mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #214 Gepost op: 16 November 2010, 11:52:29 » |
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #213 Gepost op: 16 November 2010, 10:25:25 » |
Go go go Connie ik heb helemaal niet sjago geweest met die champix tabletten dus wie weet jij ook niet ?
succes ik duim voor je.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #212 Gepost op: 13 November 2010, 22:08:50 » |
thnxs voor de tips allemaal tis echt van wil ik het wel !!!!! ja ik wil het maar durf het eigelijk niet omdat ik bang ben dat ik dadelijk zo n saggooooo aggrooooo mams ga worden de eerste weken dat iedereen smeekt mam ga roken is namelijk wel eerder gebeurt hahahahaha maar ga alles op een rijtje zetten denk toch aan die campixs en me stopdatum word eerste week van december samen met me meiden word nu al niet goed hahahahaha
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #211 Gepost op: 13 November 2010, 10:05:10 » |
Zyban word bijna niet meer gebruikt het is tegenwoordig echt champix die gebruikt word
ik werd er licht misselijk van conny maar dat geld niet voor iedereen. er staat 52 weken voor volgens de fabrikant ik vind dat nogal veel. de vrouw die mijn begeleid zegt dat er 16 weken voor staan maar ik zelf ben met die pillen al gestopt in de 4 de week. ik rook nu 5 weken niet en voel me prima.
het zal voor iedereen verschillend zijn, maar ik had van mijzelf niet gedacht net als mirantje dat het mij zou lukken te stoppen ik was namelijk een kettingrookster anderhalf tot 2 pakjes per dag.
rest mij nog te zeggen stoppers succes !!! je zult je veel beter gaan voelen.
|
« Laatste verandering: 13 November 2010, 10:06:42 door Andrea63 »
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #210 Gepost op: 12 November 2010, 20:05:36 » |
Zeker sofie dank je voor de tip . Zelf heb ik accuntuur pleisters en kauwgom gehbruikt maar lukken nou echt niet pffffffffffff . En als ik die ZYBAN lees dat je daar depressief van kan worden nee zou ik niet willen . En voor een ieder nog even een hart onder de riem die wel volhouden knap hoor en doorzetten .
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #209 Gepost op: 12 November 2010, 17:26:31 » |
bedankt voor de tip sofie..
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #208 Gepost op: 12 November 2010, 17:21:57 » |
Mijn man, een verwoed roker, is twee jaar geleden gestopt met Nicotin zuigtabletten. Het is best goed verlopen toen.
Hij is begonnen met 4 mg en na een poosje 2 mg.
Dit heeft hij toen langzaam afgebouwd. Hij is niet veel aangekomen.
Misschien een tip voor de mensen die willen stoppen en geen echte medicijnen willen.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #207 Gepost op: 12 November 2010, 17:13:34 » |
Ik ben super trots op degene die gestopt zijn en ook op degene die willen gaan stoppen. Ik ben er nu 19 maanden vanaf, en ik had het wel fijn gevonden als je er inderdaad maar 2 a 3 kilo van zou aankomen. Maar ik ben 12 kg aangekomen  (sta nu al een poosje stil gelukkig), en dat komt echt niet van het overvloedig eten of snoepen. Ik eet en snoep echt net zoveel als toen ik rookte, maar ik denk zelf toch echt dat het met de stofwisseling te maken heeft.  Ach ja maar..... HÉÉ IK ROOK NIET hihi.  Succes nog iedereen
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #206 Gepost op: 12 November 2010, 11:45:55 » |
oook ik denk elke avond in bed ..ik rook morgen niet meer..maar als ik op sta dan neem ik toch weer koffie met een sigaret..ik wil er ook van af..maar hoe..als mijn kinderen komen zeggen ze heb je weer zitten roken..dan schaam ik mij dat ik zo slap ben..ga het toch proberen ..maar zonder pillen..wil niet missselijk zijn ..
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #205 Gepost op: 12 November 2010, 11:35:33 » |
lieve con je moet er zelf wel achter staan als dat niet is gaat het ook niet lukken en voor een ander stoppen werkt ook niet je moet zelf willen stoppen. mijn man heeft zyban gebruikt vorig jaar maar dat liep op niks uit werdt zwaar depresief en is dus toch weer gaan roken. ik ben nu 2 maanden gestopt en voel me er erg goed bij en heb nergens last van.maar ik had nooit verwacht dat het mij zou lukken en iedereen in me omgeving is verbaast. con je bent een sterke vrouw kom het lukt jou 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #204 Gepost op: 12 November 2010, 02:56:13 » |
maar ik heb wel is gelezen dat je hele enge hartkloppingen er door kan krijgen .... en ik haat misselijk zijn hoe moet ik me die voorstellen netzoals je zwanger ben ......oh wat erg aan de ene kant denk ik ik moet stoppen.... maar wil ik het wel ...en als je dan nachts in je bed lig met snelle hartslag en tegen mezelf zeg morgen stop ik en dan sta je op morgens en wat doe ik sigaret opsteken word nu al nerveus bij de gedachte om te stoppen hoe hebben jullie dat dan gedaan hoe zeg je tegen jezelf nu is het genoeg .....jahhhhh ik wil nu alles weten hoor zo dat ik er klaar mee ben met die sigaretten .heb in het verleden pleisters zuigpilletjes gebruikt me Quitkey maar het helpt allemaal niks
|
|
|
|
|
|
Suzuki
|
 |
|
|
|
« Antwoord #203 Gepost op: 11 November 2010, 14:02:23 » |
Er is zijn ook medicijnen ZYBAN deze kreeg ik via de dokter. Wel zelf betalen werkt uitstekend. Nu een jaar gestopt met roken , Heel veel sterkte voor de gene die stopt
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #202 Gepost op: 11 November 2010, 13:54:39 » |
Champix --- Wat is Champix
Champix (Varenicline) is het eerste nicotinevrije geneesmiddel wat mensen kan helpen om een rookverslaving te bedwingen. Nicotine geeft een soort bevredigend gevoel. Champix doet dit ook, maar echter minder sterk. Het effect is echter ruim voldoende om een terugval te voorkomen nadat u gestopt bent met roken. Champix voorkomt zo dat nicotine zijn verslavende werking kan uitoefenen. Een kuur met Champix duurt ongeveer 52 weken (aanbevolen termijn door de fabrikant) maar kan echter verschillen van persoon tot persoon. Champix is alleeen op recept verkrijgbaar.
Hoe gebruikt u Champix De fabrikant adviseert u om een stopdatum te kiezen. Een week voor deze datum begint u met het slikken van dit middel. De doelstelling daarvan is dat u in uw lichaam een bepaalde spiegel heeft opgebouwd. U kunt dan gewoon blijven doorroken. Na een week stopt u op de geplande stopdatum. Sommige mensen hebben meer tijd nodig om een spiegel op te bouwen. Mocht het u niet lukken en heeft u last gehad van een ‘uitglijder’ dan kunt u het over een paar weken nog eens proberen.
Meer info :ikstop.nl
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #201 Gepost op: 11 November 2010, 09:44:30 » |
Connie maak een afspraak bij de huisarts en vraag om champix bij ons gaat alles onder begeleiding en niemand dan hun kunnen je beter de voor en nadelen uitleggen.
eerlijk gezegt heb ik geen na delen ondervonden alleen wat misselijkheid maar dat hoeft niet perse van die tabletten te komen.
Succes connie
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #200 Gepost op: 10 November 2010, 23:57:33 » |
tja me meiden gaan stoppen de oudste omdat ze weer aan het oefenen is voor een baby de middelste omdat ze een operatie moet ondergaan in jan dus nu moet mam ( ik ) meedoen omdat je gezondere en ouder word en voor de kleinkids beter is .......my godnesssssss gaan ze ffuh op mijn gevoel werken  dus wil ik alles weten over die campixs alle nadelen en voordelen en al jaren twee boeken liggen maar durf niet te lezen hahahahaha
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #199 Gepost op: 10 November 2010, 12:59:34 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #198 Gepost op: 9 November 2010, 19:16:18 » |
UP
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #197 Gepost op: 6 November 2010, 12:03:53 » |
Goh wat fijn zeg , en wat je zegt klopt dat hoorde ik ook een keer van me oude huisarts dat je gemiddeld maar zo`n 2 a 3 kilo aankomt omdat je stofwisseling anders gaat werken . En goed dat je niet eet want daar schijnt het in te zitten al die kilo`s als je stopt . Nou heel veel succes nog en blijf je volgen 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #196 Gepost op: 6 November 2010, 10:58:35 » |
@ snowy Nee ik heb helemaal niet meer het gevoel dat ik een sigaret moet ook die gedachten zijn weg dat komt volgens mij door de champix die ik de eerste weken heb geslikt. ik ben gestopt met die medicatie omdat ik er misselijk van werd maar toen waren de eerste 3 weken al om, dus dan is het al uit je systeem. En aankomen , die mevrouw die mij begeleid vertelde me donderdag dat iedereen die stopt met roken zo'n 2 kilo aankomt. ik ben tot op heden nog maar een pond aangekomen en niet van het snoepen of zo, want dat doe ik nog steeds niet. maar ik heb zo iets van jammer dan ik was al de slankste niet dus die pond kan er ook nog wel bij. Als het januari is ga ik naar een dietiste, dan ben ik zoiets van 4 maanden van het roken af, dus dan gaan we dat maar eens aanpakken 
|
|
|
|
|
|
omazoemer
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #195 Gepost op: 6 November 2010, 10:52:59 » |
Akke succes en beterschap met je man. 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #194 Gepost op: 5 November 2010, 12:44:15 » |
Ow en andrea valt het nog mee , dan bedoel ik denk je nog wel eens van owwwww nu moet ik een sigaret , en kom je ook aan , of valt dat ook mee . Ben heel benieuwd omdat ik het knap vind dat mensen toch kunnen stoppen 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #193 Gepost op: 5 November 2010, 12:42:10 » |
Akke veel succces en van harte beterschap voor je man 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #192 Gepost op: 5 November 2010, 12:35:06 » |
Akke heel veel succes en voor je man heel veel beterschap toe gewenst.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #191 Gepost op: 5 November 2010, 11:57:48 » |
akke heel veel succes en voor je man beterschap.. 
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #190 Gepost op: 5 November 2010, 11:44:05 » |
akke ik wens je heel veel succes  en voor je man heel veel beterschap en dat het gauw beter met hem gaat 
|
|
|
|
|
|
|