elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5205 Gepost op: 21 November 2011, 15:36:45 » |
Euro Een man en een vrouw hadden twee kinderen Ze heten Mark en Frank. Op een dag kregen ze nog een kindje.Ze gingen naar het gemeentehuis om het kindje aan te geven. Ambtenaar: "Wat word de naam van uw zoon?" Vrouw: "Euro" Ambtenaar: "Euro?" Man: "Ja,we hebben al Mark en Frank. Nu hebben we de nieuwe Euro!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5204 Gepost op: 21 November 2011, 15:31:49 » |
Kermis Jantje en Pietje lopen samen naar school. Onderweg zegt Jantje tegen Piet: "Weet je wat ik gisteren gedroomd heb? Ik heb gisteren gedroomd dat ik op de kermis was!" "Oh, wat leuk," antwoordt Piet, "ik heb gisteren gedroomd dat ik een feestje van mijn verjaardag ging houden en dat ik heel de klas had uitgenodig, behalve jij." "Waarom nodigde je mij niet uit?!" Antwoordt Piet: "Omdat jij toen op de kermis was!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5203 Gepost op: 21 November 2011, 15:28:54 » |
Napoleon Op een dag ging Jantje naar school. Toen vroeg de meester: "Waar stierf napoleon?" Jantje: "Op bladzijde 72 van het geschiedenisboek." 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5202 Gepost op: 18 November 2011, 13:17:16 » |
ajax Wat is het verschil tussen Ajax en de smurfen? De smurfen hebben maar 1 klungel. Waarom staat het dak in de arena altijd open? Dan kunnen de supporters echte sterren zien. Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland? De arena, want daar worden elke week 40.000 man door 11 man genaaid. Wat zijn de overeenkomsten tussen Ajax en sinterklaas? Hun kleren zijn allebei rood-wit, ze hebben allebei negers in dienst en niemand gelooft meer in ze. Een man loopt naar een loket bij de arena en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? Een speler of een seizoenskaart? Wat gebeurt er als een ajacied een vlieg inslikt? Dan heeft ie meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd. Waarom lopen er vaak eekhoorntjes over het veld van de arena? Omdat daar de grootste eikels rondlopen. Waarom zijn domme blondjes niet voor Ajax? Zo dom zijn ze nou ook weer niet. Iets wat vorige week gebeurd is, heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurt, heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren, heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van Ajax bezoeken, is? VERLOREN TIJD! Wat is het enige goede wat uit Amsterdam komt? De trein naar Leiden gaat. Klik hier om een reactie te geven voetbal WK 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5201 Gepost op: 18 November 2011, 13:14:06 » |
Ajax-keeper De juf gaat de klas langs, en de leerlingen vertellen wat voor beroep hun vader heeft. Alle beroepen komen langs, brandweerman, politieagent en ga zo maar door. Dan vraagt ze aan Henkie: 'En Henkie, wat voor beroep heeft jouw vader?' 'Mijn vader?' antwoord Henkie. 'Mijn vader die is stripper in zo'n Gay Cafè.' De juf gaat snel verder met de volgende leerling en vraagt aan het eind van de les aan Henkie: 'Werkt jouw vader daar echt?' Nee, tuurlijk niet.' antwoord Henkie. 'Hij is keeper van Ajax maar daar schaam ik me zo voor.' 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5200 Gepost op: 18 November 2011, 13:11:56 » |
Klusser Komt een man 's avonds laat thuis van zijn werk begint zijn vrouw gelijk te zeuren:"Schat, de deur klemt. "Zegt de man: "Ik ben toch zeker geen timmerman ? " "De gootsteen in de keuken is ook verstopt. " Zegt de man: "Ik ben toch zeker geen loodgieter ? " "Het tegeltje aan de wand in de wc zit ook los. " Waarop de man weer antwoordt: "Ik ben toch zeker geen tegelzetter ? " Ongeveer een maand later komt de man weer thuis van z'n werk en de deur klemt niet meer, de gootsteen is niet meer verstopt en het tegeltje zit weer vast. Vraagt de man aan z'n vrouw: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? " "Dat heeft de buurman gedaan " "Hoeveel heb je hem daar dan wel niet voor betaald ? ", vraagt de man. "Niks, ik mocht kiezen: Of ik zou een lekkere cake bakken of hij zou me een lekkere beurt geven. " " Dan heb je zeker een lekkere cake gebakken. ", zegt de man. Zegt de vrouw:"Ik ben toch zeker geen bakker ? " 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5199 Gepost op: 17 November 2011, 12:42:48 » |
Mevr. Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somalie. Het valt hem op dat de kindjes daar graatmager zijn. Sinterklaas: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?" Rode-kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet eten" Sinterklaas: " Niet eten, dan ook geen cadeautjes` 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5198 Gepost op: 17 November 2011, 12:40:15 » |
zalfje een klein meisje moet voor haar moeder een zalfje kopenals de apotheker aan haar vraagt wat het zal zijn zegt het meisje verlegen ik weet niet meer hoe het zalfje heet maar ik weet nog wel dat er methylamminodimethylphenylnyrazolonapol in zit 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5197 Gepost op: 17 November 2011, 12:32:56 » |
Kabouter Er komt een man de bar binnen met een kabouter op zijn schouder en hij gaat aan de bar zitten. De man zegt 2 pils een voor mijn vriend (de kabouter) en een voor mij. Nadat de kabouter zijn pilsje op had rende hij met een noodgang over de bar stak zijn kop in het glas van een ander en schudde hevig met zijn kop heen en weer. De man bestelde weer 2 pils en weer gebeurde het zelfde. de kabouter rende over de bar steekt zijn kop in het glas en schudde weer hevig met zijn hoofd heen en weer. De man pakte de kabouter en zei tegen hen als je dat weer doe dan ruk ik je pikkie eraf. Toen zei de kabouter: "maar ik heb helemaal geen pikke". Waarop die man andwoordde: "hoe plas jij dan?" nou zei de kabouter door hevig met mijn hoofd te schudden. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5196 Gepost op: 16 November 2011, 08:37:49 » |
Springen Piet en Kees zitten samen bij de Nederlandse luchtmacht.Kees springt uit het vliegtuig en trekt aan zijn parachute. De parachute gaat open. Daarne springt Piet uit het vliegtuig.Hij trekt aan zijn parachute:er gebeurt niets.hij trekt nog eens aan zijn parachute:ergebeurt nog niets.Piet valt met een noodgang naar beneden.Hij roept:"Kees mijn parachute gaat niet open!" "Dat maakt niets uit," roept kees; t´is juist maar een oefening vandaag. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5195 Gepost op: 16 November 2011, 08:34:20 » |
duitser drinkt Is er een man aan het drinken aan de maas en komt er een andere man aan en zegt: Hey daar moet je niet aan drinken das is vergiftigd. Maar de man die aan het drinken kijkt eens op en gaat gewoon verder drinken.De andere man geeft ook niet op en zegt nog eens: Hey daar zit vergif in. zegt de man die aan het drinken: Was sagen Sie? zegt de andere man: mit zwei handen trinken. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5194 Gepost op: 16 November 2011, 08:30:28 » |
Toiletjuffie Een vrouw fietst door Rotterdam, met op haar bagagerek 2 grote vuilniszakken, waarvan in 1 zak een gat zit, en er vallen iedere keer briefjes van 20 euro uit die zak. De politie ziet dat en houdt haar aan: mevrouw, er vliegen een heleboel briefjes van 20 euro uit die zak.. Verdomme zegt die vrouw, dan moet ik zo snel mogelijk terug om die briefjes weer op te pakken! Nou. momentje, zegt de agent, waar heeft u die 20 eurobriefjes eigenlijk vandaan? Gestolen? Nee, zegt de vrouw, ik heb een tuintje, vlak naast het feyenoord stadion en ze komen dan vaak om te plassen, zo mijn tuintje in! Maar ik laat dat niet ongemoeid. ik ga dan achter die bosjes staan met een heggenschaar, en als er eentje zijn piemel door die bosjes steekt, laat ik die heggenschaar zien, en zeg: 20 euro, of je lul eraf!!!! De agent moet lachen en vind het een goed idee. Maar wat zit er dan in die andere zak??? 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5193 Gepost op: 11 November 2011, 09:29:28 » |
Vissen Een man zonder benen zit te vissen. Komt er een andere man voorbij gelopen: "Nou ze bijten goed 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5192 Gepost op: 11 November 2011, 09:23:24 » |
Bij een multimiljonair thuis Een Belgische multimiljonair wordt 50 jaar en hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe achtertuin, met zwembad en al. Ook Ahmed, de enige Marokkaan in de buurt, wordt uitgenodigd. Het is echt een superfeest met muziek en bier. De miljonair roept op een moment: "ik geef 1 MILJOEN euro aan degene die durft te vechten met de alligator die op dit moment in het zwembad zwemt!" Hij had het nog niet geroepen of Ahmed ligt al in het water te vechten met die Alligator. Hij vecht een strijd van leven op dood. Na een hels gevecht slaagt Ahmed erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad en de stomverbaasde miljonair zegt: Ahmed, beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me." Waarop Ahmed zegt: "Rot op met dat miljoen van je." De miljonair: "Een half miljoen dan?" Ahmed:"Wil ik ook niet!!" De miljonair:"Mijn Porsche dan? Hier zijn de sleutels." Ahmed:"Wil ik ook niet!!" De miljonair: "Mijn gouden Rolex?" Ahmed:"Nee!!!!" De miljonair:"Wat wil je in godsnaam dan wel ?" Ahmed :"DE NAAM VAN DE KLOOTZAK DIE ME IN HET WATER GEDUWD HEEFT!" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5191 Gepost op: 11 November 2011, 09:20:00 » |
Nieuwe fiets Jantje heeft net een nieuwe fiets gekregen van zijn moeder. Als een gek fietst hij door de straten. Even later ziet hij zijn moeder en schreeuwt "KIJK MA, ZONDER HANDEN". Met losse handen scheurt hij langs zijn moeder. Later gebeurt precies hetzelde,"KIJK MA ZONDER HANDEN", terwijl hij als een gek langs zijn moeder fiets. Een half uurtje later ziet Jantje's moeder Jantje rustig aan komen rijden waarop Jantje zegt,"kijk ma, zonder tanden". 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5190 Gepost op: 10 November 2011, 09:44:28 » |
tennisles Jantje komt thuis van de tennisles.Zijn witte broek is van onder tot boven vuil.Zijn moeder moppert:`Je ziet er uit als een big. Je weet toch wat een big is?`Ja, de zoon van een varken!` 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5189 Gepost op: 10 November 2011, 09:42:29 » |
de papegaai Op de Atlantische Oceaan voer een groot cruise-schip met allemaal rijke mensen aan boord. Op het schip was ook een gochelaar. De gochelaar had een papegaai. Maar de papegaai verklapte al zijn trucs. De gochelaar liet een horloge verdwijnen. ,,In z'n mouw, in z'n mouw!" Op een gegeven moment kwam het schip tegen een mijn aan, en BOEM! Het hele schip kapot. Iedereen was verdronken, behalve de gochelaar en de papegaai. Die dreven op de Atlantische Oceaan op een paar planken. Maanden gingen voorbij, en geen van beide zei iets. Na maanden te zwijgen vroeg de papegaai: ,,Ik geef het op, waar heb je die boot gelaten?" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5188 Gepost op: 10 November 2011, 09:40:32 » |
schots een bericht in een schotse krant: twee schotse heren hebben een weddenschap om een fles wisky gesloten, wie het langst zijn adem in kon houden. het duel eindigte onbeslist. zaterdag is de begravenis. 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5187 Gepost op: 7 November 2011, 15:29:31 » |
Drie stotterende kerels komen hun stamcafe binnen. Achter de bar staat ??n van de vaste medewerkers Karel. Karel denkt de drie stotteraars eens te matsen en zegt: "Als jullie zonder te stotteren een drankje kunnen bestellen, krijg je 'm gratis." De eerste stotteraar begint, haalt diep adem en zegt: "sinas". Hij krijgt een gratis glas sinas van Karel. Ook de tweede stotteraar haalt diep adem en zegt vervolgens: "cola". En, eerlijk is eerlijk, ook hij krijgt een gratis glas cola. De derde heeft het wat moeilijker maar uiteindelijk krijgt hij zonder stotteren het woord chocomel uit zijn mond. Karel die vraagt: "Warme of koude chocomel?" Waarop de derde stotteraar zegt: "k-k-k-k-k-k-k-klootzak". 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5186 Gepost op: 7 November 2011, 15:28:11 » |
Woordenschat Op een zonnige morgen komt Klaartje de badkamer uitgerend, "Mama, mama, Ik krijg haar op mijn pruim !!!" Moeder kijkt iets wat verbaasd op en zegt : " Foei Klaartje , wat een woordenschat . Je moet zeggen : Ik krijg haar op mijn aapje." Klaartje loopt de hele dag toch wel met een fier gevoel rond en kan bijna niet wachten tot haar oudere zus 's avonds thuiskomt " Zus , ik krijg haar op mijn aapje" "Nou" antwoord de zus van Klaartje " dat is nog niets die van mij eet al bananen" 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5185 Gepost op: 7 November 2011, 15:23:34 » |
Aandelen De bankbediende ligt met zijn vrouw in bed. Hij voelt zijn mannelijkheid bewegen. 'Schat,' fluistert hij, 'de aandelen stijgen, de koers is vast. Stap je erin?' 'Nee,' zegt zij, 'de beurs is vandaag gesloten.' Na een tijdje heeft zij toch zin gekregen. 'Slaap je al? De beurs is toch nog geopend.' 'Te laat,' luidt het antwoord, 'ik heb het hele pakket al onderhands weggedaan.' 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5184 Gepost op: 3 November 2011, 15:38:32 » |
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5183 Gepost op: 3 November 2011, 15:35:55 » |
Er komt een kleine dwerg een cafe binnen en vraagt de barman om een pils, de barman geeft de dwerg zo'n hele grote en de dwerg pakt het glas en drinkt hem achter elkaar leeg. Er zit naast hem zo'n beer van een vent en hij doet in de richting van de vent .. ppppeeeppppeee (soort uitspugen) en de vent zit van: Getverdemme. En de dwerg bestelt nog zo'n pils en drinkt hem achter elkaar leeg en doet weer . pppeeeppe (soort uitspugen) en die vent naast hem zegt: He dwerg als je nu niet ophoud dan hak ik je geslachtsdeel eraf. de dwerg: Je doet maar. En de dwerg besteld weer een pils en weer:.. peeepppeeep en die vent zegt : nou gaat hij eraf. De dwerg: hij is er al af. vent: Hoe plas je dan? dwerg: zo .. ppeeepppeee ..... 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5182 Gepost op: 3 November 2011, 15:32:03 » |
Die oosterling tegen die Hollander. Die Hollander vraagt: 'Is dat nou waar, dat jullie meer vrouwen hebben?' 'Ja, dat weet je toch?' zegt die oosterling: 'Ik heb er zelf zeven.' 'Godverdorie,' zegt die Hollander, 'en ik heb het thuis al zo moeilijk met die ene. En heb je nou met alle zeven gemeenschap?' Hij zegt: 'Ja.' Zegt die Hollander: 'Zeker zo: maandag nummer ??n, dinsdag nummer twee en dan de hele week zo door.' Hij zegt: 'Nee jongen, elke avond allemaal.' 'O jongen, hoe krijg je dat voor mekaar?' Hij zegt: 'Niks an, kijk, dat gaat zo. Ik kleed ze alle zeven uit, leg ze alle zeven op elkaar, dan ga ik een trappie halen, gooi ik er overal carbonpapier tussen en dan pak ik de bovenste.' 
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|