annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 15 December 2009, 12:53:37 » |
eerste kerstdag gaat saskia van alles in elkaar flansen . tweede kerstdag komen rob ,maike en anghus en hebben we een visschotel enzo die ik bestel en dan kunnen pakken net hoe het uitkomt . en indd emie vind deze dagen ook extra moeilijk 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 15 December 2009, 12:45:33 » |
Eerste kerstdag naar mijn moeder
koud en warm buffet en een visschotel.
2e kerstdag ben ik alleen .. wat ik heerlijk vindt en wat ik dan eet weet ik nog niet ahaahahaa en die zondag erna lekker een toasti met ham en kaas
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 14 December 2009, 20:29:48 » |
1e kerstdag ga ik met me mijn familie bij me goede vriendin eten die heeft een restaurant nederland / indische 2e kerstdag met me kinderen gourmetten manlief mag werken en meestal komt er dan wel zoete inval 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 14 December 2009, 20:17:45 » |
de eerste kestdag ben ik uitgenodigt bij mijn oudste zoon en patner en natuurlijk kleindochterJoëlle. Daar gaan we gourmetten en iets leuks onder de boom. De Tweede dag ga ik naar mijn jongste zoon en vriendin.En wat we daar krijgen is een verassing! Ook gaan de anderen mee! Wel wennen voor ons,zonder m,n man en hun vader/schoonvader en opa! #xmas_kaars3
|
|
|
hondje cj
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 14 December 2009, 19:46:09 » |
voorafje weet ik niet ,zorgt mijn zoon voor ... aardappelgratin witlof in ham en kaas ,lekker even in de oven .. paar soorten sla boontjes in bacon toetje moet ik nog even zien ,wat appie allemal heeft varkenshaasjes .....rosbief en haasbiefstukjes ..... we zijn met 14 personen ....kids en kleinkids...
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 14 December 2009, 19:35:56 » |
kippastei aardappelgratin boontjes in bacon witlofsalade stoofpeertjes varkenshaas in bladerdeeg en een slagroomschuimtaart voor na....dat is het plan bijna elk jaar gelijk omdat de kinderen dit allemaal lusten(en wij ook)
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 14 December 2009, 19:17:33 » |
De Eerste kerstdag brengen we door bij onze goede vrienden. Dat wordt gezellig gourmetten met elkaar.
De tweede weet ik nog niet, die optie laten we nog even open.
We hebben er zin in want deze dagen vind ik wel de mooiste en meest sfeervolle dagen van het jaar.
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 14 December 2009, 19:11:31 » |
Op Kerstavond komen m'n dochter en zoon met hun vriend en vriendin, dan gaan we heerlijk op z'n zwitsers racletten! Heb nog heerlijke raclette kaas in de vriezer en viande sechee (gedroogd vlees) uit Zwiterland. Eerste Kerstdag ben ik waarschijnlijk alleen, en nee... niet erg! Ga dan lekkere hapjes halen bij AH, heb al het een en ander gezien in de folder en ga mezelf daar lekker mee verwennen met een mooi boek of dvd op bank. Tweede Kerstdag ben ik uitgenodigd bij mijn zusje, dan zijn we met z'n elven daar, gezellig! Ik denk dat we gaan gourmetten. Helemaal top!
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 14 December 2009, 18:50:17 » |
1e kerstdag weet het nog niet! 2e kerstdag komen de kinderen,we gaan dan gourmetten,dan blijven ze iets langer aan tafel zitten  en ijs toe 
|
|
|
|
|
|
|
Keywest
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 14 December 2009, 18:49:04 » |
Dit jaar hebben we 3 Kerstdagen de eerste dag bij me kinderen wat ik daar te eten krijg dat weet ik nog niet de tweede met vrienden uit eten bij een Thai in Kerstsfeer wat dat gaat worden?
De derde zal wel een kant en klare in de oven gegooide prakje zijn van de naast me zittende traiteur. Denk iets van ossenhaas met truffelsaus aardappelpuree met verschillende groeten een ijsje na.
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 14 December 2009, 18:29:47 » |
Indd. Olly, maar waar bestaat een warm buffet dan precies uit??? 
|
|
|
|
|
|
Suzan
je bent zoals je bent!!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 14 December 2009, 18:24:02 » |
ik weet het ook nog niet precies ...mijn moeder van 84 komt gezellig eerste kerstdag en tweede kerstdag komen de kinderen en kleinkinderen ook heel gezellig maar wat we eten daar ben ik nog niet uit warm en koud buffet is een idee olly  #xmas_smile04 #xmas_smile04 #xmas_smile04
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 14 December 2009, 17:41:18 » |
ik weet het ook nog niet precies...in ieder geval heel eenvoudig....geen ingewikkelde en vreemde dingen voor mij en al helemaal geen konijn of iets dergelijks.....2de kerstdag komen de kinderen en kleinkinderen dan maak een soort van warm en koud buffet....
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 14 December 2009, 17:40:54 » |
Ik weet niet wat ik te eten krijg.Ik ben in Voorburg bij mijn zoon en schoondochter We zijn met 12 mensen, en ik moet paling meenemen voor het voorgerecht (geen idee wat ze ermee gaan doen) maar de fam van mijn schoondochter zijn horeca mensen, dus dat komt wel goed. Ik blijf tot zondag, en slapen in een hotel in de buurt. Tweede kerstdag gaan we met z,n alle naar het circus op het maliveld.En die dag eten we lekker erwtensoep.mmmm #xmas_19 #xmas_19 #xmas_19
|
|
|
|
|
|
rinja123
horen zien en zwijgen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 14 December 2009, 17:38:41 » |
nou we gaan de 1ste kerstdag uit eten met z,n alle en de tweede kerstdag zijn we met z,n tweetjes dan eet ik biefstuk met champions en uitjes op gebakken aard appelen en boontjes en na een toetjedus datte
|
|
|
als ik boven op de dom sta kijk ik ff naar benee
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 14 December 2009, 17:33:03 » |
Nou....brand maar los. Hebben jullie je boodschappenlijstje al klaar??? Wat staat er bij jouw op het kerstdiner??? Hoeveel gangen en hoeveel eters krijg jij?? Of???? laat je je ergens gewoon aan tafel vallen?? Ga je misschien uit eten??Wijk je af van de fondue of gourmette?? #xmas_smile15
|
|
|
|
|
|
|