Anouk33
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #364 Gepost op: 2 September 2010, 11:55:05 » |
Ned 3
|
|
|
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #363 Gepost op: 2 September 2010, 11:50:43 » |
@roxan, ik heb het gemist had het heel graag willen zien ,weet je nog op welk net???
|
|
|
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #362 Gepost op: 2 September 2010, 11:36:31 » |
Hebben jullie dat gisteren ook gezien ik geloof dat het programma..op de bank..heet (weet het niet zeker..kwam halverwege binnenvallen bij de harhaling vanacht) Hennie Huisman en Christina Currie bij de psych op de bank Ik heb Helemaal in een deuk gelegen Hoe briljant is dat gemaakt...een beetje uit de werkelijkheid en een beetje fantasie door elkaar...en het is aan de kijker om er uit te halen wat je er van wil geloven Die Christina he...over Patries....Ma...je bent eeen Slet!!!!....  ... geniaal
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
wiandra
milo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #361 Gepost op: 1 September 2010, 20:57:23 » |
hagenesie bedankt, maakte mij wel bang ik dacht wat heb ik nu weer uitgevreten want soms doe ik maar zo wat, en dan ben ik zo maar wat kwijt. bedankt dat je even gekeken hebt dat jij het ook hebt ik ben gerustgesteld prettige avond verder doei
|
|
|
wiandra
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #360 Gepost op: 1 September 2010, 20:40:31 » |
wiandra, ik heb even gekeken. Het ligt aan rtl. Ik krijg dezelfde melding. Op de startpagina staat: wegens technische problemen kan je niet alle programma's bekijken. Dus ligt gelukkig niet aan je computer.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
wiandra
milo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #359 Gepost op: 1 September 2010, 20:30:11 » |
ik wilde voetbal international terug kijken bij gemist en nu geeft hij aan / fout :004 kan drm server niet bereiken geen geldig respons . weet iemand of het aan rtl ligt of aan mijn computer gr wiandra
|
|
|
wiandra
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #358 Gepost op: 1 September 2010, 15:16:06 » |
Hahaha...jullie zijn niet de enige Hier nog zo'n sentimentele muts die om een scheet kan janken.. Van de week ook weer, bij grenzeloos verliefd moet ze afscheid nemen van de paarden omdat ze naar het buitenland gaat.. nou...dan kan je mij van de bank rapen....de tissues zijn niet aan te slepen. en dat is nog maar 1 voorbeeld van de traanmomenten  Ik vind trouwens wel dat er weer veel leuke programma's op tv zijn.. natuurlijk vaak weer allemaal tegelijk Maar ik verheug me nu bv alweer op expeditie robinson alleen nog een man nieuwe afleveringen van medium en so you think you can dance blijft ook leuk en zo zijn er nog wel meer te noemen maar..Over so you think gesproken wie weet dat toevallig Die jongen die vorig jaar af was gevallen omdat hij een blessure had ...Lorenzo geloof ik die mocht toch dit jaar meteen door naar de live shows (of heb ik dat verkeerd begrepen) Want nu was hij er toch gewoon om audities te doen... 
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #357 Gepost op: 1 September 2010, 08:09:52 » |
o wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die met een dicht geknepe keel zit te kijken of ik zit alleen en ik huil nog harder dan de mensen op de tv of ben ik zo gevoelig  soms schaam ik me ervoor
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #356 Gepost op: 1 September 2010, 01:43:02 » |
E.O... ogejeetje....  2 pubers... waarvan de ouders dood zijn...  kinderen (broer en zus) beginnen elkaar ook te verliezen... broertje maakt er een feest-puinhoop van... en is totaal zijn gevoel kwijt.... praat niet over zijn verdriet, maar feest het weg... zus... wilt de boel redden.. ik heb de t.v uitgezet.... wat een ellende en verdriet toch op de buis... tis maar goed dat ik over een paar dagen dat t.v kijken weer kwijt ben. niet echt een kastje waar je vrolijk van word... het meeste wat ik zie... had niet zo hoeven zijn.... als mensen elkaar niet zo uit het oog waren verloren.  nou...  hoe het afloopt met broer en zus... weet ik dus niet... ik hoop goed... of in ieder geval beter als dat ze zich nu voelen 
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #355 Gepost op: 1 September 2010, 01:19:59 » |
K.R.O .... o,o,o... wat ben ik toch een muts... zit ik bij 1 of ander programma toch met een dikke keel te kijken... "gescheiden ouders"... en hun kind...  wat een ellende toch...  zoveel van elkaar gehouden... toen kwam er een kindje... en toen...  ouders inmiddels allebei een nieuwe partner... kind vol verdriet groot geworden... dit programma bengt ex-ouders bij elkaar... en wat zegt die papa... ik zou haar (de moeder dus)... wel weer opnieuw leuk kunnen vinden... ooooooooooooooooo mannen  en die nieuwe vrouw dan.....  ... nouja.... ik heb bij dit soort rare programma's een zakdoekie nodig... wat een ellende doen die mensen elkaar toch aan. mijn moeder zei altijd... "liever 3x weduwe met oprecht verdriet", als 1x gescheiden met dat eeuwig onverwerkt verdriet... tja...
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #354 Gepost op: 30 Augustus 2010, 22:27:58 » |
En nog 1...en allemaal laat.....
HILVERSUM - Wegens het overlijden van schrijver en oud-rechercheur Appie Baantjer zendt de KRO vanavond laat op Nederland 1 een programma uit van Guus van Waveren uit 2008. Dat heeft de KRO maandag bekendgemaakt.
In de documentaire Profiel: Baantjer neemt de schrijver de kijker mee langs diverse plaatsen in Amsterdam. Aan de orde komt onder meer het begin van zijn carrière als politieman en rechercheur in de rosse buurt.
Bron:AD
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #353 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:43:04 » |
Misschien dat het morgen bij uitzending gemist te bekijken is.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #352 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:21:48 » |
nou lekker dan ned 2 zend geloof ik na document ( 00:15) vanavond een documentaire over Appie Baantjer uit....
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #351 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:12:35 » |
Best bekeken Baantjer uitgezonden
HILVERSUM - RTL4 zendt maandagavond tegen middernacht de Baantjer-aflevering De Cock en de moord op Elvis uit. Dat heeft programmadirecteur Erland Galjaard maandag gemeld.
De zender doet dit ter nagedachtenis aan schrijver Appie Baantjer, die zondag overleed. Baantjer was de geestelijk vader van rechercheur De Cock, vertolkt door Piet Römer.
De Cock en de moord op Elvis uit 2003 is de best bekeken Baantjer-aflevering uit het twaalfjarig bestaan van de serie. In de episode onderzoekt De Cock de moord op een Elvis-imitator. Bijrollen in de aflevering worden vertolkt door Gerard Cox, Jim Bakkum en Huub van der Lubbe.
Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #350 Gepost op: 28 Augustus 2010, 14:37:48 » |
TV-programma's...kijkerstip's....nieuwe series....  Alles wat TV betreft kan in dit topic besproken worden 
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #349 Gepost op: 23 Juli 2010, 19:51:09 » |
ik ga vanavond holands got talent kijken en postars opnemen het is niet anders kan het niet alebij tegelijk kijken ik vindt het dit keer zo goed wat een talent dat meisje met die viool vondt ik goed en die buikspreker vondt ik erg leuk om te zien ik moest wel lachen en die met dat paaldansen vondt ik toch wel apart en erg knap en dan die opera zangeres verleden week en vanavond die man weer het houdt niet op en als het afgelopen is ga ik als postars is afgelopen met opnemen postars kijken dus zit de hele avond gezelig voor de buis gezelig met een drankje en hapje erbij
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #348 Gepost op: 18 Juni 2010, 00:12:56 » |
er tegenwoordig op ned 3 om half 11 ,goede nederlandse films te zien zijn 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #347 Gepost op: 31 Mei 2010, 20:42:56 » |
je krijg toch binnekort popstars dan kunnen dat volgen 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #346 Gepost op: 31 Mei 2010, 17:10:55 » |
silly sil heb je een voorstel?  _holland
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #345 Gepost op: 30 Mei 2010, 02:44:14 » |
zo..... nu x factor afgelopen is..... wat gaan we nu volgen???? 
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #344 Gepost op: 27 Mei 2010, 21:51:03 » |
zie ik in een keer in de tv gids dat er weer nieuwe serie is van nip/tuck ,geloof 3 dagen achter elkaar 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #343 Gepost op: 21 April 2010, 15:13:09 » |
Het is 6 mei 2002: Pim Fortuyn wordt voor de ogen van Ruud de Wild en andere aanwezigen op het Mediapark vermoord. Nederland staat op z’n kop en de geruchtenstroom komt onmiddellijk op gang. Hebben politieke tegenstanders hier iets mee te maken?
Handelde Volkert van der G. alleen? En had deze moord voorkomen kunnen worden? BNN herschikt bestaande feiten en werpt een geheel ander licht op de zaak. De ongemakkelijke conclusie: er zijn nog verdacht veel losse eindjes rond deze politieke moord.
Lijst Pim Fortuyn staat in het voorjaar van 2002 op grote winst en Fortuyn is geliefd onder een grote groep kiezers. Met minder dan tien dagen te gaan voor de Tweede Kamer-verkiezingen voert Fortuyn volop campagne. Die bewuste middag is hij te gast bij BNN radio-dj Ruud de Wild. Op weg naar de uitgang stelt Filemon Wesselink, die op dat moment stage loopt bij BNN radio, hem nog enkele vragen. Fortuyn zegt moe te zijn, maar laat weten daar morgen wel weer overheen te zijn. Die morgen komt nooit meer. Enkele minuten later wordt hij neergeschoten voor de ingang van de radiostudio.
Volkert van der G. bekent de moord en beroept zich verder op zijn recht om te zwijgen. Er komt een onderzoek naar de beveiliging van Pim Fortuyn, maar de conclusies zijn omstreden. Hij had veel tegenstanders, was bedreigd, beledigd en besmeurd. En werd uiteindelijk vermoord. Waarom werd Fortuyn niet beveiligd na herhaalde verzoeken vanuit zijn partij? Wie was er gebaat bij zijn dood? Was het inderdaad een eenmansactie van een gestoorde links-radicale activist? Of is hier sprake van een zeer doordacht complot? BNN benadert de feiten vanuit een andere invalshoek en laat zien dat niet alles wat in de kranten gedrukt staat per definitie waar hoeft te zijn. Door kritisch te blijven en te durven twijfelen kan de waarheid er ineens heel anders uit zien.
3Doc: Moordcomplot Pim Fortuyn wordt uitgezonden op woensdag 5 mei van 20.30 tot 21.20 uur bij BNN op 3.
Bron:ShowNu.nl dd. 21-4-10
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #342 Gepost op: 15 April 2010, 12:36:31 » |
Ik kijk zelden naar Uri dus ken de kandidaten niet zo goed. oP htt sceptica.nl kun je zien hoe al die zogenaamde mentalisten hun act neerzetten. .Daaruit blijt dat het bij de meeste één grote googel act is. Niets is wat het lijkt:)
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #341 Gepost op: 15 April 2010, 12:33:35 » |
ik kijk niet erna vind het een griezel 
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #340 Gepost op: 15 April 2010, 12:29:38 » |
ik kijk wel uri maar meestal later want ik neem het op .vond het wel sneu voor het lepelvrouwtje mocht ze van uri meedoen vliegt ze nog eruit .
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
|