alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 23 December 2011, 13:34:55 » |
Bij ons is er ook iets veranderd... me zwager is uitgenodigd om bij een oud collega Kerst te vieren... Dus wij zijn zover het er nu uit 1e kerstdag ( als moeders het ziet zitten pff ) gewoon met z'n driën ( hoop ik dan maar anders gaan de potten en pannen gewoon richting moeders ) #xmas017
|
« Laatste verandering: 23 December 2011, 13:36:35 door alidah »
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 23 December 2011, 13:25:39 » |
bij mij de plannen zijn verandert
ik zou en koud buffetje doen voor 9 man #xmas014
ik nu te horen heb gekregen dat ik alleen de tafel gezellig moet dekken verder weet ik niks alleen dat de kids verder overal voor zorgen wij ons maar laten verrassen #xmas017
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 23 December 2011, 11:18:19 » |
Ben zowel de eerste als de tweede Kerstdag weg. Ik ben de eerste dag bij mijn broer en schoonzus. Wat ik krijg te eten weet ik niet. #xmas014 De tweede dag ben ik bij mijn vriendin en gezin. Ik denk dat wij daar gaan gourmetten. #xmas009
Dus waar mijn kerstdiner uit bestaat weet ik niet zeker ik laat mij verrassen. #xmas021
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: 22 December 2011, 21:25:23 » |
Kerstavond komen de kinderen, en gaan we de hele avond gezellig aan tafel, dit jaar met een uitgebreid kerstdiner. Meestal deden we kaasfondue of gourmetten, maar dit jaar gaan we met z'n allen aan de slag.. ik verheug me er al op. Zal wel grote chaos worden in de keuken, maar dat is juist zo leuk. De keuken is ook helemaal in kerstsfeer, dus gezellig! Ze blijven nog slapen ook... nou dan weet je het wel #xmas014
Eerste kerstdag ga ik met mijn dochter eerst een bezoekje brengen aan oma in Zandvoort. Ik heb voor haar als kadootje een heel mooi klein kerstboompje gemaakt. Goh wat is ie goed gelukt.. Witgespoten, lichtjes erin, en versierd met kleine donkerrode kleine balletjes.
Daarna door naar Oegstgeest, voor het familiediner. En nee... niet voor opnames voor het gelijknamige televisieprogramma hoor. Bij ons is alles koek en ei. #xmas009 Degene die dit jaar aan de beurt is verzorgt het hoofdgerecht. En de rest de andere gangen. Dit jaar heb ik geluk.. ik neem wat mee voor bij de koffie/thee/borrel.
Tweede kerstdag ben ik lekker alleen, pff... beetje uitslapen, troep op de slaapkamers opruimen, en dan lekker op de bank met een boek, of t.v. kijken. Een hapje van dit en een hapje van dat. #smile004
#xmas021
|
« Laatste verandering: 22 December 2011, 21:27:18 door willemijn »
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: 22 December 2011, 20:48:28 » |
1e #xmas002 DAG Hebben we geen idee we vieren het met mijn schoonfamilie en wat of hoe of waar we hebben geen idee is mysterie... We moetsen 20 pp betalen en de rest is een verassing....we zullen zien ik hou jullie op de hoogte...
2e #xmas017 DAG Vieren we met mijn familie en we gaan eerst bowlen leuk voor de kids met een hapje en een drankje en daarna gaan we naar vd Valk gaan we Life Cooking doen.....lekker en gezellie
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: 22 December 2011, 15:23:31 » |
ik had eerste kerstdag een high tea maar gaat niet door dus nu maar een heerlijk kiprollade van keesie kip 
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 22 December 2011, 11:48:14 » |
Eerste Kerstdag gewoon thuis met een simpel beenhammetje
Tweede kerstdag bij mijn zoon en schoondochter waar ook mijn andere kinderen en kleinkinderen komen...en we allemaal zelfgemaakt eten meenemen en er een buffet van maken en met z'n alle wat spelletjes gaan doen. weer eens wat anders dan gewoon.
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: 22 December 2011, 11:24:15 » |
eerste kerstdag word het gourmetten met mijn zoon ,vriendin en moeder,en heel misschien komen mijn ouders ook!
tweede kerstdag lekker alleen ,dvdtjes kijken ,gewoon lekker relaxt! #kerstboom003
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: 22 December 2011, 10:19:55 » |
Geen idee we gaan naar onze dochter, verassings menu
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
vito
laat iedereen maar naar zichzelf kijken
|
 |
|
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 22 December 2011, 10:12:25 » |
wij gaan de 1ste kerstdag ook gourmetten met onze kinderen (zoon en schoondochter) de tweede kerstdag vinden we niks bijzonders en dan eten we rollade met patat of gebakken aardappeltjes enz.
|
« Laatste verandering: 22 December 2011, 10:35:22 door vito »
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: 22 December 2011, 10:08:41 » |
niks bijzonders, vind er toch niks meer aan. #kerstklok002
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: 22 December 2011, 09:36:49 » |
Kerstavond gaat manlief met mams, kids en vriendin eerst naar de kerk. Vriend en ik gaan eten voorbereiden, als ze thuiskomen gaan we gourmetten. 1e kerstdag lekker alleen met de kids thuis. 2e kerstdag met vrienden bij ons kalkoen eten die vriend zelf klaarmaakt. Dan hebben we ergens volgende week een derde kerstdag bij mams en vriend met kadootjes onder de boom! En gaan we lekker grieks gourmetten.
|
|
|
We leven maar 1x, dus LEEF!!!
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 22 December 2011, 01:45:46 » |
Ons Kerstdiner is heel gewoon hoor niks bijzonders....
1e Kerstdag komt mijn moeder en mijn zwager ( hoop wel dat mijn moeder zich dan al weer wat beter voelt ) Het word gewoon een eigengemaakt groentesoepje - Aardappels en Sperziebonen en een varkenshaasje met een sausje daarna ijs met stoofpeertjes en slagroom
2e Kerstdag komt onze Korstiaan en Cath en dat word gewoon Chinees halen ( lekker simpel toch )
Nee hoor voor ons geen poespas .....
#xmas017
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: 22 December 2011, 01:04:40 » |
UP #xmas021
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 30 November 2011, 23:28:05 » |
Geen idee ben uitgenodigd bij mijn vriendin en mag niets doen.
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 30 November 2011, 22:38:47 » |
tja joepie, ook ik vind dat "hoppa"bij grieks eten hoord.  maar ik heb een dochter die het eten met mij verzorgd.  dus plastic bordjes plastic glazen plastic schaaltjes je snapt niks te hoppa...  alleen de grill plaat, maar die valt zo moeilijk over je schouder te gooien. 
|
« Laatste verandering: 30 November 2011, 22:46:49 door isis »
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: 30 November 2011, 20:35:01 » |
ik weet ook niet wat ik ga doen..mijn zoon en schoondochter gaan morgen voor 2maanden naar laos ..dus die zijn er niet met kerst..
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: 30 November 2011, 19:36:23 » |
ons kerstdiner is ook geen echt diner.......ik heb geen zin om allerlei aparte dingen klaar te maken die we eigenlijk niet zo lekker vinden.....wat we precies gaan doen weten we nog niet..want we zijn 23 december 45 jaar getrouwd dus we gaan de 24ste met kinderen en kleinkinderen uit eten....dus de kerstdagen houden we het heel simpel......allerlei klein hapjes vinden we ook lekker........
|
|
|
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: 30 November 2011, 10:55:13 » |
Geniet er van Akke,sterkte!
Heb nog geen idee ,er is zoveel veranderd afgelopen jaar,bij ons in familiekring,!
Denk dat ik maar met een voorstel kom om 1e kerstdag te gourmetten zodat we gezellig met elkaar aan tafel kunnen zitten ,en er iets leuks van maken!
|
|
|
|
|
|
akke
|
 |
|
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: 30 November 2011, 10:05:19 » |
ons kerst diner bestaat uit een grote pan hachee op het fornuis,gezellig met z,n allen een bord op schoot.
we zijn nogal druk het hele jaar door met ziektes en ziekenhuis bezoeken (nierfalen ,dialyse ,borderline)en op de valreep van dit jaar gister mijn jongste dochter een gastric bypase gehad . mijn man ligt in zwolle in het ziekenhuis en mijn dochter in amsterdam....maaaar de feestdagen vieren we toch (zo mogelijk) met z,n allen 1 kerstdag..... en tweede kerstdag iedereen thuis in een huispak
|
|
|
Don,t take your organs to heaven heaven knows we need them here
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: 30 November 2011, 02:19:36 » |
dat ik het niet weet... zal wel een grabbel uit de koelkast worden, zoals altijd... je mag dat natuurlijk niet zeggen van jezelf... maar ik doe altijd mijn best op eten... zou niet weten wat ik anders zou willen doen met kerst. alhoewel... dat Grieks eten ... spreekt me wel aan... scheelt een hele boel afwas doen... "gewoon hoppa...  kieper het servies over je schouder als je klaar bent"...  of breng ik isis en haar (klein)kinderen nu op ideeën 
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: 30 November 2011, 00:49:55 » |
marchien dat zal je best bevallen! doe het al jaren samen zo, met mijn dochter. maar wij vieren altijd 3e kerstdag en laat mijn kinderen met de kerstdagen lekker met rust.
op de 3 e kerstdag gaan we lekker met elkaar Grieks grillen!
wij hebben voor ons zelf gezellige kerstdagen, met familie en of vrienden, we zien wel!!!
wij houden niet van afspraken maken en laten de gezelligheid over ons komen!
het eten we zien wel, genoeg in huis en draaien wel wat in elkaar!
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: 29 November 2011, 18:38:41 » |
de kinderen en kleinkinderen komen hier, met aanhang natuurlijk ,dit jaar voor het eerst doen we het anders ,omdat het mijn man en mij te veel word ,al die boodschappen en alles voorbereiden ,dus onze schoondochters vinden ,dat iedereen maar eens iets moet maken ......zal vast en zeker erg gezellig worden en mams en paps hebben het wat gemakkelijker. Maar of het bevalt ,dat zien we wel weer .
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: 29 November 2011, 17:42:12 » |
eerste kerstdag samen met mijn man zal wel een soepje worden
tweede kerstdag mijn kinderen met aanhang en nicht met man en mijn zus bij ons
wil een klein warm en koud buffetje maken
heb er zin in
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: 29 November 2011, 17:41:20 » |
niks bijzonders, mijnheer chinees brengt wat langs en aangezien dat toch altijd teveel is eten mams en ik de tweede dag hetzelfde.
|
|
|
|
|
|
|