Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #242 Gepost op: 1 November 2010, 16:10:27 » |
Joanci...gefeliciteerd  Willems...gefeliciteerd  Leuk voor jullie beiden. Ik heb ook met veel plezier deelgenomen aan de speurtocht en kwam tot de ontdekking dat het ook erg leerzaam is, vooral het zoeken in de verschillende topics. Zo kom je nog es wat tegen  Bobbie, complimenten voor jou je hebt het leuk en goed doordacht gedaan
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #241 Gepost op: 1 November 2010, 15:46:07 » |
joanci en willems, hartelijk gefeliciteerd hoor. 
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #240 Gepost op: 1 November 2010, 13:15:25 » |
|
|
|
leef het leven
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #239 Gepost op: 1 November 2010, 11:38:09 » |
Joanci en Willems hartelijk gefeliciteerd met jullie prijs  vond het ook leuk om te doen kan niet wachten tot er weer een nieuwe is  bobbie bedankt 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #238 Gepost op: 1 November 2010, 09:13:29 » |
Joanci en Willems gefeliciteerd met jullie prijs.  Ik vond het heel leuk om te doen en ik wil Bobbie bedanken voor het feit dat ze deze kwis gedaan heeft. 
|
|
|
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #237 Gepost op: 1 November 2010, 08:24:11 » |
joanci ook jij gefeliciteert en ook ik vond het erg leuk om het te doen je leest nog eens dingen die je vergeten was en hoop ook zeker dat er nog eens zo iets komt
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #236 Gepost op: 1 November 2010, 01:00:22 » |
Joanci en Willems Hartelijk Gefeliciteerd met jullie prijs, echt mooi voor jullie.. 
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #235 Gepost op: 31 Oktober 2010, 22:59:52 » |
Bedankt voor de felicitaties en Willems ook gefeliciteerd. Ik was heel die quiz alweer vergeten. Ik vond het heel leuk om die vragen op te zoeken , was goed tegen de verveling . En zeker voor herhaling vatbaar.
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #234 Gepost op: 31 Oktober 2010, 22:02:29 » |
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #233 Gepost op: 31 Oktober 2010, 21:47:17 » |
De Winnaars van harte gefeliciteerd hoor 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #232 Gepost op: 31 Oktober 2010, 21:40:04 » |
Zondagavond half negen geweest..... het is zover..... de nummers zijn getrokken...  De prijswinnaars zijn bekend.... en dat zijn: De 1e plaats is voor Joanci  Hartelijk Gefeliciteerd en je hebt 2 mnden VIP gewonnen De 2e plaats is voor Willems00  Hartelijk Gefeliciteerd en je bent voor 1 maand VIP  Alle deelnemers thnx voor het meedoen, prijswinnaars proficiat en veel plezier met VIP zijn....  Nowlive de Gekste en de Gezelligste  De dames hebben/krijgen een gastenboekje onder hun profiel, dus feliciteer ze......Succes!
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #231 Gepost op: 31 Oktober 2010, 21:05:42 » |
ik heb annet een pm gestuurd. Vind het ook fijn om even speciaal aan haar te denken. Jammer Bobbi ik heb nooit echt de rust in mezelf gevonden om te blijven speuren en zoeken. Ik ben er te onhandig in. Ik was wel blij dat ik 1 oplossing met succes gevonden heb. Laat staan hoeveel tijd jij erin hebt gestopt, ik vind het echt knap van je. dus toch  bobbi voor je tomeloze inzet.  Ook degenen die de oplossing gevonden hebben wil ik wel even feliciteren hoor, knap werk dat ik niet na doe.
|
« Laatste verandering: 31 Oktober 2010, 21:17:45 door Agnes »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #230 Gepost op: 31 Oktober 2010, 17:09:33 » |
Het is zover...... de oplossing van de Nowlive vragen-quiz. Allereerst bedank ik de deelnemers en hoop dat ze het leuk vonden om door de vele topic's te hoppen om zo de antwoorden op de vragen te vinden. Als alle vragen goed beantwoord werden met de juiste letter kwam er de volgende zin uit: .....We wensen sterkte en beterschap aan Annet52.... Alle deelnemers hebben mij het goede antwoord in PM laten weten.... Proficiat ! Met de vragen-quiz heb ik bewust die zin bedacht om daar vandaan de vragen te maken. Niet alleen de Puzzelaars/topic-hoppers aan het "werk" te zetten maar ook even de aandacht om een Nowliver even in het "zonnetje" te zetten....een even denken aan.... Zie ook topic ----> http://home.nowlive.eu/index.php/topic,6753.0.htmlmss Tsja, en dan , en dan........ wie heeft er nu gewonnen? Die uitslag komt vanavond, we houden het nog even spannend! En mss even de tijd om een PM of berichtje in het gastenboek van Annet te zetten ? Weet dat ze daar veel steun uithaalt..... Succes! -------->>> http://home.nowlive.eu/index.php?action=profile;u=61Dus houd dit topic in de gaten, als je er bij wil zijn natuurlijk...en tot laterss 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #229 Gepost op: 19 Oktober 2010, 18:30:12 » |
Er kunnen er nog véééél meer bij ......  het lijstje is nu: 1 Hanna 2 Mirantje71 3 Joanci 4 Kristel 5 Boshoffski 6 Willems00 7 Diana46 8 Wie o Wie is de volgende.... 
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #228 Gepost op: 16 Oktober 2010, 15:12:50 » |
even n oppeppertje...Weet je wat ook zo leuk is als je aan het zoeken bent dat je weer onderwerpen tegenkomt die je allang vergeten bent....echt heel leuk
|
|
|
leef het leven
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #227 Gepost op: 14 Oktober 2010, 12:02:20 » |
Dat je gewoon met de makkelijke begint en die schrijf je vast op dan kom je vaak al een eind. Het is zo leuk om te doen.
(ja agnes het gaat goed hihi)
|
« Laatste verandering: 14 Oktober 2010, 12:04:35 door mirantje71 »
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #226 Gepost op: 14 Oktober 2010, 11:59:07 » |
Gaat het goed met het zoeken van de antwoorden. Op het Forum is alles te vinden echt waar succes.
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #225 Gepost op: 12 Oktober 2010, 21:13:00 » |
 mirantje, ik ben ook wel een muts hoor. ik ga het zeker proberen, maar vind niet zoveel. Ik zoek me te pletter  (gaat het goed met je Mirantje?).
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #224 Gepost op: 12 Oktober 2010, 20:50:04 » |
klik op forum en daar kan je dan weer verder zoeken
bijvoorbeeld topic the voice staat tussen tv
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #223 Gepost op: 12 Oktober 2010, 20:29:44 » |
|
|
|
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #222 Gepost op: 12 Oktober 2010, 20:13:00 » |
jammer nog geen nieuwe oplossingen er bij  het is zo leuk om te doen en je leest soms iets dat je denkt o ja dat was toen  kom dames ga zoeken  bobbie heeft er zo veel werk er aan gehad 
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #221 Gepost op: 12 Oktober 2010, 00:50:16 » |
inderdaad Bobbie ik ben ook benieuwd wie de volgende is. Komop allemaal zo moeilijk is het niet en laat zien dat we het kunnen. Zorg dat Bobbie het druk krijgt met het nakijken van de oplossingen. Succes allen.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #220 Gepost op: 11 Oktober 2010, 00:39:51 » |
Ben zo benieuwd wie de volgende is  Er zijn al 2 prijsjes beschikbaar, hoe we dat verder invullen en einddatum, die info volgt nog .... Hoe meer deelnemers, hoe meer prijzen....Succes !
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #219 Gepost op: 8 Oktober 2010, 02:49:40 » |
dan heb bobbbbbb allang weer een andere quiz duhhhhhhh ga schrijfen in je boek hahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #218 Gepost op: 8 Oktober 2010, 02:46:26 » |
connie... het zou nog leuker zijn als je met de Pasen de oplossing hebt... zoek ik eieren.............. en jij je laatste antwoorden 
|
|
|
|
|
|
|