Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #475 Gepost op: 19 September 2010, 13:40:32 » |
Ow wat een moppie zeg , heb een zwak voor setters een vriendin van mij heeft er ook een , ook zo`n moppie  Maar hades mag er ook wezen zeg , heel veel geluk en plezier met hades 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #474 Gepost op: 19 September 2010, 12:15:03 » |
leukmeisje  ...wat een lieve vrolijke hond...en wat een mooie kleur heeft hij glanst zo mooi.....hij is prachtig...geniet er maar van.....
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #473 Gepost op: 19 September 2010, 12:06:40 » |
leuk meisje..ik vind het geweldig van jullie..je ziet op het filmpje dat zy of hy het heel erg naar haar zin heeft..
|
|
|
|
|
|
leukmeisje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #472 Gepost op: 19 September 2010, 11:31:46 » |
Dank jullie wel, hij zat onder de klitten in het asiel hadden ze al veel weggehaald gewoon botweg afgeknipt maar er zat nog heel veel haar gekl;it tegen zijn buik en kruis aan en die heb ik er allemaal uitgehaald. Hij heeft een beetje slechte poten, komt goed uit hebben mijn man en ik ook. Anders zou die nooit meer een kans krijgen en die hebben wij hem gegeven.
|
|
|
|
|
|
karin3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #471 Gepost op: 18 September 2010, 22:44:16 » |
wat leuk lief meisje ,dat filmpje ,....wat een lieverd zeg ...... 
|
|
|
als je de omstandigheden niet kunt veranderen ,verander dan de manier waarop je er naar kijkt;)
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #470 Gepost op: 18 September 2010, 22:25:00 » |
Leuk een filmpje....  En wat is die mooi....en glanst ook ....heel leuk om te zien Leukmeisje...thnx 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
karin3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #469 Gepost op: 18 September 2010, 22:12:40 » |
wat lief van je leuk meisje ,heb ooit ook een herder weg moeten doen ,omdat ze jaloers was op de baby ,uiteindelijk hebben we een heel goed baasje voor haar gevonden ,maar het was zo moeilijk .....het was echt een lieverd ....
|
|
|
als je de omstandigheden niet kunt veranderen ,verander dan de manier waarop je er naar kijkt;)
|
|
|
leukmeisje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #468 Gepost op: 18 September 2010, 21:36:36 » |
De setter heet Hades is een griekse dondergod. Hij moest weg nadat de baby erwas. soms zijn vrouwen zo bang van een grote hond in combinatie met een baby. en ja als je bang bent dat voelt een hond ook. Maar hij heeft het goed bij ons zal zo een filmpje plaatsen als dat mag. http://www.youtube.com/v/nLLj7IvtR_s?fs=1&hl=nl_NL
|
« Laatste verandering: 18 September 2010, 22:22:41 door Bobbie »
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #467 Gepost op: 18 September 2010, 20:19:12 » |
Ow een setter die zijn zo lief he , hoop dat je veel geluk en plezier met hem mag hebben 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #466 Gepost op: 18 September 2010, 18:58:59 » |
Leukmeisje, wat een verhaal.....
Vind het heel mooi dat je de hond geadopteerd hebt en het een fijn *huis* geeft...
Maar moest de hond weg voordat de baby kwam?
En hoe heet de setter?
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #465 Gepost op: 18 September 2010, 18:58:25 » |
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #464 Gepost op: 5 September 2010, 21:50:52 » |
ook aan de achterkant van je koelkast gekeken? dat vinden ze ook lekker is warm daar..begryp het helemaal..zou er ook gek van worden..
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #463 Gepost op: 5 September 2010, 19:01:37 » |
ik weet het biesjoe heb me stoelen en bank ook al omgekeerd en nagekeken muren volgespoten met peur en nog komen die krengen binnen en de killers en geluiddingen trappen ze niet in heb een tip gehad vrouwtjespoes in huis maar dat gaat niet samen met me bulliesssssss ben wanhopig 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #462 Gepost op: 5 September 2010, 18:26:20 » |
misschien heeft hy wel een nestje gemaakt in 1 van je bankstellen..of stoel..een kennis van my wist maar niet waar die vandaan kwam totdat ze de stoel onderste boven zette ..en ja hoor lekker in de stoel..
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #461 Gepost op: 5 September 2010, 18:19:01 » |
 een muis die me nu al 4 avonden en nachten terroriseert het rent op de muur om achter me tv te verdwijnen en ook zo weer tevoorschijnt komt en dan de hele kamer verkent en mij laat gillen en bibberen 4 killers in de kamer gezet maar hij of zij trapt er niet in ..... word er gek van die inieminie terrorrist
|
|
|
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #460 Gepost op: 25 Augustus 2010, 10:25:30 » |
he connie 1tjes houden... jeminee wil ze alle 4 wel houden hahaha maar nee wij hebben al 2 hondjes didi en dan nog diva onze chihuahua pup van 3 maanden. als we diva niet hadden had ik het gedaan maar diva is moeilijk zindelijk te krijgen en dus denk ik steeds nee niet nog is haha. hetleukste zou zijn als de pup's bij bekenden van ons terecht komen maar tot nu toe wil niemand er aan beginnen en wij vragen geen jackpot voor de hondjes maar wel een goed huis waar mensen de tijd hebben en er goed voor zullen zijn. zoalssomige hier al zeggen als je voor een dier kiest ga je er voor en didi en diva zullen hopenlijk nog lang bij ons zijn. ik heb er alle tijd voor want heb de luxe thuis te zijn voor de kids en de hondjes.
|
|
|
trotse mama van Jimmy Daan Gino en Thijsje
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #459 Gepost op: 25 Augustus 2010, 08:16:17 » |
|
|
|
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #458 Gepost op: 25 Augustus 2010, 08:06:33 » |
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #457 Gepost op: 25 Augustus 2010, 07:44:43 » |
ooooooooooooooooooooooooh wat schattig, jammer dat ik niet meer kan wandelen, anders was ik bezweken voor zo'n droppie. Maar ik hou teveel van dieren om zo'n klein hondje te leren op de kattenbak te gaan, een nicht van mij doet dat en dat vind ik verschrikkelijk. Een hond hoe klein of groot ook hoort lekker te kunnen wandelen en spelen met andere honden.
|
« Laatste verandering: 25 Augustus 2010, 08:05:18 door Boshoffski »
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #456 Gepost op: 24 Augustus 2010, 23:03:16 » |
aggggggggggg puppiessssssssss zo cute ohhhh mamaplien wil je iedere week ffuh foto s neerzetten is zo leuk als je ze week bij week kan zien en ga je der zelf nog eentjuh houden dan ???
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #455 Gepost op: 24 Augustus 2010, 12:17:32 » |
oh wat schattig mammaplientje. Ik ben het helemaal met snowy en biesjoe eens. Als je eraan begint moet je er wat voor over hebben. Het wordt toch echt een huisgenootje van je waar je alles voor over moet hebben. 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #454 Gepost op: 24 Augustus 2010, 11:56:49 » |
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor biesjoe , als je een hondje neemt moet je er heel veel voor over hebben , zo heb ik ook al vele jaren honden gehad en nu weer eentje en soms moet ik wel eens dingen laten en dat heb ik er ook voor over en gekozen . Sommige vinden het overdreven van mij als ik zeg mijn dieren gaan voor alles maar ik vind van niet ik heb er voor gekozen en zal er voor zorgen ook , ze zijn nou eenmaal afhankelijk van je . Wilde ik toch even zeggen .
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #453 Gepost op: 24 Augustus 2010, 11:26:47 » |
ik vind dat je er heel goed over na moet denken voordat je een puppy aanschaft..ze blyven niet klein..en gaan toch 14 jaar mee..ook moet je bedenken dat je een paar keer per dag er mee uit moet door storm en regen..en niet denken myn kinderen laten ze wel uit ..die ervaring heb ik myh hele leven gehad..ik liep altyd met de honden buiten.als je daar goed over na denkt en dat geen probleem vindt dan moet je er 1nemen..
|
|
|
|
|
|
mirella
|
 |
|
|
|
« Antwoord #452 Gepost op: 24 Augustus 2010, 11:19:23 » |
wat een liefjes zeg 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #451 Gepost op: 24 Augustus 2010, 11:14:07 » |
och wat lief mamaplientje....ik vind het altijd lief en zielig...ja een rare ben ik...heb altijd meelij met het moedertje...ze eten haar helemaal op.....wij hebben zelf ook een keer jonge hondjes gehad...bij een hond die uit het asiel kwam...daar was ze gedekt...kreeg ze 8 jonkies.....maar daarna heb ik haar gelijk laten steriliseren
|
|
|
|
|
|
|