elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5130 Gepost op: 4 Oktober 2011, 08:08:10 » |
De muntjes geest Een belg komt een restaurant binnen en ziet een muntje op tafel liggen, hij loopt er naar toe en pakt hem op, maar het muntje zegt: "ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel!" De belg gooit het muntje terug op tafel en rent het restaurant uit. Een paar seconden later komt er een Frans man binnen en ziet ook het muntje op tafel en pakt hem op en het muntje zegt meteen weer: "ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel!" De fransman doet percies het zelfde als de beld en rent dus het restaurant uit zonder het muntje. Dan komt er een Nederlander het restaurant binnen en pakt hetzelfde muntje op en het muntje zegt : "ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel waarop de Nederlander zegt: "ik ben de geest van akkie en doe het muntje in mijn zakkie". 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5129 Gepost op: 4 Oktober 2011, 08:07:03 » |
Hotel kamer Een Groninger, een Fries en een Drent komen in een hotel, ze vragen aan de receptionist of er nog kamers vrij zijn. “Jawel” zegt de receptionist, “Loop maar even mee”. De receptionist doet een deur open en de Fries loopt naar binnen, ineens begint de Fries te vloeken en te tieren. “Wij krijgen ook altijd de kleinste kamer!!!” “Rustig maar”, zegt de receptionist, “Dit is … de lift”. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5128 Gepost op: 4 Oktober 2011, 08:04:25 » |
Vliegtuig crash In de lucht is er een vliegtuig dat naar beneden stort, de staart is helemaal afgebroken. Alle de passagiers hangen allemaal aan een vleugel ,als ze loslaten vallen ze te pletter. Dan roept de piloot dat het vliegtuig te zwaar is, waarop de Nederlander zegt:ik ben sociaal, ik zal me wel laten vallen, het gaat jullie goed. En valt te pletter. Waarop de rest zegt: nou jongens daar moeten we voor klappen 
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5127 Gepost op: 2 Oktober 2011, 12:52:37 » |
Elly ik heb genoten!!!! heerlijk! lachen is goed voor een mens!
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5126 Gepost op: 2 Oktober 2011, 09:22:05 » |
dank je wel Elly... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5125 Gepost op: 2 Oktober 2011, 08:59:02 » |
Drie Belgen arriveren op een Spaans politieburo. Ze vertellen dat hun Hollandse vriend verdwenen is. De agent vraagt om een beschrijving waarop de ene Belg zegt: Hij heeft zwart haar! Daar heb ik niets aan, zegt de agent, dat hebben ze allemaal hier. De andere Belg zegt: hij heeft drie lullen! Daar hebben we wel iets aan, maar hoe weet u dat? Ach zegt een van de Belgen, vanmorgen hoorde ik de ober in ons hotel zeggen: Kijk daar heb je die Hollander met die drie lullen ook weer! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5124 Gepost op: 2 Oktober 2011, 08:57:15 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5123 Gepost op: 2 Oktober 2011, 08:55:21 » |
In een TV-quiz is de eerste vraag: "Waarvan is een glazen oog gemaakt?" De drie Belgische deelnemers denken diep na. Als de tijd om is heeft geen van drie?n een antwoord. "Van glas", verheldert de quiz-master. Waarop een van de Belgen opmerkt: "Oh ja, vanzelfsprekend, je moet er natuurlijk doorheen kunnen kijken." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5122 Gepost op: 29 September 2011, 09:05:00 » |
Mierenbeten Een belg ,een duitser en een fransman gaan op hotel maar er zijn maar 2 bedden ze spreken af om ieder om de beurt op de grond te slapen. De duitser slaapt eerst op de grond de volgende morgen staat hij vol mierenbeten. De volgende nacht is het de beurt aan de fransman om op de grond te slapen ook hij staat de volgende morgen vol mierenbeten. Dan moet de belg op de grond slapen de volgende morgen heeft hij geen enkele mierenbeet. De fransman en de duitser vragen zich af:" hoe heb jij dat klaargespeeld?" ik heb er 1 doodgetrapt en de rest ging naar zijn begrafenis 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5121 Gepost op: 29 September 2011, 09:03:17 » |
Mobiel netwerk Er komt een Nederlander in Belgie en ziet 2 belgen. De één graaft een lange geul en de ander gooit hem weer dicht. Dus vraagt de Nederlander "waarom doen jullie dat" Zegt een van de belgen: "We leggen een draadloze telefoon verbinding aan!!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5120 Gepost op: 29 September 2011, 08:59:27 » |
Spiegel Wat denkt een belg als hij zich uitkleed voor de spiegel? Antwoord: wie zal het eerst klaar zijn hij of ik?? 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5119 Gepost op: 28 September 2011, 08:16:27 » |
Scoot mobiel Staat een oud opa'tje naast de snel weg met ze scootmobiel die pech heeft ,maar het eerst volgende bezine station is pas over 20km.Komt er ineens een bmw 745i naast hem staan zegt hij tegen hem "Als je wil kan ik je trekken tot het volgende benzine station als ik te hard ga moet je toeteren".Okee zegt de opa .Eenmaal op de snelweg komt er ineens een ferrarie naast de bmw rijden en daagt hem uit voor een race ,waardoor de bmw bestuurder helemaal vergeet dat die opa nog achter hangt.Een oogetuige ziet dat zegt hij tegen ze vrouw :"je raadt nooit wat ik net zag een ferrarie en een bmw waren aan het racen en een scootmobiel was aan het toeteren of die er langs mocht. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5118 Gepost op: 28 September 2011, 08:14:25 » |
De hypnotiseur Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur. Het heeft een maand geduurd om de zaal weer schoon te krijgen! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5117 Gepost op: 28 September 2011, 08:12:59 » |
de papegaai Op de Atlantische Oceaan voer een groot cruise-schip met allemaal rijke mensen aan boord. Op het schip was ook een gochelaar. De gochelaar had een papegaai. Maar de papegaai verklapte al zijn trucs. De gochelaar liet een horloge verdwijnen. ,,In z'n mouw, in z'n mouw!" Op een gegeven moment kwam het schip tegen een mijn aan, en BOEM! Het hele schip kapot. Iedereen was verdronken, behalve de gochelaar en de papegaai. Die dreven op de Atlantische Oceaan op een paar planken. Maanden gingen voorbij, en geen van beide zei iets. Na maanden te zwijgen vroeg de papegaai: ,,Ik geef het op, waar heb je die boot gelaten?" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5116 Gepost op: 27 September 2011, 07:29:27 » |
Dag papegaai" zei de pinguin. "Dag papegaai" zei de papegaai. "Nee" zei de pinguin, "je moet dag pinguin zeggen." "Nee" zei de papegaai, "je moet dag pinguin zeggen." "Ik ben een pinguin!" zei de pinguin. "Ik ben een pinguin!" zei de papegaai. "Stomme papegaai!" zei de pinguin. "Stomme pinguin!" zei de papegaai.; ;dieren;Een giraf komt terug in de dierentuin. "Wat kijk je chagrijnig?" vraagt de bewaker. "Vind je 't gek?" zegt de giraf. "Ik kom net bij de kapper vandaan. Alleen m'n nek uitscheren: 1500gulden! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5115 Gepost op: 27 September 2011, 07:27:37 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5114 Gepost op: 27 September 2011, 07:24:40 » |
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5113 Gepost op: 26 September 2011, 09:50:41 » |
dank je wel elly  lekker lachen op de maandagmorgen 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5112 Gepost op: 26 September 2011, 09:30:27 » |
Zakzozie Jantje zit in de klas en de juf vraagt aan de kinderen kent er iemand een muziekinstrument bert antwoord en zegt ja een piano juist zegt ze jantje zegt een zakzozie dat is geen muziekinstrument jawel want toen ik gisteren in de gang wandelde zei mijn mama tegen mijn papa als ik uw zak zo zie komt er niet veel muziek meer uit............. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5111 Gepost op: 26 September 2011, 09:25:31 » |
Woordenschat Op een zonnige morgen komt Klaartje de badkamer uitgerend, "Mama, mama, Ik krijg haar op mijn pruim !!!" Moeder kijkt iets wat verbaasd op en zegt : " Foei Klaartje , wat een woordenschat . Je moet zeggen : Ik krijg haar op mijn aapje." Klaartje loopt de hele dag toch wel met een fier gevoel rond en kan bijna niet wachten tot haar oudere zus 's avonds thuiskomt " Zus , ik krijg haar op mijn aapje" "Nou" antwoord de zus van Klaartje " dat is nog niets die van mij eet al bananen" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5110 Gepost op: 26 September 2011, 09:21:49 » |
Nonnen Er was eens een gozer genaamd Henk en die had alle soorten vrouwen al gehad, Nederlandse, Turkse , surinaamse vrouwen, noem maar op, maar een non had hij nog niet gehad en dat wilde hij wel een keertje graag proberen. Hij ging naar het klooster en sprak en non aan, hij vertelde het verhaal. De non zei: nee sorry meneer, ik moet maagd blijven. Henk bleef er maar over door gaan, waardoor de non zei: Oke voorruit maar u mag me alleen van achter nemen, want dan blijf ik maagd... zo gezegt zo gedaan, die twee waren lekker bezig en Henk roept ineens IK BEN HENK EN IK NEUK ALS EEN TANK waarop de non antwoord: IK BEN SJON EN BEN VERKLEED ALS NON 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5109 Gepost op: 25 September 2011, 11:32:16 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5108 Gepost op: 25 September 2011, 11:30:27 » |
Komt een dom blondje bij de dokter en zegt tegen de dokter: "Dokter, als ik op mijn knie druk heb ik pijn, druk ik op mijn borst dan heb ik pijn, druk ik op mijn buik dan heb ik pijn." Zegt de dokter tegen het domme blondje: "Hou maar op, ik weet het al, u heeft een gebroken vinger! 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5107 Gepost op: 25 September 2011, 11:28:42 » |
Trapt een belg een kroegdeur open en roep naar binnen. Wie weet hoeveel 1 en 1 is. Zeg er iemand, dat is twee. Waarop die belg een pistool trekt en meteen die persoon dood schiet. Waarop de barkieper zeg, waarom schiet je hem nou dood. HIJ WEET TE VEEL, goede middag.... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|