gabbertje
geniet van ieder moment
|
 |
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 2 Februari 2009, 16:38:05 » |
nee hoor paul leeft nog in ATWT dat gaat deze week erin komen ....
|
|
|
begin de dag met een dansje begin de dag met een lach....
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 2 Februari 2009, 15:08:16 » |
ATWT is mijn soap paul is niet dood denk ik neeeeeeeee joh hahha die staat gewoon weer op uit de dood dat zal dan de 2x zijn lache dit is er toch een leven na de dood lol katy is lief brad hahah daar zou ik wel een dag mee door willen brengen , nee nee geen sex lol meggie wat een doos carlie je weet wel de x van jack vind ik heel goed spellen
en de rest mmmmis niet zo veel aan
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 2 Februari 2009, 12:43:31 » |
GTST.....Zooooo Zielig  En zo mooi ook ..die beelden van vroeger met "roos", heb ff heerlijk zitten janken hier! En leuk ook om micky en peter weer terug te zien. En Ook leuk dat Stephano weer even terug is... 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 12 Januari 2009, 13:22:06 » |
up
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:40:03 » |
Wat denken jullie... Zou Paul (ATWT) wel of niet dood zijn? (hij heeft tenslotte al eerder een schotwond en een val van een klif/ravijn overleeft  ) En hoe gek zal Cleo nog gaan worden? Ik vermoed dat zij achter die aanrijding met Will zit. Vind die Aron trouwens wel een lekker ding  En vind het ook wel jammer dat Simon weg is...was toch ook wel leuk om naar te kijken hoor 
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 18 December 2008, 17:30:21 » |
GTST Ik ben wel benieuwd wat er met de rol van janine gaat gebeuren... Moet ze ook uit de serie ofzo? De rol heeft op het moment wel een erg hoge irritatiefactor.
ATWT En zou Meg met Craig gaan trouwen....of kiest ze toch voor paul....spannenddd En kunnen ze Katie ook niet een keer lozen ofzo.....wat een hinderlijk personage is dat ook zeg.
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 15 December 2008, 20:33:09 » |
ik heb heel lang naar de Bold gekeken,toen de uitzendtijd ging veranderen ben ik ook de soap vergeten. naar lindenstrasze heb ik wel jaren lang gekeken,dat vond ik schijnbaar interessanter dan de Bold en nooit saai. g.t.s.t. heb ik niet meer gevolgd na 1x kijken . eigenlijk vind ik het leuker om een cabaretier(e) #iconrolleyes te zien op tv,helaas zijn die er weinig.
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 15 December 2008, 20:09:09 » |
wauw Stefano weer terug, leuke knul is dat en een goede speler, ben ook benieuwd wat er met Anita gaat gebeuren. Misschien gaat ze met Rick wel naar het buitenland terug, want ze komen waarschijnlijk in de problemen omdat de verzekering de inbraak niet dekt. 't is net het echte leven af en toe :-)#xmas021
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 15 December 2008, 18:11:02 » |
Ik heb begrepen dat koertjan de bruin/dennis en bas muis/stefano weer tijdelijk terugkomen in GTST..
Leuk...ben wel benieuwd wat de verhaallijn daarom heen gaat worden.. Ik heb begrepen dat het iets met Anita te maken heeft. Zou ze doodgaan ofzo? Ze gaat in het echt naar Amerika verhuizen.. Dus Ben benieuwd hoe ze nu de serie gaat verlaten.
Het is voor haar niet te hopen dat ze doodgaat, want mocht het leven in de states toch niet helemaal zijn wat ze ervan gehoopt had kan ze niet meer terug.
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 19 November 2008, 00:56:10 » |
Weken niet gezien....en daar was ze weer cheri/gina... Nu maar hopen dat ze blijft.. 
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 18 November 2008, 23:49:26 » |
volgens mij heeft hij En in santa barbara gespeeld En in melrose place.
Zo zie je Mason uit Santa B ook regelmatig in andere series opduiken...vond hem toch als mason het leukst
|
|
|
|
|
|
patries
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 18 November 2008, 23:22:33 » |
Nee die speelde toch in melrose place?
Tenminste ik keek dat toen heel erg en vond dat ok een leuke serie daar ken ik die nick tenminste van...
|
|
|
|
|
|
temi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 18 November 2008, 19:55:11 » |
Hehe...nu weet ik...heb me suf zitten denken...ja dat was Sana Barbara...daar speelde die acteur die nu Nick speel in BB...
|
|
|
|
|
|
patries
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 18 November 2008, 19:34:53 » |
Jaa leuk je haar ook herkende van santa barbara, je hoort daar niemand over maar goh je kan wel zien dat dat weer langer geleden is en ja is een leuke actrice maar misschien wie weet is die verhaallijn nog niet rond!
Weet je wie ik ook altijd graag zag james stenbeck goh zeker toen lucinda iets met hem kreeg toen hoopte je gewoon dat dat doorging maar ja helaas hij moest weer bad guy blijven...
Dat lijken me de leukste rollen om te spelen niet die zoetsappige zoals lily pfff vermoeiend is dat vond haar leuker toen ze rose 'd angelo speelde...
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 18 November 2008, 17:09:39 » |
Dus als ik het goed begrijp heeft hij al eerder craig gespeeld?! Het zou wel verklaren dat hij zo bekend voorkomt...  En was deze met lucinda...ieuwww Maar krijgen we nu nog een andere craig??....Dat meen je niet! Vind trouwens die dubbelrol van gwen wel leuk om naar te kijken. Vind het ook wel jammer dat die hoerenmadam (ben ff de naam kwijt) er uit is. Dat vind ik altijd wel een leuke actrice.. Ze speelde de rol van Gina in santa barbara ook al zo goed. Zo'n lekker gemene bitch met een grappige en lieve kant. Dat mis ik zoiezo wel een beetje in as the world op het moment.. Iedereen is zo lief...er zijn geen echte bitches Sommige proberen het wel...een soort van Maar zijn het toch net niet.....jammer! Een serie heeft toch wel een echte bitch nodig....om je lekker aan te ergeren.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
temi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 18 November 2008, 16:15:49 » |
O ja,...komt ook nog andere Craig,net gisteren avond gelezen...
|
|
|
|
|
|
temi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 18 November 2008, 16:14:26 » |
Roxsane...hij was erste Craig ..en hij deed ook nog met Lucinda... 
|
|
|
|
|
|
patries
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 18 November 2008, 10:32:29 » |
Dit is als het goed is gewoon vervanging voor craig, heeft ie al eerder gedaan voor die andere craig maar inderdaad roxan hij heeft een te lieve uitstraling daarom is volgens mij ook de eerdere craig vervangen..
Vind het altijd jammer als rollen zo vervangen worden alhoewel ik vind dat de nieuwe niet zo knap is als de ouwe craig speelt hij wel beter juist door zijn uitstraling!
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 18 November 2008, 10:05:20 » |
Even over as the world... Die nieuwe craig...die heb ik eerder in een serie gezien volgens mij, maar kan het ff niet plaatsen.. Wie weet dit toevallig?
Vind het trouwens wel jammer dat ze een ander die rol gegeven hebben, vond de vorige craig eigenlijk wel goed...had een spannendere uitstraling...dat hoort gewoon meer bij die rol. Dit zou ook een henry kunnen zijn ofzo..hij mist een beetje dat gemene.. #iconeng
|
|
|
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 7 November 2008, 16:48:11 » |
Ik kijk werekelijk alles van gtst tot aan robinson eiland of dat een soap is weet ik niet.Alle bb ,s keek ik en nu ook weer cbml.Kan ik het niet kijken neem ik het op.
|
|
|
|
|
|
trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 7 November 2008, 00:48:41 » |
kijk al wel 20 jaren naar "lindenstrasse"en elke zondag naar eastenders omnibus op de bbc (duurt 2 uur) 
|
|
|
|
|
|
patries
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 1 Oktober 2008, 14:39:40 » |
Ik ben ook zo'n soap muts! Alhoewel ik de laatste tijd niet echt meer dagelijks volg door andere activiteiten.
Maar as the world turns is toch wel favoriet en is nu wel spannend alhoewel ik hoop dat hierna dat slachtofferrolletje van gwen toch wel afgelopen mag zijn. Geef dusty maar een grote rol mjammie wat is die man leuk zeg en in combi met jennifer helemaal vond het echt niet tof dat zij eruit geschreven werd!
En gtst maar vooral nu nog om verhaallijn van ludooooo en nick maar word wel steeds minder.....
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 1 Oktober 2008, 14:30:00 » |
Bijna alle soaps die er zijn volg ik of heb ik gevolgd. Op dit moment kijk ik nog naar O.N.M...GTST...en as the world turns. En natuurlijk cbml....en strakies weer DGK2  Maar keek vroeger ook de Bold, santa barbara, neighbours, dynasty, dallas, sons and daughters Vind het ook nogsteeds jammer dat Santa barbara er toen mee is gestopt. zat altijd zo lekker veel vaart in En dat is wat ik dus mis in de bold....dat is zooooo langdradig en ze zijn met een te kliene cast Iedereen heeft het met iedereen gedaan (al 30 keer) en daardoor is het gewoon zo onwaarschijnlijk dat het gewoon niet meer leuk is om naar te kijken.. Vind as the world wel ergg spannend de laatste dagen....wil nou onderhand wel weten of Adam nog leeft en zo niet...wie dan dat graf heeft opengerukt. Als iemand anders dat heeft gedaan zet ik mijn geld op die ma van gwen.
|
|
|
|
|
|
heli
eerlijk duurt het langst
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 29 September 2008, 07:46:45 » |
ik kijk naar atwt en kijk graag naar de bbc en volg daar zeker al 20 jaar eastenders. ben verder gek op kookprogramma's 
|
|
|
|
|
|
|