|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 10 December 2011, 02:28:44 » |
 rosa.... je mooie boom trekt het topic uit zijn verband  hopelijk kan bobbie de piek er vanaf halen, zodat we ook van jou kerstsfeer kunnen genieten. 
|
|
|
|
|
|
rosa
leven en laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 10 December 2011, 02:21:29 » |
|
« Laatste verandering: 10 December 2011, 02:27:14 door Bobbie »
|
|
leven en laten leven
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 9 December 2011, 21:22:32 » |
alle ballen en bomen verbleken bij de aanblik van dat ontzettende lieve mooie katje...  ik zou zooooooooooooo graag een echt eigen katje willen... maar helaas manlief krijgt al kriebels als ze in de buurt lopen, laat staan een vette verkoudheid/dikke ogen als bonus  dusssssss... ik ga gewoon genieten van dat viervoetertje op foto, die alvast met de bakmeel voor de oliebollen/appelflappen in de nachtelijke uurtjes in de weer is....niks geen strooi mama 
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 9 December 2011, 20:58:52 » |
  Buiten......
|
|
|
We leven maar 1x, dus LEEF!!!
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 9 December 2011, 20:48:42 » |
Geweldig leuke foto angelique2.....vooral die twee glinsterende oogjes ....het zijn ook net lampjes ...mooi hoor !!!
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 9 December 2011, 20:43:18 » |
 De boom staat. En hij komt echt nergens aan  . Eigenlijk is hij ook nog klein, 7 maanden pas.... Maar hij luisterd zo goed! Ik kan s'morgens alleen de sneeuw die onder de boom ligt niet echt verklaren, uhummm zal zijn moeder wel hebben gedaan  .
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 9 December 2011, 17:28:55 » |
haha... angelique die van mij had de boom ook al in de smiezen toen ze klein was ging ze via de takken naar boven dat lukt haar nu niet meer maar er zal nog wel een bal sneuvelen denk ik.
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 9 December 2011, 17:13:57 » |
 Hummer ons poekebeest "helpt" de kerstboom optuigen.... Ga later nog wat meer foto's plaatsen (als het lukt...) (Evengoed een soort test foto, ik krijg of 400 of 800 pixels... Maar is de maat goedgekeurd???)
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 9 December 2011, 16:44:28 » |
Mijn boom staat ....nieuwe lampjes erin ...toch wel gezellig weer. 
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
rosa
leven en laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 9 December 2011, 10:44:52 » |
wil best een foto van me boom er op zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen me foto staan in me afbeeldingen wie vertelt me dat ?????????????????? We willen graag de boom zien het topic met de uitleg:http://home.nowlive.eu/index.php/topic,51102.0.html
|
« Laatste verandering: 9 December 2011, 13:12:51 door Bobbie »
|
|
leven en laten leven
|
|
|
trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 7 December 2011, 21:18:34 » |
vandaag naar de kerstmarkt in Bremen geweest,was heel gezellig! nu alleen een beetje spijt van alles wat ik weer gegeten heb....maar t'was heerlijk
|
|
|
|
|
|
carmen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 7 December 2011, 14:28:52 » |
Ook ik sla dit jaar de boom over, niet omdat ik er geen zin in hebt maar eerder omdat mijn kat net 6 mnd oud is en erg erg ondeugend is en alles wat maar glinsterd en beweegt dat is voor haar zo leuk en dan neemt ze een duik en, nee durf het risico niet te nemen. Durf zelfs geen kaarsje aan te steken. 
|
|
|
Zij die het opgeven weten nooit
hoe dicht ze bij hun doel waren.
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 7 December 2011, 12:28:31 » |
Zet dit jaar geen boom ,geen zin in!
heb een paar grote witte takken gekocht en daar leuke zilveren figuren ingehangen,en lichtjes erin ,staat erg mooi ,en heel sfeervol ..
,kan helaas geen foto laten zien ,zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen!
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 8 November 2011, 12:55:28 » |
Gezeliig sly en wat heb je het super leuk ingericht, en de gezellig haard van je moeder erbij, die op de andere foto stond..toppie.  Ik zou alleen in die mooie vaas die er staat een paar mooie takken doen (het getruttel van een vrouw hé) 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
rosa
leven en laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 8 November 2011, 10:57:45 » |
als sinterklaas geweest is ga ik beginnen vind het leuk als het staat en hangt maar voor die tijd ben met de boom al een hele dag bezig
|
|
|
leven en laten leven
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 8 November 2011, 08:21:06 » |
Jullie zijn de vroeg bij hahaha Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog helemaal niet mee bezig ben. maar het ziet er gezellig uit
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 7 November 2011, 21:06:20 » |
De feestdagen staan voor de deur en langzaam aan gaan de mensen hun huis weer in de stemming brengen. Ook ik doe mee weliswaar nog met een dubbel gevoel. Wie volgt? 
|
« Laatste verandering: 7 November 2011, 21:12:24 door Sly »
|
|
|
|
|
|