mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 19 Mei 2010, 21:01:50 » |
Sieneke slaat persconferentie over AMSTERDAM - VIDEO - De internationale pers kreeg vanmiddag niet de kans om onze Sieneke het hemd van haar lijf te vragen. Ze wil haar stem sparen. Dit liet de TROS de aanwezige pers in Oslo weten. "Sieneke heeft de afgelopen weken problemen met haar stem gehad. Op advies van de arts zal ze zo min mogelijk praten. Zaterdag zal ze wel een aantal korte interviews geven. Ze zal hoe dan ook optreden tijden de tweede halve finale. Sieneke wil alle Europese fans bedanken voor hun liefde en steun." kijk hier naar de verklaring http://www.youtube.com/user/SongfestivalweblogNL#p/u/2/e9R_y2kpNcYbron: telegraaf
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 19 Mei 2010, 20:17:26 » |
Sieneke, succes hoor. Ze heeft een mooie stem 
|
|
|
|
|
|
pink
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 19 Mei 2010, 17:59:06 » |
Het arangement van het liedje is iets veranderd klinkt iets anders, de ( poppen ) van het orgel vind ik niet stijf genoeg vooral de man, maar daar zal nog wel aan gewerkt worden (hoop ik). Ik wens haar veel succes...  ze komt tenslotte uit Nijmegen 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 19 Mei 2010, 15:06:16 » |
Tuurlijk hoop je dat nederland eens een keer wint maar dit nummer vind ik echt niks 
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 19 Mei 2010, 13:47:27 » |
nou, ik hoop wel dat ze wat meer beweegt en het podium gebruikt, want dit was best saai om naar te kijken...
je moet het publiek meeslepen, pakken, je moet van dat podium afspatten!!!
met een beetje heupen schudden en heen en weer lopen kom je er niet....en das best jammer want het is een leuk nummer....en ze heeft een mooi stemgeluid
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 19 Mei 2010, 12:35:49 » |
gelukkig.. 
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 19 Mei 2010, 11:59:29 » |
Sieneke goed bij stem AMSTERDAM - VIDEO - Vanochtend heeft Sieneke haar eerste repetitie gehad in de Telenor Hal in de Noorse hoofdstad Oslo. De zangeres, die voor Nederland deelneemt aan het Eurovisie Songfestival, was, ondanks haar keelontsteking, uitstekend bij stem. Nerveus is ze zeker niet. De show van Nederland komt nog wat statig over. Sieneke staat op het podium met een nepdraaiorgel achter haar. Daarvoor staan twee acteurs die de poppetjes van het orgel moeten voorstellen. Helaas worden zowel de achtergrondzangeressen als de poppen niet betrokken bij de choreografie van Sieneke. Leukst onderdeel van het Nederlandse optreden is te vinden in het van het draaiorgel. Daar wordt steeds de tekst Sha-la-lie Sha-la-la geprojecteerd. Heel Europa kan dus meezingen. De achtergrond bij de Nederlandse inzending lijkt nog niet ingevuld. Sieneke draagt nog niet de kleding die ze zal dragen tijdens de halve finale, volgende week donderdag. Dan zal ze een witte broek dragen.  kijk hier voor de beelden http://www.youtube.com/user/SongfestivalweblogNL#p/u/1/6PDOVjje8rYbron:detelegraaf
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 15 Mei 2010, 01:35:07 » |
Sieneke nog niet hersteld
AMSTERDAM - Sieneke is nog steeds niet hersteld van haar keelontsteking en mag niet praten, laat staan zingen. Maandag zal ze een bezoekje brengen aan de KNO-arts, die zal gaan kijken of ze voorzichtig weer twintig minuten per dag mag praten, meldt Shownieuws. Het worden spannende dagen voor Sieneke, woensdag wordt ze voor het eerst op het podium verwacht in Oslo voor de repetities van het Eurovisie Songfestival. Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:34:32 » |
Sieneke kan niet zingen
AMSTERDAM - Sieneke heeft per direct al haar geplande optredens en interviews moeten afzeggen. De jonge zangeres is namelijk geveld door een zware keelontsteking.
De komende dagen zal Sieneke absolute stemrust moeten houden zodat ze zo snel mogelijk weer beter is. Het management van de zangeres laat weten dat haar deelname aan het Eurovisie Songfestival niet in gevaar komt.
Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 9 Mei 2010, 20:52:03 » |
Bedankt Silly, nu weet ik het ook... 
|
|
|
|
|
|
chatalene
tricky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 8 Mei 2010, 03:14:52 » |
Nou ik zeg mijn mening waardeloos dit liedje lijkt meer op een kinder liedje ze hadden beter k3 daar heen kunnen sturen!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 7 Mei 2010, 21:43:44 » |
Het Eurovisiesongfestival 2010 zal de 55ste editie zijn van de liedjeswedstrijd. Deze editie van het Eurovisiesongfestival zal worden georganiseerd door Noorwegen, de winnaar van het Eurovisiesongfestival 2009. De twee halve finales vinden plaats op 25 en 27 mei, de finale op 29 mei 2010. bron; http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_2010
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 7 Mei 2010, 21:27:23 » |
Kan iemand mij vertellen wanneer het songfestival begint?
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 7 Mei 2010, 14:06:55 » |
wat een gedoe om zo een stom liedje ( sorry voor de gene die het wel leuk vinden maar ik dus niet).... en daarbij het is niet gauw goed er is altijd wel wat met dit meisje.....
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 7 Mei 2010, 12:27:59 » |
Foporgel voor Sieneke
HILVERSUM - De draaiorgelcrisis van Sieneke is opgelost. DeNederlandse Eurovisietroef stapt volgende week op het vliegtuig naar Noorwegen met een foporgel voorop het Songfestivalpodium, Veder gaat een klein exemplaar op een karretje mee waarmee ze de straten van Oslo onveilig gaat maken. Dit weet het AD vandaag te melden. Eerder dreigden problemen voor de vertolking van haar nummer 'Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)' omdat het instrument dat ze wilde meenemen, te zwaar was. Nu treedt de zangeres tijdens de halve finale op 27 mei op naast een levensgroot nagebouwd front van een orgel, compleet met sierkrullen en polderhoutsnijwerk. Voor promotie in de straten van Oslo en op recepties heeft ze een klein exemplaar, dat ze zelf moet aanzwengelen, te leen van datzelfde museum. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Mei 2010, 23:58:02 » |
'Sieneke stuurt stylist Cees Renes de laan uit'
AMSTERDAM - Sieneke en stylist Cees Renes bereikten geen overeenstemming over haar outfit voor het Eurovisie Songfestival. Volgens Shownieuws kwam Cees met allerlei dure merken aanzetten, maar daar kon Sieneke zich niet in vinden. Sieneke heeft er daarom voor gekozen om, net als haar coach Marianne Weber altijd doet, in Parijs op jacht te gaan naar een geschikte outfit. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 28 April 2010, 14:04:01 » |
Platencontract voor Sieneke
AMSTERDAM - Het succes van Ik ben verliefd (Sha-la-lie) heeft Sieneke geen windeieren gelegd. De jonge zangeres heeft dinsdag een driejarig platencontract getekend, zo meldt RTL Boulevard.
Sieneke zal in ieder geval drie platen gaan opnemen bij NRG Music. Na het Eurovisie Songfestival zal haar eerste single worden uitgebracht.
Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 27 April 2010, 20:07:12 » |
 Foto: AB BLAUW Vader Abraham beschuldigd van plagiaat AMSTERDAM - AUDIO - Het nummer Sha-la-lie 'Ik ben verliefd', geschreven door Vader Abraham, zou deels gejat zijn, vindt Dick van Altena. De liedjesschrijver heeft dit geroepen bij RTL Boulevard. Volgens Van Altena heeft Sha-la-lie veel weg van het nummer Angelien, dat hij in 1994 voor Arne Jansen schreef. Van Altena: "Ik heb meerdere keren contact opgenomen met Pierre Kartner. Hij heeft me een keer teruggebeld, maar het nummer niet aangepast." De liedjesschrijver heeft inmiddels een klacht ingediend bij Buma Stemra. Op 23 juni wordt er een uitspraak gedaan over deze zaak. Mocht Van Altena gelijk krijgen, dan zou Sieneke met terugwerkende kracht gediskwalificeerd kunnen worden voor het Eurovisie Songfestival, omdat er alleen maar nieuwe nummers gezongen mogen worden. Marianne Weber, die Sieneke begeleidt, haalt haar schouders op. “Laat de commissie zich er maar over buigen. Als je een hit hebt, krijg je dit altijd. Waarschijnlijk melden zich nog wel meer mensen en gaat dit een heel leven leiden.” Bron: De Telegraaf.
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 24 April 2010, 11:32:33 » |
Sieneke oog in oog met concurrenten
AMSTERDAM - Neerlands songfestivaltrots Sieneke ontvangt zaterdag haar concurrenten voor een kennismaking met Nederland en de Nederlandse songfestivalfans. Zeventien deelnemers aan het Europese liedjesevenement worden overdag rondgeleid door Zaandam en vertolken 's avonds hun songfestivalnummer tijdens een feest in de Lexion in Westzaan. De organisatie van de tweede editie van Eurovision in Concert wist onder anderen de deelnemers uit het Verenigd Koninkrijk, Oekraïne, Litouwen, Georgië, Servië, Albanië, Portugal, Turkije, België en Israël naar de Zaanstreek te halen. De artiesten die het eind mei tegen elkaar opnemen in Oslo tijdens het 55e Eurovisiesongfestival, bezoeken onder meer het Zaans Museum en de Zaanse Schans.
De presentatie van het concert is in handen van songfestivalkenner Cornald Maas en oud-deelneemster Marga Bult. Bult, die in 1987 met het nummer Rechtop in de wind de vijfde plaats behaalde, zal dezelfde jurk dragen als tijdens haar deelname aan het songfestival.
bron:telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 22 April 2010, 13:34:12 » |
Songfestival-inzending Malta niet naar Nederland
AMSTERDAM - Door de problemen die zijn ontstaan door de aswolk heeft Thea Garrett besloten haar optreden tijdens het Eurovision in Concert in Zaanstad komende zaterdag maar te laten varen. Thea is gisteren weer aangekomen in Malta vanuit Rome, na dagenlang te hebben vastgezeten op het vliegveld in Frankfurt. Ze zou eigenlijk afgelopen donderdag weer arriveren in Malta, maar dat is niet gelukt. Inmiddels hebben haar promotiewerkzaamheden zoveel vertraging opgelopen dat ze haar optreden in Zaanstad af heeft gezegd, meldt .esctoday.com. Eerder zegde ook de Poolse inzending zijn optreden af wegens de vliegramp in Rusland waarbij 96 mensen (waaronder de Poolse president Lech Kaczynski ) om het leven kwamen. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 15 April 2010, 13:08:21 » |
Ben het helemaal met Silly Sil eens. Gelet op de politieke verhoudingen denk ik dat Nederland weer heel laag scort. En dan kun je nog zo'n goed versje neer zetten (wat ik overigens van ned niet vind maar dit terzijde) als de politieke verhoudingen scheef liggen red je het gewoon niet.
Voor Sieneke hoop ik dat zij een leuke avond heeft, maar ik ben bang dat zij toch als één van de laagste eindigd.
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 14 April 2010, 21:24:00 » |
Sieneke strikt ontwerper AMSTERDAM - Sieneke heeft een ontwerper gevonden voor haar outfit tijdens het Eurovisie Songfestval in Oslo. Dit meldt RTL Boulevard. Marianne Weber zou Cees Renes hebben gevraagd. "Ik wist dat hij in de kleding zat, maar niet dat hij kon ontwerpen", reageerde Leco van Zadelhoff ietwat verbaasd. Sieneke weet al wel zeker dat het geen jurk wordt waarin ze Sha-la-lie zal zingen. "Dat past niet zo goed bij het liedje."  bron:telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 11 April 2010, 21:38:00 » |
Poolse inzending trekt zich terug
AMSTERDAM - De Poolse zanger Marcin Mrozinski zal niet optreden tijdens Eurovision in Concert in Westzaan. De zanger zal het nummer Legenda, bestemd voor het Eurovisie Songfestival in Oslo, niet laten horen in verband met de Poolse vliegramp in Rusland waarbij 96 omkwamen. Marcin laat weten: "Het had een mooie dag moeten worden. Ik wilde dolgraag de nieuwe versie van het nummer laten horen. Mijn gedachten gaan naar de families van de slachtoffers. Ik heb mijn reis naar Amsterdam geannuleerd en zal een week niet zingen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft." Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 11 April 2010, 20:37:40 » |
bullshit....(sorry voor mn taalgebruik)
maar het songfestival is al jaren vriendjes politiek..... dat land geeft die 10 punten en andersom.....
het heeft niks meer te maken met een goed liedje hebben en dat alles klopt eraan.....
heb de afgelopen paar jaar ook niet echt meer gekeken... en vind de keuze van dit nummer ook een beetje tja... uuuhhh.... (vind die met de mosselman veel leuker, hahahaha)
maar goed ieder zn mening,,... en misschien zit ik er wel ver naast.....
|
« Laatste verandering: 11 April 2010, 20:39:15 door Silly Syl »
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 11 April 2010, 08:56:49 » |
Ik denk er ook het beste beste van
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
|