chatalene
tricky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #600 Gepost op: 11 Augustus 2011, 02:44:43 » |
Wij hebben een kanarie en een poes maar had ieder keer zere ogen en ieder keer onstoken heb ik naar lang dokters bezoeken ieder keer oogzalfjes helpt niet naar de oogarts geweest de dokter dacht eerst oedeem maar dat was het gelukkig niet toen bloed afgenomen werd ik getest op kat en hond waar de allergie vandaan kwam was gelukkig niet de huisdieren maar wel die krengen huisstofmijt alllergie waar ik ontzettend van baal de hele tijd met iritante ogen rondlopen wazig zien alles veranderen in huis niks meer vergoed krijgen dus maar sparen!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #599 Gepost op: 9 Augustus 2011, 13:33:08 » |
nee nog niet..ben daar niet zo goed in..ja ik heb weer een york..heb haar van marktplaats..die mensen lagen in scheiding en konden niet meer voor haar zorgen..ze zat helemaal onder de klitten en broodmager..ben naar de dierenarts met haar geweest en nu gaat het beter met haar..ze is al 8ons aan gekomen..ze is 6jaar en ze heeft het nu goed..ze is zo dankbaar ..en zo lief..wil haar voor geen goud meer missen..het is een heel kleintje..had ook een pup kunnen nemen ..maar dit geef mij meer voldoening..
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #598 Gepost op: 9 Augustus 2011, 00:07:53 » |
hahahaha jah ze blijfen ook leuk las dat jij weer een inniemini yorkie had wat leuk heb je al foto eropgezet
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #597 Gepost op: 9 Augustus 2011, 00:04:28 » |
ja de tyd gaat snel con..maar wat zijn ze leuk..
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #596 Gepost op: 9 Augustus 2011, 00:02:02 » |
 angie hier alweer 1half jaar........ samen met chelsey alweer 7 jaar
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #595 Gepost op: 20 Juli 2011, 17:40:31 » |
Op het moment een vlieg lol
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #594 Gepost op: 20 Juli 2011, 17:36:55 » |
Leuk n kitten erbij ...
Wij hebben sind n jaar n poesje ..kledder :) Is aankomen lopen ..2 maandjes was ze volgens de dieren arts Aangemeld bij de dieren kwijt lijn ..niemand gekomen We zijn heel blij met haar ..anders had ik mn man nooit zo gek gekregen voor n poesje
En na 5 jaar nog 1 vis over van de vier
|
|
|
|
|
|
carmen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #593 Gepost op: 20 Juli 2011, 17:06:17 » |
Wij hadden al een kater pim, en sinds vorige week een kitten erbij Luna. En vandaag twee dwerghamsters didi en kiki. Gezellige beesten boel en wat een hoop werk aan onze donder Luna.
|
|
|
Zij die het opgeven weten nooit
hoe dicht ze bij hun doel waren.
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #592 Gepost op: 20 Juli 2011, 14:30:44 » |
Oh, mooi Olly.. een grijze roodstaart, die leren ook het beste praten hé. Mijn lievelings grijze roodstaart heette Mony. 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #591 Gepost op: 20 Juli 2011, 13:51:28 » |
het is een grijze roodstaart..... Spiky...de hele familie is al komen kijken....ik ben er zo blij mee....
ja marchien wij hebben ook altijd veel verdriet als er een dood gaat....dat zijn er inmiddels al heel veel...maar ik vind het plezier dat je er van hebt toch belangrijker......
|
« Laatste verandering: 20 Juli 2011, 13:54:29 door olly »
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #590 Gepost op: 20 Juli 2011, 12:55:40 » |
mijn lieve kat is nu 7 weken weg ,maar heb er nog steeds veel verdriet van en mis hem nog alle dagen ,bij ons komt er geen huisdier meer in....ik wil er niet weer zoveel verdriet van hebben als je ze moet missen ....  ....ik heb hem vanaf zijn 3de levensweek met een pipetje groot gebracht ....om de 2 uur voeden ...misschien dat daarom de band ook zo sterk was ...
|
« Laatste verandering: 20 Juli 2011, 12:57:34 door marchien »
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #589 Gepost op: 20 Juli 2011, 10:12:39 » |
Wat leuk olly, is het een groene of een grijze roodstaart? Ik heb er vroeger nog mee gefokt...prachtige vogels zijn het 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #588 Gepost op: 20 Juli 2011, 09:59:22 » |
wij hebben sinds vanmorgen half negen weer een papegaai  onze vorige (lorre) hebben we 32 jaar gehad en is 4 jaar geleden overleden....nu hebben we bassie....bassie zit net in het rond te kijken of hij hier ook al 32 jaar zit....de honden en de katten lopen wel om de kooi te draaien maar hij geeft er gelukkig niets om.....nu is het afwachten wanner hij gaat praten en wat ie dan zal zeggen...fluiten kan die al......
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #587 Gepost op: 16 Juni 2011, 14:38:47 » |
Wij hebben sinds februari een Chihuahua. Hij is 2 1/2 jaar oud, black en tan langharig. Is van ons nichtje geweest maar daar ging het niet goed toen hebben wij hem genomen. En we zijn zo gek op hem, het is zo'n schat. Vindt alles goed en als het even kan gaat ie overal mee naar toe. Hij trekt soms zo'n snoet dan is het net of ie lacht. Nee die gaat nooit meer weg, we zijn helemaal in love met hem.
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
knutselbeest
mijn dogie,s cheffie en beertje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #586 Gepost op: 16 Juni 2011, 11:45:38 » |
ik heb 2 mops hondjes en 1 poes de mops op plaatje te zien
|
|
|
|
|
|
Maay
|
 |
|
|
|
« Antwoord #585 Gepost op: 16 Juni 2011, 11:12:21 » |
Ik heb drie katten. De oudste gaat steeds wat moeilijker lopen, maar hij kan nog altijd op de bank springen voor een fijne knuffel.
|
|
|
Blijf positief.
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #584 Gepost op: 12 Juni 2011, 18:54:20 » |
@Inderdaad Boshoffski....hier is het ook stil ...heb nu niks meer 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
|
|
Bibi1974
|
 |
|
|
|
« Antwoord #582 Gepost op: 12 Juni 2011, 12:11:03 » |
Ik heb een puppy, kruising Teckel/Shi Tzu, een noorse boskat, een tijgerpoes (die vorig jaat Augustus bevallen is van 5 kittens) en haar dochter van 10 maanden ;-)
|
|
|
Carpe Diém
|
|
|
albertina
mijn schatje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #581 Gepost op: 24 Mei 2011, 16:50:02 » |
ik heb een hond een shi shu zoals op me avater te zien is,en een parkiet een vrouwtje die heel gemeen is ze heeft al twee mannen gedood dus nu blijft ze alleen,heb ook een mozambieksijsje en een goudbuikvinkje,een bak met discusvissen en een bak met maanvissen en een heel klein bakje met chrystalred garnalen je merkt het vast al ik ben gek op dieren. 
|
|
|
|
|
|
paris
|
 |
|
|
|
« Antwoord #580 Gepost op: 21 April 2011, 01:47:13 » |
oh connie wat een heerlijk wijffie!! Vind dr een echt plaatje! 
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #579 Gepost op: 21 April 2011, 01:41:49 » |
ohhh was een tijdje niet geweest hier maar knutselbeest 2 mopsies me zusje heeft er ook twee presies de zelfde als jou allleen die van haar is der eentjuh heel actief en de andere is een sulletjuh hahahaha maar wel verschrikkelijk lief
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #578 Gepost op: 21 April 2011, 01:34:00 » |
 zo weer ff nieuwe foto van angie die alweer dik een jaar is ogen zijn nog steeds niet in orde altwee keer geholpen en eerdaags een derde keer hier zit ze in de zandbak van me kleindochter te waken de andere bullen mogen er niet in alleen me kleindochter en zijzelf hahahahaha
|
|
|
|
|
|
kilzz3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #577 Gepost op: 28 Maart 2011, 18:23:43 » |
 mijn hond staat op het plein
|
|
|
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #576 Gepost op: 28 Maart 2011, 11:37:45 » |
ik hoorde gisteren daat rakker een mannennaam was  didi en de kleintjes maken het goed mamaplientje????
|
|
|
|
|
|
|