|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 15 Oktober 2010, 00:11:26 » |
heb ooit me crosstrainer hometrainer en roeitrainer weggedaan en nu heel veel spijt dus ben alweer op zoek naar een nieuwe home en crosstrainer moet echt wat aan me conditie gaan doen en me lijfie word slap kan ik zo niet tegen hahahaha heb een bloedhekel aan sportscholen
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 14 Oktober 2010, 17:25:08 » |
Zou het mirantje ?!..  Ik heb er ook wel aan gedacht om dan maar alleen te gaan.. Maar omdat het ook nogeens in een andere stad moet (omdat er hier geen dansscholen zijn...wat ik een onbegrijpeljik iets vind...maar dat terzijde) heb ik de stap toch nog maar niet gezet. Je nou precies....naast je werk is het gewoon bijna niet te doen kwa tijd en kwa vermoeidheid enzo
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Oktober 2010, 16:38:54 » |
volgens de brief van Yuri van Gelder heeft hij helemaal geen cocaïne gebruikt.....
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 14 Oktober 2010, 16:00:31 » |
roxan je kan ook alleen naar dansles gaan daar lopen der zat die denk ik wel met jou een dansje willen wagen  ik mag van de chirurg ook weer gaan proberen te sporten maar moet nu echt nog met begeleiding. ik ga morgen even kijken bij de sportschool wil sumba of zoiets gaan doen en iets van yoga. en dan 1 x in de week zwemmen. maar roxan ik heb dat hier precies het zelfde met de tijden want ik werk nog is 32 uur dus ja blijft weinig over.
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 14 Oktober 2010, 13:17:04 » |
Ik heb vroeger altijd veel gesport.. Iedere morgen om 7 uur in het zwembad om baantjes te trekken.. 3 keer in de week gym 2 keer korfballen 1 a 2 keer karate ballet en danslessen en nu Nu neem ik me iedere keer voor om te gaan maar ben 9 van de 10 keer te moe om het ook daadwerkelijk te gaan doen (of andere excuses) Ik vind het nogsteeds wel leuk om te doen en het voelt ook goed als je het gedaan hebt maar om mezelf ertoe te zetten om ook echt te gaan...  Ben nog wel lid van de sportschool... en met vlagen maak ik er ook wel gebruik van Zwemmen vind ik ook heerlijk om te doen...maar die tijden zijn altijd zo kut of 's ochtends (wanneer ik moet werken)...of 's avonds...wanneer ik met een verzadigde buik voor de tv programma's zit te kijken die ik "echt niet" kan missen plus ik zwem het liefst in natuurwater en tja...het weer laat dat hier gewoon meestal niet toe Ik zou ook heel graag weer op dansles gaan maar kan niemand zo gek vinden om mee te gaan dus dat word m ook niet dus al met al.. moet ik het op het moment het meest hebben van mijn bewegingen op het werk wat het toch wel aardig compenseerd
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 13 Oktober 2010, 19:56:11 » |
ik hou helemaal niet van sporten..
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 13 Oktober 2010, 17:50:47 » |
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 26 Augustus 2010, 12:16:41 » |
Ik ben 3 tot 4 keer per week in de sportschool te vinden ....ben 3 jaar geleden begonnen omdat ik stopte met roken en bang was om aan te komen ....was toch al aan de flinke kant ,en het is me gelukt niet aan te komen ....Ik doe cardio ....en mijn conditie is gewoon goed....Ben nu extra krachtraining gaan doen om mijn spieren sterker te maken ....en het voordeel daarvan is dat je na die inspanningen je verbranding 48 uur door gaat ben nu 2 kilo kwijt .....en het allerbelangrijkste ik voel me er zo goed bij
|
|
|
leef het leven
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 26 Augustus 2010, 11:57:55 » |
geweldig Alie, ja het is ook goed om iets te doen. Zo'n bal is heerlijk. Kan je trouwens ook lekker op zitten achter je computer, het is heel erg goed voor je houding. Als je wat oefeningen weet maakt het je echt los. Ik sport nu vaak, doe alles op de sportschool heel veel verschillende klasjes en sport ook graag in de zaal. Mijn rug heeft jaren vast gezeten en deed erg veel pijn, altijd pijn. Hoe minder ik deed en doe hoe stijver en vaster het gaat zitten en dan komt de pijn snel weer terug. Het heeft ook met conditie te maken, hoe minder conditie je hebt hoe minder je kunt en dan heb je er alleen maar meer weerzin tegen omdat je denkt dat je het niet kunt. Ik weet zeker als je een programma goed opbouwt en je doorzet dat het voor iedereen goed is ook voor mensen die er helemaal niet in geloven en leeftijd telt ook niet. RUST ROEST Je moet er alleen de tijd evoor hebben en over hebben. Bij de fysiotherapie zetten ze je tegenwoordig niet voor niets vaak ook op de apparaten. Het werkt echt !!!!
|
« Laatste verandering: 26 Augustus 2010, 12:03:28 door Agnes »
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 26 Augustus 2010, 11:14:12 » |
Mijn dochter heeft een gymbal aangeschaft...is ook wel wat voor jou zei ze goed voor je spieren (zag me zelf al helemaal niet op die bal liggen) maar ben toch aan de basis oefeningen begonnen en wonder boven wonder voelt het erg goed aan ...ben wel een beetje te overmoedig begonnen en ben er twee keer afgesodemieterd maar nu na drie dagen voel ik me een stuk lekkerder in de rug en benen. Als spieren in de armen weer wat beter aanvoelen ga ik weer op de hometrainer. Het is wel lol met zo'n gymbal we hebben al heel wat gelachen om al die rare houdingen.
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 25 Juni 2010, 10:27:34 » |
Heb als meisje geturned en ge- kunstrolschaatst en kunstijsschaatsen. later heb ik vooral heel veel tennist daarna nog een tijd lang gefitnest
en nu helaas mag ik dat niet meer vanwegen mijn rug
ik mis het wel vond het altijd heel fijn om te sporten ik fiets en wandel nog wel heel veel heerlijk vind ik dat.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 25 Juni 2010, 10:12:10 » |
Als ik nu sport, wordt ik misselijk en hoofdpijn mijn hele lichaam doet een week pijn. Dus een wandelingetje is het enige wat ik nog trekt. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Juni 2010, 09:56:08 » |
Het is best erg, maar ik heb sporten altijd afschuwlijk gevonden...vroeger nog wel eens meegegaan naar zo'n soort dames gymnastiek. Maar dat lukte ook al niet...en ik vond die kleedkamers ook zo'n ramp, oude hokken en dat luchtje wat er altijd hing 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Juni 2010, 23:20:42 » |
Ik sport nauwelijks meer, het is meer wandelen en fietsen geworden. Jaren en jaren gezwommen/waterpolo en aan softball gedaan, totdat ze vertelden dat ik wel op een op hol geslagen schildpad leek, toen ben ik maar gestopt. 
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Juni 2010, 22:58:41 » |
Hou erg van sporten. Heb gehadbal, ben tot ned.jeugdteam gekomen. Basketbal,softbal,badminthon,schaatsen, veel getennist en momenteel ben ik alweer een paar jaar aan het golfen. Heb ook een erg sportminded familie, dus zal wel in de genen zitten.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 24 Juni 2010, 19:55:52 » |
ik heb getennist ..gegolft..en aan boogschieten gedaan..maar de laatste tijd is er niets meer van gekomen..
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 24 Juni 2010, 19:24:19 » |
Allien wat leuk we hebben dezelfde sport. 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Juni 2010, 19:14:51 » |
spannende/leuke wedstrijd nu haase-nadal. haase speelt erg goed.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 24 Juni 2010, 15:27:18 » |
vanochtend weer lekker wezen sporten. Even gewoon wat kracht training omdat ik erg verkouden ben en wat benauwd. Het ging goed.
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 23 Juni 2010, 22:27:21 » |
de partij op wimbledon is gestaakt bij een stand van 59-59
|
|
|
hagenesie
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Mei 2010, 22:52:46 » |
Ik sport me te pletter..... 
|
|
|
|
|
|
sammy123
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Mei 2010, 22:49:50 » |
1 keer in de week tennissen, de enige sport die ik echt leuk vind en vooral daarna......  we hebben thuis een crosstrainer en ik moet van mezelf elke dag minimaal 10 minuten er op......ik haat namelijk sportscholen en zo hou ik me een klein beetje fit......  beter iets doen dan niets doen ....... 
|
|
|
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 28 Mei 2010, 15:20:23 » |
Ik heb heel veel jaren getennist en volleybal gespeeld,maar kreeg last van mijn beide schouders en toen lukte het niet meer. De kracht was weg! Jammer en zwemmen in een zwembad is niet mijn ding,wel in de zee. Maar die hebben we niet bij de deur!! 
|
|
|
hondje cj
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 28 Mei 2010, 15:05:05 » |
Heb vroeger heel veel gesport judo 10 jaar gedaan en zwarte band  later 2de klas badminton gespeeld en toen kon ik dat niet meer i.v.m. mijn spieren. Mijn kinderen hebben altijd wedstrijd gezwommen met Pieter van den Hoogenband en met Inge de bruin dat waren tropen jaren 4 uur per dag trainde ze 7 dagen in de week en elk weekend wedstrijden. Nu kan ik alleen nog kijken naar sport op de t.v.. 
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Mei 2010, 14:00:13 » |
Ik heb mijn sport pakje nog aan. ik ben vanochtend naar body attack geweest, en afgelopen dinsdag en woensdag naar Zumba les, lekker dansen is erg leuk. 
|
|
|
|
|
|
|