elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5105 Gepost op: 22 September 2011, 13:49:35 » |
Een blinde man solliciteert naar de functie van kwaliteitscontroleur bij een houtzagerij. De manager vraagt de man hoe hij de functie denkt te kunnen vervullen met zijn handicap. De man antwoordt dat zijn neus zo goed ontwikkeld is, dat hij kan ruiken met wat voor houtsoort hij te maken heeft. De manager besluit de man te testen en houdt hem een stuk hout voor zijn gezicht. De blinde ruikt eraan en zegt: "Dit is een goed stuk eikenhout." "Klopt," zegt de manager, "en dit?" "Dat is een goed stuk berkenhout, zonder twijfel!" "Weer goed," zegt de manager. En hij houdt de man een derde stuk hout voor zijn neus. "Dit is kersenhout," antwoordt de man zonder aarzelen. "Klopt als een bus," en dan nu iets moeilijks." De manager besluit een geintje met de blinde uit te halen. Hij laat zijn secretaresse haar rok omhoog doen en haar kruis bij de neus van de blinde houden. "Moeilijk..." zegt de man, "kunnen je het eens omdraaien?" De secretaresse draait zich om en de man ruikt nog eens." "Aha!" zegt hij. "Je probeert me in de maling te nemen, maar dat lukt niet hoor! Het is de toiletdeur van een vissersboot!  Er komt een man binnen in een kapperszaak en hij vraagt daar aan de kapper: "Hoe lang duurt het nog, voordat ik aan de beurt ben?" "Nou, dat zal zo'n twee uur zijn, meneer." zegt de kapper. De man loopt zonder iets te zeggen de zaak uit. De volgende dag komt dezelfde man de zaak weer binnen en vraagt weer aan de kapper: "Hoe lang duurt het nog voordat ik aan de beurt ben?" "Ik denk dat dat ongeveer twee uur is, meneer." Weer loopt de man zonder een woord te zeggen de kapperszaak uit. De kapper is zeer nieuwsgierig naar de bestemming van de man en vraagt aan zijn assistent: "Loop jij eens achter die man aan en kijk waar hij heen gaat!" De assistent komt even later schaterlachend terug. "En, waar ging hij heen?" Zegt de assistent: "Naar jouw huis!"
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5104 Gepost op: 20 September 2011, 08:10:39 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5103 Gepost op: 20 September 2011, 08:08:44 » |
er komt een zwangere vrouw bij de dokter en zegt:dokter ik moet al een week bevallen zijn maar hij is er nog steeds niet! weet je wat je moet doen? eet maar een kruk op. een week erna komt die vrouw weer bij de dokter. dokter nog steeds niet bevallen! eet maar een gitaar op dan lukt het wel! weer een week later komt die vrouw weer bij de dokter zegt ze: dokter nog staads niet! ook de dokter wist het niet meer dus zei hij: ik ga je buik open snijden en kijken wat er is. dus de dokter snijd de buik van de vrouw open en daar zat de baby op de kruk met de gitaar in zijn hand te zingen: ik kom er lekker toch niet uit ik kom er lekker toch niet uit!. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5102 Gepost op: 20 September 2011, 08:06:37 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5101 Gepost op: 19 September 2011, 11:45:00 » |
Op school vraagt de juffrouw wie van de kinderen er een mooi gezegde of rijmpje kan opzeggen. Jantje steekt zijn vinger op en mag het zeggen: "Eigen haard is goud waard." "Dat is goed," zegt de juf. Marietje weet er ook ??n: "Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens." Ook dat is goed. Dan steekt Moos zijn hand op: "Juf ik weet een rijmpje: "Mijn zuster Ruth stond in de put en het water reikte tot haar knie?n." "Maar Moos," zegt juf, "Dat laatste rijmt toch niet?" Zegt Moos: "Ken ik er wat aan doen, dat het water niet hoger stond?" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5100 Gepost op: 19 September 2011, 11:43:00 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5099 Gepost op: 19 September 2011, 11:41:00 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5098 Gepost op: 15 September 2011, 07:47:50 » |
Er zit een man in de trein met een varken. De conducteur komt langs en zegt: "He, meneer, dat mag helemaal niet, een varken in de trein." "Maar dit is geen gewoon varken," zegt de man, "dit is een afgericht varken. Hij is heel gehoorzaam, doet alles wat ik zeg." "Dat zal wel," zegt de conducteur. "Als u het niet gelooft," zegt de man, "wil ik het wel even laten zien. Mag ik uw pet even lenen?" De conducteur geeft zijn pet aan de man. De man pakt de pet, doet het raampje open en gooit de pet naar buiten. Dan roept hij tegen het varken: "Blijf!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5097 Gepost op: 15 September 2011, 07:45:45 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5096 Gepost op: 15 September 2011, 07:40:20 » |
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5095 Gepost op: 14 September 2011, 09:15:16 » |
dank je wel Elly.... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5094 Gepost op: 14 September 2011, 08:53:31 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5093 Gepost op: 14 September 2011, 08:50:19 » |
Een man in een sexbioscoop zit verschrikkelijk te kreunen. Andere mensen storen zich eraan. De ouvreuse gaat naar de man toe en zegt dat hij niet zo hard moet kreunen, omdat ze anders de politie erbij haalt. "Ohhh, ahhh, dat is goed, oehhhh, ik zal het proberen," zegt de man. Maar de man weet van geen ophouden. De ouvreuse belt naar de politie. Even later gaan twee agenten de bioscoop in, waar de man nog steeds hard zit te kreunen. "Wat is uw naam?" vraagt de agent. En de man zegt: "Ahhh, Jansen, ohhh." "En waar komt u vandaan?" vraagt de agent. Zegt de man: "Ahhh, ohhhh, van het balkon." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5092 Gepost op: 14 September 2011, 08:48:09 » |
Een man met een kameel loopt al weken door de woestijn. Hij heeft slechts voor enkele dagen water er weet dat hij zal uitdrogen. Hij wilt nog erg graag een keer met een vrouw wippen. Na een dag besluit hij ten einde raad om de kameel te pakken. Dat is tenminste nog iets. Hij houdt de kameel vast en... shit hij rent weg. Zo gaat dat een hele tijd door en hij geeft het op. Dan opeens, komt hij een bloedmooie vrouw met een peperdure auto tegen. Zegt de vrouw tegen hem: "Als jij m'n auto aan de gang krijgt doe ik alles voor je wat je maar wilt!" De man stemt in en zonder enige moeite maakt hij de auto. De vrouw vraagt op haar beurt wat ze voor hem kan doen. De man hoeft natuurlijk niet lang na te denken en zegt: "Wil je de kameel even vast houden ?" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5091 Gepost op: 13 September 2011, 10:02:01 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5090 Gepost op: 13 September 2011, 09:59:39 » |
Kleine Jantje heeft een konijn, en dat konijn heet Flappie. Jantje is helemaal gek met dat beest. Op een morgen is Jantjes moeder zijn kamertje aan het opruimen, ziet ze ineens Flappie liggen: dood. Och hemel, denkt de moeder, hoe moet ik dat Jantje vertellen? 's Middags komt Jantje uit school. Zijn moeder zegt voorzichtig: "Jantje, je moet niet schrikken, maar ik heb slecht nieuws: Flappie is dood." "Nou ja," zegt Jantje, "de dood hoort bij het leven. Het is niet leuk, maar wij moeten verder." Zo, denkt de moeder, die neemt het goed op! Dan loopt Jantje naar boven naar zijn kamertje. Daar vindt hij zijn konijn dood. Meteen begint hij keihard te huilen en loopt helemaal in paniek weer naar beneden: "Mammie, mammie, Flappie is dood, Flappie is dood..." "Ja maar, Jantje, dat zei ik net toch tegen je?" zegt zijn moeder. "O," zegt Jantje, "ik verstond: pappie is dood." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5089 Gepost op: 13 September 2011, 09:57:25 » |
2 vrienden komen elkaar in een kroeg tegen, zegt de ??n: "goh, wat heb ik gisteren lekker gegeten in een nieuw restaurant hier in de buurt. We kregen een aperitiefje, 6 verschillende voorgerechten, 3 verschillende hoofdgerechten, alle mogelijke groenten daarbij en daarna een heerlijk dessert en toen koffie en er kwam nog een fles cognac op tafel, echt heerlijk. Het mooiste was, als je je rekening betaalde kon je meedoen met een soort loterij, als je won mocht je boven een wip maken.... En vroeg z'n vriend nieuwsgierig, heb je gewonnen? Ik niet, maar m'n vrouw 5x!!!! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5088 Gepost op: 12 September 2011, 07:35:24 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5087 Gepost op: 12 September 2011, 07:31:20 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5086 Gepost op: 12 September 2011, 07:28:02 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5085 Gepost op: 9 September 2011, 10:37:22 » |
In de Paulus Potterstraat woont op twee hoog een man die in de ziektewet zit, maar niet ziek is. De man zit op het dak in zijn duiventil. Zijn vrouw heeft een loodgieter besteld. Die loodgieter staat beneden aan de trap in de Paulus Potterstraat en roept: "H? mevrouw, we komen voor dat schijthuis van u dat niet werkt." Waarop die vrouw tegen haar man op het dak roept: "Jan, vooruit, je nest in, de controleur van de ziektewet is er." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5084 Gepost op: 9 September 2011, 10:33:58 » |
Een vertegenwoordiger in landbouwmachines komt bij een aardbeienkweker en probeert de man enthousiast te maken voor de nieuwste uitvinding op het gebied van de aardbeienteelt. "Meneer", zegt hij, "ik heb hier een machine, die kunt u over het veld rijden, die plukt de aardbeien, scheidt de steeltjes van de aardbeien, maakt ze schoon en stopt ze voor u in een bakje, echt geweldig! U kunt dit hele veld in uw eentje in drie uurtjes afwerken!" De boer kijkt de vertegenwoordiger nadenkend aan en vraagt: "ken die machine ook pijp'n?" "Pijpen?" vraagt de vertegenwoordiger, "nee, dat kan ie niet". "Oh", zegt de boer, "dan houd 'k het toch maar bij m'n vier pluksters!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5083 Gepost op: 9 September 2011, 10:30:03 » |
Wat is het verschil tussen een goede secretaresse en een heel goede secretaresse ? Een goede secretaresse zegt: "goede morgen baas." Een heel goede secretaresse zegt: "baas, baas 't is al morgen." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5082 Gepost op: 8 September 2011, 11:14:19 » |
Water met piranha Er staan 3 domme blondjes aan een rivier met vleesetende piranhas Er komt een fee langs en zegt: jullie mogen alledrie een wens doen Het eerste domme blondje wenst: Ik wil dat ik leer hoe ik moet zwemmen. ze leert zwemmen springt in het water, zwemt en wordt verslonden door de piranhas. Het tweede domme blondje wenst: ik wil dat ik over water kan lopen. De wens komt uit loopt over water en glijd uit, ze wordt ook verslonden door de piranhas. Het derde domme blondje west: Ik wou dat ik BRUIN haar had. Ze krijgt bruin haar en zegt, Kijk daar staat een brug! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5081 Gepost op: 8 September 2011, 11:11:49 » |
Voetballen 2 voetbalclubs staan tegenover elkaar op het veld, maar de sterspeler van de thuisploeg is er nog niet. De trainer zegt: ik weet zeker dat hij op tijd komt. De scheidsrechter zegt: goed, als de andere club geen bezwaar heeft wachten we. De gastploeg heeft er geen bezwaar tegen en er wordt gewacht. Na tien minuten is hij er nog niet, na 20 minuten ook niet en ook nog niet na een half uur. Belt de trainer naar de speler: waar zit je, je had hier al een uur geleden moeten zijn. Wat!, zit je nog thuis, hoe komt dat? Hoezo het is mijn schuld! Zegt de sterspeler: je hebt zelf gezegd dat we vandaag thuis zouden spelen! 
|
|
|
|
|
|
|