Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 16 Juli 2010, 22:21:51 » |
Meen je dat nou biesjoe dat ze zwanger was  Die gast(en) moeten ze toch te pakken krijgen iemand zal toch een hondje missen van de buren , of ze moet nooit buiten geweest zijn 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #138 Gepost op: 16 Juli 2010, 22:01:49 » |
ik hoop dat ze die schoften vinden die die hond van de week verdronken hebben in die tas..ze was nog zwanger ook ...ben er ziek van..ze had haar tong kapot gebeten en haar behoefte nog in de tas gedaan..ze loven nu een beloning uit ..en ze blijven zoeken totdat ze de dader gevonden hebben..
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 15 Juli 2010, 10:38:24 » |
ik zou het beestje zo willen hebben  vooral omdat hij niet zo groot wordt 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #136 Gepost op: 15 Juli 2010, 08:35:47 » |
Wat een schattig beestje maar om die nou bij iemand thuis te plaatsen ? daar zet ik mijn vraagtekens bij ...
Plaats zo een beestje op een kinderboerderij.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #135 Gepost op: 15 Juli 2010, 03:18:51 » |
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #134 Gepost op: 14 Juli 2010, 22:30:27 » |
och wat lief........
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 14 Juli 2010, 21:12:51 » |
Ik had wel een dierenverzekering voor mijn hond, maar die heb ik 4 maanden geleden opgezegd. Ik heb er 4 jaar aan betaald en ik heb nog niet één keer de verzekering hoeven in te schakelen. Overigens werd ook niet alles vergoed en moest je 20% zelf betalen. Mijn hond heb ik laten verzekeren toen ie 4 jaar was en hij is nog nooit ziek geweest.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #132 Gepost op: 14 Juli 2010, 21:11:08 » |
wat is dit schattig..
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #131 Gepost op: 14 Juli 2010, 21:06:01 » |
'Varkentje denkt dat'ie een hond is'
BRINGELLY - Het 15 weken oude varkentje Wilbur kan op commando zitten, liggen en zelf naar het toilet gaan. Hij groeit op tussen de honden en wordt uitgelaten aan een riem. Wilbur is gered door de 'Animal Rescue'in Bringelly en woont in het dierenasiel tussen de honden. Het beestje eet druiven, houdt van mensen en is gek op honden. Dit is de eerste keer dat het dierenasiel een varken opvangt. Het is een klein beestje dat uiteindelijk niet veel groter wordt dan een cocker spaniel. Het dierenasiel verwacht dan ook dat het bijzondere beestje snel een eigen thuis zal vinden.(AHA)  http://www.youtube.com/v/38ubLGTtutc&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1Bron:AD
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 4 Juli 2010, 09:22:34 » |
nee ik heb geen verzekering afgesloten voor mijn hondje! hadden we beter wel gelijk moeten doen,want we zijn al een vermogen kwijt geraakt aan de dierenarts! 
|
|
|
hondje cj
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 4 Juli 2010, 09:02:29 » |
Ik heb ook geen verzekering voor mijn poesen maar wel een spaarpot voor mijn poesen daar gaat iedere keer het kleingeld in als ik boodschappen gedaan heb .. dat loopt lekker op hoor en zo hou je het in eigen beheer.
en verder sluit ik me bij isis aan.
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: 3 Juli 2010, 23:22:56 » |
wij hebben geen verzekering voor ons hondje, maar als ze iets mankeerd hebben we er alles voor over, tot in het normale. niet zoals ik van meerdere mensen in mijn nabijheid heb meegemaakt dat ze uit gemolken worden door de dierenarts en hun hond maar lijden, hebben ze dan ook later zoveel spijt van. vind ik ondierlijk.
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
mirella
|
 |
|
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 3 Juli 2010, 23:05:57 » |
ik heb een verzekering willen doen voor mijn kat,maar ze was te oud  echt kreeg een mail toen
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 3 Juli 2010, 22:53:55 » |
Heb jij een ziektekostenverzekering voor je huisdier?
AMSTERDAM - We hebben veel voor onze huisdieren over want zoals uit onze poll bleek, vindt maar liefst 82 procent dat hun huisdier onderdeel uitmaakt van het gezin. Maar vind jij het de normaalste zaak van de wereld om voor je kat of hond een ziektekostenverzekering af te sluiten?
Uit onderzoek blijkt dat dat best tegenvalt. Zo heeft maar liefst 88 procent van de Nederlanders zijn hond of kat niet verzekerd tegen ziektekosten.
Uit onderzoek van Proteq blijkt dat zeker is dat door de toenemende rol van huisdieren en de verwachte ontwikkelingen op medisch gebied er een rol is weggelegd voor de huisdierenverzekering; ruim de helft van de Nederlanders denkt dat over 10 jaar meer katten zijn verzekerd tegen ziektekosten dan nu. Voor honden verwacht zelfs drie op de vijf Nederlanders dat het aantal verzekeringen toegenomen zal zijn.
Wat is voor jou een reden om je kat of hond niet te verzekeren tegen ziektekosten?
Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: 2 Juli 2010, 17:03:45 » |
Ik denk dan de dieren ambulance bellen, weet het verder ook niet. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: 2 Juli 2010, 16:03:17 » |
Berma...zouden ze er in het hertenkamp iets voor weten? mijn man zegt als het schemerig is dat je hem zo kunt pakken....maar ja waar moet je er dan mee naar toe.....
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: 2 Juli 2010, 15:42:23 » |
Wij hebben al 4 dagen een pauw voor de ingang van ons kantoor lopen, en schijt echt de hele boel onder. 2 x keer de dierenambulance gebeld en eindelijk kwamen ze met een hengel net, maar de pauw vloog in de boom. Toen hebben we de volgel bescherming gebeld maar die kwam niet ondat een pauw geen wilde volgel is. Vandaag weer de dieren ambulance geweest, ik ben zo boos op die stomme trutten  staan ze te schreeuwen en te rennen achter die pauw aan. Zeg ik hou je snavel eens een keer en doe rustig, die pauw is helemaal gestrest door jullie. Ik stond gewoon stil en gaf de pauw een paar stukjes banaan vond hij lekker de pauw als ze nu heel rustig het net over die pauw doen hebben ze hem. Maaaar nee hoor rende ze weer naar die pauw toe en weg hij weer. Dus ze zijn weg gegaan. Hoop dat het weekend iemand die pauw kan vangen Olly weet jij iemand??? Het is zo zielig. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: 2 Juli 2010, 15:05:37 » |
bobbie wat een mooi filmpje, die kleine hielp ook even mee.  voor de moeder beer 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: 2 Juli 2010, 14:05:15 » |
Inderdaad 10neke wat een helden zijn wij he hahahaha
|
|
|
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #120 Gepost op: 2 Juli 2010, 13:18:25 » |
en dat heeft deze moederbeer helemaal zelf bedacht......  wij bellen de brandweer als er een kat in een boom zit ! 
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:40:56 » |
Ooooooooo wat lief van moederbeer  en er stond nog een kleintje bij moeder zoooooooooo lief
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:38:38 » |
Wat zit jij nou te lachen , krijg ook gelijk de lachkriebels 
|
|
|
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:26:48 » |
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:10:01 » |
Oooooo wat lief om te zien zeg 
|
|
|
|
|
|
karin3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 10 Mei 2010, 11:49:23 » |
wat is de natuur toch mooi ,zo leuk dit ....... 
|
|
|
als je de omstandigheden niet kunt veranderen ,verander dan de manier waarop je er naar kijkt;)
|
|
|
|