omazoemer
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #245 Gepost op: 5 December 2010, 21:21:30 » |
Wij hebben gisteren sinterklaasfeest gehouden het was erg gezellig met de kleinkinderen.
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #244 Gepost op: 5 December 2010, 17:29:06 » |
Wij hebben het vorige weekend al gedaan anders wordt het te druk voor een van mijn kleinkinderen want die is morgen jarig en kan hij van alle commotie niet slapen
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: 5 December 2010, 17:05:36 » |
wij hebben dadelijk nog pakjes avond hier lekker thuis. 2 vrienden van ons komen gourmetten en rond 6 uur verwachten we dat de pieten ons huisje voorbij komen. dit jaar geen sint en piet binnen want gino en daan zijn nog redelijk klein en jim die kent het hele vrhaal nu wel erg jammer toch een kinder fase die je afsluit.... jimmy heeft morgen vrij van school dus mogen ze lekker laat opblijven dadelijk pyama's aan en sint filmpje op tv. heerlijke tijd de sint voor de kids maar ook voor ons als papas en mama's
|
|
|
trotse mama van Jimmy Daan Gino en Thijsje
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #242 Gepost op: 5 December 2010, 13:08:31 » |
de sint komt vanmiddag hier,we vieren het gezellig met de kleinkindjes en de kinderen,wens iedereen een hele leuke sinterklaas. 
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #241 Gepost op: 5 December 2010, 12:53:31 » |
heel leuk al die verhalen hier.. een hele fijne sinterklaasdag nog..
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #240 Gepost op: 5 December 2010, 12:49:53 » |
Ja Sinterklaas komt vanmiddag bij mijn zoon. heel leuk weer ,zeker voor de kinderen . en dan die smoeltjes geweldig
Ben benieuwt hoe ze nu reageren.op de Sint en Pieten vorig jaar vonden ze het wel een beetje eng .
En verder iedereen een heel fijn Sinterklaas dag
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #239 Gepost op: 5 December 2010, 11:36:33 » |
wij hadden gisteren ook sinterklaas op visite, bij een nichtje van mijn ,en ja hoor daar word aan de deur geklopt en mijn kleine romy schrikt en kon bijna geen woord uit brengen,zo de sint haar vroeg of zij ook een knuffel beestje had, antwoorde ze met, jaaaa die heb ik wel maar nu even niet want hij ligt nu in de was.dat was even lachen natuurlijk.maar ze had zich zo druk gemaakt, veel te veel cadeau,s natuurlijk,niks eten en pijn in haar buikje,en ja hoor een golf kwam er uit,zo zie de kinderen maken zich ook veel te druk, maar het blijft een leuk kinder feest.veel plezier vandaag voor de mensen die vandaag sinterklaas op visite krijgen. 
|
|
|
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #238 Gepost op: 5 December 2010, 10:49:59 » |
wij ook een hele leuke pakjes middag hebben gehad met surprise en gedicht en afgesloten hebben met een heerlijke rijst tafel gemaakt door de gastheer we moesten er wel richting duitsland maar de wegen waar gelukkig schoon
wens de gene die het nog vandaag vieren veel plezier
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #237 Gepost op: 5 December 2010, 09:29:11 » |
Wij hebben een heerlijke pakjesavond gehad. Alle kinderen hier. Ook voor de eerste keer onze kleindochter erbij. Er zijn er een paar blijven slapen, die liggen nu nog in bed en ik heb hier al het e.e.a opgeruimd. Weer een avond om met plezier op terug te kijken.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #236 Gepost op: 5 December 2010, 05:19:04 » |
Wat hadden jullie een gezelige avond samen Sly, Nancy en de kinderen, het plezier straalt van de fotos af !
Voor iedereen die pakjesavond heeft gevierd hoop ik dat het ook gezellig was
en de mensen die het nog gaan vieren......veel plezier !!!
|
« Laatste verandering: 5 December 2010, 05:20:56 door 10neke »
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #235 Gepost op: 5 December 2010, 02:37:41 » |
UP
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #234 Gepost op: 2 December 2010, 23:53:29 » |
ik vandaag een gedicht van 3 kantjes heb gemaakt!!! het geld voor het hele gezin, moet zelf als ik het lees erg lachen, maar ja kan het hier niet plaatsen angel leest mee!!! samen met mijn kleindochter ook zo`n leuk gedicht gemaakt! nou angel zet je maar schrap  femsel had helemaal in haar hoofd hoe het moest worden! alles klaar nu voor de Sint, cadeautjes ingepakt, nog wat leuke kaartjes gemaakt voorbij ons spelletje. laat dus de zaterdag avond maar komen ik heb er zo`n zin in 
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #233 Gepost op: 2 December 2010, 15:59:28 » |
Vanmiddag heb ik alle 37 kinderen van het overblijf getrakteerd op een sinterklaas lollie maar de lollie's waren snel op want ze wilde naar buiten sneeuwballen gooien.
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #232 Gepost op: 2 December 2010, 13:50:12 » |
gisteren allerlei leuke kleine kadootjes gekocht,wat is er toch veel te koop zeg,zoveel aanbod en leuke dingetjes,het is dat ik zo,n beetje weet wat ik moet hebben anders zou ik dagen aan het shoppen zijn ,  het leukste is thuis dan de suprises te maken en er een leuk gedichtje bij te doen .
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #231 Gepost op: 1 December 2010, 23:34:30 » |
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #230 Gepost op: 1 December 2010, 20:20:34 » |
verlanglijst vol respect
Rond 5 december zien wij gespannen gezichtjes, en ouders die druk zijn met gedichtjes. Eigenlijk geloven mijn kinderen niet meer in Sinterklaas, maar op pakjesavond wordt de spanning hun toch weer de baas. Dat is het leuke van dit feest, die kinderreacties, die raken mij het meest. Natuurlijk zij komen helemaal niets te kort, zij krijgen kleding, eten, eigenlijk niets wat er aan schort. Het hoeft allemaal ook niet zo overdreven, waar is het nostalgische gebleven? De grote van de kado's is niet van belang. respect voor een ander is wat ik van ze verlang. Zolang dit nog hoog op hun lijstje staat geschreven. Mogen wij ze best een kadootje geven. Er is toch al zoveel haat en geweld, Liefde is toch het enige wat dan noch telt.
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #229 Gepost op: 14 November 2010, 13:23:18 » |
Mijn mannetje wordt bijna 7 en geloofd nog heilig :) Ik ga straks dan ook naar de Dam voor de intocht
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #228 Gepost op: 14 November 2010, 13:11:39 » |
Ben nog schor van het zingen van de Sinterklaas liedjes, ik zat gisteren met mijn kleindochter voor de tv. Julia was zo opgewonden.  2 weken geleden zei ze nog oma mijn moeder koopt alle kadootjes, maar gisteren zei ze steeds is dit nu de echte Sinterklaas. Ze geloofd weer heilig in de Sint.  Vanmorgen vroeg uit mijn bed gebeld, en vertelde ze wat ze in haar schoen heeft gekregen, en dat Sinterklaas de tekening heeft meegenomen.  Het zal wel haar laatste jaar zijn want julia is 6. Jammer het is wel zo`n leuke tijd. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #227 Gepost op: 14 November 2010, 10:37:01 » |
Vier het natuurlijk al jaren op school. Eerst jaren met de kleuters, toen de middenbouw en nu al weer jaren met groep 8. Tis leuk om te zien hoe de allochtone kids hun best doen met de surprise. Moet natuurlijk wel eerst uitleggen hoe zo iets gaat waarom we zo doen, maar dan gaan ze ook enthousiast aan het werk. Bij sommigen thuis wordt het zelfs gevierd met surprises, omdat ze wel door hebben dat deze Sinterklaas niet die heilige man is die hij vroeger was in de zin van " heilig"(volgens het verhaal).
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #226 Gepost op: 14 November 2010, 10:20:05 » |
ik ben toch echt lief geweest zegt mijn mams, en niks helemaal niks in mijn schoen, ja een speelgoed muisje van de katten. Oh die vonden het natuurlijk zielig voor me 
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #225 Gepost op: 14 November 2010, 03:46:38 » |
heb net gekeken heb mooi niks in mijn schoen gekregen. 
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #224 Gepost op: 14 November 2010, 00:29:42 » |
Kleinzoon van drie kan geen sinterklaas zeggen hij zegt steeds pindaklaasje
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #223 Gepost op: 14 November 2010, 00:27:10 » |
echt he ik heb altijd een bloedhekel aan die sint gehad maar komt me kleindochter met hele verhalen aan over de sint en schoentjuh en ook bij oma mocht van de sint en de piet jah dan geniet je toch weer
|
|
|
|
|
|
scarlett
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
 |
|
|
|
« Antwoord #222 Gepost op: 13 November 2010, 23:50:17 » |
hier ook een kleine man van 2 en een half die sinterklaas kapoentje op zijn manier staat te zingen ,helemaal geweldig,en dan gelijk maar 3 paar schoenen bij de openhaard heeft gezet,is toch genieten die kindersnoetjes 
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #221 Gepost op: 13 November 2010, 22:02:04 » |
 vorig jaar moest me kleindochter niks weten van de sint nu keek ze met open mond bijna in trans naar die man hahahahaha me kleindochter met me oudste dochter
|
|
|
|
|
|
|