Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 10 Mei 2010, 13:10:01 » |
Oooooo wat lief om te zien zeg 
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:49:23 » |
wat is de natuur toch mooi ,zo leuk dit ....... 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:37:26 » |
ooooo...wat schattig is dit..
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #113 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:33:15 » |
Moederbeer redt babybeer
ROTTERDAM - Dieren gaan soms ver om hun nageslacht te beschermen. Kijk maar eens naar deze grote, volwassen moederbeer. Haar jong is in een boom geklommen, maar durft er niet meer uit. Wat nu? Daar weet de moederbeer wel raad mee. Na een hoop gewrik aan de boom lukt het haar om het jonge beertje uit de boom te krijgen. http://www.liveleak.com/e/b9c_1273453088Bron:AD
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 28 April 2010, 06:15:02 » |
Owwwwwwwwww wat schattig zeg 
|
|
|
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: 28 April 2010, 03:05:08 » |
Die wil ik wel in m`n tuin ........ wat een schatje 
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 28 April 2010, 02:17:06 » |
oh my goddddddd wat is die cute om optevreten (is bij mij lekker knuffelen hoor ) wat een poepie
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 28 April 2010, 02:01:12 » |
Einstein, het kleinste paardje ter wereld
Dit is Einstein, mogelijk het kleinste paardje ter wereld. Deze hengst is drie dagen oud, slechts 35 centimeter groot en weegt maar 2,7 kilo. Hoewel Einstein van een klein ras afstamt, is hij toch opmerkelijk klein. Volgens zijn eigenares, Dr. Rachel Wagner, zou het kleinste pasgeboren paard ter wereld in het Guinness Book of Records 4 kilo wegen.   Bron:HLN
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: 25 April 2010, 10:58:08 » |
Wat een fantastisch fimpje van die octopus Misschien wilde hij wel niet gefilmd worden 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #107 Gepost op: 25 April 2010, 00:15:12 » |
Nieuwe diersoort: slak die liefdespijlen afvuurt
ROTTERDAM - Een kikker zonder longen, een vliegende kikker en een slak die liefdespijlen afvuurt. Het zijn slechts enkele van de 123 voorheen onbekende diersoorten die sinds 2007 op Borneo zijn ontdekt in een project dat als doel heeft een van de oudste regenwouden ter wereld te beschermen. "De uitdaging is er zorg voor te dragen dat deze waardevolle landschappen ook voor toekomstige generaties behouden blijven", zegt het Wereldnatuurfonds in een rapport vandaag. De zoektocht naar nieuwe soorten was onderdeel van het project Hart van Borneo, dat in februari 2007 van start ging met steun van het WNF en de drie landen die het eiland delen. Doel van het project is de bescherming van 220 duizend vierkante kilometer regenwoud, door Charles Darwin beschreven als 'één grote weelderige broeikas door de natuur zelf vervaardigd'. Ontdekkingsreizigers bezoeken Borneo al eeuwenlang, maar grote delen van het binnenland moeten nog biologisch worden verkend. Enkele ontdekkingen die wetenschappers van het project deden zijn de grootste wandelende tak ter wereld (56,7 centimeter), een vuurkleurige slang en een vliegende kikker die de kleur van zijn huid en ogen kan aanpassen. In totaal werden 67 planten, 29 gewervelden, zeventien vissen, vijf kikkers, drie slangen, twee hagedissen en een nieuwe vogelsoort ontdekt. Een van de opmerkelijkste ontdekkingen was een slak die liefdespijlen afvuurt op zijn partner. De slak heeft een staart die drie keer langer is dan zijn kop. Wanneer het dier paart schiet de slak 'pijltjes' van calciumcarbonaat af die een hormoon in de partner injecteren. Wanneer de slak rust wikkelt hij zijn staart om zich heen. De ontdekte slak die liefdespijlen afvuurt.Bron:AD
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: 23 April 2010, 10:57:35 » |
in de stad steken ze vlaggetjes in de keutels  een grote hoop/duitse vlag  een kleine hoop/engelse vlag 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #105 Gepost op: 23 April 2010, 10:37:26 » |
wij hebben de rood-wit-blauwe vlaggetjes boven de vijver hangen....ter ere van de reiger.....
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 22 April 2010, 20:16:15 » |
Aaaaaaaa dank je wel  , hopelijk volgen er meer , maar ga niet meer zeggen hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 22 April 2010, 14:50:07 » |
Lieve mensen bij deze , mocht ik een bericht plaatsen over stichting dierenthuis . Dat is een opvanghuis voor kansarme asiel dieren die niet meer herplaatst kunnen worden . Lees of neem een kijkje bij http://www.dierenthuis.nl/zelf heb ik daar een kat en hondje geadopteerd en al eerder een kat die helaas is overleden , en aangezien ze geen hulp krijgen van overheids instellingen en alles uit eigen zak betalen met hulp van donateurs , ik ben daar een keer geweest en keek me ogen uit alle dieren zo liefde vol verzorgd zonder kooien en opsluiting Ze moeten door problemen met een buurman verhuizen en nu komen ze tegenover een asiel , een prachtige locatie , maar dat kost wat . Iedere gift is mee genomen hoe klein ook het is echt de moeite waard want ik heb het met eigen ogen gezien Neem eens een kijkje op de website van hun groetjes en liefs snowy
|
« Laatste verandering: 22 April 2010, 15:00:00 door Snowy »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 20 April 2010, 23:26:37 » |
Kater 2.092 kilometer van huis teruggevonden
CHICAGO - Kater Charles is terecht en krijgt straks een vlucht naar huis. De kater verdween spoorloos in New Mexico en werd 2.092 kilometer verderop in Chicago gevonden. Een bedrijf uit Albuquerque sponsort de vlucht huiswaarts met een toestel van American Airlines. Robin Alex kreeg deze week een verlossend telefoontje. De dierenzorg in Chicago had haar kat opgepikt. Het beestje heeft een microchip en zo kon Alex opgespoord worden. "Mijn kater verdween toen ik weg was voor vrijwilligerswerk in New Orleans. Ik was er kapot van", vertelt Alex maar daarmee is het verhaal nog niet af. "Ik had geen geld voor een vliegticket en vreesde voor mijn lieveling." De vrouw kon op hulp uit onverwachte hoek rekenen. Lucien Sims woont ook in Albuquerque en las het verhaal over de verloren kat van Alex. Het was zijn moeder die hem erop attent gemaakt had. Het raakte de dierenvriend en hij besloot om Alex te helpen. Sims moest toch in Chicago zijn voor een trouwpartij en besloot om de kat uit het asiel te halen. Hij zocht en vond een sponsor en zo betaalt een bedrijf de vliegtuigreis van het beestje. Volgens Travis van het asiel is de viervoeter klaar voor zijn terugreis. "Charles verkeert in goede conditie. Hij moet alleen wat geborsteld worden", besluit Travis. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 16 April 2010, 16:20:40 » |
Octopus steelt camera van duiker
WELLINGTON - Victor Huang is tijdens het duiken voor de kust van Wellington 'aangevallen' door een octopus. Het beest ging aan de haal met de camera van Huang. Huang was aan het duiken voor de kust van Wellington toen de octopus plotseling opdook vanuit het zeewier. De duiker schrok zich rot omdat hij dacht dat de inktvis hem ging aanvallen. Het beest had echter meer belangstelling voor de glimmende en gloednieuwe Panasonic Lumix camera van Huang. Er volgde een heuse worstelpartij, waarbij de octopus aan het langste eind trok en aan de haal ging met de camera. De camera was al die tijd blijven lopen. "Het beest zwom pijlsnel weg. Het leek wel een winkeldief", getuigt Victor Huang. De duiker zette de achtervolging in en kon de inktvis inhalen. Huang zwaaide met zijn harpoen, die de octopus blijkbaar meer kon boeien dan de camera. Zo kon de onderwaterfilmer zijn kostbare digitale toestel terughalen. http://www.youtube.com/v/x5DyBkYKqnM&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=nl_NL&feature=player_embedded&fs=1Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 15 April 2010, 12:53:45 » |
Kat speelt met Ipad
ROTTERDAM - Dat de Ipad populair is onder gadget-liefhebbers is geen geheim, maar nu blijkt dat ook katten gevoelig zijn voor het nieuwste speeltje van Apple. In het filmpje zien we een kat enthousiast het aanraakscherm beroeren, en moeiteloos een avantgardistsch deuntje spelen op de virtuele piano. http://www.youtube.com/v/YZfB_J1IzJI&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461caBron:AD
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 8 April 2010, 14:56:18 » |
Haha...Ik zie die foto's van riley de hond nu pas Wat een schatje om te zien ..kan me voorstellen dat je daar blij en vrolijk van word. 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 7 April 2010, 15:35:19 » |
Hu???? 2 pennisen????  Hoe doet hij dan dan?? Om en om gebruiken??? Tja..Dos is nog steeds op zoek naar een man hahahhahaha. 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 7 April 2010, 14:06:00 » |
Enorme hagedis met twee penissen ontdekt
ROTTERDAM - In het noorden van de Filipijnen is een nieuwe hagedissoort ontdekt. Het gaat om een varaan die tot twee meter groot kan worden. Het dier eet voornamelijk fruit en de mannetjes hebben twee penissen. De nieuwe soort is voor wetenschappers om verschillende redenen verrassend. Het lijkt immers vreemd dat een varaan die even groot is als een mens nu pas ontdekt wordt. Bovendien leeft het dier in een dicht bevolkt gebied waar grote delen van het bos gekapt werden. Nochtans kenden de stammen uit de omgeving de varaan wel, maar wetenschappers wisten niet van zijn bestaan af. In de bossen is de reusachtige varaan populair bij jagers. Het dier leeft in het centrum en noorden van de Sierra Madre, waar wetenschappers nog niet veel onderzoek hebben gedaan naar reptielen en amfibieën. De varaan komt ook zelden uit de bossen tevoorschijn. Opmerkelijk is dat het dier ondanks zijn grootte toch 22 kilo weegt. De grootgeschapen Varanus heeft maar liefst twee penissen die hij afwisselend gebruikt. Sommige hagedissen hebben stekels of haken aan de geslachtsdelen, om zich in het vrouwtje te verankeren tijdens het paren. De varaan leeft in bomen en is daardoor niet zo groot als de al bekende komodovaraan. Er zijn maar drie hagedissoorten bekend die fruit eten. Biologen hadden al een tijdje gehoord over een hagedis die in de bossen zou voorkomen en populair was omdat zijn vlees "lekkerder" zou zijn dan dat van dieren die op de grond leven. Vorig jaar vond een groepje studenten sporen die erop konden wijzen dat de varaan echt bestaat. Aangezien de mens het belangrijkste 'roofdier' van de varaan is, heeft het dier de neiging zich te verstoppen Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 7 April 2010, 01:46:01 » |
Bijzondere geboorte witte neushoorn in Burgers' Zoo
UPDATE ARNHEM - In de Arnhemse dierentuin Burgers' Zoo is in de nacht van maandag op dinsdag een witte neushoorn geboren. Dat meldde de dierentuin dinsdag. Het mannetje is helemaal gezond en luistert naar de naam Dozer. In totaal zijn er nu zeven witte neushoorns, of breedlipneushoorns, in de Arnhemse dierentuin. De geboorte is volgens een woordvoerder van het park vrij bijzonder, omdat het fokken van neushoorns lastig is. ,,In heel Europa worden jaarlijks maar twee tot vier jongen geboren,'' aldus de zegsman. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 3 April 2010, 23:41:27 » |
Waterschap verjaagt konijnen met fret
AA en MAAS - Het Noord-Brabantse waterschap Aa en Maas zet fretten in om konijnen te vangen. De konijnen richten volgens het waterschap jaarlijks voor duizenden euro's schade aan.Deze week nog zakte een medewerker van het waterschap tot aan zijn knieën weg toen hij over een tegelpad liep. In plaats van een fundament van een halve meter zand lag er een konijnenhol onder het pad. Het waterschap vreest dat de konijnen ooit besluiten hun onderkomen uit te breiden met wat gangen onder een grote tank. "Dan zijn de gevolgen aanzienlijk."Daarom is eerder al geprobeerd de konijnen met leeuwenpoepkorrels te verjagen. Het waterschap hoopte dat de geur van het roofdier de konijnen angst zou aanjagen, maar de aaibare diertjes waren niet onder de indruk. Daarom hebben twee medewerkers nu een vergunning om de knaagdieren op te jagen met een fret. De fret wordt losgelaten in een konijnenhol en jaagt de bewoners naar buiten. Daar loopt het konijn in een net. De gevangen konijnen worden in een natuurgebied uitgezet. De fret gaat met de medewerker mee naar huis. Het waterschap roept iedereen die een betere manier heeft op dit te melden. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 29 Maart 2010, 10:25:03 » |
wat lief die fotos
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 29 Maart 2010, 10:18:01 » |
ik heb buiten 3 namaakuiltjes op een tak hangen...is er een koolmeesje de eerste aan het kaal plukken voor zijn nestje....mag hij wel...zullen er zo nog wel meer komen...zitten veertjes genoeg aan...heel leuk om te zien...
|
|
|
|
|
|
|