Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #425 Gepost op: 8 Augustus 2010, 22:03:26 » |
Ahhhh.... wat een hongerige snuiten......  Zoww, die groeit hard zeg, zie zowat geen verschil met de andere 2....
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #424 Gepost op: 8 Augustus 2010, 20:31:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #423 Gepost op: 8 Augustus 2010, 20:27:04 » |
 dit krijg je als je een stukkie worst eet .....3 van de vier bullen die me vraagend aankijken ..... angie hier alweer 6maandjes
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #422 Gepost op: 21 Juli 2010, 00:47:03 » |
ahhhhhhhhhhhh wat is die cuteeeee steven en gezellig he zo n puppie in huis heerlijk heb der ook weer 1 die is nu 5maandjes
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #421 Gepost op: 17 Juli 2010, 09:59:44 » |
Oh wat een poepie
heerlijk he die kleine hondjes
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #420 Gepost op: 16 Juli 2010, 23:51:34 » |
wat een dropje zeg!!! mooi koppie zit erop!! echt om te 
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #419 Gepost op: 16 Juli 2010, 23:07:53 » |
Wat een snoepie Steven... proficiat en heel veel plezier met Bo
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
|
|
steven
ik hou van het leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #417 Gepost op: 16 Juli 2010, 23:06:10 » |
 hier is onze lieve bo van 9 weken xxxx
|
|
|
ik hou van het leven met mijn gezin en vrienden.xxxx
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #416 Gepost op: 10 Juli 2010, 00:05:36 » |
ze zijn leuk andrea ohhhhhhhhhh wat zielig voor die poes of kat laat die ffuh knabbelen op zo n muisje hahahaha nee hoor geintjuhhhhhhhhh
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #415 Gepost op: 6 Juli 2010, 11:17:19 » |
Ja ze neemt ze levend mee naar binnen en laat ze dan los om ermee te gaan spelen maar dan grijp ik natuurlijk in ik vind het ook zielig en laat ze altijd weer vrij.
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #414 Gepost op: 5 Juli 2010, 21:15:20 » |
Vind ze hartstikke leuk andrea  en leven die diertjes nog als moppie ze mee neemt dan  wat zielig , maar ja dat is de natuur he .
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #413 Gepost op: 5 Juli 2010, 10:54:57 » |
Moppie is een europese korthaar met een siamees tintje volgens de dierenarts
en patty is een driekleur cyperse die haar moeder naar alle waarschijnlijkheid gedekt is door een angora kat volgens de dierenarts
patty is heel lui en slaapt bijna de hele dag hahaha
en moppie is heel aktief en brengt regelmatig muisjes of vogels mee, die ik dan weer afpak en vrij laat om vervolgens moppie te bedanken voor het cadeautje.
PS: Mirella bedankt voor het plaatsen van de foto's !
|
« Laatste verandering: 5 Juli 2010, 10:56:45 door Andrea63 »
|
|
|
|
|
mirella
|
 |
|
|
|
« Antwoord #412 Gepost op: 4 Juli 2010, 14:09:09 » |
 Patty  Moppie Dit zijn de lieve poesjes van Andrea63
|
« Laatste verandering: 4 Juli 2010, 14:10:41 door mirella »
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #411 Gepost op: 4 Juli 2010, 11:14:33 » |
mamaplientje wat een schatje de oppas oma's vroeger van mijn zoon hadden er zes en later nog een nestje zo lief maar ook zeer breekbaar die hondjes
|
|
|
|
|
|
paris
|
 |
|
|
|
« Antwoord #410 Gepost op: 4 Juli 2010, 03:56:31 » |
o, een chihuahua............
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #409 Gepost op: 3 Juli 2010, 23:57:22 » |
vanavond kwam er een kikker op bezoek hij maakte zoveel kabaal dat we hem naar de buren hebben gestuurd. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #408 Gepost op: 3 Juli 2010, 23:55:54 » |
Mamaplientje wat een schatje.
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #407 Gepost op: 3 Juli 2010, 22:34:06 » |
ojeeeeeeee ze is zo cuteeeeeee dat word heel veel rose kopen een mandje speeltjes een kussentjuh een tas hahahaha ze is leuk mamaplien doe der maar een heel klein kusjuh en een huggie geven van mij
|
|
|
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #406 Gepost op: 2 Juli 2010, 07:18:20 » |
via via heb ik dit cuty hondje kunnen kopen. het is een chiwhauhau teefje en ik heb haar Diva genoemt. ze is super klein nog en didi en de kids vinden haar geweldig. 
|
|
|
trotse mama van Jimmy Daan Gino en Thijsje
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #405 Gepost op: 2 Juli 2010, 01:48:24 » |
angie alweer 5 maandjes lekker lui in het zonnetje 
|
|
|
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: 27 Juni 2010, 11:55:47 » |
wij hebben eerst heel goed na vraag gedaan en waarschijnlijk zal didi tussen de 1 en 4 puppie's krijgen. zeker weten doe je het natuurlijk nooit. wij hebben al ooit puppie's gehad van onze bull mastiff ( zij is helaas erg ziek geworden en hebben we haar in moeten laten slapen ) dus ik weet wat een werk het met zich mee gaat brengen. en de hondjes zo ie zo willen we er 1 zelf houden en hebben al paar adresjes die zeker intressen hebben. veel kennissen kenen didi natuurlijk en zeggen vaak wan schatje en zo klein !! als we dan wvertelde dat we graag nestje wilde zeiden ze dan moet je me zeker bellen als ze er zijn !! ook verkopen rob en ik de hondjes niet zo maar aan iedereen ik houd ze nog liever allemaal zelf als dat ik ze bij iemand plaats waar ik geen goed gevoel bij heb. onze andere 2 pup's toen der tijd gingen ook pas met 3 maanden weg bij ons. dus niet met 8 weken zo als vele doen.... en het assiel ja idd die zitten overvol met afdankertjes van mensen die niet goed na gedacht hebben bij de koop. ook wij hebben 2 honden gehad die we weg hebben moeten doen maar dat was wel met redenen dat de een te dominant was en mij aan wilde vallen en de andere omdat hij gino in zijn hoofd had gebeten. nee wij hebben er heel goed over na gedacht en veel info gevraagt aan de dierenarts en ook op internet ons zelf goed voorberijd onze pup's krijgen een goede start bij ons en hopenlijk een goed huis na ons
|
|
|
|
|
|
|
contraatje
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #403 Gepost op: 26 Juni 2010, 08:16:31 » |
Weet je waar ik eigenlijk het meest mee zit Mamaplientje? Niet over het feit dat ze te jong is of iets dergelijks. Ik geloof ook niet dat je het voor het geld doet en toegeven, het is ontzettend leuk dat kleine grut met die lieve oogjes  Maar wat IK zo jammer vind is dat mensen hondjes gaan "fokken" omdat ze het zo leuk vinden! Er is zoveel dierenleed en de asiels zitten vol met leuke hondjes, zeker tijdens de vakanties. Als er maar nestjes bijkomen, lopen mensen ook niet zo warm voor het asiel, want een jong hondje is altijd "leuker". Ik ben ook van mening dat als mensen een hond nemen uit het asiel dat het vaak een wel overwogen beslissing is dan dat mensen een jong hondje nemen uit een impulsieve actie omdat het zo leuk is! Met het gevolg dat zo'n jong hondje op latere leeftijd alsnog in het asiel beland of ergens anders! Maar zolang er vraag of aanbod is, maken de asieldieren haast geen kans. Ik hoop dat je een beetje begrijp wat ik bedoel? 
|
« Laatste verandering: 26 Juni 2010, 08:35:44 door lolsmurf »
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #402 Gepost op: 25 Juni 2010, 23:09:45 » |
Nee dat lijkt me ook niet dat je het gedaan zou hebben . de kleinere hondjes zijn eerder volwassen dan de grote honden Rassen , hopelijk zal je een liefdevol huisje vinden voor de pups , maar dat zal wel snor zitten bij jouw , je hebt wel een lekker beessie hoor , maar dat had ik al gezegd 
|
|
|
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: 25 Juni 2010, 22:59:18 » |
didi is idd nog redelijk jong maar ik ben met haar bij de dierenarts geweest en die heeft ons groen licht gegeven. wij willen geen puppie's voor het geld neen al moet ik ze gratis weg geven dan maakt het me niks uit ik vind het gewoon erg leuk als mijn didi puppie's krijgt weer even dat kleine grut in huis. ik ken didi het beste en ja ze is nog maar ander half maar al helemaal volgroeit en de dierenarts zag niet in waarom het niet zou kunnen. wel hebben we op advies van de dierenarts met hem het ras besproken wat geschikt zou zijn ivm dat didi erg klein is en zijn we op een jack russel gekomen., ik weet dat heel veel mensen voor oordelen hebben maar jullie weten hoe ik met mijn kids ben nou zo ben ik ook voor didi ik zou nooit iets doen in mijn eigen belang naar haar toe daar is ze me veel te dierbaar voor !!! het hondje waar ze door gedekt is is hier ook 2 weken lang om de dag geweest dus lekker spelen en ravotten samen en niks moet het mag dus was het niks geworden ook goed. en als didi er niet aan toe was geweest had ze het niet toe gelaten maar didi gaf zelf goed aan dat ze het niet vervelend vond.
|
|
|
|
|
|
|