alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1132 Gepost op: 9 September 2010, 17:08:48 » |
hahaha alien... klusje voor rutje  ... hij heeft mooie slanke handen dus Syllie niet piepen 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1131 Gepost op: 9 September 2010, 16:47:16 » |
Rutje, werk aan de winkel.......
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1130 Gepost op: 9 September 2010, 16:24:02 » |
Maar Silly....je hebt wel een mooi televisiekastje 
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1129 Gepost op: 9 September 2010, 16:20:25 » |
wehe silly silly toch... wat een pechdag voor jou 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1128 Gepost op: 9 September 2010, 15:24:54 » |
Arme Silly, jeetje wat een pech toch.....  Lekker met je lappie en koffie op de bank, morgen weer een dag....met zonnetje... 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1127 Gepost op: 9 September 2010, 15:14:02 » |
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1126 Gepost op: 9 September 2010, 14:59:21 » |
heb echt een pech dag vandaag..... echt ongelofelijk...
vanochtend kon ik nie op gang komen.... was nog erg moe.. heb geknoeid met mn drinken...dus moest iets anders aan doen.... vervolgens met de hond uit...(kzie m liggen) en wat doe ik.... ja hoor in een drol getrapt.... bah....zo vies om schoon te maken....
kom ik op mn werk, had ik eerder moeten beginnen.. ja!,.... dat had ik gisteren niet begrepen... dus ik was telaat.... moest me behoorlijk haasten om alles optijd af te krijgen.... hadden we ook nog eens een vergadering van een half uur.... pppffff
12.30u .... gelukkig naar huis... had het helemaal gehad.... kom ik bij me fiets.... band leeg...... naaaaaa ik heb mie daar gevloekt.... na een peukkie heb ik een fietspomp geritseld en vlug naar huis.... moest nog een pakketje wegbrengen naar t postkantoor... krijg ik op de terug weg een wolkbreuk over me heen..... tot op mn onderbroek nat! (tzal ook eens niet).....
thuis uitgekleed, wilde naar de badkamer lopen,.......glij ik toch met mn natte voeten uit op het laminaat!!!!! hoppaaaaaa daar lag ik......
ik wist niet dat op je stuitje vallen zoooooooooooooooo ontzettend pijn kon doen....... bij elke beweging voel je je kont.... pfffff......die zal wel goed blauw worden....
nou van stofzuigen en dweilen komt dus ook niks meer.....
ben van ellende met een bak koffie languit op de bank gaan liggen.... op mn buik... want zitten..... ooooooo auwaaaaa.
soms heb je van die dagen.... dan kun je maar beter in bed blijven liggen.........
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1125 Gepost op: 7 September 2010, 21:44:21 » |
Jessica wat heerlijk zeg op korsou/curacao , geniet er maar van !!
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1124 Gepost op: 7 September 2010, 21:36:31 » |
jessica geniet lekker van je vakantie.. 
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1123 Gepost op: 7 September 2010, 21:35:00 » |
Heel fijne vakantie Jessica.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1122 Gepost op: 7 September 2010, 20:46:10 » |
 dag jessica als je weer kijkt  veel plezier
|
|
|
|
|
|
Jessica
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1121 Gepost op: 7 September 2010, 20:23:11 » |
dag mensen, ik mag even op de comp. nhier op het resort in jan livengstone op korsou/curacao. het is 6 uur vroeger, nu 15.20u in de middag en bloedverziekend heet, dus ik maak het heel kort en spring zo weer het zwebad in. het is te heet om op het droge te blijven. het allerbeste en tot ziens
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1120 Gepost op: 7 September 2010, 18:36:33 » |
nou marchien dat noem ik dan een geluk bij een ongeluk
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1119 Gepost op: 7 September 2010, 18:21:42 » |
we hebben drie walnoten bomen in de tuin staan ....zijn we er vandaag al meerdere keren langs gelopen en niks aan de hand ,komen we vanmiddag thuis van de markt ,ligt hij plat in de tuin ....mag blij zijn dat ik er net niet onder stond om noten te rapen pfffffff.....dan had ik waarschijnlijk dit niet kunnen typen .....
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1118 Gepost op: 10 Augustus 2010, 16:33:13 » |
biesjoe wat een nare ervaring. Ik denk dat ze die dag als een vrijbrief zien dat alles maar moet kunnen. Hetero's moeten zich ook gedragen in gezelschap en dat geldt ook voor homo's. Ik vind dat iedereen mag zijn die hij is ongeacht of je homo of hetero bent maar in een gezelschap gedraag je je normaal. 
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1117 Gepost op: 10 Augustus 2010, 14:44:36 » |
ik heb dit ook weleens meegemaakt toen ik nog met de tram ging maar dat was geen homo . Viespeuken heb je helaas overal he. Kan me voorstellen dat je zoon woest was zeg jakkes. Ik heb ook een schat van een homo in de familie, keurige gozer.
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1116 Gepost op: 10 Augustus 2010, 10:38:03 » |
Tja je hebt altijd van die smeerpijpen erbij en dat geld niet alleen voor homo`s . Maar vind wel dat ze normaal moeten doen , kijk deze gasten verpesten het juist voor de rest van mensen die homo of lesb. zijn en dat is nou juist zo triest .
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1115 Gepost op: 10 Augustus 2010, 10:18:18 » |
ja alien ik heb ook homovrienden en die doen heel normaal..maar wat daar was ..een schande voor de homowereld..
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1114 Gepost op: 10 Augustus 2010, 09:58:37 » |
Jeetje Biesjoe, wat een ellende.
Zo zie je maar, alles waar "te" voor staat is niet goed. Ik ken zat "normale"homo's, waar niets mis mee is, geweldige gasten, zij willen niet eens naar de gayparade.....
Als ik weleens met hun hierover praat, komt er toch uit dat ze dit geen reclame voor de homo wereld vinden.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1113 Gepost op: 10 Augustus 2010, 09:50:05 » |
wij zijn zaterdag naar de gayparade wezen kijken..we dachten een gezellige dag te hebben..nou dat is anders verlopen..we waren er om 2uur en hadden een plekje gezocht langs 1van de grachten..om half 4 kwam de eerste boot voorbij..maar omdat we zo lang moesten wachten was mijn zoon ff drinken gaan halen..toen hij terug kwam wilde hij weer bij ons komen staan ..maar er was een oude homo met een jonge vriend bij ons komen staan..mijn zoon vroeg mag ik er ff bij ..hij zei nee want wij staan hier nu..mijn zoon zegt wij staan hier al 2uur te wachten..en ik wil weer bij mijn vrouw staan..oke hij stond weer op zijn plek bij ons.maar toen ging die homo heel strak tegen mijn zoon aan staan..mijn zoon zegt wil je een stap naar achteren gaan want ik ben hier niet van gediend..hij ging nog geen 5centimeter bij hem vandaan..ik zag mijn zoon al lijkbleek worden..en dacht oo dat gaat niet goed..het regende verschrikkelijk en we hadden een paraplu op..die homo ging toen aan de achterkant van de paraplu van mijn zoon staan trekken..dus op een gegeven moment zegt mijn zoon nou moet je van mijn paraplu met je handen afblyven..die vent doet een stap naar achteren ..hij had zon paraplu met een houten punt er aan en steekt die zo bij mijn zoon in zijn buik..en rende weg..mijn zoon erachter aan ..maar hij was in de menigte verdwenen..zijn geluk want ik denk dat mijn zoon hem echt murm had geslagen..die lui die op de kant stonden te kijken waren nog erger dan die op de boot stonden..van schaamte hadden ze nog nooit van gehoord..ze stonden elkaar te betasten..waar iedereen bij stond..ik heb niets tegen homos maar wat ik daar zag daar lusten de honden geen brood van..ik wil niet in details treden .maar het was schaamteloos..dit was de eerste keer en de laatste..en we zijn ook naar huis gegaan..een stelletje smeerkezen zijn het..
|
« Laatste verandering: 10 Augustus 2010, 09:52:30 door biesjoe »
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1112 Gepost op: 28 Juli 2010, 14:38:41 » |
gelukkig Andrea het is weer weg, ik hoop voor je dat het weg blijft 
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1111 Gepost op: 28 Juli 2010, 09:22:54 » |
andrea, wat kan de mens toch ineens rare dingen krijgen uit het niks... fijn te lezen dat sophie eraan geholpen is, dat er dus iets bestaat in de hoop dat het nu voor altijd weg blijft. ik zou me buiten de pijn die het doet met eten/drinken... het ook behoorlijk eng vinden... ineens bult in de nek, dat zal vast ook heel erg schrikken zijn  ik zal duimen dat het bij jullie beide nooit meer terug komt.
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1110 Gepost op: 28 Juli 2010, 09:07:33 » |
Ik hoop het maar sofie het is inderdaad erg pijnlijk
het is nu weer helemaal weg .. .maar inderdaad als het etenstijd is wordt ik angstig. maar ik hoop dat het nooit meer terug komt.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Sophie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1109 Gepost op: 27 Juli 2010, 21:14:12 » |
Toch komt het meer voor als ik dacht, want mij werd gezegd dat ze het in het Erasmus heel erg druk hebben op dit gebied en ze komen van heel het land daar naar toe. Je krijgt het van de een minuut op de ander en ik wilde dat ook niet natuurlijk, maar wat moet je. Je hoeft alleen maar aan eten te denken en het zwelt al op, wat erg pijnlijk is. Hopelijk ben ik er nu vanaf en ik ben blij dat ik die kijkoperatie heb laten doen, het wordt onder narcose gedaan en je hebt er verder helemaal geen last van. Ik mocht s 'middags weer gewoon naar huis. Dus heel vreemd is het niet. Maar het kan natuurlijk ook eenmalig zijn.
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1108 Gepost op: 27 Juli 2010, 12:58:06 » |
lijkt mij ook niet prettig,jeetje zeg sterkte andrea 
|
|
|
|
|