Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #341 Gepost op: 10 Maart 2012, 23:39:13 » |
Ha Ha Kom Lieke van Lexmond nog wel eens tegen hier in ijsselstein ,echt een lieverd geen capsones,wel leuk om ze in het echie te ontmoeten,zijn net echte mensen,... 
|
« Laatste verandering: 10 Maart 2012, 23:40:46 door Mirna »
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #340 Gepost op: 10 Maart 2012, 23:26:18 » |
Ja, Janine is echt een leukerd. Nou als je ze ziet Diana, zeg maar dat ze het toppie doen. Ludo schijnt echt leuk te wezen, hoor je steeds van de andere collega’s van hem in de serie, hij heeft héél veel grappen enzo. Ik kom in Friesland nooit sterren tegen, Lucas komt hier weg, maar die zie ik nooit en we hebben Rinus natuurlijk met zijn ramona  maar die zie ik ook nooit.
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #339 Gepost op: 10 Maart 2012, 23:11:45 » |
ben het met je eens spiky......die turkse meisjes hoeven van mij ook niet......en inderdaad ludo mag wel weer ns meer in actie komen .....als ik hem tegen kom zal ik het zeggen.....hahaha......(zou ik nooit doen)ja dames ik zie hem met grote regelmaat.....trouwens ook zn vrouw, gewoon hier bij alber hein .....ik vind hem in het echt leuker ..jongensachtere....gewoon met n lekkere trui,of n los colbertje.......maar goed ik kan niet tegen zijn vrouw op....is in het echt ook n leukertje
|
|
|
leef het leven
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #338 Gepost op: 10 Maart 2012, 21:40:12 » |
Ik vind die turkse meisjes ook niks, de rollen zijn niet mooi, dat achterlijke gedoe van die politie-agente. En voor mij mag Ludo ook wel weer wat in actie komen. 't is zo gezapig momenteel  maar ik blijf kijken 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #337 Gepost op: 10 Maart 2012, 21:02:02 » |
Spannend mannetje die Mike,niet echt een hunk,wat mezelf betreft ,hoop wel dat hij wat meer leven in de serie brengt,want dat gedoe om die twee turkse meisjes gaat ook vervelen en dat gedoe met lorena en jack  denk zelf dat hij wel iets gaat toevoegen in de serie!
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #336 Gepost op: 10 Maart 2012, 15:47:59 » |
Wat vinden jullie nou van die Mike?
Hij word geïntroduceerd als super hunk/bad guy , maar vind hem eigenlijk wel iets sukkeligs uitstralen Zal wel weer een kwestie van wennen zijn, maar toch
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #335 Gepost op: 10 Maart 2012, 14:30:13 » |
@ Olly... ik heb de DVD BOX ( 4 Disc.) net thuis gekregen .....  Superrr ... 840 min.( 14 uur ) ATWT 
|
« Laatste verandering: 10 Maart 2012, 14:34:08 door alidah »
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #334 Gepost op: 3 Maart 2012, 00:52:43 » |
Olly de dvd was bij die grote baas uit wassenaar voorlopig niet meer te krijgen zeiden ze... maar hij komt wel, kon hem ook bestellen maar ik zei dat ik eerst nog even verder wilde kijken ( van die bestel service bij hun ben ik niet zo gecharmeerd .... ooit eens iets besteld voor kees 3 weken later kregen we te horen dat het niet meer mogelijk was.... nou mooi dus wel he via een oude platenzaak in Leiden..... Nu heb ik hem besteld bij Bol.com dus afwachten maar..... ( mis het wel hoor pffffff ..... ben niet zo Dr.Phil achtig  )
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #333 Gepost op: 2 Maart 2012, 23:42:32 » |
Louis 'Mega Toby' Talpe krijgt hoofdrol in GTST
De Vlaamse acteur Louis Talpe, bekend van zijn rol als agent Toby in de kinderserie Mega Mindy, krijgt een hoofdrol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Talpe zal vanaf maandag te zien zijn in de populaire soap van RTL4. 'Louis kruipt in de huid van de mysterieuze Mike Brandt. Zijn personage zal in de loop van de afleveringen evolueren naar een begeerde en invloedrijke man in Meerdijk', staat er op de website van de 30-jarige Vlaamse acteur te lezen. 'Dit is meer dan een gastrol, het is een volwaardige rol voor een lange periode. Een aantal acteurs had het programma verlaten en dat gaf ruimte voor nieuwe gezichten', zegt woordvoerster Eva Peters van RTL. 'We waren op zoek naar een goede acteur, niet per se een Vlaming. Louis heeft een goeie auditie gedaan. Hij is ideaal voor de doelgroep van de soap, van 12 tot 49 jaar.'  Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #332 Gepost op: 26 Februari 2012, 13:58:46 » |
heb jij de dvd's al Alidah....ik kreeg een brief van de telegraaf dat hij uitverkocht was...ik krijg hem nu in week 11......dus eventjes geduld...... 
|
|
|
|
|
|
johanna
leef met de dag
|
 |
|
|
|
« Antwoord #331 Gepost op: 26 Februari 2012, 13:10:26 » |
ik mis het nog steets
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #330 Gepost op: 24 Februari 2012, 12:21:15 » |
oohh ja...Carly was dat ja was ff in de war thanks trui 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #329 Gepost op: 23 Februari 2012, 20:17:32 » |
ja ik snap um...Alie....jij ook veel plezier ermee... 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #328 Gepost op: 23 Februari 2012, 18:53:42 » |
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #327 Gepost op: 23 Februari 2012, 18:34:46 » |
ik heb de dvd-box besteld...
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #326 Gepost op: 23 Februari 2012, 18:05:02 » |
nee carly is getrouwd met andy
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #325 Gepost op: 23 Februari 2012, 16:26:08 » |
Emily is in het echt toch getrouwd met die gast die Andy dixon speelde..of loop ik nou weer achter
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #324 Gepost op: 22 Februari 2012, 04:22:44 » |
holden en emily zijn in het echt..ook getrouwd en nog meer van atwt..zijn met elkaar in het echt ook met elkaar getrouwd..maar wat ik niet wist...brad en katie ook !! wisten jullie dat??? ikke niet..lekker belangrijk he..haha maar ik vond het wel leuk..nou doeiii..ik ga  hopelijk..laterssssss xx
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #323 Gepost op: 22 Februari 2012, 03:49:21 » |
ik vind het zo raar..einde atwt..ik ben nu 60 jaar en ik was 38 jaar toen ik begon te kijken....vaag he..waar is de tijd gebleven  foetsie dus  mijn dochter is bijna 38 jaar hahaha..serieus..ik zal het missen..ik keek alleen naar deze soap  ik heb ook alles gezien..alleen niet ..in de gouden kooi tijd  dat wilde ik ook niet missen...wat kan een mens het druk hebben he 
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #322 Gepost op: 22 Februari 2012, 01:34:35 » |
ik vind het jammer dat het afgelopen is . Ik zal ze zeker missen. 
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #321 Gepost op: 22 Februari 2012, 00:09:19 » |
 afgelopen
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #320 Gepost op: 21 Februari 2012, 23:25:59 » |
hebben jullie de tisseus bijdehand? sterkte 
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #319 Gepost op: 21 Februari 2012, 17:17:04 » |
Dat word zeker afzien en ik verwacht niet dat er iets heel bijzonders voor terugkomt eigenlijk
het is toch ook niet te vervangen je leeft al zolang met deze serie mee...je hebt de acteurs letterlijk oud zien in worden in de serie tis nog net geen familie
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #318 Gepost op: 21 Februari 2012, 14:22:31 » |
gaan we dr.Phil kijken Alie....maar het zal wel wennen zijn.... 
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #317 Gepost op: 21 Februari 2012, 14:22:24 » |
Vind het ook erg jammer geen adwt meer.....vaak spaarde ik n paar uitzendingen op,en als er weinig op tv was ging ik ze bekijken.....Vind het wel grappig dat je de laatste tijd vele bekende van n tijd geleden allemaal nog ns voorbij ziet komen....tja en wat er in de plaats komt hoop ook iets leuks
|
|
|
leef het leven
|
|
|
|