olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #264 Gepost op: 16 September 2011, 09:45:05 » |
och....Mirantje wat jammer.... 
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #263 Gepost op: 16 September 2011, 06:57:49 » |
ik na 9 maanden stoppen toch weer ben gaan roken zwak ja ik weet het. maar door onstandigheden toch weer naar de sigaret heb gegrepen. toch wil ik als ik de rust weer heb gevonden proberen te stoppen.
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #262 Gepost op: 15 September 2011, 13:01:21 » |
UP
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #261 Gepost op: 1 September 2011, 17:27:13 » |
Ik en mijn moeder zijn nu 2 jaar en 5 maanden gestopt.(gaat best snel) En we zijn er nog steeds heel blij mee.....behalve die 12 kilo die erbij kwam ....maar ach ik rook niet
Voor de andere stoppers en minderaars heel veel succes.
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
Suzuki
|
 |
|
|
|
« Antwoord #260 Gepost op: 31 Augustus 2011, 21:52:17 » |
Al een jaar en elfmaanden niet meer gerookt , gaat heel goed
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #259 Gepost op: 31 Augustus 2011, 21:50:35 » |
nou 5 per dag!!!  dat vind ik toch best knap! dat haal ik echt niet, ff tellen..... 2 s ochtends voordat ik wegga.... soms 1 voordat ik begin met werk -als er nog tijd voor is..... 2 --> voor elke pauze 1. en dan als ik klaar ben ook weer 1...... dus om 12.15u zit ik al aan jou 5 per dag! zal ik daar maar ophouden???  ik rook 2 pakjes shag van 55gram per week. en rutje idem....
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #258 Gepost op: 31 Augustus 2011, 21:44:53 » |
Yep , Silly, ik was de minderaar..... Ben nog niet van de 5 per dag af.... vaak gaat het me makkelijk af maar soms ook niet...  Maar alles beter als wat het voorheen was, dat dan weer wel 
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #257 Gepost op: 31 Augustus 2011, 21:36:56 » |
 bobbie..... nog steeds NIET gestopt met  ....... oooit...ooit... zal ik hier eens neerzetten dan ik dan toch gestopt ben...... maar dan meer met een reden..... maarruuh, jij was toch ook gestopt? ....... kan me herinneren ... of heb ik dat nu valikant mis?...... dat je probeerde elke keer minder te gaan roken. of was jij dat niet.
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #256 Gepost op: 30 Augustus 2011, 23:41:03 » |
Hoe is het met de "stoppers" gaat het goed? Hou ons op de hoogte 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #255 Gepost op: 3 Mei 2011, 08:13:46 » |
Ik ben nog steeds gestopt met roken nu al vanaf vorig jaar 3 oktober
ik kan jullie nog steeds champix aanraden via de dokter verkrijgbaar.
succes allemaal.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #254 Gepost op: 9 April 2011, 20:39:37 » |
Dank jullie wel voor de antwoord , en inderdaad Toos is het een sleur !!!! En karin ik ontbijt eerst en dan die peuk he , maar omdat ik ook van de 25 naar de 8 ben gegaan zal het fijn zijn als ik het overdag kan laten . Ben ook geen stil zitter ik werk dan wel niet maar ben wel altijd bezig met iets . Dus ga het morgen maar eens proberen om niet te roken al is het alleen maar s`morgens . Zo nu kan ik er niet onderuit 
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #253 Gepost op: 9 April 2011, 12:10:58 » |
snowy,het is een gewoonte geworden ,zoniet een verslaving om een uur of 8s,avonds krijg ik trek in een sigaret,kan moeilijk stil zitten op de dag ,en ben ook druk dagelijks waardoor ik die trek niet krijg in die sigaret als ik rustig zit en dat is vooral s,avonds, dan komt die trek ook in die sigaret ,en heb dan ook echt de behoefte en die is dan zo sterk dat ik het moeilijk kan laten ,net zoals mensen s,morgen bij het opstaan al beginnen ,iets waar ik niet aan moet denken ,dan vind ik het echt smerig ,dus ja, ik ga het gewoon proberen iedere dag een minder ,.... 
|
|
|
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #252 Gepost op: 9 April 2011, 02:07:48 » |
Het is ook een sleur Snowy, ik heb dat ook..Bij ons op kantoor kunnen wij en mogen niet roken i.v.b met personeel en dan heb ik er geen moeite mee, maar als ik weer thuis ben dan gaat de rooksteen weer en dan denk ik ook de laatste tijd waarom rook jij nu zoveel omdat het nu mag of gewoon sleur,.. 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #251 Gepost op: 7 April 2011, 15:47:57 » |
Knap hoor die stoppers  En karin help , hoe doe je dat dan de hele dag niet roken , nu moet je niet zeggen gewoon afblijven  , ben een wanhopige roker , en wil dit ook alleen s`avonds 
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #250 Gepost op: 7 April 2011, 12:38:57 » |
ik vind het erg knap als mensen van de een op andere dag kunnen stoppen na zoveel gerookt te hebben ik vind dat een aplausje waard  rook ook ,maar alleen s,avonds en dan zo,n 4a5, nu met secret story meer ,vind dat zo slap van mezelf .....  ....op de dag niet ,en s,avonds wel ,ik wil dat ook kunnen zoals sommige hier ,maar je moet ook willen en er achter staan ,anders lukt het gewoon niet ,door deze positieve berichten hier ,motiveer mij weer om maar weer eens een poging te wagen  (hou u op de hoogte)
|
« Laatste verandering: 7 April 2011, 12:41:31 door karin3 »
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #249 Gepost op: 7 April 2011, 12:31:42 » |
Heb eigelijk hetzelfde als fleur gehad.....rookte 3 pakjes was n echte kettingrookster......en dacht gewoon op n avond zal ik het ns proberen .....nu zijn we 4 jaar verder nooit meer gerookt al met al viel het mee......had steeds n flesje water bij de hand als ik de handeling wilde doen van n sigaret pakken , pakte ik het water en was het gevoel ook weer weg.....ik wil de mensen die nu aan het stoppen zijn zeggen ......het is zo de moeite waard .....en het gaat lukken dat weet ik zeker 
|
|
|
leef het leven
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #248 Gepost op: 7 April 2011, 12:23:44 » |
Ik vind het top dat jullie zo goed gaan ben zelf 8 jaar er van verlost, en net wat je zeg je huis ruik heerlijk rookte 2 pakjes per dag x 25 sigaretten, in 1 keer gestopt wat ik in huis had weg geven, kwam plotseling in me op weet nog niet waar het vandaan kwam hahaha ben er zeer gelukkig mee allemaal veel succes!!!
|
|
|
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #247 Gepost op: 7 April 2011, 11:49:48 » |
dag 11 geen enkele trek meer in een peuk . gisteren ff mijn conditie getest ,door met me bike door het bos te dartelen waarbij na 5 min me longen op het bosbad laggen ppfff. dus dat gaat nog wel de nodige zweetdruppels kosten .
ik merk wel dat na 10 dagen je lichaam heel anders reageert , je smaak anders is . ook heb ik het gevoel of ik in een nieuwe woning zit .............. maar dit kan ook niet anders 40 jaar gestookt als of ik in de hel zat. minimaal 40 a 45 sigaretten per dag en dan nog eens zware shag .
ik ben trots op me zelf ,alleen ik wist niet hoe makelijk het was ,gewoon die peuken door het raam flikkeren . na 3 dagen is het gif uit je lichaam en is het alleen geestelijk.
probeer het eens ,gewoon 3 dgen niet roken ,heb je trek pak ff de fiets en rijdt ff een rondtje om het plein. de eerste 3 dagen als je hier over een bent ,zit het alleen nog maar in je hoeft.
och mijn zoon heeft ook de sigaretten weg gedaan ,en rook nu ook niet meer en het waren gewoon 3 moelijke dagen nu komt hij fluitend binnen.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #246 Gepost op: 2 April 2011, 17:57:17 » |
|
|
|
|
|
|
snuffel
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #245 Gepost op: 15 Februari 2011, 13:11:13 » |
Micky
Bedankt voor je support. Inderdaad dat misselijk is het ergste. Ben nu bezig met tweede week 2 maal daags. hierna moet ik nog een herhaling. Ik vind het knap dat mensen zijn gestopt, want ik heb er echt wel moeite mee.
Dit is de derde dag dat ik niet rook en ben in staat om het pakje shag uit de lade te halen. Vooral als je stil zit.
Maar we houden moed...............Nowlive de gekste
|
|
|
|
|
|
micky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #244 Gepost op: 15 Februari 2011, 13:01:16 » |
Snuffel probeer vol te houden ik heb ook champix gebruikt het ergste vond ik dat misselijk zijn rook nu 18 maanden niet meer
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: 15 Februari 2011, 12:40:10 » |
Ik zou het zo graag doen maar het vlees is zwak helaas
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #242 Gepost op: 15 Februari 2011, 12:34:14 » |
Sterkte en succes met stoppen Snuffel.....  Valt idd niet mee, weet er alles van 
|
|
|
|
|
|
snuffel
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #241 Gepost op: 15 Februari 2011, 12:29:08 » |
Dank je Bobbie voor het uppen.
Ik ben nu drie dagen clean, maar heb vorige week nog een pakje zware shag per dag gerookt. Ik moest stoppen van de dokter. Ik gebruik Champix, twee maal daags. Zware bijwerking is. Braakneigingen na inname. Gaat langzaam weg.
Eeste week mag je gewoon blijven roken en in de tweede week moet je stoppen. Het is zwaar, omdat ik 40 jaar zware shag rook en ik een zware roker ben ( was ).
Probeer het toch door te zetten, omdat het ten kosten gaat van mijn gezondheid.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|