roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 9 Maart 2012, 12:14:44 » |
Ben stiekem wel blij dat het toch Anne marie was Ik moest wel lachen dat zij soms ook dacht dat er twee mollen waren en dat Liesbeth dan de andere was  want die heeft me een paar mollenacties gedaan...volgens mij vond ze het zelf ook genant dat ze zo slecht was  Ik hoop ook wel dat ze volgend jaar weer wat spannendere spelletjes hebben.. maargoed...t was toch wel leuk en weeer niet goed...zoals altijd..en ik was er dit jaar nog wel zo zeker van (al was Anne marie in gedachte al eengoede 2de) 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: 9 Maart 2012, 02:30:46 » |
ppff..ik had het dus weer niet goed  nog nooit goed gehad ook  ik vond het dit jaar ook niet leuk en spannend..geen leuke opdrachten enz enz..mss volgend dan maar ..maar ik bleef wel kijken  ijsland vond ik helemaal waardeloos..anders nog ?? ff denken...................... nope ..of toch nog ff dit : annemarie had het wel heulll makkelijk he..vinden jullie dat ook niet ?? ze hoefde weinig te doen..liesbeth..deed dat wel voor haar..muts !!! jammer hoor..nou das was uhm..truste voor wie gaat slapen xx
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 8 Maart 2012, 23:36:36 » |
toch was Liesbeth een betere mol ha ha ha , maar ja ik heb nog nooit de mol geraden. En Anne-Marie heb ik nooit verdacht.Ik ben dus wederom geen goede mollenvanger.Volgend jaar maar weer opnieuw proberen.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 8 Maart 2012, 22:42:13 » |
Hadewych Minis wint Wie is de Mol?
AMSTERDAM - Hadewych Minis heeft het zenuwslopende programma Wie is de Mol? gewonnen. Anne-Marie Jung en Liesbeth Staats waren ook nog in de race. Anne-Marie werd donderdag dan eindelijk onthuld als slinkse mol. Liesbeth verloor in het laatste stadium de spannende afvalrace, en werd tweede. Volgens De mol was Liesbeth vanwege 'haar mysterieuze hoofd de voornaamste verdachte.' Het hoofd van ‘de mol’ was als watermerk in de verdiende bankbiljetten van de kandidaten verwerkt. Op de Wikipedia-pagina van Hadewych Minis was donderdagmiddag al te lezen dat de actrice de winnaar van het programma was geworden. Later werd de tekst aangepast in: kandidaat Wie is de Mol? 2012. Veel fans van de show werden afgelopen donderdag voor nóg een week in spanning gehouden. Ruim twee miljoen kijkers stemden af op het populaire programma. Ook schrijfster Marion Pauw, rapper Dio, politicus Frits Huffnagel, zwemkampioen Maarten van der Weijden, presentatrice Marit van Bohemen, cabaretier Tim Kamps en musicalacteur William Spaaij namen deel aan dit seizoen van Wie is de Mol?  Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: 8 Maart 2012, 21:56:15 » |
Ik trakteer op gebak  Ik heb ook een beetje gewonnen ik had gelijk dat Annemarie de mol is 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #107 Gepost op: 8 Maart 2012, 21:27:39 » |
dit is een mollenstreek, niets is wat het lijkt 
|
|
|
hagenesie
|
|
|
akke
|
 |
|
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: 8 Maart 2012, 21:22:03 » |
nee bobbie ik wacht het programma af  maar ben wel benieuwd 
|
|
|
Don,t take your organs to heaven heaven knows we need them here
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #105 Gepost op: 8 Maart 2012, 19:48:32 » |
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 8 Maart 2012, 19:30:08 » |
iK zweer ook bij liesbeth
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 8 Maart 2012, 19:11:28 » |
Ik blijf bij Liesbeth. Al vanaf de eerste aflevering verdenk ik haar.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 8 Maart 2012, 18:49:26 » |
De Mol onthult haar identiteit
Anne-Marie Jung, Hadewych Minis en Liesbeth Staats zijn de laatst overgebleven kandidaten in Wie is de Mol? Wie van hen is de winnaar, wie is de verliezer en wie is de Mol? Donderdag zien kijkers de langverwachte ontknoping.Wie is de Mol? Misschien was dat wel de meest gestelde tv-vraag van de afgelopen weken. Weer trok het spelprogramma een miljoenenpubliek. Duizenden kijkers kropen op donderdagavond voor de buis om te zien wie de boel saboteerde. Het verlossende antwoord volgt donderdag. Dan is de grote finale van Wie is de Mol? Anne-Marie Jung, Hadewych Minis en Liesbeth Staats zijn nog in de race. Voor het eerst staan er drie vrouwen in de finale. Dat werd vorige week duidelijk toen - in tegenstelling tot andere seizoenen - alle antwoorden uit bleven. Presentator Art Rooijakkers onthulde geen enkele naam. Ook die van de winnaar en de verliezer hield hij voor zich. Traditiegetrouw wordt de ontknoping van Wie is de Mol? bij terugkomst in Nederland opgenomen. Alle kandidaten komen dan bij elkaar om samen de beelden terug te kijken. Pas dan zien ze De Mol in actie. Waar sloeg hij of zij toe? Wanneer kaapte de saboteur in hun midden het geld uit de pot? En wie was totaal niet te vertrouwen hoewel dat misschien wel zo leek? De uitzending staat dus geheel in het teken van de onthulling van De Mol. Wie is de opvolger van onder anderen Patrick Stoof, Kim Pieters, Jon van Eerd, Dennis Weening, Inge Ipenburg, Milouska Meulens en Yvon Jaspers? Alleen De Mol weet het…  Bron:tvgids
|
|
|
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 2 Maart 2012, 09:32:55 » |
ja nu de anderen ook denken dat het Annemarie is zal ik het wel mis hebben 
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 2 Maart 2012, 07:43:20 » |
als het hadewych is..zou ik het voor het eerst goed hebben  maare..dat denk ik elk jaar..maar mooi nooit goed gehad dus  spannend 
|
|
|
|
|
|
girly-do
If you're not honest, you're nothing at all
|
 |
|
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 2 Maart 2012, 02:20:15 » |
Na vanavond gekeken te hebben... lijkt het wel of de regie in ieder geval heel erg haar best deed Anne Marie als mol naar voren te schuiven... Van Hadewych hoorde ik eigenlijk voor het eerst dat ze vanaf aflevering 1 al Anne Marie als verdachte had. En Liesbeth is er ook helemaal van overtuigd... Misschien toch nog een verassing? Het zou toch leuk zijn als het toch Hadewych blijkt te zijn 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 1 Maart 2012, 19:56:06 » |
20:30 Wie is de Mol? Hadewych, Liesbeth of Anne-marie?
Vanavond wordt bekend wie de winnaar is.
|
|
|
|
|
|
girly-do
If you're not honest, you're nothing at all
|
 |
|
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 24 Februari 2012, 21:06:56 » |
Ik denk ook nog steeds Liesbeth... maar ik hoop net als Roxan dat het 1 van die andere meiden blijkt te zijn!
Zou wel eens leuk zijn, echt een verassing en niet, zoals in vorige seizoenen, dat je bij de ontmaskering zoiets hebt van ''ja, dat dacht ik al''..
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 24 Februari 2012, 12:06:17 » |
Nou...Laat ik eerlijk bekenen dat ik hoop dat je daar gelijk in hebt
dat het Of anne marie Of hadewich blijkt te zijjn
|
|
|
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 24 Februari 2012, 11:38:24 » |
Sorry hoor ik heb de neiging om het met jullie eens te zijn dat Liesbeth de mol is Maar voor mij is Annemarie de mol 
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 24 Februari 2012, 09:58:01 » |
voor mij ook... ik ga nu ook echt niet meer switchen en als het klopt heb ik het voor het eerst sinds de eerste aflevering al goed en ik ben er nog niet over uit of ik dat nou wel leuk vind
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 23 Februari 2012, 23:44:02 » |
voor mij is Liesbeth nog steeds de Mol.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 23 Februari 2012, 22:25:07 » |
Tim is niet de mol.... 
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 23 Februari 2012, 21:21:49 » |
oeps..bijna vergeten ..dank je wel bobbie 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 23 Februari 2012, 20:53:38 » |
UP
|
|
|
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 17 Februari 2012, 09:02:24 » |
wat jammer dat william zijn jokers niet heeft ingezet Annemarie heeft toch ook wel wat slinks di emaakt toch gauw een ander zwart vind ik hoor
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 17 Februari 2012, 07:28:04 » |
liesbeth denk ik
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
|