noecie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 13 Februari 2012, 18:55:46 » |
die cast vliegtuigen,van een hobby al snel een passie geworden,wel slecht voor de portomonee
|
|
|
In alle vrijheid
|
|
|
madeliefje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 13 Februari 2012, 16:33:48 » |
ik ben pas begonnen met kattenbeeldjes, had er al 4 maar mijn kleinzoon heeft er al 1 laten vallen. Heb ze in het toilet staan (op 'n kastje) zodat ze er lekker mee kunnen spelen. 
|
|
|
|
|
|
Anouk33
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 12 Februari 2012, 14:45:38 » |
Muppetzegels van de AH 
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 10 Februari 2012, 11:50:15 » |
Trui heeft dus dezelfde verzamelwoede als ik, Trui ik heb een paar dubbele misschien kunnen we ruilen
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 10 Februari 2012, 11:02:20 » |
ik verzamel ook van alles....wc-rolletjes..lege busjes van de kruidenthee.....voor de school om mee te knutselen...bakjes van de chinees voor de plakkers van de corsowagen...om de zaadjes en bonen in te doen....maar mijn echte verzameling zijn mijn uilen en sinds kort ook de verzameling olifanten van mijn moeder.....
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 10 Februari 2012, 09:29:59 » |
eigenlijk niks, maar als ik veel ruimte en veel geld had, zou ik heel veel levende dieren verzamelen, zo gezellig dieren.
|
|
|
|
|
|
moppersmurf
Reporter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 10 Februari 2012, 02:07:16 » |
Ik verzamel niet echt dingetjes, maar bewaar misschien wel wat teveel dingen die 'ooit nog eens van pas' kunnen komen, schroefjes, beugeltjes, plankje. van die dingen die zonde zijn om weg te gooien, maar waar je geen directe bestemming voor hebt.
|
|
|
Hier had iets kunnen staan.
|
|
|
praatpaal
|
 |
|
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 10 Februari 2012, 01:23:56 » |
Ik verzamel opkopers. Kan ik eindelijk eens van mijn mooie spulletjes verlost worden die ik nu ergens in een grote opslagruimte geparkeerd heb staan.
|
|
|
Misbruik maken van je sterkte is een teken van zwakheid.
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 9 Februari 2012, 19:15:48 » |
nog steeds geld maar het helpt niks 
|
|
|
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 9 Februari 2012, 16:47:12 » |
nu ik kan mirna een hand geven, heb ook een laarzentic,heb vanmiddag ook nog een paar gescoord. 
|
|
|
hondje cj
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 9 Februari 2012, 14:07:55 » |
ik spaar tolletjes Heb ze in een glazenbak staan en als de kleinkinderen komen is het dolle pret met opa om de tolletjes te laten draaien 
|
|
|
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: 9 Februari 2012, 13:50:17 » |
Heb een laarzentic......... heb pas een paar leuke gescoord van karma of charma,die zijn te leuk,in alle kleuren , ook nog voor een koopje ... 
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: 8 Februari 2012, 19:33:52 » |
gooi die punten altijd weg,maar ga ze nu maar sparen zie dat er veel vraag naar is. 
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: 8 Februari 2012, 19:32:19 » |
gekke schoenen ben er gek op in allerlij kleuren.struin me gek in de uitverkoop 
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 7 Februari 2012, 13:53:49 » |
UP
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: 8 September 2011, 01:03:11 » |
 jaaaaaa, wat een ongelofelijke blije mazzelkont ben ik toch  die willemijn laat mij Dagobert Duck voelen... puntjes tellen... "joepie" !!! ik heb nog best veel (D.E punten) wensen... de eet borden... de soep kommen... de gebaks bordjes... allemaal van het leuke merk Oilily die met D.E een samenwerking is aangegaan... ik, zusje, buurtjes, vriendinnen, (Connie) slobberen met liefde de D.E koffie weg... en maar puntjes knippen voor deze dame... en nu kwam Willemijn mij verassen... zo lief, zo geweldig... ben er nog een beetje beduusd van ... Alien heeft mij ook een keer zo blij gemaakt, toen ze haar knutsel spullen opruimde... kwam zomaar uit het niks via een p.m... ook zo lief... was ik ook zo vereerd mee. dus... zijn er nog meer mensen die anders hun D.E puntjes toch maar in een la hebben liggen... ik neem ze met  armen aan.  net zoals... kapotte kettingen, (oude sieraden) leuk voor hergebruik ... (oude) kraaltjes, waar volwassenen, kind of kleinkind toch niks meer mee doet... ik spaar het allemaal... en uiteindelijk word er weer iets moois mee gemaakt. p.s: huisstofmijt spaar ik ook... tot grote ergernis van onze stofzuiger "hetty" die mij iets te vaak " honger, honger" roept vanuit de gangkast. 
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: 7 September 2011, 22:57:24 » |
D.E. punten, gaan nu naar Joepie! Kijk maar terug naar 3 mei 2010...... wie volgt?
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 7 September 2011, 22:46:59 » |
Ik verzamel mooie papieren srvetten
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: 7 September 2011, 20:32:46 » |
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: 7 September 2011, 19:54:10 » |
Ik verzamel alles van Lemmer  en alle historische boeken, van Friesland... 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 7 September 2011, 19:15:57 » |
ik op het moment walnoten en hazelnoten ....peren en appels ,in de tuin dan he?  .. 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: 7 September 2011, 15:13:46 » |
geld 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 7 September 2011, 14:58:26 » |
ik verzamel uilen....en ook van alles wat ik niet weg kan doen....net als roxan.... 
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 7 September 2011, 14:39:48 » |
Ik verzamel ook stof  als je op mijn kastjes kijkt ligt er genoeg  ....(grapje) Ik verzamel eigenlijk niet echt iets maar heb wel moeite met dingen wegdoen...is ook een vorm van verzamelen toch 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: 6 Mei 2010, 00:04:45 » |
ik verzamel alle mooie momenten uit mijn leven, en hoop dat er nog heel veel komen om van na te genieten! mijn echte verzamel woede is lapjes stof, zo goed koop mogelijk. is toch niets mooier om in een schirt of broek te lopen van maar 2 euro! mijn beroep was coupeuze en nu mijn hobby. ik maak voor mijn dochter, kleindochter en mijzelf alles wat we maar in cataloges en winkels zien. daar zijn erg veel stofjes voor nodig, vandaar dus mijn stofjes verzameling.
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
|