olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #166 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:28:43 » |
klopt hagenesie....maar nu begint het.......
ga ik ook de films kopen ..marion....van Harry Potter las ik ook eerst het boek en dan de film kijken.....
ik lees nu van Santa Montefiore de Zigeunermadonna...ze schrijft prachtige romans....
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #165 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:23:23 » |
Ik ben deel 1 nu aan het lezen. Begin het nu wel goed te vinden. Maar de 1e 100 blz. vond ik moeilijk doorkomen.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #164 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:14:12 » |
Ik moet de andere 2 delen nog olly hahahahaa , ben voorlopig er nog zoet mee dus . Maar de film is ook mooi , mijn man leest niet , maar vond de film erg goed , hij vroeg telkens... hoe gaat het nu verder hahahaaa.In het boek zijn de dingen wel meer uitgediept natuurlijk , maar ja ze kunnen natuurlijk niet alles in een film stoppen , maar vond hem zeker niet tegenvallen.
|
« Laatste verandering: 30 Augustus 2010, 20:17:40 door Marion »
|
|
Leven en laten leven ...........
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #163 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:11:49 » |
ik heb ze alle drie gelezen Marion...spannend he...hoe was de film?
|
|
|
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #162 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:09:19 » |
 Stieg Larsson ......mannen die vrouwen haten .Deel 1 van de Millenium trilogie Deze heb ik laatst gelezen , een echte aanrader , een dikke pil , maar de moeite waard . Bedenk wel dat je eerst dit deel leest , want het is een trilogie uit de "Millenium " reeks . Heb in de vakantie ook de film gekeken , want wilde die natuurlijk ook zien na het boek gelezen te hebben . Beschrijving Twee tegenpolen, Mikael Blomkvist en Lisbeth Salander. Hij is een charmante man en een kritische journalist van middelbare leeftijd, uitgever van het tijdschrift Millennium. Zij is een jonge, gecompliceerde, uiterst intelligente vrouw met zwartgeverfd haar, piercings en tatoeages, én een uitermate goede hacker. Samen vormen ze een ongewoon, maar sterk team. Mikael wordt benaderd door oud-zakenman Henrik Vanger. Veertig jaar geleden is de zestienjarige Harriët Vanger op mysterieuze wijze verdwenen en vermoedelijk vermoord. De zaak is echter nooit opgelost en inmiddels verjaard. Toch wil Henrik Vanger graag dat Mikael zich hier nog eens op stort.
|
|
|
|
|
|
omazoemer
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #161 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:06:25 » |
Ik heb het boek haar naam is sarah ook in twee dagen uitgelezen
|
|
|
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #160 Gepost op: 30 Augustus 2010, 19:16:40 » |
 Vriendinnen tot in de dood van Joy fielding ben ik nu aan het lezen ...........moeilijk weg te leggen Beschrijving.... Vier jonge moeders ontmoeten elkaar bij de kinderspeelplaats en worden geleidelijk aan hartsvriendinnen. In de twintig jaar die daarop volgen, delen de totaal verschillende vrouwen lief en leed en ondervinden zij samen welke verrassingen en zorgen het lot voor een ieder van hen in petto heeft. Op het eerste gezicht lijken hun levens ideaal, maar zij dragen allen hun kleine en grote geheimen met zich mee. Chris, een zachtaardige vrouw die zielsveel van haar kinderen houdt, is getrouwd met een man die haar geestelijk en lichamelijk mishandelt. Voor de succesvolle advocate Vicki komt haar carriére altijd op de eerste plaats, zelfs als dat ten koste gaat van haar gezin. Susan heeft een gelukkig huwelijk, maar maakt zich grote zorgen om haar moeilijke dochter, Ariel. En dan is er nog Barbara, geobsedeerd door haar uiterlijk, maar niet in staat te doorgronden dat schoonheid niet het belangrijkste is in een relatie. Als één van hen op dramatische wijze om het leven komt, wordt de vriendschap tussen de overige vriendinnen zwaar op de proef gesteld.
|
|
|
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #159 Gepost op: 30 Augustus 2010, 19:09:18 » |
Tess Gerritsen ........zustermoord.  Heb dit in de vakantie gelezen een echte aanrader . Beschrijving Dokter Maura Isles ziet door haar werk als patholoog-anatoom meer lijken dan haar lief is. Maar nooit eerder bood het slachtoffer van een gewelddadige moord zo'n angstaanjagende aanblik als deze keer. Daar komt tot verbijstering van haar en rechercheur Jane Rizzoli bij dat de vrouw die voor Maura's huis is doodgeschoten en die nu op de autopsietafel ligt, het evenbeeld is van Maura. Op zoek naar antwoorden gaat Maura naar een kustplaatsje in Maine waar al jaren een onbekende moordenaar rondwaart. Om hem te stoppen moet Maura in contact komen met haar moeder, die ze nooit heeft gekend en die nu misschien plannen beraamt haar van het leven te beroven?
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #158 Gepost op: 10 Augustus 2010, 20:17:50 » |
Heb ik er weer een paar voor de vakantie, dank jullie wel
|
|
|
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #157 Gepost op: 10 Augustus 2010, 20:16:47 » |
ben het nu aan het lezen ben bijna aan het einde is een goed boek
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #156 Gepost op: 10 Augustus 2010, 20:00:29 » |
Ging dat niet over deportatie of zo, Nancy?
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #155 Gepost op: 10 Augustus 2010, 19:48:24 » |
Maarten heb ik ook gezien, super! De film heb ik niet gezien.
Verlovingstijd had ik al gelezen.
Mijn favoriet is nog altijd, Paulo Coelho met de alchemist.
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #153 Gepost op: 10 Augustus 2010, 19:39:37 » |
Ik ben nu verlovingstijd van Maarten het Hart aan het lezen. Hj was een week eerder bij zomergasten. Daarvoor heb ik van Andrea Treur het boek dorsvloer vol confetti gelezen. Haar debuut was het over haar ontworsteling van haar zwaar gereformeerde opvoeding en geloof. 
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #152 Gepost op: 10 Augustus 2010, 19:34:48 » |
|
« Laatste verandering: 10 Augustus 2010, 19:40:30 door Agma »
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #151 Gepost op: 10 Augustus 2010, 18:48:15 » |
Heeft iemand het boek van Paulien Cornelisse gelezen? "taal is zeg maar echt mijn ding"
Zondagavond was ze bij zomergasten en ik vond haar zooo leuk!
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #150 Gepost op: 21 Juli 2010, 16:59:17 » |
Heb net het boek uit ...land van doornen...van Colleen McCullough...dezelfde schrijver van doornvogels....Vond het n boeiend boek wat zich afspeeld rond 1870....,gaat over n 16 jarige elizabeth die door haar vader word weggestuurd naar het verre australie om daar met n rijke alexander te trouwen ....wat n eenzaam leven inhoud ....ze houd helemaal niet van alexander maar krijgen wel 2 kinderen....Alexander houd er ook nog n minnares op na .....maar verder ga ik het niet vertellen
|
|
|
leef het leven
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #149 Gepost op: 20 Juli 2010, 14:31:00 » |
Ben midden in een boek van HARLAN COBEN bezig en het heet niemand vertellen ........een echte aanrader als je van thrillers houd . Harlan Coben is de eerste auteur die alle grote Amerikaanse thrillerprijzen op zijn naam schreef. Zijn thrillers zijn wereldwijde bestsellers.
Beschrijving : Kinderarts David Beck heeft het gevoel dat zijn leven totaal verwoest is. Er gaat geen dag voorbij of hij beleeft de gruwelijke gebeurtenissen van acht jaar geleden opnieuw. De nacht dat zijn vrouw Elizabeth werd meegesleurd en vermoord. De laatste keer dat hij haar in leven zag. Iedereen zegt tegen hem dat hij het verleden achter zich moet laten, maar dat kan hij niet. En nu verschijnt er een bericht op zijn computerscherm, een zin die alleen hijzelf en zijn overleden vrouw kennen. Plotseling wordt David overmand door een onmogelijke gedachte: dat Elizabeth op de een of andere manier, ergens, toch nog in leven is.
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #148 Gepost op: 20 Juli 2010, 13:18:59 » |
Ben een prachtig boek van danielle steel aan het lezen als ik hem uit heb zal ik hier schrijven.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #147 Gepost op: 20 Juli 2010, 11:21:46 » |
zijn er nog mensen aan het lezen?  ..ik ben weer aan een Santa Montefiore begonnen....Valentina's laatste reis.....
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #146 Gepost op: 6 Juli 2010, 11:20:10 » |
Bedankt Anouk ik was zeer benieuwd
toch denk ik als mijn boek uit is dat ik het ook ga lezen
je maakt me toch wel nieuwsgierig ...
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Anouk33
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #145 Gepost op: 6 Juli 2010, 10:04:08 » |
Ik heb blauw water uit van simone vd vlugt
Op zich wel een mooi boek...makkelijk weg te lezen en toch mis ik wat. Van mij had er nog meer spanning in gemogen.
Ben nu bezig in Zomertijd van Suzanne vermeer
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #144 Gepost op: 6 Juli 2010, 09:18:39 » |
ik ben nu ...in het hart..van David Baldacci aan het lezen,heb het bijna uit...ook weer een prachtig boek...het speelt in 1940...een broertje en zusje groeien op in New York..door een ongeluk overlijd hun vader en raakt hun moeder in coma en moeten ze naar de bergen naar hun overgrootmoeder......
|
|
|
|
|
|
Anouk33
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #143 Gepost op: 23 Juni 2010, 18:26:59 » |
Jaaa ik heb de boeken binnen  Ga vanavond gelijk beginnen in blauw water
|
|
|
|
|
|
Limbo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #142 Gepost op: 23 Juni 2010, 15:57:14 » |
hahhaaaa anouk ben vanmiddag ook begonnen in blauw water , kreeg een mailtje van de bieb [ had blauw water gereserveerd ] dat het boek binnen was en ik kon het ophalen gelijk gedaan dus . Gelukkig heb ik een dagje vrij vandaag [onverwacht ] en ben meteen gaan lezen , en zit er nu al midden in , vind het nu al spannend , meteen vanaf het begin . Oh ja en vanmorgen heb ik het boek de eetclub [ saskia noort ]in mijn bed uitgelezen , werd om 6 uur wakker en kon niet meer stoppen tot het uit was 8.15  zo en nu ga ik weer naar buiten , nestel me nog efkes in de stoel onder de parasol en ga verder lezen latersssssssssssssss
|
|
|
|
|
|
|