biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 18 November 2009, 20:42:48 » |
ja lieve piet u kent my niet vroeger toen ik klein was mocht u nooit komen en kon ik alleen maar van jullie dromen.. dat kwam door myn ouders hun geloof maar ik heb myzelf toen beloof(d) als ik kinderen kryg dan wordt het elk jaar een groot feest metsnoepgoed en suikerbeest nu zet ik zelf myn schoen en hoop dat sint en piet er wel wat in doen.. ik kan niet zingen maar ga toch myn best doen.. en hoop wat te vinden in myn schoen.. sinterklaas kapoentje gooi wat in myn schoentje gooi wat in myn laarsje danku sinterklaasje..piet een dikke 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 18 November 2009, 20:41:14 » |
Sinterklaas kapoentje gooi niks in mn schoentje doet het maar in mn slof dan vind ik u erg Tof ! 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 18 November 2009, 20:25:39 » |
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
Marian
|
 |
|
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 18 November 2009, 20:06:20 » |
|
|
|
Twents doar is niks mis met
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 18 November 2009, 20:01:19 » |
O, luister toch eens even ik heb gedroomd vannacht dat Sinterklaas een huis vol met lekkers had gebracht 't was koek en boterletters 't was chocolade fijn 't was borstplaat en janhagel 't was sprits en marsepein En bij die berg van lekkers stond onze Sinterklaas hij sprak en lachte ondeugend ga nu maar lekker smullen baas maar wees toch niet te gulzig eet niet teveel ervan want ach, je weet toch zeker dat je er ziek van worden kan Toen was de Sint verdwenen en sprong ik dol van pret om bij dat lekkers te komen in ene wip uit bed ik greep een boterletter ik hapte erin, maar ik vond hem erg taai, toen werd ik wakker met mijn kousen in mijn mond  Ben ook benieuwd of ik nu wat krijg 
|
« Laatste verandering: 18 November 2009, 20:03:47 door Marion »
|
|
Leven en laten leven ...........
|
|
|
Zwarte Piet
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 18 November 2009, 19:43:18 » |
Lieve Riet, Het is zover: Sint is weer hier Met zijn schimmel, 't trouwe dier Dus, alle kinderen groot en klein Houden hun geweten rein Iemand zo lief als jij Maakt de Sint graag vrolijk en blij Dus keek Piet bij je door de schoorsteen Welk cadeau past daar het best doorheen? Maar plotseling had Sint een goed idee En gaf Piet meteen een opdracht mee Wie had dat ooit verwacht? Een zakje weed voor in de nacht Je bent vast wel blij dat Sint er weer was Dank je dat je dit gedicht zo mooi voorlas Kijk nu maar gauw wat hierin zit Alleen is 't niet best voor je gebit 
|
|
|
|
|
|
Zwarte Piet
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 18 November 2009, 19:36:34 » |
Lieve Annet52 Het is zover: Sint is weer hier Met zijn schimmel, 't trouwe dier Dus straks wordt er op de deur geklopt Doe maar open, voordat het heerlijk avondje flopt Je bent dan wel al 57 jaar Je verlangt nog steeds naar je rammelaar Maar wat zou jij nou graag nog willen? Een marsepeinen beest om de honger mee te stillen? Maar dan roept een Piet dat hij wel wat weet En dat scheelt de Sint weer een hoop gezweet Dit is 't cadeau dat precies bij je past Want een pepernoten stond nog niet in je kast De spanning stijgt rond je cadeau Het is van zeldzaam hoog niveau Dus pak 't nou maar uit dan hoef je niet langer te smachten Sint hoopt dat zijn pieten je wensen volbrachten 
|
|
|
|
|
|
Marian
|
 |
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 18 November 2009, 19:00:13 » |
 Vroeger, toen de Sint nog jong was, zat men urenlang te spelen. Aan een tafel met een bordspel, dat ging niemand ooit vervelen. Tegenwoordig gaat dat anders, want als Sint door de ramen gluurt. Ziet hij vaak dat iemand uren, naar een schermpje tuurt. Want zo gaat het tegenwoordig, men speelt niet meer via borden. Nee, ploeteren op een computerspel, dat is wat spelen is geworden. ben benieuw of ik morgen wat in deze schoen heb 
|
|
|
Twents doar is niks mis met
|
|
|
Zwarte Piet
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 18 November 2009, 18:47:21 » |
De Sint vervult graag alle wensen zeker voor de Nowlive mensen
Dus zet maar de slof of de schoen en vergeet niet een mooi liedje te doen !
Hooi en water voor Americo is goed Wortel en suikerklontjes ook ... lekker zoet.
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 18 November 2009, 16:41:31 » |
|
|
|
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 18 November 2009, 16:28:46 » |
Riet had vast wiet vloeitjes in haar schoen..  koffietijd ha ha.. 
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 18 November 2009, 16:22:12 » |
En wat zat er als dank in jou schoen Riet?? 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 18 November 2009, 15:24:42 » |
Mmmmm ook maar even naar de coffee shop zo 
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 18 November 2009, 15:19:15 » |
Ik had een paar suikerklontjes in mijn schoen gelegt...en een zakje weed!!!......Is toch leuk voor dat paardje. Die wortels en dat stro komt hem zo onderhand ook zijn strot uit...Toch? Er liepen wel een paar pieten stoned door mijn straat 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 18 November 2009, 15:15:05 » |
Ow shit vergeten  heb het altijd in huis wortel en hooi 
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 18 November 2009, 15:13:43 » |
ik denk dat ik heel braaf ben  krijg elk jaar een kadootje van zwarte piet komen ze ook nog thuis brengen 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 18 November 2009, 15:08:16 » |
 klein schoentje ...groote doos leonidas  en jij ?????
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 18 November 2009, 14:19:27 » |
ja ook geen wonder dat jullie niks krijgen...je moet er ook een wortel en een bosje hooi in doen 
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 18 November 2009, 14:08:20 » |
Toen mijn kinderen nog in Sinterklaas geloofden, woonden wij in Geneve, Zwitserland. Daar op school wist niemand van Sinterklaas, voor hen was er natuurlijk de Kerstman! Natuurlijk vierden wij daar thuis wel Sinterklaas, en voor de kinderen van leden van de Nederlandse Vereniging kwam Sinterklaas elk jaar langs, op de terugweg naar Spanje.. Om het voor de kinderen aannemelijk te maken dat Sinterklaas niet tegelijk in Nederland en Zwitserland kon zijn natuurlijk! Maar elk jaar zag de goedheiligman er nog verfomfaaider uit dan het jaar daarvoor.. plukken haar ontbraken in zijn baard, of zijn wenkbrauwen waren weg. Wij als ouders konden dat prima verklaren, want Sint had immers al een lange reis achter de rug! De twijfel bij de oudste kinderen sloeg toch wel toe, zo ook bij mijn dochter. Zeven jaar was ze toen ze erachter kwam dat de kinderen op school gelijk hadden, de Kerstman was de enige echte kindervriend. Het jaar daarop woonden we weer in Nederland en had mijn dochter dus een groot geheim. Wat spannend vond ze dat, haar kleine broertje geloofde nog steeds in Sinterklaas, en ook de kinderen in haar nieuwe klasje. Genoten heeft ze ervan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 18 November 2009, 12:34:19 » |
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 18 November 2009, 12:32:34 » |
Ik ben vannacht vol verwachting uit mijn bed geslopen (kon er gewoon niet van slapen) En wat denk je  Niets.....Helemaal niets 
|
|
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |