gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #394 Gepost op: 25 November 2011, 22:18:24 » |
erg mooi filmpje bobbie
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #393 Gepost op: 25 November 2011, 21:27:25 » |
Wat een leuk filmpje Bobbie...ik kan helaas zelf niet meet op de site komen.( geen idee waarom niet).Maar dan is er altijd nog Bobbie met haar filmpjes..Dank je wel!
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #392 Gepost op: 25 November 2011, 20:55:14 » |
Had een paar dagen niet gekeken maar het kalfje is al aardig gegroeid....leuk om ze zo samen te zien onder de douche
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
pink
|
 |
|
|
|
« Antwoord #391 Gepost op: 25 November 2011, 20:09:16 » |
erg leuk ik vind dat ze al gegroeid is
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #390 Gepost op: 25 November 2011, 19:03:22 » |
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #389 Gepost op: 24 November 2011, 13:13:05 » |
ze zijn mama nu aan het wassen
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #388 Gepost op: 24 November 2011, 12:18:21 » |
ma en dochter Hoorn komen lekker tot rust. ontvangen zo nu en dan hun kraambezoekers en baby Saar krijgt wat meer volume. kleintje ligt nu dichter bij Saar dan de eerste dagen,toen ze maar op afstand lag en waarschijnlijk aan haar grote dikke moeder moest wennen.Saar knuffelt al meer dan de eerste dagen en zo kwam alles goed. en ik zie dat er met deze koude dagen toch nog bezoekers in t dierenpark komen.Tussen 11 en 12 wordt het hok van saar verschoond ,gisteren werd er met 4 verzorgers geschrobd en geboend, dan is het even leuk om te zien hoe kleine saar in het tweede, schone ,voor haar nieuwe verblijf stapt om daar rond te snuffelen. ik heb nu gezien dat een dier erg vlug aktief is na geboorte. 
|
|
|
|
|
|
margreet474
|
 |
|
|
|
« Antwoord #387 Gepost op: 23 November 2011, 11:16:05 » |
bedankt Bobbie ik klikte op .geen beeld.en ja hoor.ik kan het weer zien.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #386 Gepost op: 22 November 2011, 20:48:08 » |
Margreet, jammer dat je geen beeld hebt, mss is er wel weer een storing.... Je kan op de site de gegevens vinden, kun je mailen of bellen.... Rechts onderaan ---> http://www.dierenparkamersfoort.nl/
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #385 Gepost op: 22 November 2011, 20:44:21 » |
|
|
|
|
|
|
margreet474
|
 |
|
|
|
« Antwoord #384 Gepost op: 22 November 2011, 20:21:33 » |
ik snap het het niet heb sinds vanmiddag geen beeld van saar en de kleine.terwijl het gister wel te zien was. 
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #383 Gepost op: 22 November 2011, 19:31:36 » |
ja, leuk toch he.  ik zie kleine Saar wel frutselen bij de uiers maar ik kan geen tepels zien ,dus ik vraag me wel ns af of de kleine wel melk binnen krijgt, t lijkt mij moeilijk drinken aan kleine puntjes . maar tja, de natuur zal wel goed zorgen en ik zie dat Saar haar kleintje toch steeds de kant van de tepels heen stuurt. ik verbeeld me dat kleintje al dikkere pootjes heeft gekregen,haha en de muisjes zijn ook groter geworden, die hebben daar ook lekker gesmikkeld .die drinken de verloren melkdruppels van saar op.. 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #382 Gepost op: 22 November 2011, 19:22:02 » |
Mooi hoor om ze alletwee nog te kunnen blijven volgen ! Zij is nu lekker aan het drinken en Saar dineert ook ....
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #381 Gepost op: 22 November 2011, 13:55:23 » |
nou ik geniet er ook elke keer van als ik die 2 zie...
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #380 Gepost op: 22 November 2011, 13:31:46 » |
ik was benieuwd hoe het hok van saar en baby werden schoongemaakt en heb ernaar gekeken. en inderdaad,saar en kindje gaan eruit, dat is wat ik wilde weten. ik kan echt genieten van dit gebeuren, ook hoe lief de verzorgers met saar omgaan en het verblijf wordt schoongehouden. ik kijk niet meer zoveel maar ga toch steeds terug omdat ik de baby wil zien groeien. 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #379 Gepost op: 22 November 2011, 12:50:52 » |
er is weer beeld nu..
|
|
|
|
|
|
margreet474
|
 |
|
|
|
« Antwoord #378 Gepost op: 22 November 2011, 12:08:59 » |
kan je niet meer naar saar en het kleintje kijken.?de beelden blijven zwart..jammer dan als het zo is,,
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #377 Gepost op: 21 November 2011, 14:07:07 » |
ik vind dat Saar zulke mooie geplooide en gestippelde billen heeft...........
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #376 Gepost op: 21 November 2011, 13:57:14 » |
Neushoorn baby is een Meisje
Afgelopen vrijdagnacht is er een Indische neushoorn geboren in DierenPark Amersfoort. Inmiddels weten de dierverzorgers het zeker: het is een meisje! De naam wordt gekozen aan de hand van een namenwedstrijd onder scholen. Scholen in de regio van Amersfoort ontvangen deze week een lespakket rondom het neushoorntje. De scholen kunnen via dit lespakket meedoen aan de namenwedstrijd. Maar hier op de website is het lespakket voor scholen te downloaden. Na het live gaan van de webcams bij neushoorn Saar, bleek ze al snel een blijvend groeiende groep volgers te hebben. Uiteindelijk is de nachtelijke bevalling live gevolgd door vele duizenden mensen. DierenPark Amersfoort lanceerde na de bevalling de site babyneushoorn.nl en alleen al op zaterdag en zondag is deze site bijna 50.000 bekeken door unieke bezoekers. Saar en het jong worden nog steeds actief gevolgd via de webcams. Op YouTube zelf is de bevallingsvideo ook nog eens 25.000 keer bekeken. Het is voor het eerst in DierenPark Amersfoort dat er een neushoorn is geboren en in Nederland is dit bijzonder. Indische neushoorns zijn in een beperkt aantal dierentuinen in de wereld te zien en in het wild wordt het diersoort met uitsterven bedreigd. DierenPark Amersfoort Wildlife Fund steunt om deze reden onder andere een project van Indische neushoorns in het wild. http://www.babyneushoorn.nl/webcam-1
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #375 Gepost op: 21 November 2011, 09:23:00 » |
OoOoOo wat een lief fimpje!! wat is het een scheetje en dat huidje precies moeder hahaha
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #374 Gepost op: 20 November 2011, 22:51:08 » |
natuurlijk kijk ik nog zo nu en dan naar baby Saar. ik zie nu dat Saar haar kind wel de weg wijst en haar in de gaten houdt. alleen vind ik het vreemd dat baby neushoorntje zo ver van moeder ligt te slapen. een babypoes of baby hond ligt meestal dicht tegen moeder aan.
ik zag ook dat neusje langs die houten balken ging slapen ,daar waar ook de muizen altijd doorheen komen. moeder saar probeerde haar daar weg te duwen,het halve hok door, wel voorzichtig met haar hoofd, maar dat kleine ding ging toch weer tegen die balken liggen en ik zag dat saar die ook lag te rusten geregeld naar haar kind keek of ze er nog lag.? welterusten allemaal, die mist is echt weer om in bed te kruipen met een grappige film. k hoop dat de mensen die nog onderweg naar huis zijn, goed thuis komen.
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #373 Gepost op: 20 November 2011, 10:45:55 » |
Leuk Bobbie, erg leuk, want zņ dichtbij had ik neusie nog niet gezien.
|
|
|
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #372 Gepost op: 19 November 2011, 23:50:24 » |
zo schatig om te zien,zo,n kleintje,... 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #371 Gepost op: 19 November 2011, 22:00:36 » |
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #370 Gepost op: 19 November 2011, 21:22:36 » |
Bobbie een groot dank je wel!!!! Dikke knuffel Fleur!
|
|
|
|
|
|
|