Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1247 Gepost op: 18 September 2010, 01:15:34 » |
'Michael Jackson The Experience'.
Anderhalf jaar na de dood van Michael Jackson komt een dansspel op de markt met zijn grootste hits: 'Michael Jackson The Experience'. Ubisoft ontwerpt de game in nauwe samenwerking met The Estate of Michael Jackson, dat zijn artistieke nalatenschap beheert. Het doel van het spel is de bewegingen van de dansers op het scherm zo goed mogelijk na te doen. Hoe preciezer je danst, hoe hoger je score.Ubisoft spaarde kosten nog moeite voor de ontwikkeling van de game, en stopte professionele dansers een Wiimote in de handen om hun bewegingen zo precies mogelijk te registreren. In het spel kan je trouwens dansen op de voorgrond of achtergrond, waardoor je andere bewegingen krijgt voorgeschoteld. De Wii-versie verschijnt samen met de DS- en PSP-versies op 25 november, terwijl je tot begin volgend jaar moet wachten op exemplaren voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Die maken dan wel gebruik van de Kinect- en PlayStation Move-bewegingstechnologie. De Kinect-versie projecteert beelden van spelers op het scherm terwijl hun lichaamsbewegingen worden gevolgd door de Kinect-camera. Volgens Ubisoft beïnvloeden de prestaties van de speler effecten, beelden en zelfs de muziek. Een hele leuke extra is verder dat je in deze versie ook kan zingen. Ubisoft heeft nog niet alle nummers aangekondigd, maar 'Michael Jackson The Experience' bevat al zeker 'Bad', 'Beat It', 'Billie Jean', 'Black or White', 'Earth Song', 'Smooth Criminal', 'The Girl Is Mine', 'They Don't Care About Us', 'Who Is It' en 'Workin' Day And Night'. Heel de carrière van de King of Pop komt dus aan bod, en naast zijn hits tref je ook enkele minder bekende songs aan. Bij het spelen van de game valt trouwens op hoe sterk veel nummers van Michael Jackson blijven, meer dan 20 of zelfs 30 jaar na hun release. Ubisoft maakt zich verder sterk dat iedereen kan leren dansen als Michael Jackson, en het ene nummer is dan ook wat gemakkelijker te leren dan het andere. Voor stijve harken bevat het spel nog een leermodus, die je door middel van een stap-voor-stap videotraining belooft op geen tijd te kunnen moonwalken als Wacko Jacko - of toch iets wat erop lijkt. (sam) De personages op het scherm dragen de outfits uit de videoclips. In de Kinect-versie kan je ook zingen. Aan de afwerking wordt nog steeds gesleuteld. Bron:HLN.behttp://www.youtube.com/v/EKI3U_uFv7Y&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=nl_NL&feature=player_embedded&fs=1
|
« Laatste verandering: 18 September 2010, 01:22:09 door Bobbie »
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1246 Gepost op: 16 September 2010, 14:24:24 » |
Moeder Michael Jackson: proces tegen concertorganisator
LOS ANGELES - De moeder van Michael Jackson en zijn drie kinderen hebben woensdag (lokale tijd) in Los Angeles een proces aangespannen tegen entertainmentbedrijf AEG, dat een reeks concerten had gepland voor de Amerikaanse zanger.Ze beschuldigen AEG ervan dat het winst belangrijker vond dat Michael Jackson's gezondheid. De familieleden zeggen dat het concertbedrijf aansprakelijk is voor de daden van de persoonlijke dokter van Jackson, Conrad Murray. Die is door justitie beschuldigd van dood door schuld. Hij had Michael Jackson narcosemiddelen toegediend om in slaap te vallen. Volgens autoriteiten was dat een overdosis. De nabestaanden stellen dat AEG heeft nagelaten om geschikte levensreddende apparatuur te leveren aan de zanger. Jackson overleed vorig jaar aan een hartaanval, enkele dagen voor een reeks van vijftig concerten. AEG kon nog niet reageren op het proces. Bron:Volkskrant.nl
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1245 Gepost op: 14 September 2010, 19:32:37 » |
Wel goed gemaakt zeg , wat een gevaarte .
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1244 Gepost op: 14 September 2010, 15:31:50 » |
Metershoog beeld King of Pop in Enschede
ENSCHEDE - Een elf meter hoog standbeeld van poplegende Michael Jackson wordt vrijdag voor museum TwentseWelle in Enschede geplaatst. Het beeld moet de aandacht vestigen op de nieuwe expositie Beter dan God, het dilemma van maakbare schoonheid. Dat maakte het museum dinsdag bekend. Marijke Helwegen opent op 30 september de expositie over schoonheidsidealen en verouderingen die duurt tot en met 28 februari. De tentoonstelling bevat onder meer foto's van Jackson als klein kind en volwassen man. Bovendien toont een computerbewerkte foto de zanger op latere leeftijd zonder cosmetische ingrepen. Het vier ton wegende beeld werd speciaal gemaakt voor de concertreeks The History van The King of Pop in 1995. Tot en met het einde van de expositie blijft het standbeeld in Enschede. Daarna zal het kunststofbeeld terugkeren naar zijn eigenaar, een ondernemer in Zwitserland. De tentoonstelling is een onderdeel van het kunstenfestival GrensWerk dat van 25 september tot en met 12 oktober in Enschede wordt gehouden. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1243 Gepost op: 12 September 2010, 00:51:16 » |
Game-Nieuws: Vertraging PS3 + 360 versie Michael Jackson
Toen Michael Jackson nog in leven was werkte deze aan een game in samenwerking met Ubisoft. Ondanks dat de wereldberoemde artiest is komen te overlijden zet het bedrijf hun project voort.Onder de naam Michael Jackson: The Experience werken ze aan een titel waarin de nummers van The King of Pop centraal staan. Het was hierbij de bedoeling dat alle versies, te weten voor de Nintendo Wii, Nintendo DS, PlayStation Portable, PlayStation 3 en Xbox 360, tegelijkertijd zouden verschijnen. Helaas zal dit streven niet langer gehaald worden, Ubisoft heeft namelijk bekend gemaakt dat de twee laatstgenoemde versies uitgesteld zijn naar 2011. Reden is dat ze respectievelijk PlayStation Move en Kinect ondersteunen en het team heeft meer tijd nodig om dit kwalitatief te kunnen doen. Bron:Gamed.nl
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1242 Gepost op: 10 September 2010, 13:44:07 » |
'Dochter Michael' heeft hard bewijs AMSTERDAM - De Nederlandse Mocienne Petit Jackson, die beweert de dochter te zijn van Michael Jackson, zegt keihard bewijs te hebben. Mocienne zegt bepaalde papieren en tapes in haar bezit te hebben waarin Michael haar naam noemt, meldt TMZ. Verder smeekt ze de rechtbank om een nieuwe DNA-test, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. Onlangs werd bekend dat haar officiele aanvraag voor een nieuwe DNA-test is afgewezen. De vrouw zegt nu dat ze geen goede infomatie over de zaak heeft ontvangen omdat ze in Nederland woont en alles van een afstand moest regelen. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1241 Gepost op: 10 September 2010, 12:16:30 » |
ach ja die griet spoort niet
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1240 Gepost op: 10 September 2010, 08:44:16 » |
beter dat het afgewezen is,ze gaat wel erg ver.
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1239 Gepost op: 8 September 2010, 11:38:50 » |
Geen DNA-test 'dochter' Michael Jackson
AMSTERDAM - Het wordt onmogelijk voor de Nederlandse Mocienne Petit Jackson om nog te bewijzen dat zij daadwerkelijk de dochter is van Michael Jackson. De rechtbank van Los Angeles heeft het verzoek voor een DNA-test van de vrouw namelijk officieel afgewezen. Mocienne diende afgelopen juli een verzoek voor de test in bij de rechter om te bewijzen dat zij de geheime liefdesbaby is van de poplegende en Barbara Jean Ross, de zus van zangeres Diana Ross. Bovendien eiste Mocienne ook een deel van de Jackson-erfenis en voogdij over Michaels kinderen, Prince, Paris en Blanket. Ook dat verzoek is afgewezen door de rechter, meldt TMZ.com. Mocienne's vermeende moeder Barbara heeft altijd ontkend familie te zijn van de Nederlandse: "Zij is beslist mijn dochter niet. Ze haalt zich pure waanideeën in het hoofd", zo vertelde zij eerder aan De Telegraaf. "Bovendien kán ik helemaal geen kind met Michael Jackson hebben gekregen in 1975, want ik heb hem nog nooit ontmoet. Er was een tijd dat Mocienne mij op kantoor echt lastig viel. Ik heb een medewerker de politie laten bellen, omdat ze anders niet ophield." Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1238 Gepost op: 5 September 2010, 16:21:05 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1237 Gepost op: 5 September 2010, 15:34:01 » |
Joe Jackson heeft geen spijt
AMSTERDAM - Joe Jackson stond bekend als een gewelddadige vader maar heeft geen spijt van zijn acties. "Ik moest het wel doen anders was Michael zeker in een gang beland", zegt Joe in een interview met Jacksonsecretvalult.com. "Veel jongens haalden kattekwaad uit en belandden zo in de gevangenis. Michael hoefte zich daar dus geen zorgen over te maken." The King Of Pop was duidelijk getraumatiseerd door zijn vader. "Ik leefde constant in angst", zei de overleden zanger in een interview. "Ik ben gelittekend voor het leven." Joe voelt geen spijt. "De media maakt er echt een issue van. Ja, ik sloeg mijn kinderen. En nu?!" Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1236 Gepost op: 3 September 2010, 23:42:01 » |
Joe Jackson wil geld zien
Michael Jackson's vader, Joe Jackson, wil een vinger in de pap over wie er recht heeft op de huizen van zijn overleden zoon. Jackson heeft toestemming gekregen om een rechtszaak te beginnen. Joe komt niet voor in Michael's testament dat hij in 2002 opmaakte.Sinds 2009 zijn de huizen van MJ in handen van advocaat John Branca en familievriend John McClain. In november van vorig jaar vocht vader Joe dit aan. Op 6 oktober mag Joe zijn woordje komen doen in de rechtbank in Californië. Gek is het niet dat Joe Jackson een graantje wil meepikken. De woningen van de King of Pop zijn miljoenen dollars waard. Sinds de dood van MJ is de waarde alleen maar gestegen. Bron:SpitsNieuws
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1235 Gepost op: 1 September 2010, 00:03:36 » |
Lijfwachten hinderen Michael Jacksons kinderen op school
Omdat ze voortdurend vergezeld zijn van lijfwachten, tot in de klas toe, hebben de kinderen van Michael Jackson het niet makkelijk om vriendjes te maken op school. Prince Michael (13) en Paris (12) zitten sinds kort op de Buckley School in Californië, maar vrienden hebben ze daar nog niet gemaakt. De andere kinderen vinden hun voltijdse bodyguards immers nogal intimiderend. Een ouder op website PopEater: "Het is niet makkelijk voor de kinderen om Prince en Paris te benaderen, ze zijn bang van hun lijfwachten". De lijfwachten blijven bij Prince en Paris in de klas, zelfs tijdens de speeltijden en de lunchpauze wijken ze niet van hun zijde. Michaels moeder Katherine, wettelijke voogd van Jacksons kinderen, is nogal sceptisch over de schooltoestand. Ze meent dat het tegen de wens van hun vader is dat ze naar school gaan. Toen Michael nog leven, kregen zijn kinderen thuis les. Maar de zoon van Jermaine Jackson spoorde zijn oma aan om Prince en Paris de wereld te laten verkennen. De jongste zoon van Michael, de achtjarige Prince Michael II, roepnaam Blanket, krijgt nog altijd thuis les. Het kind is uiterst verlegen en volgens de familie is hij niet klaar om naar school te gaan. De moeder van Prince en Paris is Debbie Rowe, de tweede vrouw van Michael Jackson. Wie de moeder is van Blanket, is onbekend.  Bron:HLN
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1233 Gepost op: 29 Augustus 2010, 12:08:50 » |
This is it
In This is it is te zien hoe de King of Pop zich voorbereidde op zijn laatste tour, die zijn grote comeback had moeten worden, maar uiteindelijk nooit heeft plaatsgevonden......
Als je "This is It" gemist hebt, of nog een keer wil zien ---> Vandaag op TV - RTL 5 17:50 uur http://www.youtube.com/v/ixoYsLze3pY&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1232 Gepost op: 29 Augustus 2010, 11:06:39 » |
'Lichaam Michael Jackson opgegraven'
AMSTERDAM - Er bestaat een grote kans dat het lichaam van popster Michael Jackson uit zijn laatste rustplaats zal worden verwijderd. Dat zou tenminste het plan zijn van de advocaten van Michael's voormalig arts dr. Conrad 'dr. Death' Murray. Zij hopen de onschuld van hun cliënt te bewijzen door de resultaten van de autopsie op het lichaam van de zanger te weerleggen. Daaruit bleek namelijk dat Michael is gestorven aan een overdosis van het narcosemiddel propofol. De advocaten van Murray willen nu bewijzen dat de zanger ook aan het gebruik van ándere drugs zou kunnen zijn gestorven. Voor de familie van de popster is het nieuws verschrikkelijk. "Ze hebben Michael ten ruste gelegd en dat hij nu weer terug moet is gewoon ziek", vertelt een vriend van de familie aan News of The World. Gelukkig is het nog niet zover: de advocaten zullen in de eerste instantie de rechter zover moeten krijgen dat hij akkoord gaat met hun voorstel. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1231 Gepost op: 27 Augustus 2010, 22:28:55 » |
Kinderen Jackson naar exclusieve privéschool
SAN FERNANDO - Twee van Michael Jackson's kinderen zijn deze week aan hun eerste schoolseizoen begonnen in de Buckley School in San Fernando Valley.Familiebronnen lieten TMZ weten dat zoon Prince naar Buckley wilde om daar 'sociale ervaring' op te doen. Bij Paris lag dat even anders. Zij zag het aanvankelijk niet zitten, maar heeft een ommezwaai van 180 graden gemaakt. Dat geldt nog niet voor de acht-jarige Blanket, want Katharine Jackson zou hem nog veel te jong vinden om al naar Buckley te laten gaan. Onder de afgestudeerden van deze school zitten heel wat bekende namen. Zo studeerden daar onder anderen Matthew Perry, Alyssa Milano, Nicole Richie, Nicolette Sheridan en Laura Dern. Bron:NoordhollandsDagblad
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1230 Gepost op: 24 Augustus 2010, 21:27:21 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1229 Gepost op: 24 Augustus 2010, 12:04:23 » |
Rechtszitting arts Michael Jackson in januari
(Novum/AP) - In januari wordt duidelijk of dr. Conrad Murray zich daadwerkelijk voor de rechter moet verantwoorden. De lijfarts van Michael Jackson wordt ervan verdacht verantwoordelijk te zijn voor de dood van de popster. De 57-jarige cardioloog heeft verklaard onschuldig te zijn.Op 4 januari staat een procedurele zitting gepland, zei een rechter maandag. Diverse leden van de familie Jackson zaten in de rechtszaal, onder wie moeder Katherine en vader Joseph. Ook Murray was aanwezig. De openbaar aanklagers in Los Angeles zullen in januari met bewijsmateriaal naar buiten brengen, waarna wordt besloten of er een proces tegen Murray komt. De 50-jarige Michael Jackson overleed vorig jaar op 25 juni aan een hartstilstand met een dodelijke hoeveelheid propofol in zijn bloed. Bron:Nieuws.nl
|
« Laatste verandering: 24 Augustus 2010, 13:20:23 door Sly »
|
|
|
|
|
girly69
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1228 Gepost op: 24 Augustus 2010, 06:59:10 » |
is er eigenlijk al iets bekend over het tribute concert wat a.s zondag op zijn verjaardag zou worden gegeven? is het soms weer gecanceld? heb er helemaal niks meer over gehoord namelijk 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1227 Gepost op: 23 Augustus 2010, 19:57:14 » |
Kamp Murray eist nieuw bloedonderzoek Michael Jackson
AMSTERDAM - Dr. Murray, de arts van de overleden Michael Jackson, eist dat opnieuw wordt onderzocht hoeveel van het middel Propofol in het bloed van de zanger zat. Dit meldt TMZ. Dr. Murray is in staat van beschuldiging gesteld vanwege de dood van Michael Jackson. Michaels familie is er van overtuigd dat de arts de dodelijke hoeveelheid Propofol heeft toegediend waardoor de zanger is overleden. De lijkschouwer heeft nog steeds monsters vloeistoffen, afkomstig van het lichaam van Michael. De rechter in Los Angeles zou op korte termijn een datum prikken voor een eerste hoorzitting. Bron:Telegraaf
|
« Laatste verandering: 23 Augustus 2010, 20:12:50 door Sly »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1226 Gepost op: 20 Augustus 2010, 11:27:02 » |
Michael Jackson wint postuum rechtszaak over Jackson Five
LOS ANGELES - De nalatenschap van superster Michael Jackson heeft een rechtszaak ter waarde van 300 miljoen dollar gewonnen die was aangespannen door concertpromotor AllGood Entertainment. Dat meldt de celebritiesroddelwebsite tmz.com. Volgens AllGood Entertainment had Wacko Jacko er via een agent mee ingestemd om meerdere reünieconcerten te geven met zijn broers - de fameuze Jackson Five - voor zelf met een nieuwe show de boer op te gaan. Door een concertenreeks in Londen aan te gaan, verbrak de zelfverklaarde King of Pop die overeenkomst, meende de klager die 300 miljoen dollar eiste. Een federale rechter was het met AllGood Entertainment oneens. Hij oordeelde dat agent Frank Dileo wel een principe-overeenkomst met de concertpromotor had, maar die was zonder de handtekening van Michael Jackson en zijn broers niet-bindend. Bovendien was de overeenkomst nog te vaag om afdwingbaar te zijn. "Deze zaak had nooit enige betekenis en de claim was vanaf de eerste dag frivool", zo citeerde tmz.com meester Howard Weitzman, advocaat van de nalatenschap van Michael Jackson. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1225 Gepost op: 5 Augustus 2010, 17:57:35 » |
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1224 Gepost op: 5 Augustus 2010, 13:31:30 » |
mooi optrekje voor weinig geld, whaaaaaaaaaa geintje
maar wel supper mooi zo te zien en een zwembad, dat weer wel
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1223 Gepost op: 5 Augustus 2010, 12:19:46 » |
Sterfhuis Michael Jackson te koop
ROTTERDAM - De luxueuze villa waarin popster Michael Jackson tot aan zijn dood in juni 2009 verbleef, staat te koop. Volgens de website Tmz.com en het dagblad Los Angeles Times, moet de toekomstige eigenaar van het huis ongeveer 29 miljoen dollar neertellen voor de woning. In 2008 had de eigenaar van de villa, zakenman Hubert Guez, nog 10 miljoen dollar meer gevraagd. Toen werd echter geen koper gevonden. Korte tijd later besloot Jackson, die in Los Angeles was om zich voor te bereiden op zijn concerten in Londen, om het huis te huren. De woning telt naar verluidt 7 slaapkamers, 13 badkamers en een garage voor 7 auto's. Over mogelijke geïnteresseerden is geen informatie gegeven. Bron:AD - Foto:HLN
|
|
|
|
|
|
|