Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1221 Gepost op: 3 Augustus 2010, 16:29:45 » |
‘MJ-fans doen yoga in Mausoleum’
AMSTERDAM - Het mausoleum waar Michael Jackson is bijgezet is verboden terrein voor fans. Lenige slimmeriken kunnen zichzelf echter via een yogaclub naar binnen smokkelen. In het mausoleum van MJ in Forest Lawn Cemetery ligt ook Paramahansa Yogananda begraven. Aanhangers van de zestig jaar geleden overleden yoga leermeester bezoeken zijn graftombe ieder jaar voor een ritueel gebed. Om de rustplaats van MJ te beschermen is het mausoleum al maanden niet toegankelijk. Medewerkers van de begraafplaats vertellen aan tmz.com dat hierin voor de Yogananda volgelingen een uitzondering gemaakt wordt. “Zijn aanhangers hebben nooit problemen gegeven. Daarom krijgen ze ook dit jaar toestemming voor het rituele gebed.” De beveiliging vreest dat MJ-fans zich massaal als yoga-member zullen voordoen om de graftombe binnen te komen. Extra beveiliging wordt ingezet en de rustplaats van de King of Pop zou gedurende het spirituele bezoek achter een scherm verborgen worden. Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1220 Gepost op: 31 Juli 2010, 20:49:01 » |
kan niet wachten ben erg benieuwd.
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1219 Gepost op: 31 Juli 2010, 18:51:41 » |
Nieuw album Michael Jackson komt in november uit
ROTTERDAM - Een postuum album van Michael Jackson gevuld met nieuwe singles zou in november uitkomen, en dat zou nog maar het begin zijn van de revival van The King of Pop. Het Amerikaanse magazine Rolling Stone meldt dat Michael tijdens zijn carrière 100 niet-uitgebrachte singles heeft verzameld. Zijn familie haalde al een deal van 250 miljoen dollar met Sony binnen om deze gedurende de komende zeven jaar te lanceren, samen met de heruitgaven van de klassiekers van Jackson. Voor het album zou ook samengewerkt zijn met populaire Amerikaanse artiesten als Akon, Will.I.Am en Ne-Yo staan. De lancering van de cd is gepland voor in november. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1218 Gepost op: 30 Juli 2010, 15:27:31 » |
ik hoorde gisteren dat de tijd dat zij verwekt moet zijn,MJ pas 14jaar was 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1217 Gepost op: 30 Juli 2010, 10:37:02 » |
'Ze riep al jaren dat ze de dochter was van Michael Jackson'
SOEST - De 34-jarige Mocienne Petit, die beweert de dochter te zijn van Michael Jackson, staat in Soest bekend als een 'fantast'. Sinds een paar dagen is ze wereldnieuws. ,,Een wonderlijke vrouw en een fantast," zegt de overbuurvrouw die liever anoniem wenst te blijven vandaag in het AD. Mocienne Petit woonde enige tijd aan de Driehoeksweg 5, in een oud pand waar ze een bedrijfje had: Thuiszorg Ernestine. Intussen heeft Mocienne haar biezen gepakt.
,,Ze heeft ooit een huis gekocht in Baarn," weet een vrouw. ,,En dat heeft ze moeten laten veilen. De dochter van Michael Jackson? Een broodjeaapverhaal."
De overbuurvrouw van de Driehoeksweg had Petit vroeger regelmatig in haar voortuin. ,,Als zij de dochter is van de King of Pop, dan kan ik straks de stenen verkopen waar ze op heeft gelopen. Haha. Ze riep al jaren dat ze de dochter was van Jackson en dat ze een hoop geld tegemoet kon zien. Wij zouden daar allemaal van meeprofiteren en mochten mee op vakantie. Ik vond ze vaag en kreeg nooit goed hoogte van haar."
Een wat ouder echtpaar kent Mocienne Petit van haar Thuiszorgbedrijf Ernestine. Ze vallen bijna achterover als ze het nieuws horen. ,,Ik geloof er niks van," zegt de vrouw. ,,Maar het is echt een schat van een meid. Zij was onze redder in nood toen mijn man uit het ziekenhuis kwam na een darmoperatie.''
Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1216 Gepost op: 30 Juli 2010, 01:03:15 » |
'Nederlandse' dochter Jackson blijft bij verhaal
SOEST - Mocienne Petit Jackson blijft bij haar verhaal dat zij de dochter van Michael Jackson en Barbara Ross, de zus van Diana Ross, is. Barbara liet eerder al aan RTL Boulevard weten dat hier niets van waar is. Mocienne nam op haar beurt contact op met het programma om een reactie te geven. "Ik heb tegen Barbara Ross gezegd dat zij, net zoals mijn ouders, niet sporen. Dat zij zo met hun kind zijn omgegaan", laat Mocienne weten in een mail aan RTL Boulevard. Mocienne is bereid een DNA-test te doen om aan te tonen dat ze de dochter van Jackson en Ross is. "Ik als moeder zou aan elk kind een DNA-test toestaan, als het kind zou denken dat ik zijn moeder zou zijn." Mocienne beweert dat ze in 1975 verwekt is door de toen 17-jarige Michael Jackson. Op haar tiende zou de vrouw ontvoerd zijn, waardoor ze uiteindelijk in Soest terecht is gekomen. Na de dood van Michael Jackson stapte Mocienne naar de rechter in Los Angeles omdat ze aanspraak wil maken op de erfenis van de King of Pop. Michael Jackson Mocienne Petit JacksonBron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1215 Gepost op: 29 Juli 2010, 12:37:42 » |
Artsen Jackson niet aangeklaagd
ROTTERDAM - Zeven verschillende artsen van Michael Jackson worden niet vervolgd. Dat hebben de Amerikaanse autoriteiten bekendgemaakt. Justitie onderzocht op welke manier de artsen medicijnen voorschreven aan de overleden popster. Een van de artsen moest voor de medische tuchtraad van Californië verschijnen voor het voorschrijven van medicijnen aan een valse alias van Michael Jackson. Een woordvoerder wilde geen uitspraken doen over details, omdat de uitslag van het onderzoek geen publiek goed is. Het onderzoek naar de betrokken artsen is hiermee afgerond. De advocaat van Joe Jackson, de vader van Michael, laat weten teleurgesteld te zijn. "Het misbruik van medicijnen in de laatste jaren van Michaels leven was buitensporig. Als je dit niet openbaar maakt, negeer je de realiteit." Conrad Murray, de lijfarts van de King of Pop, hoorde niet bij de groep van zeven artsen. Hij wordt nog altijd verdacht van dood door schuld voor het toedienen van een dodelijke hoeveelheid van het narcosemiddel propofol. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1214 Gepost op: 28 Juli 2010, 19:06:01 » |
'Nederlandse' dochter Michael Jackson liegt'
(Novum) - Mocienne Petit Jackson is geen dochter van de King of Pop. Dat zegt Barbara Ross, de zus van Diana Ross. Mocienne beweert dat Barbara haar moeder is. "Ze heeft waanideeën", liet Barbara weten aan RTL Boulevard.Mocienne beweert dat ze in 1975 verwekt is door een 17-jarige Michael Jackson. Op haar tiende zou de vrouw ontvoerd zijn, waardoor ze uiteindelijk in Soest terecht is gekomen. "Ze stuurt me al jaren e-mails waarin ze zegt dat ik haar moeder ben", vertelt Barbara Ross. "In het begin vond ik het wel grappig, maar dat is het al lang niet meer." Barbara zegt dat Mocienne waanideeën heeft. "Ik ken haar niet en heb Michael Jackson nooit ontmoet, ondanks dat hij een goede band met een aantal familieleden had." Na de dood van Michael Jackson stapte Mocienne naar de rechter in Los Angeles omdat ze aanspraak wil kunnen maken op de erfenis van Jackson. Volgens RTL Boulevard dient haar zaak op 7 september. Mocienne is naar eigen zeggen bereid een DNA-test te doen om aan te tonen dat ze de dochter van Jackson en Ross is. "Haar motief is geld", zegt Ross. "Ze wil aanspraak kunnen maken op de nalatenschap van Michael. Ze lijdt aan waanideeën." Bron:Nieuws.nl
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1213 Gepost op: 27 Juli 2010, 22:43:10 » |
'Onbekende dochter Michael Jackson meldt zich'
AMSTERDAM - Een vrouw beweert de dochter te zijn van Michael Jackson. De dochter van Michael zou geboren zijn toen de zanger nog minderjarig was. De vrouw zegt hard bewijs te hebben, meldt TMZ. Volgens de vrouw zouden ze alles hebben gedaan om haar bestaan geheim te houden. De moeder van het kind zou de zus van zangeres Diana Ross zijn. "Dochter" Mocienne Petit Jackson zal naar de rechter stappen. Ze wil de voogdij over de kinderen van The King Of Pop. "Ze verdienen een normaal leven", zegt Mocienne. Mocienne woont momenteel in Nederland en ze lijdt aan de ziekte Vitiligo, net als Michael. Bron:Telegraaf - Foto:TMZ
|
« Laatste verandering: 28 Juli 2010, 00:24:59 door Bobbie »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1212 Gepost op: 16 Juli 2010, 20:14:52 » |
'Californië moet Michael Jacksons landgoed kopen'
Een Californische parlementariër wil dat Californië Neverland koopt, de voormalige ranch van Michael Jackson. Neverland is nu eigendom van de investeringsmaatschappij Colony Capital en van de familie-Jackson. Michael Jackson had het landgoed in 2008 voor 35 miljoen dollar verkocht aan Colony. Het parlementslid, Mike Davis, wil een grote toeristische attractie van Neverland maken. Of Californië de koop kan betalen, is maar de vraag. De staat verkeert in grote financiële problemen en schraapt op alle mogelijke manieren geld bij elkaar. Jackson, die op 25 juni vorig jaar overleed, woonde overigen al sinds 2005 niet meer op het landgoed, na de beschuldigingen van kindermisbruik. Hij huurde op het moment van zijn dood een huis elders in Californië. Bron:Z24
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1211 Gepost op: 16 Juli 2010, 12:28:58 » |
'Michael Jackson heeft nog een geheime zoon'
ROTTERDAM - "De man die grootgebracht wordt door de familie van Michael Jackson is een geheime zoon van de overleden popster." Dat beweerden verschillende bronnen gisteren. Nog eentje dus, want over de 26-jarige danser Omer Bhatti wordt hetzelfde gezegd. Nu draait alles om Donte Williams Jackson, een 18-jarige jongeman die al van kleinsafaan opgevoed werd door de Jackson-clan. Nog steeds woont hij bij Katherine, de 80-jarige moeder van Michael. 'Joe is de vader!' Het was vooral Alejandra Oaziaza (de vrouw die vier kinderen heeft met Michaels broers Randy en Jermaine) die naar hem omkeek. Gedacht werd dan ook dat Donte de zoon was van haar en Randy, maar theoretisch klopt dat niet: Donte werd immers al acht maanden na een van haar andere zonen geboren. Het gerucht ging zelfs dat de nu 81-jarige Joe Jackson, de vader van Michael, de vader was. Insiders laten nu een ander licht over de zaak schijnen. "Donte sproot voort uit een affaire die de 'King of pop' in de jaren '90 had in Las Vegas. Hij en Michael hadden een sterke band, maar we weten niet of Donte echt beseft wie zijn ouders zijn. Hij is een droomkind, altijd lief," aldus een bron. Michael Jackson stierf een jaar geleden op vijftigjarige leeftijd. Hij liet drie kinderen, Prince Michael (13), Paris (12) en Blanket (8), na. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1210 Gepost op: 14 Juli 2010, 21:20:33 » |
Jacksonfans willen mausoleum schoonmaken
LOS ANGELES - Fans van Michael Jackson hebben aangeboden om het bekladde mausoleum van de overleden zanger schoon te maken. Eerder werd bekend dat bewonderaars met stiften boodschappen hebben geschreven op het mausoleum waarin de King of Pop is bijgezet.Volgens TMZ willen leden van een fanclub de handen uit de mouwen steken op begraafplaats Forest Lawn. 'We willen deze rotzooi schoonmaken, zodat fans van Michael niet compleet worden geweerd van de begraafplaats.' Ze zijn bang dat een paar rotte appels het voor iedereen verpest. De bewonderaars van Jackson lieten teksten achter op plekken die niet in het oog springen, zoals onder richels van het raam of op plaatsen waar bosjes voor zitten. Er staan krabbels als 'Ik mis je lieve engel', 'Hou de droom levend' en 'Ik hou van je Michael, je zal altijd in mijn hart zijn'. De begraafplaats reageerde met de mededeling dat iedere vandaal die op heterdaad wordt betrapt, de rest van zijn leven niet meer welkom is. Het is nog niet bekend of de Forest Lawn in gaat op het voorstel van de fanclub Bron:Noordhollandsdagblad.nl
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1209 Gepost op: 13 Juli 2010, 22:41:16 » |
Graftombe Michael Jackson beklad
LOS ANGELES - Het mausoleum waarin Michael Jackson begraven ligt is beklad door fans. De vandalen gebruikten stiften om boodschappen op het graf achter te laten. De teksten gericht aan de King of Pop zijn op het eerste gezicht nauwelijks te zien. Maar als de bosjes bij het graf opzij worden geduwd is onder meer 'mis je' en 'houd de droom levend' te lezen. Medewerkers van de Forest Lawn begraafplaats zijn slecht te spreken over de teksten. "Dit is precies de reden waarom we de toegang tot het mausoleum beperken", vertelt een woordvoerder aan entertainmentwebsite TMZ. Op 25 juni, de sterfdag van Jackson, kregen fans beperkt toegang tot de laatste rustplaats van hun idool. De begraafplaats laat weten dat elke vandaal die wordt betrapt voor de rest van zijn leven de toegang tot het terrein wordt ontzegd. (NOVUM)   Bron:AD
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1208 Gepost op: 12 Juli 2010, 10:20:57 » |
mooi Bibba leuk om te zien. 
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1207 Gepost op: 11 Juli 2010, 20:04:37 » |
Michael Jackson wilde chimpansee leren praten
AMSTERDAM - Michael Jackson wilde graag dat zijn chimpansee Bubbles zou leren praten. Michael zou duizenden dollars hebben uitgegeven om te laten onderzoeken of het mogelijk was de aap via een operatie stembanden te geven. Dat zegt de zus van de overleden 'King of Pop', La Toya Jackson, tegen New of the World. "Michael wilde altijd al weten hoe hij Bubbles kon laten praten", vertelt La Toya. "Ze hadden ook zeker contact met elkaar. Op een ochtend riep Michael me en zei: 'je moet dit zien, hij doet alles na wat ik doe'. Dus Michael begon zijn tanden te poetsen en Bubbles zag dat, pakte een tandenborstel en begon zijn eigen tanden te poetsen." Volgens de zus van de zanger wilde Michael heel graag weten wat er door het hoofd van de aap ging. De zanger zou het strottenhoofd van de chimpansee willen laten verlagen zodat de luchtgolven het geluid van woorden zouden kunnen produceren. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1206 Gepost op: 8 Juli 2010, 20:55:20 » |
Michael Jackson game met officiële naam
Michael Jackson is na zijn dood nog veel populairder dan in zijn laatste jaren dat hij in leven was, ook Ubisoft pikt graag een graantje mee van dit succes. Gedurende de E3 kondigde het bedrijf aan dat ze met een muziekgame zouden komen rondom de King of Pop. Veel details waren er destijds niet, maar vandaag komt hier verandering in.De titel draagt de naam Michael Jackson: The Experience en verschijnt op de Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Portable, Nintendo Wii en Nintendo DS. Op de handhelds moeten we mee tikken (op de Nintendo DS) op de muziek of tijdig de juiste knoppen in drukken (op de PlayStation Portable). Zowel bij Kinect als Move draait het meer om een danstitel. De titel maakt gebruik van dezelfde technologie achter Your Shape, eveneens een Ubisoft game, en met Kinect zal er een 3D weergaven van onszelf op het scherm te zien zijn. Michael Jackson: The Experience verschijnt in november. http://www.youtube.com/v/44rbD7lA0DQ&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1Bron:gamed.nl
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1205 Gepost op: 6 Juli 2010, 13:54:22 » |
'Michael Jackson deed aan ruilhandel'
AMSTERDAM - Michael Jackson deed zijn eigendommen niet altijd voor geld van de hand. Michael ruilde zijn spullen voor items van andere Hollywoodsterren. Hij was volgens een handelaar van de Amerikaanse memorabiliasite Gotta Have It vooral geïnteresseerd in spullen van onder anderen Charlie Chaplin, Shirley Temple en Elizabeth Taylor, meldt TMZ. De man beweert niets te hebben betaald voor de spullen van Jackson die hij in zijn kast heeft liggen. Hij heeft onder meer een met kristallen bezet jasje en de glimmende zwarte handschoen die Michael draagt op de albumhoes van 'Bad' in zijn bezit. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1204 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:33:19 » |
'Zoontje Jackson zelfde huidziekte als 'King of Pop'
ROTTERDAM - Michael Jackson heeft altijd volgehouden dat hij leed aan de zeldzame huidziekte vitiligo. Deze aandoening zorgt ervoor dat je je pigment verliest en er witte plekken op de huid ontstaan. Nu lijkt het alsof zijn oudste zoontje, Prince Michael, dezelfde ziekte heeft. Op beelden van een recente vakantie op Hawaï met zijn zus Paris (12) en broertje Michael II (8) is te zien dat de 13-jarige Prince witte plekken onder zijn arm heeft. Mogelijk is Prince gewoon verbrand, al lijkt er meer aan de hand. De vorig jaar overleden 'King of Pop' gaf altijd zijn ziekte de reden van zijn steeds bleker wordende huid. Hier werd sceptisch op gereageerd, volgens de geruchten liet Jackson zijn huid meermaals bleachen. Biologische vaderNu ook Prince Michael symptomen van vitiligo vertoont, lijkt Michael wel degelijk de biologische vader van Prince te zijn. Jarenlang werd dat in twijfel getrokken, net omdat de huidkleur van de jongen zo anders was als die van Michael. "Dit bewijst voor eens en voor altijd dat Michael echt de vader is," aldus een familiebron in de Amerikaanse tabloid 'The Globe'. Prince en zijn zus Paris werden op de wereld gezet door Debbie Rowe, de vrouw van Michael van 1996 tot 1999. Prince Michael II, die de bijnaam 'Blanket' heeft, kwam er na de scheiding via een draagmoeder. Bron:AD Meer foto's ---> http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1290938/Is-Michael-Jacksons-son-suffering-skin-condition-King-Pop.html
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1203 Gepost op: 30 Juni 2010, 09:39:32 » |
Bibba, wat een prachtige mooie altaar hebben ze daar gemaakt. ziet er heel erg verzorgt uit. fijn dat mensen het zo netjes houden 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1202 Gepost op: 29 Juni 2010, 22:55:48 » |
Vader Jackson trekt verzoek uitkering in
LOS ANGELES - Joe Jackson heeft zijn verzoek om een maandelijkse bijdrage uit de erfenis van zijn zoon Michael ingetrokken. Vader Jackson zou op dit moment de uitkering niet nodig hebben omdat hij zelf genoeg inkomsten heeft, zeggen mensen in zijn omgeving. Het dossier van het gerechtshof in Los Angeles suggereert volgens de website van de Amerikaanse entertainmentzender E! echter dat Joe Jackson een nieuw verzoek gaat indienen. Hij zou er dan voor pleiten dat hij vijftienduizend dollar per maand ontvangt. Jackson probeert ook geld los te krijgen van dokter Conrad Murray. Deze arts behandelde Michael Jackson en wordt aangeklaagd voor dood door schuld. Joe Jackson wil minstens 75 duizend dollar van de arts ontvangen. Bron:AD
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1201 Gepost op: 28 Juni 2010, 21:25:12 » |
Joe Jackson wil Michaels geld niet
AMSTERDAM - Joe Jackson hoeft geen geld meer uit de erfenis van Michael. Hij heeft sinds de dood van zijn zoon zoveel geld verdiend dat hij het niet meer nodig heeft... Eerder eiste hij een maandelijks bedrag van 20.000 dollar, maar de beheerders van Michaels bezittingen wilden hem niet meer dan 15.000 dollar geven. Volgens TMZ.com was de rechtbank daar echter nooit mee akkoord gegaan en had Joe waarschijnlijk niets gekregen. Dat is waarschijnlijk de reden waarom hij zijn eis schijnbaar heel schappelijk 'terugtrekt'. Zijn vrouw Katherine stond overgens ook niet te springen om hem geld te geven. "Geef die oude bok niet meer dan 10.000 dollar", zou zij koeltjes hebben gezegd. Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
bibba
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1200 Gepost op: 28 Juni 2010, 18:03:43 » |
Wij waren afgelopen weekend in Munchen (prachtige stad) Wij kwamen per toeval bij het hotel waar MJ zijn pasgeboren baby buiten het raam hing. Voor het hotel stond het vol met bloemen kaarten kaarsen en er lagen zelfs fans op het gras gewoon te zonnen. Ik heb er een foto van gemaakt ik wil hem best plaatsen voor de gene die het willen zien maar heb geen idee hoe
|
|
|
Bibba
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1199 Gepost op: 27 Juni 2010, 14:57:53 » |
Een miljoen voor Jacksons spullen
Bieders uit de hele wereld hebben spullen van Michael Jackson opgekocht met een totale waarde van bijna één miljoen dollar. De handschoen die de King of Pop tijdens zijn Victory Tour 1984 droeg leverde 190.000 dollar op.Het veilingbedrijf dat de veiling van Jacksons spullen organiseerde, zegt dat de biedingen op de meer dan 200 items anders was dan wat ze ooit hebben meegemaakt. Sommige spullen, zoals de handschoen, brachten tien keer meer op dan hun vooraf geschatte waarde. Volgens het veilinghuis laat dit zien dat Michael Jackson de meest gewilde en meest verzamelbare celebrity is. Bron:NOS
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1198 Gepost op: 27 Juni 2010, 10:54:24 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1197 Gepost op: 26 Juni 2010, 20:38:01 » |
Gedenkbillboard voor Michael Jackson
Fans van Michael Jackson hebben sinds vrijdag een plek in Amsterdam om de gisteren precies één jaar geleden overleden King of Pop te herdenken. Op de Elandsgracht werd gisteren een 'Michael Jackson Memorial Billboard' van 3 bij 3 meter onthuld. Op het billboard is de jonge Michael te zien, wandelend op de Lauriergracht. De foto is gemaakt door fotograaf Claude Vanheye, die 33 jaar geleden de Jordaan aan Michael Jackson liet zien. De foto van Michael Jackson, wandelend op de Lauriergracht, is intussen wereldberoemd en ook al in familiebezit van de Jacksons. Ter nagedachtenis aan Michael Jackson, schenkt Vanheye met dit Billboard de foto aan de Amsterdammers. Het billboard staat om de hoek van de plaats waar de foto van Michael gemaakt is. Michael's fans en alle belangstellenden kunnen hier gedurende 14 dagen bij elkaar komen, bloemen leggen en/of kaarsjes branden. Bron:AT5
|
|
|
|
|
|
|