Berma
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 24 Augustus 2010, 14:37:28 » |
Ben gisteren ook weer geweest, afdrukken gemaakt en de tandarts gaat overleggen met de tandtechnieker, heb gezegd voor die prijs mag je het doen. En niet meer dus ik hoor wel wat het gaat kosten ik onderhandel tegenwoordig, heb ik nooit gedaan.  Ben wel benieuwd wat het nu gaat worden. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
|
Nowlive Home
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 24 Augustus 2010, 14:37:28 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 24 Augustus 2010, 14:16:59 » |
ja als er een ontsteking zit en dat moet weer open gemaakt worden kan de tandarts er niets aan doen. Maar de prijzen zijn ook echt niet normaal hoor en ook niet op te brengen. Dan was het voormalige ziekenfonds wel heel wat prettiger  Dan kreeg je de zorg die je nodig had. 
|
|
|
|
|
|
Anouk32
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 23 Augustus 2010, 15:44:18 » |
Ja klopt hagenesie,weet helaas hoe wkb in zn werk gaan maar ben hier al vanaf vorig jaar mee bezig,is 3e behnadeling al 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 23 Augustus 2010, 15:30:42 » |
Anouk, of je de behandeling vergoed krijgt weet ik niet, maar een wortelkanaalbehandeling kan soms moeten worden herhaald. Dit is niet de schuld van de tandarts. Je kan er langer last van houden. Er zit een ontsteking die niet altijd 1, 2, 3 weg is. Wens je sterkte.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 23 Augustus 2010, 13:50:49 » |
Ja Berma ben ook van plan verzekering op te hogen maar kan denk ik pas vanaf januari?? Denk niet dat ze er nu intrappen haha maar prijzen zijjn echt niet normaal hoor zo hoog pffff
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 23 Augustus 2010, 11:25:39 » |
wat een probleem anou. Het valt volgens mij gewoon onder garatie hoor, is toch iets niet goed gegaan. Probeer maar zou ik zeggen, veel sterkte hoor 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 23 Augustus 2010, 11:06:15 » |
Jeetje anouk je kan altijd proberen of het onder de garantie valt . Want dan is er toch iets niet goed gegaan lijkt mij en de kosten zijn dan voor hun . Hopelijk zit er geen kosten aan verbonden dan voor je , heel veel sterkte want pijn aan je tand o.i.d. is geen pretje 
|
|
|
Toen ik de mens leerde kennen , ging ik van de dieren houden .
|
|
|
Berma
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 23 Augustus 2010, 10:19:43 » |
Anouk gewoon even bellen en wel van te voren even vragen of je dat moet betalen. Volgens mij als dit hetzelfde probleem is moet hij dat gewoon voor zijn rekening nemen.
Een tip verhoog je tandarts verzekering ik kan daar over mee praten heb hele hoge rekeningen gehad, maar ik ben nu verzekerd tot 1.500 euro per jaar.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
* ChatMod *
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 23 Augustus 2010, 03:23:21 » |
Joh Anouk, dat is ook wat.... Proberen kan altijd, ik zou de tandarts bellen voor een afspraak, Vertel dat je nog steeds last hebt, en wat te doen? Mss kom je er met een consult betaling door?? Altijd het proberen waard denk ik.... Wens je in ieder geval sterkte 
|
|
|
________ Zon, Storm en Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 23 Augustus 2010, 03:09:03 » |
Ff mn verhaal kwijt....lag er gewoon van wakker  Ik heb tijdje geleden een wortelkanaalbehandeling laten doen aan een tand en ben 2 weken geleden weer geweest om het af te laten maken.Schade:550 euries!! Dit werd gedeeltelijk nog vergoed natuurlijk.maar nu....heb ik WEER last van die tand  en ben bang dat ik weer terug moet.Vanaf nu moet ik alles zelf betalen maar wat ik me afvroeg....zou je niet een soort van garantie hebben op de behandeling die een tandarts uitvoert?? Op een gegeven moment is het toch niet meer te betalen??? Zit er zelfs aan te denken me gewoon door te laten sturen naar kaakchirurg,die wordt volgens mij gewoon vergoed. Iemand zoiets aan de tand gehad?
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 31 Juli 2010, 22:14:28 » |
berma...das een hele goeie vraag!
je zou het haast wel denken......
maar ja, tandarts dekking omlaag en eigen risico omhoog..... ik moet het allemaal eerst maar zien, ze verzinnen er vast wel iets op.
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 28 Juli 2010, 17:20:41 » |
hehe das lekker....betaal me scheel aan die tandarts!  Helemaal nu ik nieuwe tandarts heb die nieuwe snufjes gebruikt zoals ene operatiemicroscoop 
|
|
|
|
|
|
Berma
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Juli 2010, 17:04:27 » |
Zou dan ook de tandarts verzekering omlaag gaan. 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
* ChatMod *
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Juli 2010, 17:00:27 » |
Tandarts wordt goedkoper
ROTTERDAM - Orthodontisten en tandartsen raken een derde van hun inkomen kwijt. Vanaf volgend jaar worden hun tarieven met 34 procent verlaagd. Dat heeft de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) besloten. Volgens de Vereniging van Orthodontisten vreest een derde van de beroepsgroep voor zijn voortbestaan, weten de GPD-bladen. De NZa stelt dat de patiënt door de tariefsverlaging 750 tot 1000 euro goedkoper uit zal zijn. Bron:AD
|
|
|
________ Zon, Storm en Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 24 Juni 2010, 15:31:44 » |
Anouk hopelijk gaat het wat beter en heb je minder pijn 
|
|
|
Toen ik de mens leerde kennen , ging ik van de dieren houden .
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Juni 2010, 15:25:19 » |
anouk ik ben benieuwd of je nog pijn hebt? Hoop van niet 
|
|
|
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Juni 2010, 18:23:14 » |
dank je Agma, ja mijn idee....dan maar met pillen de dagen doorkomen
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Juni 2010, 17:42:24 » |
anouk, sterkte hoor. dan maar pillen slikken hoor 
|
|
|
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 23 Juni 2010, 17:27:22 » |
moet eerlijk zeggen dat nu 2 uur na 2 pcm en brufen de pijn draaglijker is....dus nu kwestie van weer op tijd dosis innemen denk ik
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 23 Juni 2010, 17:15:58 » |
Maar zo erg?
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 23 Juni 2010, 17:01:40 » |
hij zei dat ik tot 3 dagen pijn zou kunnen hebben 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:57:51 » |
Zou ik morgen toch bellen Anouk, want dit mag niet zo een pijn doen. Sterkte.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Anouk32
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:35:38 » |
Pfffffff het begon zo goed maar VERGA nu van de pijn...heb al 2 paracetamol genomen en 1 brufen maar jezus wat een pijn in me smoel 
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:32:48 » |
Pfff gelukkig Anouk! Wat een opluchting dan weer... Ik ben ook brrrrr voor de tandarts. Ik ga nu een bekentenis doen. Ik neem voor ik naar de tandarts ga 2 wodka jus  . Anders krijg je mij echt die stoel niet meer in... Mijn mond begint te bibberen en mijn hoofd volgt.... En het interesseert me niets of de tandarts het ruikt of niet, het werkt! Ik doe het al zeker 10 jaar zo en bevalt prima, stuk ontspannender  . Maar vorig jaar zou ik een kroon krijgen. Er zat een ontsteking onder mijn kies (zo vies is dat). Hij begint altijd al; ha daar is ze weer, we gaan het vandaag extra gezellig maken! Verdoving erin (vind ik niet erg) en hupsakee aan de slag. Begint hij na een minuut of tien toch te rukken en te trekken aan die kies. Tja, je hebt al gemerkt dat hij niet meer te redden is. Ik trek hem eruit. Wat dus voor geen meter lukte, uiteindelijk heeft hij hem er in 8 stukjes uitgetrokken en gepoerd met dat rottige kleine haakje. Het laatste stukje kreeg hij er niet uit, maar hij bleeft maar poeren. Zeeeeeeeeer, pfffff. Ik voelde spontaan zonder te huilen de tranen uit mijn ooghoeken lopen en voelde de pijn bwvs zelfs in mijn teennagels en in mijn haren  . Hij had zelfs een extra verdoving gegeven, ja my  . Ik duwde zijn hand weg en wilde al uitstappen, maarja dan zou ik naar de kaakchirurg moeten. Even doorzetten en gelukkig was het stukje eruit. Ik ben op mijn fiets gestapt en wat ik vanaf mijn 12e niet meer heb gehad: huilen en alleen maar denken, ik wil naar mama toe  . Dus naar mams gefietst en weer even mama's kleine meissie geweest.  . En ik verdenk mijn tandarts er van dat hij er eigenlijk wel van geniet  .
|
|
|
We leven maar 1x, dus LEEF!!!
|
|
|
Berma
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Juni 2010, 15:32:44 » |
Ben ook als de dood voor de tantarts, als ik voor controle gaat stromen de tranen over mijn wangen en heb dan nog niet neens mijn mond open gedaan.  Maandag middag laat ik weer een kroon zetten, een paar prikjes maar verder doet het geen pijn. 
|
|
|
|
|
|
|