diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #359 Gepost op: Vandaag om 15:16:27 » |
Het gaat toch niet om je afkomst....maar of het n goed liedje is ....en dat je goed kan zingen.......maar ik zal het al die tijd wel verkeerd begrepen hebben 
|
|
|
leef het leven
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #358 Gepost op: Vandaag om 15:08:27 » |
Joan Franka lonkt naar Turkse punten
(Novum) - Joan Franka hoopt dat haar Turkse afkomt haar wat extra puntjes opleveren op het Eurovisie Songfestival. Turken in Europa stemmen veel en vaak voor een artiest met een Turkse achtergrond. Dat kan de zangeres, die Nederland donderdag vertegenwoordigt in de tweede halve finale van het zangfestijn, in de kaart spelen."Dat zou wel heel mooi zijn natuurlijk. Sowieso zijn elke twaalf punten erg welkom bij ons. Maar je weet het niet. Ik zou het heel erg lief vinden, maar we gaan nergens van uit", zegt Franka tegen Novum Nieuws. "Ik wil niet omdat ik half Turks ben opeens zeggen dat we die punten wel krijgen, want je weet het gewoon niet." Franka, geboren als Joany Franka Johanna Ayten Hazebroek uit een Nederlandse moeder en een Turkse vader, heeft de afgevaardigde van Turkije in ieder geval al in haar zak. "Natuurlijk stemmen we op haar", zegt Can Bonomo. "Niet alleen omdat ze Turks is, maar vooral omdat het een goed liedje is. Turken houden van dit soort liedjes." Ook TROS-directeur Peter Kuipers constateert dat Franka wel eens zou kunnen profiteren van haar roots. "Omdat ze van Turkse afkomst is wordt er ook in andere landen veel over haar gesproken", zegt hij. "Turkije, Duitsland. Ze heeft het nodige aan promotie gedaan en ik hoop uiteindelijk dat ze voldoende punten gaat krijgen voor die finaleplaats."  Bron:nieuws.nl
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #357 Gepost op: Vandaag om 00:33:59 » |
Opstanden bij songfestival neergeslagen
De veiligheidstroepen in Azerbeidzjan hebben opstanden in de hoofdstad Baku hard neergeslagen. Politieke activisten probeerde de aandacht van de neergestreken internationale journalisten te trekken. De demonstranten protesteren tegen de corruptie in het land. Ook willen de demonstranten meer vrijheid.Toen de politie de demonstranten in de smiezen kreeg, greep het hard in. De activisten zouden volgens de oppositie zijn afgerost, opgepakt en zestig kilometer buiten de stad weer zijn achtergelaten. In het centrum van de stad protesteerden verschillende bands door optredens te geven in een concertzaal. Hier was een Duitse ambassadeur bij aanwezig. Bij deze optredens deden zich geen ongeregeldheden voor. In Azerbeidzjan is president Alijev aan de macht, die het land met harde hand bestuurd. Er is geen sprake van een vrije pers en tegenstanders van het regime worden opgepakt en in de gevangenis geplaatst. Morgen wordt de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival gehouden. Donderdag, tijdens de tweede halve finale, komt Joan Franka (foto) in actie. Zaterdag is de finale van de internationale zangwedstrijd.  Bron:powned.tv
|
|
|
|
|
|
Marion
|
 |
|
|
|
« Antwoord #356 Gepost op: 19 Mei 2012, 17:09:06 » |
Vind het er ook mooi uitzien, maar een ding vind ik jammer dat die 4 meiden niet meer ineens tevoorschijn komen , nu is het er nog maar eentje , vond dat net iets meer hebben .
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #355 Gepost op: 19 Mei 2012, 08:43:59 » |
word steeds mooier !! en het is een leuk liedje!
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #354 Gepost op: 18 Mei 2012, 16:51:47 » |
Tweede repetitie Joan Franka stuk beter
BAKOE - VIDEO - Nederland heeft op het Eurovisie Songfestival een stuk betere repetitie achter de rug dan afgelopen dinsdag. Afgelopen dinsdag kwam het geheel nogal rommelig en armoedig over. Nu is het camerawerk een stuk verbeterd. Joan pakt vaker de camera, de muzikanten komen een stuk minder nep over en ook belangrijk: de Nederlandse deelnemers stralen plezier uit. Tijdens de repetitie had Joan ook voor het eerst de jurk aan die ze tijdens de halve finale zal dragen. Het is een lichtblauwe jurk geworden. Die kleur komt ook terug in de achtergrondbeelden tijdens het optreden van Nederland. http://www.youtube.com/v/BcV4eGgj2LU?version=3&hl=nl_NL&rel=0Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #353 Gepost op: 16 Mei 2012, 14:21:08 » |
ik hoor liedje vaak op radio word er vrolijk van  hoe ze er uit gaat zien zien we wel 
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #352 Gepost op: 16 Mei 2012, 12:51:58 » |
denk gewoon dat we het kunnen vergeten,ned lelt gewoon niet meer mee.
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #351 Gepost op: 16 Mei 2012, 12:25:59 » |
Het liedje vind ik wel leuk, vrolijk maar inderdaad dat hele gedoe er rondom heen vind ik niks, belachelijk zelfs. Ik heb de hele tekst van het liedje gelezen maar zie nergens iets waar die indianentooi bij past. Ja, buiten spelen maar moet dat dan met een tooi. Toen het liedje werd uitgekozen had je nog op de achtergrond een filmpje met twee spelende kinderen maar als dat er ook niet meer is zie ik geen verband meer. Het gewoon iets van haar, ze wil graag een tooi en dan gebeurt het. Ik vraag me echt af of zij de enige is die hier iets over te zeggen heeft.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #350 Gepost op: 16 Mei 2012, 11:17:13 » |
Als je de text goed leest dan weet je ook waarom die tooi er is. Maar de ouden tijden zijn allang voorbij de spelbrekers leven niet meer ect. Tegenwoordig gaat het niet om het zingen ,maar hoe gek je er uit ziet en hoe gek je doet.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #349 Gepost op: 16 Mei 2012, 10:19:21 » |
Joan Franka moet vechten voor finaleplaats
AMSTERDAM - De eerste officiële repetitie van Joan Franka op het Eurovisiepodium verliep helemaal zo gek nog niet. Meerdere kampvuurtjes omringen onze getooide Joan en dat doet het beeld goed. Maar een finaleplaats zal moeten worden bevochten. Internationaal was er behoorlijk wat kritiek. Armoedig, plompverloren en knullig waren termen die terugkeerden „Het lied is zo leuk, maar de act verpest het. Ik hoop dat ze de boel nog eens onder de loep nemen, want nu wordt een leuke inzending om zeep geholpen.” De kansen dat Nederland voor het eerst sinds acht jaar weer de finale van het liedjesevenement zou gaan halen, leken ineens weer een stuk kleiner. Aan journalisten ter plekke liet ze weten nog wat leuks in petto te hebben. Ze heeft nog een week.  Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #348 Gepost op: 15 Mei 2012, 21:46:57 » |
Ik vind het ook een vrolijk liedje...die tooi vind ik niks, kan wel iets minder, bijv enkel die zijdingetjes 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #347 Gepost op: 15 Mei 2012, 21:46:53 » |
Vind het hele zongfestival niets.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #346 Gepost op: 15 Mei 2012, 21:40:27 » |
Marion je bent niet enige.....ik vind het ook een mooi liedje en een prachtige hoofdtooi...ben het helemaal met je eens.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #344 Gepost op: 15 Mei 2012, 17:44:57 » |
enge meid liedje vind ik geen moer aan 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #343 Gepost op: 15 Mei 2012, 17:31:25 » |
moet ik dit echt serieus nemen?????  sorry hoor, maar typisch gevalletje van --->  ----- hahahahaha 
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #342 Gepost op: 15 Mei 2012, 16:34:54 » |
Vind het een enge meid om te zien,en het liedje vind ik helemaal 3x niks !
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #341 Gepost op: 15 Mei 2012, 15:44:51 » |
Ik kan die eigenzinnigheid van haar niet uitstaan. Weer heeft ze van die indianenveren op haar kop. Ze heeft er zoveel commentaar op gehad maar nee, zij wil die veren. Ik vraag me af of niemand anders daar iets over te zeggen heeft, zij vertegenwoordigt toch Nederland.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #340 Gepost op: 15 Mei 2012, 15:37:38 » |
vind er geen moer an... nou vind ik het hele songfestival de laatste ( tig ) jaren toch geen moer meer aan... Spijt me voor de mense die het wel leuk vinden maar ik kan mij er niet happy bij voelen maar  he 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
terence
When you stop learning you start dying
|
 |
|
|
|
« Antwoord #339 Gepost op: 15 Mei 2012, 15:33:35 » |
Vind het helaas 2x niks !!!!
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #338 Gepost op: 15 Mei 2012, 13:01:57 » |
ik geloof nooit dat Nederland ver komt. Ik vind het liedje trouwens ook niet veel . 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #337 Gepost op: 15 Mei 2012, 12:54:23 » |
|
|
|
|
|
|
Sophie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #336 Gepost op: 30 Mei 2010, 09:46:07 » |
Ik vond het jammer voor mijn 2 favoriete landen, 1 Belgie en 2 Denemarken. Ik hoorde op het eind het winnende lied van Duitsland, maar ik vind er eerlijk gezegd helemaal niets aan, het was allemaal hetzelfde. Zo zie je maar weer dat over smaak niet te twisten valt.
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #335 Gepost op: 30 Mei 2010, 08:10:13 » |
hahahaha ik ben maar naar bed gegaan ja ik had niet verwacht dat duitsland zou winnen zat in iedergeval niet in mij top 3 lijstje hahahaahhaha maar vindt het voor duitsland wel leuk ook voor hun was het lang geleden
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
|