spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 28 December 2008, 20:02:15 » |
diegee, doe maar lekkere warme dekens om je heen, misschien kun je een kruik vullen met warm water? of heb je een electrische deken? sterkte hoor 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
diegee
na regen komt zonneschijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #132 Gepost op: 28 December 2008, 19:50:29 » |
ik had het vandaag al zoo koud,en voelde me niet zo lekker,nu is de verwarming ook nog eens stuk,en ze komen morgen pas tussen 12 en 5 om hem te maken bbrrrr,ik steek maar veel kaarsen aan,iedereen een fijne avond en een goede nacht,mijn kaarsjes branden in iedergeval dubbel vanavond #kaars003
|
|
|
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #131 Gepost op: 28 December 2008, 16:02:26 » |
Ik iedereen veel sterkte toe wens en dat alle zieken onder ons een grandioos nieuw jaar tegemoet gaan.Zonder pijn en dat een ieder maar mag opknappen van zijn of haar ziekte.
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 28 December 2008, 12:43:06 » |
lieve boegjes ,het is echt koud he gelukkig hoef ik nooit naar buiten.ze zijn hier bezig met alles op zijn plaats te zetten hoef zelf niks te doen maar ben toch doodmoe en zo stijf als een plank.voor ieder veel sterkte en diike 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
diegee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 28 December 2008, 12:21:46 » |
goedemorgen lieverds,op deze koude winterdag,wens ik jullie een dag die er wezen mag,ik hoop dat er voor iedereen vandaag wel een lichtpuntje zal zijn,ik heb een paar moeilijke dagen,ik mis mn zus zo vreselijk deze dagen,ik mis haar elke dag,maar ik mis haar deze dagen helemaal,3 jaar geleden overleden aan een hersenbloeding,man en 2 kinderen achterlatend,en mij .we proberen ons er zo goed mogelijk door heen te slaan,we moeten wel,maar makkelijk>? nee. voor iedereen een dikke knuff en weet dat ik aan jullie denk.weet iemand hoe het met Sutje gaat? lady diana heel veel sterkte.
|
|
|
|
|
|
harryensherrietje
liefde en respect voor elkaar
|
 |
|
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: 28 December 2008, 11:30:41 » |
Goedemorgen lieve boegjes ik denk dat onze Roxy bij haar moeder is want ik mis haar voor onze zieken heel veel beterschap met liefde en kracht het is goed koud buiten en moeten we aan de vogeltjes denken ik wens iedereen een fijne zondag het is vrij stil op ons boegje ik denk dat iedereen moet bij komen van de kerst en mijn gedachten zijn ook bij de mensen die iemand hebben moeten missen en wens ze kracht toe en ook die alleen zijn liefs Ria

|
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 28 December 2008, 09:34:31 » |
Lieve maatjes,een hele goede morgen met een hele fijne dag er achteraan.Ik hoop op een dragelijke dag voor jullie .En goed kijken of luisteren de glimlach komt zeker ook even aanwippen. En in gedachten drink ik om10 uur een bakkie met jullie mee.Dikke kus Jeanne
|
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 27 December 2008, 18:59:51 » |
Lieve vrienden,voor straks lekker slapen en we zien of horen elkaar morgen weer.Dikke kus Jeanne
|
|
|
|
|
|
|
|
harryensherrietje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: 27 December 2008, 10:41:08 » |
Goedemorgen lieve boegjes Lady diana veel sterkte en beterschap meis dat geld ook voor alle zieken de kerstdagen zijn voorbij en we gaan weer naar het nieuwe jaar toe ik hoop voor allemaal een goed jaar met veel liefde en gezondheid een fijne dag love Ria 
|
|
|
|
|
|
ladydiana
elke dag is een feest
|
 |
|
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: 27 December 2008, 09:46:58 » |
hoi joanci...
bedankt voor je reactie en dank je wel. ik ben nu alleen met hem en ben zo onrustig en bang elke keer als hij een aanval had was me man erbij dus ja ik ben zo stom dat ik altijd in paniek raak als het gebeurd en ja als ik alleen ben kruipt het gevoel van angst me naar de keel. Daarvoor niet maar ging ook al twee jaar goed.
groetjes diana
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: 26 December 2008, 23:02:46 » |
ladydiana ik wens jullie heel veel sterkte en dat het maar snel weer beter gaat.
|
|
|
|
|
|
ladydiana
elke dag is een feest
|
 |
|
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: 26 December 2008, 21:27:33 » |
lieve mensen mijn zoon is gisteren met spoed naar ziekenhuis gebracht hij had epileptische aanval en kwam er niet goed uit en kreeg meteen weer nieuwe aanval was zo bang hij ademden zo erg en kwam maar niet bij. Is met ambulance weg geberacht naar hartbewaking en gelukkig is het nu goed met hem. nu wil ik graag met mensen praten die ook met epilepsie temaken heeft.
groetjes diana
|
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #120 Gepost op: 26 December 2008, 19:20:16 » |
Lieve vrienden .Voor straks welteruste en droom je mooie dromen.Sorry geen plaatje,maar ik ben op visite .en wilde toch even mijn nachtgroet aan jullie brengen.Morgen beter, Dikke kus Jeanne
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 26 December 2008, 14:54:18 » |
Beste mensen op deze 2e kerstdag, dit is de ziekenboeg en geen plaatjes topic.
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: 26 December 2008, 12:10:33 » |
lieve boegjes ,hoop voor ieder een fijne dag ,gister lekker rustig vandaag wordt het drukker maar ja .dikke  van mij
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
|
deltarox
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 26 December 2008, 11:55:06 » |
lieve boegjes, ik kom jullie nog even een kerstknuffel geven, ik ga straks weer naar de moeders in overijssel. ik hoop voor jullie allemaal dat het nog fijne, warme, liefdevolle dagen zijn zonder veel pijn , verdriet en zorgen. zie jullie zondag weer, dikke knuf wouda
|
« Laatste verandering: 26 December 2008, 11:57:07 door deltarox »
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 26 December 2008, 08:42:01 » |
Lieve vrienden ,ik wens jullie een heerlijke dragelijke tweede kerstdag met iedereen die jullie lief zijn.,en geloof het of niet ,de glimlach komt zeker op bezoek.Dikke ,dikke kus Jeanne[
|
|
|
|
|
|
diegee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 25 December 2008, 23:27:25 » |
lieve allemaal ik sluit mn pc af,ben gesloopt,maar wel een erg gezellige dag gehad.lekker met ,mn gezinnetje,morgen naar drenthe naar mn ouders,dus ik wens iedereen hier een fijne dag morgen en ik hoop zonder al te veel kleed en pijn,in gedachten ben ik bij jullie dikke knufff diegee xxx
|
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: 25 December 2008, 18:47:07 » |
Lieve vrienden,ik krijg visite ,dus wens ik jullie nu alvast een heerlijke nacht met mooie dromen,en weet voor ik ga slapen zweven mijn gedachten nog even naar jullie.Kus Jeanne
|
|
|
|
|
|
harryensherrietje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #113 Gepost op: 25 December 2008, 12:27:25 » |
Het is kerstfeest Holland geen sneeuw, wel koud Binnen pronkt de kerstboom in zilver of goud Wij zijn toch niet vergeten dat de Heer werd geboren en al die engelen die zongen met duizende koren? ze zongen het lied van vrede op aarde, in deze tijd heeft het nog waarde? Kijk naar t,v, je ziet het meteen oorlog, honger, aids en ellende Ik vraag me af waar moet dat hee. ik ben niet zo jong meer maar blijf toch hopen dat onze kinderen, ik een wat betere wereld kunnen gaan lopen waar vrede heerst, geen armoe,oorlog en pijn. Dat het voor onze kinderen een leefbare betere wereld mag zijn.
Hele fijne dagen met liefde, geluk en gezondheid voor onze zieken love Ria #fee001 #xmas021 #xmas023
|
|
|
|
|
|
diegee
|
 |
|
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 25 December 2008, 11:06:08 » |
voor iedereen een fijne kerst. ik ga mn kerstontbijt maken, de kids slapen nog dus lekker rustig voo de zieken sterkte vandaag probeer er iets van te maken xxx diegee suutje beb blij dat je even thuis mag zijn.
|
|
|
|
|
|
roxanne
Carpe Diem
|
 |
|
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: 25 December 2008, 10:20:40 » |
Jeanne, ik schuif ook even aan voor een bakkie.. gezellig meis.
|
|
|
|
|
|
roxanne
Carpe Diem
|
 |
|
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 25 December 2008, 10:19:16 » |

Lieve boegjes,
Ik wens jullie allemaal een hele fijne 1e kerstdag toe en suutje, beterschap meis en ga genieten vandaag.
Kerst, tijd om even stil te staan, Bij wat anders aan ons voorbij zou gaan. Even rust en stil genieten van de sfeer, De opgetuigde boom, het lekkere eten en zo meer. De kaarsen geven een prachtig licht. Buiten zorgen etalages voor een schitterend gezicht, Maar niemand loopt er meer op straat. Het lijkt of alles nu in vrede gaat. Zo zou het altijd moeten zijn. Geen oorlog, geen verdriet, geen pijn. De wereld lijkt zo helemaal niet slecht, Maar is het wel echt? Als straks de kaarsen uit gaan, Zullen we dan nog steeds bij alles stilstaan? We luiden dan het nieuwe jaar in. Een frisse start, een nieuw begin, En laten we hopen met elkaar, Dat vrede de boventoon voert in het nieuwe jaar.
liefs Roxanne
|
|
|
|
|
|
lavendel-k
Vrijheid - Blijheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 25 December 2008, 10:06:35 » |
 . Lieve vrienden,ik wens jullie een hele fijne eerste kerstdag,en de glimlach komt zeker nog even lang,Geniet met volle teugen.Dikke kus Jeanne In gedachten doe ik een bakkie mee.
|
« Laatste verandering: 25 December 2008, 10:08:27 door lavendel-k »
|
|
|
|
|
|