. "Vooruit dan maar." Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan. De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt: "Heb je geen zin om een nummertje te maken?" "Vooruit dan maar" Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden. "Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man. "Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?" De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt. De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis. Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op. Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan. "En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man. "Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt." Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt: "Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5154 Gepost op: 16 Oktober 2011, 13:05:33 » |
Straatvechter Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen. Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien." "Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben." "Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander." Buiten gekomen zien ze een boom van een kerel aan komen lopen. "Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander." "Welnee," zegt de Nederlander, "als ik een keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg." Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. "Kijk," zegt de Nederlander, "die vent, daar ga ik mee vechten." "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan. "Ik weet wel een manier om hem uit te dagen", zegt de man, "Ik scheld gewoon zijn vrouw verrot. Dan moet 'ie wel met me vechten." En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse hoer dat je bent!" "Kijk," zegt haar man, "nou hoor je het eens van een ander!": 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5153 Gepost op: 16 Oktober 2011, 13:03:43 » |
oeps Herma is een paar dagen van huis geweest om haar zieke moeder te verzorgen. Als ze weer thuiskomt, zegt haar zoontje Bobbie tegen haar: - Mamma, zal ik jou eens iets vertellen? Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en... Herma legt haar hand op de mond van Bobbie en zegt: - Stop... geen woord meer! Wacht tot je vader thuiskomt en vertel hem dan precies wat je gezien hebt. Een paar uur later komt Herma's man thuis en ze roept hem toe: - Smerige vuilak! Bij jou blijf ik niet! - Waarom niet? Vraagt de man verbaast. - Nou Bobbie, vertel het maar. - Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op - haar en toen deden ze precies het zelfde wat mamma met oom Henk deed toen pappa vorige zomer op zakenreis was! 
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5152 Gepost op: 14 Oktober 2011, 17:18:08 » |
Elly super!!! ik heb genoten!!
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5151 Gepost op: 13 Oktober 2011, 08:59:52 » |
Adem in.. Een dom blondje komt de kapperszaak in lopen met een grote kop telefoon op. Het domme blondje kan gelijk gaan zitten. Ze zegt : deze koptelefoon mag absoluut niet af! Nou, denkt de kapper.. dikke maling met haar.. ik doe dat lekker toch! Hij trekt de koptelefoon van haar hoofd af. Het domme blondje valt na 2 minuten dood neer op de grond.. Huh? denkt de kapper, even kijken wat er op het bandje stond: De kapper hoorde dit: ADEM IN ADEM UIT....... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5150 Gepost op: 13 Oktober 2011, 08:52:13 » |
zebra een zebra krijgt een rondleiding over de boerderij. in het kippenhok vertellen de kippen aan de gast dat zij voor de eieren zorgen. de varkens vertellen dat ze worden vet gemest en voor de ham en de worst zorgen. in de stal verklaren de koeien dat zij melk geven en dat daarvan boter en kaas wordt gemaakt. en wat doe jij? vraagt de zebra aan de stier in de hoek. doe je pyjama maar eens uit, bromt deze, dan zal ik je eens laten zien wat ik hier te doen heb. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5149 Gepost op: 13 Oktober 2011, 08:49:55 » |
Fikkie Er komt een man met zijn hondje in een Belgisch dorpscafe en bestelt twee bier. “Twčč bier?” vraagt de kastelein. “Jawel”, zegt de klant: “Twee bier, ččn voor mij en ččn voor m’n hondje.” De niet al te snuggere kastelein denkt: Zeker weer zo’n typische Ollander. Maar tot z’n stomme verbazing ziet ie, dat het hondje op een stoel springt, aan het tafeltje bijschuift en met het glas in zijn twee voorpootjes het biertje netjes opdrinkt. “Mag ik nog twee uitsmijtertjes van je”, vraagt de klant. “Twčč uitsmijters?” vraagt de kastelein. “Jawel”, zegt de klant: “Twee uitsmijters, ččn voor mij en ččn voor m’n hondje.” En ja hoor, de kastelein kan z’n ogen weer niet geloven. Het hondje doet zelf een slabbertje voor en begint netjes met mes en vork z’n uitsmijtertje op te eten. “Nou menier”, zegt ie tegen z’n klant “ik heb veuls meegemoakt in mien leven, maar da he’k nooit nie eerder gezien.” “Ach man”, zegt de klant, “dat is nog niks. Je gelooft het misschien niet maar hij is zelfs in staat om een vrouw lekker te verwennen”. “Nou da wil’k wel ‘ns meemaoaken”, zegt de kastelein. “Het komt toevallig ook goed uit, want m’n dochter legt nog te bed. Loop dus moar efkes achter me an mee noar boven. M’n dochter houdt wel van roadselkes. Trui, hier is een man met een hondske en die zeg, da z’n hondske met een vrouw ken vrijen”. “Nou, da wil’k wel ‘ns meemoaken”, zegt de mooie dochter. “Wacht efkes, dan trek ik efkes m’n nachtponneke en m’n broekske uit. Da goat ‘t wat makkelijker, wa? Zo, allč, kom maar op met dat beest”. En de man tegen z’n hond: “Vooruit Fikkie, laat eens zien wat je kan. Spring er maar op”. Maar het hondje reageert voor geen meter. “Nou,wat heb baasje je nou geleerd? Vooruit. Kom op!” Maar het hondje kijkt ‘ns glazig in ’t rond en reageert ook na het derde verzoek niet. “Nou vreemd”, zegt de man, ondertussen z’n broek uittrekkend, “hij gehoorzaamt me altijd. Wacht maar even, basie zal het je nog ččn keertje voordoen…….” 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5148 Gepost op: 12 Oktober 2011, 10:39:25 » |
vrouw/orkaan wat is de overeenkomst tussen n vrouw en n orkaan? ze komen je leven nat en wild binnen, verwoesten dan je leven en als ze weer weggaan nemen ze je auto ook nog mee!!! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5147 Gepost op: 12 Oktober 2011, 10:34:21 » |
Publieke vrouw / wc-bril Wat is de overeenkomst tussen een publieke vrouw en de wc-bril? Je vraagt je eigen af wie er voor je is geweest. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5146 Gepost op: 11 Oktober 2011, 14:48:19 » |
Spijkers Er was eens een spijkerfabrikant" van Leeuwen". De fabriek draaide slecht en de directeur van "van leeuwen" nam een reclamebureau in de arm. Een week na het eerste contact kwam de reclameman met een idee voor een bilboard. In het groot had hij Jezus getekend aan het kruis, met daaronder de slogan" Ik hang hier al eeuwen aan de spijkers van van Leeuwen" . Direkteur van Leeuwen zelf overtuigd RK, vindt dat dit niet kan, er wordt niet gepot met Jezus. een week later komt dezelfde marketingman terug, wederom met een kruis maar met Jezus eronder op de grond, het onderschrift luidt" nou ben ik van het kruis gepleurd, dat was met spijkers van "van Leeuwen" niet gebeurd". Van Leeuwen knikt afkeurend en geeft de man nog een laatste kans. De reclameman stelft voor om een familiefoto te maken van de gehele familie Van Leeuwen. Van Leeuwen stemt in. 1Week later komt de reclame man terug met een bilboard met daarop de familiefoto met het onderschrift" De familie van Leeuwen zijn zeikerts, maar ze hebben verrekte goede spijkers" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5145 Gepost op: 11 Oktober 2011, 14:45:39 » |
Een man komt lachend het politiebureau binnen, waarop een agent vraagt wat er is. De man antwoordt lachend: "Mijn auto is gestolen!!" "Waarom lacht u dan zo?", vraagt de agent. De man: "Nou... mijn schoonmoeder zat er nog in! 
|
|
|
|
|
|
|