Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #193 Gepost op: 29 December 2011, 11:03:53 » |
die hoge stiletto,s lukken al lang niet meer,hou het bij een kleinere hak ,hoewel dit weer een mooie oplossing is, iedere keer een kleinere hak eronder...
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #192 Gepost op: 28 December 2011, 23:22:21 » |
wat een geweldig idee... die hakken wissel. jammer dat, dat (nog) niet op alle schoenen kan. hoe vaak ik niet vol goede moed vertrokken ben naar een feessie, niet wetend dat het de hele avond dansen en staan was. op de w.c... effe die dingen uitschoppen, hopend niet in de pies te staan van die mannen die zo graag wapperen  met hun trots naast de pot. wat had ik op die momenten graag 3 centimeter van me hak af willen zagen... met me  wetend dat ik maximaal 6 centimeter hak aan heb... maar toch... halverwege z'on avond lijkt het echt op de ijdel toren balanceren.  dan wil ik ook nog knalgroene schoenen, of rood, of paars, of roze, of geel, of glitter.... of iets met stippen ofzo... kan dat...  meneer/mevrouw hak schoenen bedenker.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #191 Gepost op: 28 December 2011, 21:00:12 » |
Pijnlijke voeten? Dan wissel je toch gewoon van hak!
Wat doe je als je een gemakkelijk paar schoenen nodig hebt om overdag rond te lopen, maar 's avonds stiletto's wil dragen op een feestje? Een paar schoenen meesleuren in je handtas? Fout! Vanaf nu neem je gewoon extra hakken mee! Day2Night Convertible Heels beweert dat ze de ideale schoen hebben uitgevonden. Of je nu nood hebt aan een comfortabel of elegant paar, je kan hun exemplaar overal dragen. Ze bieden de schoenen aan met vijf verschillende hakhoogtes, van 3,8 cm tot zelfs 8,9 cm. De schoenzool is speciaal ontworpen zodat je zelf de hakken gemakkelijk kan verwisselen. Goedkoop zijn de schoenen niet, want voor één paar betaal je normaal 230 euro. Volgens de ontwerpers is dat echter een koopje, omdat je minder verschillende schoenen nodig hebt. Voorlopig bestaat er nog maar één versie van de schoen: een zwarte, blinkende peeptoe met een riempje aan de enkel. http://www.youtube.com/v/h2jWCkhosrY?version=3&hl=nl_NL&rel=0Bron:HLN
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #190 Gepost op: 4 November 2011, 13:43:05 » |
Herfstjassen: zo maak je de juiste keuze
Ben je nog op zoek naar een nieuwe herfst- en winterjas, maar weet je niet goed wat er dit seizoen trendy is? Wij helpen je uit de nood met een handig overzichtje met draagbare (!) jassen. 1. De trenchcoatDe trenchcoat is een vrij klassieke jas, die bijna elk seizoen terugkeert op de catwalks, telkens met een nieuw modieus tintje. Niet abnormaal, want in deze jas komen je vrouwelijke vormen perfect tot zijn recht. Deze herfst en winter is de trenchcoat korter (sowieso tot boven de knie), meer casual en gemaakt van lichtere stoffen dan het origineel. De meer traditionele kleuren zoals zwart, grijs, beige en camel blijven een goeie keuze, maar wie meer wil opvallen kan ook kiezen voor rood, groen, geel of zelfs een jas met luipaardenprint. De mouwen worden vaak opgerold, tot aan de ellebogen afgesneden of bekleed met ruches. Aan jou de keuze! 2. De (nep)lederen jasVorig jaar waren de (nep)lederen jassen al enorm populair, en dat is dit jaar niet anders. Opvallend is dat de lederen jas nu vaak wordt gecombineerd met een bonten kraag. Zwart is nog steeds de meest gekozen kleur, zeker als je de hippe motortrend wil volgen. Maar ook andere kleuren kunnen, denk bijvoorbeeld aan rood en groen. 3. De (nep)bonten jasMet (nep)bont zie je er meteen ontzettend glamoureus uit. Je kan kiezen voor een bonten kraag, of een volledige jas in de stof. Kort of lang, het maakt deze herfst niet uit! Bovendien bestaan er ook bonten bodywarmers, die je kan combineren met een lichter (lederen?) jasje. Want de combinatie van bont en leer - zoals hierboven al werd aangegeven - is dit seizoen helemaal in. Ook een bonten jas met een lederen rokje is een goeie keuze! 4. De capeWe hebben de cape al een paar keer getipt als must-have item voor deze herfst, dus ook in dit lijstje kan de jas niet ontbreken. Het voordeel van een cape is dat je die elk figuur flatteert. Bovendien kan je hem naar hartelust combineren, want het past zowel bij een kort rokje als bij een skinny jeans. Een tip: door te kiezen voor een exemplaar waarin er gaten voorzien zijn voor je armen, is het minder moeilijk om je handtas te dragen! 5. Het militairenjasjeJassen die geïnspireerd zijn op het leger, zijn dit seizoen overal terug te vinden. Wij zijn alvast fan van de klassieke knopen, de strakke lijnen, de leuke stofjes en het kleur: kaki! Toch hoeft het niet bij die ene kleur te blijven, want je vindt de stoere jassen zeker ook in andere kleuren: blauw, en zelfs rood. Doen!   Bron:HLN
|
|
|
|
|
|
micky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #189 Gepost op: 24 Oktober 2011, 12:45:07 » |
bedankt bobbie voor het plaatsen van de video ga he zeker uit proberen
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #188 Gepost op: 24 Oktober 2011, 10:02:58 » |
Heel erg leuk die video van de sjaaltjes. Ga het zeker proberen.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
Stressy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #187 Gepost op: 24 Oktober 2011, 09:02:55 » |
Wow, wat goed die voorbeelden van die sjaaltjes! Ik heb er een heleboel maar heb altijd moeite om ze leuk te knopen. En als het een keer wel leuk zit dan blijft het niet goed zitten. Ik ga er zeker mee aan de slag! 
|
|
|
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn
|
|
|
margreet474
|
 |
|
|
|
« Antwoord #186 Gepost op: 23 Oktober 2011, 19:58:00 » |
wat goed van die sjaals.is goed om te weten hoe je ze kan dragen, 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #185 Gepost op: 23 Oktober 2011, 18:31:08 » |
altijd in de goede zin Alidah.... 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #184 Gepost op: 23 Oktober 2011, 18:13:51 » |
hahahhaha ja Olly , in de goede zin van het woord toch zeker 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #183 Gepost op: 23 Oktober 2011, 18:12:29 » |
dank je wel bobbie  ....wat zullen we er allemaal mooi geknoopt bij lopen....... 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #182 Gepost op: 23 Oktober 2011, 18:06:56 » |
Nou inderdaad Bobs...... 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
connie23
|
 |
|
|
|
« Antwoord #181 Gepost op: 23 Oktober 2011, 18:01:21 » |
bedankt bobbie erg leuk
|
|
|
|
|
|
overblijfjuf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #180 Gepost op: 23 Oktober 2011, 16:31:18 » |
Bedankt bobbie, gisteren toevallig 3 sjaals gekocht, nu maar even oefenen.
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #179 Gepost op: 23 Oktober 2011, 16:01:28 » |
heel erg leuk Bobbie  bedankt.
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #178 Gepost op: 23 Oktober 2011, 14:45:43 » |
Wat leuk bobbie.....wist niet dat er zoveel manieren waren .....ben ook nogal gek met sjaals
|
|
|
leef het leven
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #177 Gepost op: 23 Oktober 2011, 14:40:54 » |
wat ontzettend leuk ..ik ga er een paar uit proberen..ik heb ook veel sjaals..bedankt bobby voor de tip.. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #176 Gepost op: 23 Oktober 2011, 14:37:33 » |
Leuk dat je dit filmpje geplaatst hebt Bobbie! Ik draag graag sjaals, heb ze in alle stofjes, kleurtjes, motiefjes, diktes en lengtes. Ga ze meteen bij elkaar zoeken en net als Kristel voor de spiegel!
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #175 Gepost op: 23 Oktober 2011, 13:38:09 » |
Leuk al die manieren van sjaals omdoen  Ik ben een freak op sjaal gebied, wist niet alle manieren om ze leuk te knopen. kan weer even voor de spiegel gaan oefenen...heb hele leuke voorbij zien komen
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #174 Gepost op: 23 Oktober 2011, 12:51:54 » |
Watch and learn: 25 manieren om je sjaal te knopen
Nu het buiten weer wat kouder wordt, is het hoog tijd om je sjaals terug uit de kast te halen. Het is echter niet altijd makkelijk om die op een originele manier te knopen. Wie op zoek is naar inspiratie, moet zeker het filmpje van deze modeblogster bekijken.Wie had gedacht dat je één enkele sjaal op maar liefst 25 manieren kan knopen? En moeilijk is het ook al niet, want modeblogster Wendy leert ons de verschillende stijlen in amper 4,5 minuten tijd. Ze begint met de eenvoudige, klassieke stijlen, maar toont ook ingewikkelde knopen. Zo maken we onder andere kennis met de 'konijnenoortjes', de 'celebrity', de 'waterval' en de 'X'. Voor wie het toch allemaal wat te snel gaat, is er ook nog een tragere uitleg beschikbaar. Op het einde kan je namelijk per knoop doorklikken naar een langer filmpje, waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe je het moet doen. Veel succes ermee! http://www.youtube.com/v/5LYAEz777AU?version=3&hl=nl_NL&rel=0Bron:HLN
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #173 Gepost op: 14 Oktober 2011, 20:14:35 » |
zwarte nepbont hoor !!!!!! 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #172 Gepost op: 14 Oktober 2011, 20:01:57 » |
haha dekenjas ...ik heb een zwarte met een dikke bontkraag en ik noem hem altijd mijn poncho....dan nu maar mijn dekenjas hihihi....
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #171 Gepost op: 14 Oktober 2011, 19:46:44 » |
Belediging of noodzaak: Extra grote pashokjes voor dikke klanten
Kleren passen in een klein hokje vindt niemand leuk, maar voor dikkere mensen is het nog veel erger. Daarom besliste Britse winkelketen om extra grote pashokjes te installeren voor hun 'dikkere klanten'. Winkelketen Simply Be, die kledij voor grote maten verkoopt, opende recent nieuwe winkels in Liverpool en Manchester, en pakte daar uit met de grote pashokjes. Daarnaast plaatsten ze ook zetels in plaats van stoelen in de hokjes, zodat de zwaardere klanten zich makkelijk neerzetten. En ook de paspoppen in de winkel zelf zijn dubbel zo groot als de 'normale' modellen, zodat de grotere kleren goed tot hun recht komen. Schaamte Bovendien zijn de nieuwe pashokjes uitgerust met 'magische spiegels'. Die maken foto's van de klant, die ze vervolgens kunnen doormailen naar hun vrienden om een tweede opinie te vragen. Zo hoeven de klanten het pashokje niet te verlaten, wat hen heel wat schaamte bespaart. Net door dat schaamtegevoel zijn de populairste winkels voor grote maten die op het internet. Door de aanpassingen hoopt Simply Be de klanten toch naar een echte winkel te krijgen. "We willen onze huidige en toekomstige klanten de winkelervaring geven die ze verdienen", zegt CEO Alan White. Doelgroep Niet slecht gezien van de winkelketen, want hun doelgroep wordt steeds groter. Volgens een recente studie zal bijna de helft van de Britse mannen binnen 20 jaar af te rekenen krijgen met obesitas. Hetzelfde geldt voor vier op de tien Britse vrouwen.  Bron:HLN Wat vind jij van de extra grote pashokjes?
Moeten alle winkels, ook in Nederland, ze voorzien?
Of is dat beledigend voor 'dikke' mensen?
Laat het ons weten, wat is je mening?
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #170 Gepost op: 29 September 2011, 22:39:23 » |
Nieuw: het dekentje dat je ook als jas kunt gebruiken
Als je een echte fashionista bent, dan moet de 'dekenjas' deze herfst zeker in jouw kast hangen! Verschillende bekende ontwerpers pakken er mee uit, maar ook meer betaalbare merken maken hun eigen versie. De jas vindt zijn inspiratie ongetwijfeld bij de kledingstijli van de Navajo's, een indianenstam uit Noord-Amerika. Matthew Williamson, Chloe en MaxMara lieten hun exemplaren al schitteren op de catwalk, maar ook in de goedkopere winkelketens kan je de dekenjas zeker terugvinden! Het gaat meestal om wollen exemplaren, die ons warm kunnen houden op de koude herfst-en winterdagen. Een bijkomend voordeel is dat je je geen zorgen hoeft te maken over de juiste maat, want de dekenjas past iedereen perfect. Het kledingstuk geeft je een casual en losse look. Wie het toch wat strakker wil, kan het deken rond zijn middel samenhouden met een riem. Voor wie wil opvallen, zijn er ook dekenjassen met kleurrijke en opvallende patronen beschikbaar. Tips om de dekenjas te dragen - Kies voor een grof, geometrisch patroon. Een mengeling van verschillende felle kleurtjes is dan weer uit den boze. - Grote kragen zijn een must, want die zullen prachtig op en neer wapperen bij elke stap die je neemt. - Hou het deken met een dunne riem bijeen rond je middel om je slanke taille beter te doen uitkomen. - Draag een neutrale trui onder je jas en combineer met een effen gekleurde jeans om het deken in de kleurf te zetten.   Bron:HLN
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|