biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 8 Oktober 2008, 23:35:55 » |
helemaal gelyk peter ik zie het nu ....
|
|
|
|
|
|
peter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 2 Oktober 2008, 14:20:28 » |
 By pvdo Weet niet waar je vossen hebt gezien Biejoe,maar dit zijn toch echt friesche paardjes...hihihi
|
« Laatste verandering: 18 Oktober 2008, 20:45:16 door Lothar »
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 30 September 2008, 20:47:16 » |
myn kleindochter doet altyd mee met ringryden onder het zadel..gaan jullie ook ringryden en parcour ryden en behendigheidswedstryden peter?
|
|
|
|
|
|
milletje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 30 September 2008, 20:46:49 » |
Hoi peter ja mijn kleindochters zijn helemaal paardengek. Toe vallig belde ze net dat ze er weer een bij had , weer een Fries en die is ook drachtig. In januari en in april komen er als het goed is weer 2 veulens bij. Ze hebben nu 7 paarden. Mijn kleindochter is 18 en loopt stage in een manege. ze moet nog 2 jaar en dan kan ze zelf een manege beginnen. Dit is mijn kleindochter 
|
|
|
vriendschap is een illusie.
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 30 September 2008, 20:39:02 » |
ja peter ik wilde in scheveningen ff naar je toe komen om ff over paardjes te praten maar jy was steedsin gesprek met elly.. en wilde niet storen..ja ...ik zag op de foto dat jy vossen heb ..wy hebben nu een fries veulen van de hengst pieter..maar die is helaas overleden ..zy is zo mooi.. we zyn in auustus by de keuring geweest maar ze liep niet zoals zy wilde.. te speels nog maar volgend jaar weer..ik heb fotos van dekeuring op men p.c maar weet ze niet te plaatsen men dochter moet dat f doen
|
|
|
|
|
|
peter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 30 September 2008, 19:45:36 » |
Biesjoe en milletje,leuk dat jullie ook iets met paarden hebben...En ik wens de kleindochters alle succes toe..
|
|
|
|
|
|
milletje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 30 September 2008, 16:23:43 » |
Dit is het eerste veulentje dat mijn 2 kleindochters samen met het moederpaard op de wereld hebben gezet. Toen het veulentje een half jaar was hebben ze de moeder in moeten laten slapen. Zij had iets van een gescheurde maag dacht ik. Het was ook een fries paard. Het veulentje is ongeveer gelijk geboren met het veulentje in de Gouden kooi. leuk he  ik weet niet wat voor paard het is biesjoe ik heb er geen verstand van.
|
« Laatste verandering: 30 September 2008, 16:25:33 door milletje »
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 30 September 2008, 16:18:18 » |
mooi paard milletje is het een blauwschimmel?
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 30 September 2008, 16:16:32 » |
myn kleindochter heeft een hafflinger..heel erg leif..ze maakt veel buitenritten met men dochter hier op het strand..wekomen dikwyls de koningin tegen.. ze rydt dan van wassenaar naar de zufitempel in katwyk.. ze is gek van friese paarden en hebben al een compliment gekregen van haar over de friezen..
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 30 September 2008, 16:10:30 » |
wy hebben 2friese paarden we hadden er 3 maar 1is 2jaar met een veulen in haar in de sloot verdronken..we waren pas uit friesland weer naar de kust verhuisd..en waar ze nu staan was een sloot ..met schrikdraad af gezet..maar schrikdraad was kapot gegaan en toen myn dochter smorgens kwam lag ons paard dood in de sloot..was veel bagger in.en op een gegeven moment geven paarden het op.. we zyn er nog niet over heen..zal proberen hier fotos neer te zetten van de paarden moet w8en op men dochterdie kan dat..wy hebben ons leven lang al paarden.en maken ookritten met koetsjes..en ringsteken..we zyn ook al een paar keer in de koninklyke stallen geweest.met toendertyd majoor florestein..schitterend al dat tuig.. er is1man die het hele jaar er over doet om al het tuig te poetsen..wehebben een paard gehad van de bereden politie nou die was nergens bang voor omdat hy een goeie training had gehad hy is helaas op 27jarige leeftyd overlede..zyn nam was apollo
|
|
|
|
|
|
milletje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 30 September 2008, 15:48:02 » |
 Nog een foto in actie. Die vorige was misschien wel wat groot. Zij willen samen een manege beginnen in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
milletje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 30 September 2008, 15:30:47 » |
Hele mooie foto maar helaas te groot. hehe gelukt. Dit zijn mijn kleindochters met 1 van hun paarden. Ze hebben 4 paarden waarvan 1 drachtig en twee veulentjes.  sorry lothar zo is het wel goed he. dank je.
|
« Laatste verandering: 30 September 2008, 16:15:14 door Lothar »
|
|
|
|
|
peter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 30 September 2008, 09:22:58 » |
 By pvdo Laat ik het spits dan maar afbijten met een plaatje van de sherrystop,tijdens een paarden rit...
|
« Laatste verandering: 18 Oktober 2008, 20:44:22 door Lothar »
|
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 23 September 2008, 18:13:47 » |
Alles over paarden kan hier besproken worden.
|
|
|
|
|
|
|