Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 28 Oktober 2011, 16:22:56 » |
Ik vond het heel bijzonder dat we naar die operatie konden kijken. Ik heb interesse in alles op medisch gebied en kan met gemak kijken zonder het eng te vinden.
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
Stressy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 28 Oktober 2011, 14:16:10 » |
Heel mooi dat het allemaal kan, maar ik hoef het niet te zien. Ik kan niet zo goed tegen bloed. 
|
|
|
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 28 Oktober 2011, 13:37:43 » |
Ik vond het zeer interresant, dat een man grappen maakt terwijl zijn hersens bloot liggen onvoorstelbaar maar waar
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 28 Oktober 2011, 12:40:44 » |
nou ik kijk niet hoor..kan daar niet tegen..
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 28 Oktober 2011, 12:07:04 » |
interresant om te kijken .
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 28 Oktober 2011, 11:32:23 » |
Live (kijk)operaties in VUmc
Vanochtend om 08.00 uur is in het medisch centrum van de Vrije Universiteit VUmc de Publieksdag begonnen. Thema is ‘Kijken naar (kijk)operaties’ met speciale aandacht voor oncologische ingrepen.De operaties zijn live via internet te volgen van 08.00 tot 16.00 uur. Professionele teams van het VUmc laten vanuit de operatiekamers verschillende behandelingen van kanker zien. O.a. is vandaag te zien hoe een operatierobot wordt ingezet om een prostaattumor te verwijderen. De (kijk)operaties zijn ook op de voet volgen in de Amstelzaal van VUmc, waar deskundigen uitleg bij de ingrepen geven. Kijk mee ----> http://www.at5.nl/artikelen/70453/live-kijk-operaties-via-internet-in-v-umc
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 6 Augustus 2011, 13:27:49 » |
ik vind het geweldig ....als het mogelijk is kijk ik ... 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 6 Augustus 2011, 02:37:58 » |
Medische programma`s....ik bekijk ze allemaal, en vind het erg interessant
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 25 November 2010, 12:14:27 » |
Zag bij een progamma een klein stukje , en hoe die presentator die over dat progamma zat te praten dat zei . Het wordt allemaal netjes in beeld gebracht , maar alleen nu zie je een bloederige watersoep substantie  nee zijn geen beelden voor mij
|
|
|
|
|
|
sprokkel11
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 25 November 2010, 00:30:02 » |
ik kijk ook niet ,ik vind er niks aan .laat dat maar aan chirurg over .ik denk dat de chirurgen hier graag naar kijken .maar ik niet .
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 25 November 2010, 00:06:36 » |
Toevallig kregen wij eergisteren het HartBrug Magazine..... Er zat een machtigings kaart in en die hebben wij samen na eenig overleg ingevuld en op de bus gedaan.( goed doel toch)
Dit hieronder stond bij de rubriek Hartenspreuken.
Onder alle bezit op aarde is een eigen hart het kostbaarste want onder duizenden hebben nauwelijks twee er een.
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 24 November 2010, 23:16:43 » |
ben er geen held in om daar na te kijken riet,...... ga van me stokkie ... 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 24 November 2010, 23:14:26 » |
ik kom even terug op me eerdere post.... ik kijk niet maar de tv staat wel aan.Dus ik luister wel....
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 24 November 2010, 23:10:41 » |
Je kunt rustig kijken hoor! het is niet eng..en er is bijna geen bloed te zien...het is ....Prachtig!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 24 November 2010, 22:57:37 » |
heb net even een poging gedaan om te kijken ,maar weer snel overgezet wel uniek dat ze dit live uitzenden ,... 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 24 November 2010, 21:12:00 » |
ik kijk dus echt niet  ... snor wel ff wat anders op.
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 24 November 2010, 19:43:43 » |
ik kijk ook niet hoor. Inderdaad roxan ze hadden een operatie toch gewoon op kunnen nemen en dan de hoofdpunten een keer uitzenden. Waarom live?? Een oom van ons is een maand geleden aan zijn hart geopereerd, 4 omleggingen en hij zei het al aan ons van kijken hoor. Ik wil niet kijken 
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 24 November 2010, 18:56:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 24 November 2010, 18:53:30 » |
kijk ook niet ,voor geen prijs,de operatie vind plaats bij mij om de hoek hier in nieuwegein ,was gisteren nog op de afdeling daar met mijn werk...
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 24 November 2010, 16:58:12 » |
Ja zo denk ik er ook over roxan , maar er zijn ook mensen die het wel intresant vinden om te kijken .
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 24 November 2010, 15:42:00 » |
Ik snap niet zo goed waarom dit live moet Je kan er toch ook een reportage van maken en dan tijdens de uitzending daarvan vragen laten stellen?? Stel dat er iets verkeerd gaat...wat ALTIJD kan gebeuren met wat voor operatie dan ook...dan ben je het doel van deze hele actie in 1 keer kwijd en worden mensen juist bang of ben ik nou gek??
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 24 November 2010, 15:03:09 » |
nou geen behoefte aan..heb genoeg aan mijn eigen moeder gehad..moet er ff niet aan denken wat mijn moeder mee heeft gemaakt..zij heeft het toen helaas niet gehaald..nee hoor ik kijk wel naar wat anders..
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 24 November 2010, 14:35:34 » |
Het hart op de goede plaats?
Omroep Max heeft deze week een primeur. Voor het eerst kunnen de tv-kijkers live meekijken met een openhartoperatie. Plaats van handeling is het Utrechtse St. Antonius Ziekenhuis waar een patiënt een nieuwe hartklep en twee bypasses krijgt. Kijkers kunnen live in de uitzending vragen stellen en de presentator geeft samen met het medisch team uitleg over de operatie.
RiskantNiet iedereen is even enthousiast over het initiatief van Omroep Max. Oud PvdA-kamerlid en huisarts Rob Oudkerk maakt zich bijvoorbeeld zorgen over de risico’s, want een openhartoperatie blijft riskant. Hij vermoedt ordinaire sensatiejacht bij de omroep. “Er moet wel een heel goede reden zijn om live op tv een openhartoperatie uit te zenden, anders dan sensatie en kijkcijfers. Ik zou niet de vent willen zijn die daar zo’n operatie krijgt“, reageerde hij in Shownieuws. BespreekbaarPresentator Charles Groenhuijsen legt in een persbericht uit dat er wel degelijk goede redenen zijn om dit programma te maken. ”We willen de angst rond hartoperaties wegnemen en hartproblemen bij mensen bespreekbaar maken. Een operatie aan je hart klinkt voor veel mensen als het ergste wat je kan overkomen, en het is ook een zware ingreep. Door de ruime ervaring met deze ingreep, is het risico van deze operatie echter tot het absolute minimum teruggebracht. Dit willen wij in beeld brengen en zo hopelijk iets van de angst voor deze ingreep wegnemen.” Grijze golfVolgens MAX is er nog een reden om Operatie Live uit te zenden: bewustwording. De babyboomers zijn inmiddels vijfenzestig en dat is een leeftijd waarop hartproblemen steeds vaker voorkomen. De grijze golf heeft als waarschijnlijk gevolg dat er veel meer hartoperaties plaats moeten vinden. Max-directeur Jan Slagter: “Voor de bypasses die eraan zitten te komen, zou de capaciteit in de Nederlandse ziekenhuizen moeten worden uitgebreid. Wij vinden het tijd voor een eyeopener.”  MAX: Operatie Live - Woensdag 24 november 2010 Nederland 1, 21.25 uur - Presentatie: Charles Groenhuijsen Bron:TVgids.nl
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Oktober 2010, 12:34:58 » |
ik kan er ook niet tegen om er naar te kijken..
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Oktober 2010, 04:54:49 » |
ieuwwwwwww doe maar niet ga al flauwvallen bij een naald in me arm ........ me jongste die vind dat heel intresant kan der ook heel goed tegen
|
|
|
|
|
|
|