Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 10 Februari 2010, 22:59:16 » |
riet ik kan je niet terug pmmen... je box is vol!!
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 10 Februari 2010, 22:49:13 » |
superrrrrrrrrrrrrr......  heb nu 2 reacties gehad...... die wacht ik ff af..... er blijven er vast genoeg over...... zal dan eens de tijd nemen om de overige nummers hier neer te zetten.....  en wees gerust...de appie zit hier in de straat dus kom er vaak!! 
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Februari 2010, 21:16:48 » |
mn stapeltje begint te groeien.............
wie ooooooooo wie wil ze hebben???
graag pm......
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 10 Februari 2010, 14:06:28 » |
ik heb hier tien plaatjes liggen wie ze wil hebben pm me voor mijn adres. voor een eveloppe met postzegel stuur ik ze op.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 9 Februari 2010, 16:46:06 » |
ik heb hier ook een paar voetbal plaatjes liggen.....
voor degene die ze wil hebben... graag pm kunnen we ff kijken welke nummers jij nodig hebt.... en welke ik heb....
xxxx
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 8 Februari 2010, 16:12:48 » |
AH neemt maatregelen tegen voetbalplaatjesgekte
ZAANSTAD - Diverse filialen van Albert Heijn nemen maatregelen om de voetbalplaatjesactie in goede banen te leiden. Kinderen verdringen zich binnen en soms ook buiten de winkel om plaatjes te bemachtigen van klanten die ze zelf niet sparen. Dat kan tot onveilige situaties leiden, zeker wanneer het filiaal aan een doorgaande weg ligt en er maar een smal trottoir is.In Doetinchem kwam een kind bijna onder een auto. Daarop ging de manager van het AH-filiaal op de basisschool in de buurt uitleggen waarom hij geen kinderen meer voor de deur van zijn winkel wil hebben, aldus een woordvoerder van Albert Heijn. Ook heeft hij aangekondigd dat hij nog een keer langs komt voor een ruilmiddag. Ook andere filialen willen uit veiligheidsoverwegingen niet dat kinderen voor de ingang klanten opwachten. Maar binnen is ook niet altijd ruimte voor de verzamelaars van de voetbalplaatjes. De managers van de winkels zijn creatief in het bedenken van oplossingen. Zo heeft in Heemskerk de manager tegen de jeugd gezegd dat hij hen door de week niet wil zien. Maar op zaterdag zet hij voor hen een stukje af van het parkeerterrein en zorgt hij ook voor koek en limonade, aldus de AH-woordvoerder. Bij AH in IJmuiden worden voetbalplaatjes geruild door jonge verzamelaars. Dranghekken moeten de kinderen op afstand houdenBron/Foto: AD
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 30 Januari 2010, 20:07:51 » |
ik heb 5 pakjes dus wie wil hebben stuur ff een pm met je adres en ik stuur ze op als er meerdere een pm sturen ga ik ze verdelen dus geen ruzie maken 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 30 Januari 2010, 19:50:14 » |
zijn het trouwens dezelfde als de vorige keer????
of is de set/serie nu weer anders???
|
|
|
|
|
|
menno2608
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Januari 2010, 19:44:27 » |
ook ik ben de voetbalplaatjes weer aan het sparen voor mijn 2 kids als ik dubbele heb bewaar ik ze weer voor degene hier
|
|
|
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Januari 2010, 19:25:01 » |
mn vriend kreeg vandaag ook plaatjes bij de boodschappen...had niet eens voor 10 eurries gehaald....
cassiere voor de gein....... ik geef je ze mee...moet je eens kijken wat er buiten gebeurd....
staan er allemaal kinderen bij de deur.... nou je krijgt niet eens de kans om naar buiten te lopen...want voor de deur word je al gevraagd....
meneer meneer....mogen we uw voetbal plaatjes??..... die kids staan daar gewoon de hele dag te blauwbekken voor een paar voetbal plaatjes.....
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Januari 2010, 18:08:03 » |
Ik kom dagelijks bij AH. Ken een paar cassieres daar. Ga dan bij hun in de rij staan. Krijg altijd een pakje extra. Dus het ligt ook een beetje aan de cassiere Berma. Mijn zoon zegt nu dat hij ze niet gaat sparen, maar kan nog veranderen. Zoniet, dan heb ik er straks genoeg voor jullie.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Januari 2010, 17:57:31 » |
Had ik vandaag voor 29,45 kreeg ik maar 2 pakjes, ik zei nog ik koop er wel voor 1 euro wat bij, kon niet vertelde het meisje achter de kassa. Anders kreeg ze problemen. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Januari 2010, 13:23:24 » |
bij ons zijn dranghekken bij de A.H geplaatst waar de kinderen "achter" moeten blijven staan... zodat de klanten normaal boodschappen kunnen doen. kinderen bestormde met klassen tegelijk de kassa, om mensen aan hun mouw te trekken voor die plaatjes. ik vind dit eigenlijk niet normaal, dat dit zo moet, we lijken wel gek geworden met zijn alle, voor een paar papiertjes met voetballers erop. het zoontje van mijn vriendin is 5 jaar oud... en word op school helemaal meegetrokken door de grote jongens van 8 jaar... dat kleine ventje weet niet eens wie er op die plaatjes staan, maar hij droomt er snachts van... word wakker... "mama waar zijn mijn plaatjes"... hij geeft de plaatsjes op school aan de grote jongens... hij blijkt nu de bink te zijn, om dat die zijn plaatjes weg geeft... wat weet je als 5 jarig kind er nu van wat een bink is... als je zo jong al zón beetje omgekocht word... waar moet dat dan naar toe... met plaatjes stel je iets voor... het moet toch niet gekker worden. 
|
|
|
|
|
|
scarlett
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Januari 2010, 23:18:42 » |
de aktie duurt gelukkig 6 weken,dus tegen die tijd kan er hier ook wel geruild worden,pfff maar er staan hier bij appie hele groepen de mensen gewoon die zakjes plaatjes uit de handen te kijken tot het vervelende en brutale aan toe,ze weten wel weer met wat voor aktie ze bezig zijn
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Januari 2010, 21:33:58 » |
de echte deaq is ook alweer hard bezig met sparen wat dubbel is ...kan gewoon geruildt of opgestuurd worden
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 28 Januari 2010, 21:28:47 » |
ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen ik zelf kom er nooit maar me moeder wel en mijn kinderen zijn al groot dus zal ik is even vragen wat mijn moeder mee doet en of dat ze wil bewaren voor mij dat geef ik ze wel weer aan jullie
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Suzan
je bent zoals je bent!!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Januari 2010, 21:15:47 » |
ik heb geen kleine jongens meer wel meiden dus ik zal ze bewaren voor riet en berma
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Januari 2010, 20:42:32 » |
Ja deze Oma is ook weer gebeld voor de voetbalplaatjes, en zal zeker ook weer een oproepje aan jullie gaan doen.
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Januari 2010, 17:07:47 » |
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Januari 2010, 16:56:47 » |
Riet ik zal ze bewaren hoor...... 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Januari 2010, 16:36:40 » |
jammer gisteren net pakjes aan kinderen gegeven..maar ik bewaar ze nu voor riet
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Januari 2010, 16:14:18 » |
|
« Laatste verandering: 28 Januari 2010, 16:29:45 door Sly »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 28 Januari 2010, 16:09:46 » |
< Voetbalplaatjes >Vanaf 25 januari t/m 7 maart 2010 wordt zolang de voorraad strekt 1 zakje met 5 voetbalplaatjes uitgereikt bij elke besteding van 10 euro aan boodschappen bij AH In totaal zijn er 271 verschillende voetbalplaatjes. In dit topic de mogelijkheid om te ruilen.... Geef de nummers van de plaatjes die nog ontbreken... Of maak een ander blij als je ze zelf niet spaart.... Succes! (Adressen doorgeven via Pm) 
|
« Laatste verandering: 28 Januari 2010, 16:29:27 door Sly »
|
|
|
|
|
|