|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 2 Juli 2011, 12:43:27 » |
die lebber Lars wel heel erg de media op zoekt... om nu overal de t.v hielen te likken. hij wilde niet antwoorden (in het gesprek met telegraaf Wilma) wat die met alle meiden "onder de dekens" had gedaan...  ik denk eerder dat die dat niet wilde melden omdat die dan zijn naam geen eer aan doet. als hij discreet met de meisjes was omgegaan, had die ze niet allemaal (23 stuks zoals we nu overal mogen lezen) af gelebberd. wat een zielig ventje toch... jammer dat er niet 1 vrouw tussen blijkt te hebben gezeten wat hem de zak gaf... dat was pas (gelijkwaardige) t.v geweest. 
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 30 Juni 2011, 16:27:24 » |
@ deaqmaddoxx Haha nee joh ik ging er ook niet van uit dat je het naar bedoelde...... Maar gelukkig heeft ze alleen een beetje het uiterlijk. hihi
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 30 Juni 2011, 15:25:26 » |
@didi ...ik bedoelde ook dr uiterlijk op sommige momenten leek ze dr echt n beetje op bedoelde het niet naar hoor :)
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Juni 2011, 13:49:04 » |
@ deaqmaddoxx
Mariella lijkt misschien een beetje op Yolanthe maar ze is echt heel anders. Zij is een collega van mijn man en het is een hele leuke spontane meid met beide benen op de grond. Maar fijn dat ze nu de liefde heeft gevonden.
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 30 Juni 2011, 13:12:23 » |
Lachen hij lijkt wel mn buurman van 44jaar ....snuffelt ook aan alles .....en denkt meteen al aan trouwen en kindjes.....maar dat is meestal hooguit n mnd ....10 jaar geleden vielen er nog heel wat vrouwen voor hem ,maar het word steeds minder....de tand des tijds  dus nog ff en het word hollen en niks meer snuffelen
|
|
|
leef het leven
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 30 Juni 2011, 13:05:50 » |
dit was te verwachte... maar op de terugweg in het vliegtuig al...  dan heeft die man van 38 jaar nog veel te leren... "droomde hij juist maar wat meer" en dan niet van "alle" vrouwen hetzelfde behandelen, zoals die in dit programma deed. snap niet zo wat er mis is met dromen... ik leef vanaf kind al in een droomwereld, de realiteit ontkom je gaande weg toch niet aan........ en dan ben ik blij dat ik altijd terug kan vallen op me dromen. nu zit zijn 2de keus bij zijn beste vriend...  en Lars kan na gaan denken om de volgende keer het toch anders aan te pakken ... "tip voor Lars": zoek geen baarmoeder... zoek niet iemand die bij je familie moet passen, zoek geen uitgestippelde toekomst... dat alles zoekt zijn eigen weg wel... als Lars leert dromen... komt zijn prinses vanzelf, daar heb je geen opgelegd t.v programma voor nodig, waar je als hartenbreker uit komt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 30 Juni 2011, 09:14:26 » |
heb wel gekeken. Dat hij niet Mariella koos had ik al begrepen,maar ik vond Karin niet bij hem passen wat nu is gebleken. Lars heeft op z'n 40ste even aan 24 vrouwen achter elkaar kunnen "proeven" en vond toch zn vrijgezellen status een betere keus. ik hoop dat de dames leukere dagen hebben beleefd dan wat ik op tv gezien heb, het leek n.l. veel knipwerk. EN dat Lars beetje uitgerust is want de laatste uitzendingen zag hij er niet gezond uit.
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 30 Juni 2011, 08:16:42 » |
vond het niet echt verassend,had wel verwacht hij voor Karin zou gaan,even voor hij voor haar koos lebberde hij eerst nog even met mariella,..een gelikt mannetje... 
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 29 Juni 2011, 21:07:50 » |
ik vindt die mariella wel iet wat van yolanthe weg hebben
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 29 Juni 2011, 20:21:03 » |
Kheb ergens gelezen dat het n verassend einde wordt dus ik ga dr zo ns heerlijk voor zitten
enjoy allemaal :)
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 29 Juni 2011, 18:17:01 » |
Nou ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren.... Ga zeker weer kijken. 
|
|
|
|
|
|
young
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 28 Juni 2011, 13:14:39 » |
 stuur die Lars naar huis zonder vrouw,rare vent. Lijkt wel een player. bbrrrr naar huis woensdag met z'n roos!! Die vrouwen moeten hem laten gaan.daag Lars
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 26 Juni 2011, 15:02:03 » |
ik heb ook afgelopen 2 afleveringen op uitzending gemist gekeken... (meer mag je blijkbaar niet terug kijken van rtl4 ... of zal het de moeite niet waard zijn voor herhaling  wat mankeert die vent toch... 38 jaar, alles in kannen en kruiken, een goede baan en geen vrouw kunnen vinden... ben meer benieuwd naar "zijn haken en ogen", als die keuring van de meisjes. en wat gun ik het die vent... dat zelfs de laatste 2 meisjes zeggen  en dat die laatste meisjes zeggen de roos  heeft meer waarde, als de vent die hem aan me gaf.  wie wilt er toch op zón manier gekozen worden... de laatste 3 vrouwen zijn van binnen en buiten bekeken door hem...  och, och, och... wat vind die koekhannes het toch moeilijk zijn Anton Heiboer rol te verruilen voor 1 vrouw. misschien zit daar dan ook wel "ZIJN" probleem. hoop dat het eindigt met niks... en dat de meiden denken...  voor jou 1(0) ander(e) die wel voor me gaat. 
|
|
|
|
|
|
nadia
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 26 Juni 2011, 14:16:41 » |
Die bachelor heeft echte geen charme, en hij heeft een lelijke raar mond , glad en perverse! Hij is bijna 40j .Hij zal slechte caractere hebben met veel slechte gewoontes. En zo een programma is voor mij een sorte prostitutie zonder geld en zonder souteneur. Dom,dom vrouwen die doen er mee zoiets ! Hij kan na zijn keuze lekker van hun lichaamelijk profiteren en de andere dag zegen tegen hun :bye! bye! ga maar na huis. Ik vind het vernederend voor vouwen!
|
« Laatste verandering: 26 Juni 2011, 14:19:00 door nadia »
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 25 Juni 2011, 21:38:49 » |
mijn idee connie,wat denkt hij wel niet,begrijp die vrouwen ook niet die zich aan zo,n progamma willen lenen uberhaubt,,vind het trouwens een vreselijke engert,...not my type 
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 25 Juni 2011, 18:21:53 » |
jah mooi niet hahahahahaha duhhhhh sukkel ohhhhh ik hoop het dat die er niemand aan over houd
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 25 Juni 2011, 18:08:40 » |
het voorstukje wat ik heb gezien van volgende week komt er ruzie en is het afgelopen 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 25 Juni 2011, 18:02:10 » |
hahahaha biesjoe me meiden noemen hem een h..r hahahaha
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 25 Juni 2011, 10:53:01 » |
ja con hij komt bij mij over als een fokhengst alle merries uit proberen en inderdaad straks gaat hij af met zijn staart tussen zijn benen. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Juni 2011, 04:09:16 » |
ik vind het zo n kwal die gast eigelijk mag hopen dat die twee afhaken heb niemand nahhh dan kom ik echt niet meer bij zoveel vrouwtjes weggestuurd en nog geen vrouw waar die zo snel mogelijk kinderen mee wil de ieuwwwwww ik vind hem zooo eng en freud ben het helemaal met je eens hahahaha
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Juni 2011, 14:26:19 » |
ja, ik heb dat ook al overdacht.toen hij met de laatste drie een nachtje ging slapen. nu denk ik niet dat hij met alledrie een wip had,want dat lijkt me toch al te gek,misschien alleen met laila of juist niet. ik ben halverwege of liever gezegd bij 2/3 deel v.het programma ingezapt dus heb t begin niet gezien, maar ik las dat hij uit 24 vrouwen kon kiezen. nou ja zeg,dat is toch al veel te veel.en 3 vrouwen in drie dagen vermaken ,lijkt me toch ook zeer afmattend, dus ik begreep van dat hele programma niets en vond alleen ,hoe heet ie ook al weer, de presentator erg leuk.
|
|
|
|
|
|
|
freud
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Juni 2011, 23:04:13 » |
een goede avond..ik zeg maar zo..als je als de ideale schoonzoon op 38 jarige leeftijd nog altijd vrijgezel bent..dan kun je op je vingers eigelijk wel natellen dat er iets niet klopt..ik kijk eigelijk nooit naar dit soort progamma,s maar heb vandaag dus wel de aflevering met de laatste 3 dames gezien..een ding is zeker..met iemand die 3 verschillende dames in 3 dagen tijd zo gevoelsmatig bespeelt en vervolgens ook nog intiem met ze is lijkt mij nou niet echt een stabiele basis voor een eventuele serieuze relatie..ik denk dat de uiteindelijke dame die overblijft zich dat ook zal realiseren als zij de beelden terug ziet.. 
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Juni 2011, 14:25:20 » |
Mariella is een collega van mijn man, maar ze laat niets los hoor. Ze was een tijdje weg en later werd er bekent gemaakt dat ze met dit programma heeft meegedaan. Maar ze mag niks zeggen he ze zegt alleen maar dan moeten jullie kijken. Leuk dat ze zo ver is gekomen. Maar volgende week wordt het wel spannend he als ik het voorstukje zag.
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 23 Juni 2011, 13:11:38 » |
Dat is wat ik ook niet zo goed begrijp.....je weet dat hij de dag er voor met n ander heeft zitten vrijen ( of ben je zo naief )En dan ga jij weer met hem zitten vrijen getver......zegt ook iets over hem ......schakeld makkelijk over.....begrijp al helemaal niet dat je aan zo,n programma mee wilt doen.....n kerel die je gaat keuren 
|
|
|
leef het leven
|
|
|
|