Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1098 Gepost op: 23 Juli 2010, 15:12:51 » |
Lolsmurf je ben een TOPPERTJE je hart zit op de goede plaats. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1097 Gepost op: 23 Juli 2010, 12:17:46 » |
Nou inderdaad Roxan, daar zit ik ook een beetje mee! Ik reageerde net tegelijk dus zie mijn reaktie onder.
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1096 Gepost op: 23 Juli 2010, 12:16:22 » |
Dank jullie wel voor al jullie lieve reakties!
Ik vind het gewoon vanzelfsprekend dat je op moet komen voor iets of iemand ook al is het een hondje.
Maar ik ben nog niet helemaal gerust..................
Het gezin is nu totaal ontwricht en het hondje gaat nu wel naar iemand anders maar toch.........................
Hij komt vanmiddag het hondje ophalen, maar ik ga toch maar eens voor de zekerheid nogmaals vragen of het wel echt een blijvend adres is?
Ik wil niet dat er met het hondje gesjouwd wordt van hot naar her en dat het hondje tig nieuwe adressen krijgt omdat niemand haar wilt hebben. Dan heb ik liever dat ze tijdelijk bij mij blijft, zodat ik een vast huisje voor haar kan zoeken!
|
|
|
|
|
|
bibba
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1095 Gepost op: 23 Juli 2010, 12:16:05 » |
Mijn moeder belde mij net op. Ze zijn onderweg naar duitsland (weekendje weg ) en kwamen in de file terrecht omdat er een vrachtwagen is omgevallen met allemaal biggen erin. Veel lagen dood op de weg en sommige bewogen nog een beetje de brandweer probeerde de bigggen tegen te houden die probeerde weg te komen en uit de vracht wagen die op ze kant lag hoorde je geschreeuw van de biggen. Ik zei mam dit had je me niet hoeven vertellen daar wordt ik naar van. Vind dit zo erg arme beestjes. Volgens mij zijn er geen pasagiers gewond dat is dan weer een geluk.
|
|
|
Bibba
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1094 Gepost op: 23 Juli 2010, 12:01:13 » |
Jeetje Lol....wat een verhaal...  Wat fijn om te lezen dat er nog mensen zoals jou bestaan..  Maar nu ik je laatste stukje heb gelezen, vraag ik me toch 1 ding af Weet je zeker dat ze voor het hondje nu een ander goed adres hebben dan? Want als ze eerst aan jou vragen of je het arme diertje wil hebben, gaat er bij mij toch een belletje rinkelen Want als je als baasje al een adres hebt waar je hond terecht kan vraag je toch niet of iemand anders (jij in dit geval) hem wil hebben?.... Dan haal je hem op...bied een bos bloemen en excuus aan en neem het diertje mee naar het nieuwe adres... toch 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1093 Gepost op: 23 Juli 2010, 11:36:48 » |
Wat ben je toch een lieverd lolsmurf dat je dit doet , en hopelijk hebben ze inderdaad een goed huisje voor het diertje .
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1092 Gepost op: 23 Juli 2010, 11:31:51 » |
ik zit met een steen op mijn maag dit te lezen en ik ben straalmisselijk ervan  ik begon vanaf het begin te lezen en dorst eigenlijk niet verder te lezen..maar ik dacht..lolsmurf doet zooo haar best en is zooo lief voor dat hondje dus hupsekeetje en echt waar het zweet staat in mijn handen..maaar nu komt dus alles goed  tuuuuuuurlijk kom jij met een oplossing lolsmurf..maar dat er zulke mensen bestaan (hoe moeilijk ze het zelf ook hebben) ongelovelijk  dat beestje kan er niks aan doen ..nou meid toppie van jou  en neeeeeeee ik lees nooit dingen die met dieren te maken hebben..mss steek ik mijn kop in het zand...maar ik lig er anders nachten wakker van..dus ik ben zooo blij dat andere mensen wel het lef hebben om dat soort dingen te lezen en dan ook oplossingen aandragen ..bravoooooooo!!! aan mij heb je dus niks pppffff..nou lolsmurf dikke dikke pluim voor jou xxx groetjes van een watje !!!!!!
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1091 Gepost op: 23 Juli 2010, 10:03:19 » |
Na het hele verhaal te hebben gelezen ben ik blij dat jij de oppas van het hondje was
wat een liefde en energie heb je erin gestoken een dikke pluim voor jou !!! wat een dierenliefde !!!
ben blij dat er nu een oplossing komt en hoop dat het een liefdevol huisje mag zijn.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1090 Gepost op: 22 Juli 2010, 23:19:11 » |
Lees het net lolsmurf ....gelukkig dat er een oplossing komt een gerustelling voor jou en een goed tehuis voor het diertje
toppie dat je het zo gedaan hebt.
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1088 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:42:11 » |
Nou Lol, wie weet komt het dan toch nog goed
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1087 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:40:10 » |
Ik was net op hyves en ik zag dat ik een berichtje had van mensen die ik niet kende. Bleek familie te zijn van het hondje en die vroegen of ik contact wilde opnemen.
Ik heb net gebeld en ik kreeg het baasje aan de lijn. Het was niet het baasje wat uit zijn bed was gelicht maar het bazinnetje. Hij probeerde mij al een tijdje te bereiken, maar wist niet hoe! Er is het één en ander uit de doeken gedaan (en het is echt triest) en morgen gaat het hondje naar een nieuw adres. Hij kan niet voor het hondje zorgen en ik wilde ook echt de garantie dat het hondje goed terecht zou komen. Ik geef het niet zomaar mee!
Hij vroeg eerst of ik het hondje wilde hebben, maar dat moest ik helaas afslaan (met pijn in mijn hart). Ik hoop dat het hondje een supergoed tehuis krijgt en ik geloof ook wel dat het gaat lukken.
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1086 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:39:44 » |
Lol,
Mijn nichtje had in de tuin vroeger een groot hok staan voor tijdelijke opvang van honden, dit liep via de dierenambulance.
Zij verzorgde de hond dan , ging met hem wandelen enzo, totdat de dierenambulance een opvang had of dat het dier terug kon naar de eigenaars.
Misschien kun je hun eens bellen en je probleem voorleggen.
|
|
|
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1085 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:21:43 » |
Lolsmurf wat een toestand zeg. Ik kan mij voorstellen dat je er moeite mee hebt om het hondje naar het asiel te brengen. Ik hoop dat je morgen meer komt te weten als je met die zus gesproken hebt. En dat jullie dan een oplossing voor het hondje hebben. Om het hondje te houden lijkt mij ook geen optie, omdat je al twee honden hebt. Volgens mij heb je een hart van goud en wil je het beste voor het hondje. Ik wil je daarom ook heel veel sterkte wensen met het nemen van de juiste beslissing. 
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1084 Gepost op: 22 Juli 2010, 22:20:03 » |
Lieve lolsmurf Ik zeg lieve ,want dat ben je , en iedereen probeert je n goed advies te geven....en het lijkt me vreselijk moeilijk om hier in te beslissen....ik sluit me bij kroonsteen en berma aan....meis breng het beestje naar het asiel voor je helemaal gehecht raakt.....er komt nog zoveel bij kijken je weet het zelf je heb 2 honden....toch weer 1 meer te verzorgen ....uit te laten....wie weet dieren arts .....soms moet je emotie n klein beetje naar de achtergrond duwen.....weet je .....wie weet hoeveel dit beestje kan betekenen voor n nieuw baasje ... Ik hoop echt dat je n goeie beslissing kan nemen voor het hondje ....maar ook voor jezelf 
|
|
|
leef het leven
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1083 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:54:38 » |
lolsmurf je hebt een hart van goud mischien kun je met zijn zus overleggen wat er met het hondje moet gebeuren mischien kun je de verantwoordelijkheid bij die zus neerleggen ? Wens je heel veel sterkte 
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1082 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:42:54 » |
Sita, ik ken heel die familie niet!!!! Ik zag het gezin wel eens en dan hadden ze dat hondje bij zich en toen was ie nog heel klein en dan hadden we het er wel eens over, want mij oudste dochter stond er wel eens op schoolplein mee te ravotten. Ik zei toen eens tussen neus en lippen door dat als ze een oppas zochten dat ie dan wel bij mij mocht! En zo is het gegaan en dat hebben ze onthouden!
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1081 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:39:20 » |
Lolsmurf , lief dat je het wilt uitzoeken , maar berma op zoeken in het asiel zal geen optie zijn want dan denkt hij / zij dat ze weer opgehaald wordt .
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1080 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:36:59 » |
lolsmurf ik vind je een kanjer zoek een goed tehuis voor het hondje 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1079 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:34:55 » |
Lolsmurf hoe hard het ook klinkt, breng het hondje naar het asiel, daar kan je hem nog opzoeken je hebt zelf al 2 honden waar voor je zorg. Hier heb je niet om gevraagt, als je hem nog langer houd wordt het steds moeilijker om afstand te doen. Dan kan je altijd nog beslissen of je hem erbij wilt nemen. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1078 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:34:07 » |
lolsmurf.. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1077 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:31:58 » |
Sita, die info geeft de politie toch niet aan je! Ze waren inderdaad op vakantie met het hele gezin. Heb ik gezien via hyves, dus dat klopt wel.
Via via heb ik nu contact gezocht met iemand die de familie een beetje "kent" en die vertelde dat een zus werkt van hem in een winkel. Ik ga daar morgen even heen en ga het één en ander even vragen en/of er iemand contact met mij wil leggen over wat er nou met het hondje moet gebeuren.
Ik heb zelf het besluit genomen dat het hondje voorlopig hier blijft tot ik weet wat er mee moet en gaat gebeuren. Hoe lief het hondje ook is, ik kan het er echt niet bij hebben met mijn twee andere honden en 2 kinderen. Als ik zeker weet dat ie nergens terecht kan, dan ga ik pas besluiten voor het asiel.
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1076 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:25:43 » |
Dat mogen ze niet sita .
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1075 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:06:51 » |
lolsmurf wat zielig allemaal. Zit met je mee te huilen. Als het mogelijk is met jouw honden en je thuissituatie hou het hondje dan nog even bij je als het zo'n lieverd is. Een asiel kan altijd nog, is zo zielig zo'n diertje achter te laten bij zo'n asiel. Maar het moet voor jou wel mogelijk zijn natuurlijk. Sterkte ermee. Je bent een lief mens, dat je je zo bekommert om dit diertje.
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1074 Gepost op: 22 Juli 2010, 21:05:59 » |
Ik denk ook dat het asiel dit hondje met liefde opvangt. Zal voor hen niet de eerste keer zijn dat ze dit mee maken. Hoe langer je het hondje houd hoe meer je er aan gehecht raakt en geen afstand meer van kan doen. Of je zou hem/haar willen houden?
|
|
|
hagenesie
|
|
|
|