rinja123
horen zien en zwijgen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Oktober 2008, 21:49:45 » |
ik verzamel boeda,s grote en kleine boeda,s ik vind ze harstike mooi me hele hui s staat bijna vol ik ben nu in de tuin bezig me man woord er niet goed van zelfs op hyves staan ze groetjes rinja 
|
|
|
als ik boven op de dom sta kijk ik ff naar benee
|
|
|
harryensherrietje
liefde en respect voor elkaar
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Oktober 2008, 11:03:56 » |
ik verzamel allerlei kaarsen niet alleen over de kerst nee zoiets als de dom van utrecht en anderen onder mijn vensterbank hen ik over de breedte van de kamer mijn verzameling achter glas groetjes Ria
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Oktober 2008, 20:11:52 » |
oh leuk topic dit ik verzamel engelse bulldogbeeldjes alleen die van the doggie people collection van robert harrop heeft er al een stuk of 10 de meeste gekregen een grote ooit zelf gekocht een bull als een opa zodra me huisje klaar is en eindelijk een kast voor heb maak ik een foto zijn echt heel apart die beeldjes en ja voor de rest ben ik al jaren een verzamelaar van swarski kristal en de meeste dingen krijg ik voor verjaardag moederdag kerst enz
|
|
|
|
|
|
|
scarlett
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 5 Oktober 2008, 10:14:51 » |
ik verzamel miniatuur meubeltjes voor in een poppenhuis,en dan echt alleen de soort van lodewijkstijl,kijk ook regelmatig op beurzen,en probeer nog weleens zelf wat te maken,en op vakantie wil ik altijd een bol met water en sneeuw van daar meenemen
|
|
|
|
|
|
wikky
Niet IK niet jij maar Wij
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 5 Oktober 2008, 01:21:54 » |
Ik verzamel ...Olifanten en het liefst met de slurf omhoog en dan wel gekregen!!! dat brengt namelijk geluk. heb er velen ...Groot en klein heb 2 lievelings olifanten die ik van mijn man heb gekregen 1 kleine van massief goud met de slurf omhoog aan een ketting, en een grote zeer zware die is antiek(waarvan foto) verder heb ik veel uit het buitenland als familie ,vrienden naar het buitenland (gaan en gingen ) brengen ze er 1 voor mij mee .......en krijg ze dan vaak voor mijn verjaardag,of als ze op bezoek komen. heb ze in alle soorten steen ,marmer,glas ,koper enz. Sinds het voorjaar de kamer gedaan is en veranderd en ik een openhaard heb gekregen kon de vitrine kast met de kleine olifanten er niet meer staan... en nu in een doos op zolder (het worden er ook te veel he) als je eenmaal bezig ben. Er staan er nog wat in de kamer de grote,en het vitrinekastje is verhuist naar de slaapkamer met wat kleine olifantjes ze staan nu tussen de sieraden en klein tasjes. maar blijf ze wel verzamelen hoor. Dikky 
|
|
|
Leer van gisteren......Droom van morgen....en ...Leef vandaag...( Dikky)
|
|
|
Beppie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Oktober 2008, 21:55:07 » |
ik verzamel half edelsten uit alle landen maak dan leuke kastjes met glas en daar leg ik ze in met naam erbij,verder allemaal foto,s van alle dieren die in mijn leven komen en gaan
|
|
|
leef niet gisteren,morgen,maar vandaag
|
|
|
madje
laat iedereen in zijn waarde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 3 Oktober 2008, 16:39:15 » |
ik verzamelden Cherished Teddies,had ze allemaal in kasten staan,heb er nu zo veel,en zitten nu allemaal in hun doos! 
|
« Laatste verandering: 3 Oktober 2008, 17:06:04 door madje »
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 3 Oktober 2008, 14:52:46 » |
Ik verzamel geborduurde antsichtkaarten (hele oude dan he) de geschiedenis erachter doet mij veel meer . Het zijn hoofdzakelijk door militairen verstuurde kaarten naar hun liefjes . Heb er verschillende bij van de 1e wereld oorlog die de engelse vanuit Frankrijk verstuurde na het thuisfront ( sommige met een reuk kaartje erbij. En dan nog antsichtkaarten ( hold to the lamp) als je die tegen het licht houd is het net of er binnen licht aan is.Ozo mooi. en dan ja zilveren lepeltjes overal van daan nou ja eigelijk teveel om op te noemen.
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
|
nettie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 3 Oktober 2008, 14:40:25 » |
Topic wel serieus houden!!
|
« Laatste verandering: 3 Oktober 2008, 18:13:24 door Djelza »
|
|
|
|
|
roosje1
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 3 Oktober 2008, 13:26:08 » |
ik verzamel lepeltjes,ik heb ze uit alle windstreken,en dan niet met het wapen,maar met zoals van parijs de eifeltoren in het klein er op en van hawaii schildpadje, munchen klein bierpulletje.schotland klein doedelzakje,rome colloseum.vind ze zo leuk,en het neemt niet zoveel plaats in,
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 3 Oktober 2008, 13:17:27 » |
Ik verzamel devotiemateriaal zoals kruizen ,wijwaterbakjes en wijwaterflesjes,bijbels,rozenkranzen,....van kleine tientjes tot hele grote,,,,beeldjes.....het liefst van hard plastic......van heiligen....rozenkransdoosjes....eigenlijk alles op dit gebied.....ook verzamel ik bruidspaartjes en het liefst ook van hard plastic....
|
|
|
|
|
|
sjonnie20
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 3 Oktober 2008, 09:30:15 » |
Ik verzamel Disney Classics en tekenfilms, en heb mijn verzameling bijna compleet!
|
|
|
|
|
|
starjo
na regen komt zonneschijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 3 Oktober 2008, 08:16:48 » |
ik verzamel laafen ze zijn echter te kostbaar voor mij om te kopen dus struun ik heerlijk de rommel en kofferbak markten af om ze zo goedkoop mogelijk te kunnen bemachtigen
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 3 Oktober 2008, 08:13:21 » |
topic wel serieus houden!
|
« Laatste verandering: 3 Oktober 2008, 09:41:04 door Djelza »
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
girly69
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 3 Oktober 2008, 01:32:09 » |
ik verzamel beeldjes van keeshondjes heb er niet zo heel veel want ze zijn bijna niet te vinden
|
|
|
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 3 Oktober 2008, 01:26:54 » |
Beren, die verzamel ik ook en die zitten ook door het hele huis, met de kerst mogen ze allemaal in de kamer met een kerststrik om ( ik heb mijzelf ook beperkt met het kopen van beren, dat mag alleen nog voor de kerst )

toevallig vond ik een combiplaatje van mijn verzamelingen 
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
|
silvermoon
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 3 Oktober 2008, 01:21:31 » |
ik verzamel elfjes...
|
|
|
|
|
|
kaya
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 2 Oktober 2008, 23:30:46 » |
ik verzamel allerlei beeldjes van duitse herders als iemand iets voor me heeft?.....even een pm....
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Oktober 2008, 23:30:12 » |
ik verzamel hondjes,en postzegels,maar die liggen in dozen te wachten op betere tijden #iconwink
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 2 Oktober 2008, 19:46:18 » |
ik verzamel ook nog van alles over het koningshuis.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 2 Oktober 2008, 19:45:14 » |
ik verzamel uilen heb een hele vitrinekast vol maar ik wil nu alleen nog maar hele mooie...ook verzamel ik beren heb er een heel stel wilz iedere keer eg doen maar ik kan er geen afscheid van nemen dus zitten ze lekker door het hele huis.
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 2 Oktober 2008, 18:53:44 » |
Ik verzamel popup boeken..ik heb er al heel veel.en tackels van steen glas maakt niet uit ,als het maar tackeltjes zijn.
|
|
|
|
|
|
dolfijntjeislief
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 2 Oktober 2008, 18:40:12 » |
Ik verzamel al jaren dingen van dolfijnen ben van kinds af aan al helemaal verzot op dolfijnen. onze logeerkamer staat vol met dolfijnen.
Heb een dolfijnen wc Heb in de woonkamer 1 en ander staan van dolfijnen die gepast bij bij de meubels en de kleur dus niet alles blauw hahahha want tenslote zijn ze grijs.hahah.
dus heb eigenlijk van alles en nog wat en ook in onze auto hahahahah
|
|
|
Wordt trotse mama in augustus 2010
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 2 Oktober 2008, 18:33:48 » |
Zou het niet leuk zijn om over je verzameling te vertellen, met eventueel een foto(denk om het formaat) er bij ?
Zelf verzamel ik al jaaaaaaaren schildpadden, ze liggen nu even op zolder in een doos, maar ik zal ze eens te voorschijn halen en ze op de foto zetten!
groetjes Tineke
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
|