Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 17 Februari 2009, 16:01:07 » |
Ik gebruik tae-tree olie tegen hoofdluis.  Als er weer hoofdluis heerst op de school van mijn dochter doe ik bij mijn dochter 5 druppels van de olie door een beetje shampoo, de hoofdluis houd daar niet zo van en komt dan niet op haar haren. Zij heeft dik lang haar en is dus zo moeilijk te controleren. Maar het helpt wel ze heeft nog nooit hoofdluis gehad.  Ik kreeg deze tip van een moeder die de hoofdluis controle doet.
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 17 Februari 2009, 15:47:19 » |
Ik heb zwart haar. Zo af en toe spoel ik mijn haar na met zwarte koffie. Dat geeft een mooie glans.
Ik zou trouwens best mijn haar een paar tinten lichter willen hebben, maar dat kan volgens de kapster niet.Wel wat lichtere plukjes, maar helemaal lichter gaat niet.Tenzij!!!!!WHAAAAAA iemand misschien een hele goeie tip heeft????
Hoe krijg je zwart haar licht???
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 16 Februari 2009, 20:12:39 » |
Girly-do, heb je ook tea tree olie geprobeerd? Een watje een beetje met water natmaken en dan paar druppeltjes tea tree olie en daarmee je gezicht schoonmaken 's avonds.
Tea tree olie kan je voor vele dingen gebruiken; ook bijv. bij koortsblaren.
|
|
|
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 16 Februari 2009, 14:47:18 » |
Leuke topic hier,  ik waste mijn haar ongev. iedere 4 of 5 dagen . heb van alle shampoo 's geprobeerd,dure,goedkope, uit de reclame, van de kapper en uit verschillende winkels. ik bleef altijd maar jeuk houden en was bang dat ik luis had. dat controleerde ik wel goed en ............ nu gebruik ik kastanje shampoo uit de natuur winkel,  en nooit geen jeuk meer.
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Februari 2009, 14:34:37 » |
Ik had laatst een puist(je) naast mijn mondhoek en mijn schoonzus gaf mij de tip om tandpasta op te doen als je naar bed gaat. En wat denk je de volgende ochtend was ie mooi uitgedroogd. Goedkoop en effectief.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 15 Februari 2009, 12:39:14 » |
bedankt voor de tip jessica ..zal er op letten
|
|
|
|
|
|
trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 14 Februari 2009, 22:41:44 » |
wie weet een goeie mascara heb een kanebo die me heel goed bevald maar jammer genoeg ook erg duur is en zoek een alternatief
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Februari 2009, 18:50:30 » |
ben voor die coffeeinestick geweest ..voor onder je ogen.. nou mooi uit verkocht. parfumeriezaken verkopen geen garnier;;alleen kruitvat ..etos en zulke zaken..hoop van de week dat ze het weer hebben..
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Februari 2009, 17:15:17 » |
@manja,sunlighzeep!en ruikt nog lekker ook 
|
|
|
|
|
|
girly-do
If you're not honest, you're nothing at all
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 14 Februari 2009, 15:19:15 » |
Garnier is de laatste tijd sowieso goed bezig!
Ik heb erg last van een 'onrustige' huid, van die vervelende pukkeltjes enzo :-)
Ik heb werkelijkwaar alles geprobeert, van clearasil tot Vichi normaderm en zelfs een agressief middeltje van de huisarts.. maar niks hielp. Nu gebruik ik Garnier Detox scrub-gel en face wash en mijn huid is echt met sprongen vooruit gegaan! Kan het echt iedereen aanraden :-)
|
|
|
|
|
|
|
isabel
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Februari 2009, 17:00:25 » |
La Prairie of Kanebo, de rest is niks
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 13 Februari 2009, 14:15:29 » |
Ik heb van de week die oogroller van Garnier gekocht. Je ziet het nu steeds op de reclame zo'n groen rolletje. Het is tegen kringen en wallen. Nu heb ik die heel snel, iets te laat naar bed en hup daar hangen ze weer. Heb ook van alles geprobeerd, maar niets hielp. Maar dat Garnier rolletje helpt echt....Geweldig!!!  Ik vindt het wel een pittige prijs voor zo'n klein dingetje 14,95 !! Maar bij mij werkt het wel. (robert shumacher is duurder haha)
|
|
|
|
|
|
vonnie1964
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Februari 2009, 13:05:23 » |
Ik heb met de vries kou altijd droge plekken op mijn huid, en ik smeer altijd mijn hele lichaam in met uiercreme ( niet de zalf want die is te vet) Ik gebruik dus geen nacht en dagcreme, maar ook voor mijn gezicht gewoon uiercreme. Het is niet zo geparfumeerd als Nivea, en voelt minder vet aan, en is super goedkoop.
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Februari 2009, 12:49:01 » |
je kan je huidtype gratis laten testen bij Douglas
|
|
|
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Februari 2009, 12:10:16 » |
madeliefje , ik heb t ooit ns geprobeerdt met spertie zalf, had alleen maar last van mn ogen . En mn zusje heeft t ook geprobeerdt en bij haar hielp het wel. Denk dat t met je huidtype te maken heeft. Ik heb een gevoelige huid en zij een vette
|
|
|
|
|
|
suutje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Februari 2009, 10:48:09 » |
@manja dat is zonder toevoeging van parfum/kleur/geurstoffen. Veel babyprod. hebben een lijn voor de overgevoelige baby en daar zit heel weinig in. Of ga een leuk neuzen bij de Tuinen . Ik vind daar allerlei leuke verzorgingsdingen en alles op natuurbassis.
|
|
|
|
|
|
manja
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 13 Februari 2009, 09:35:24 » |
Even een vraagje wat is natuurlijke zeep, 
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 13 Februari 2009, 08:32:06 » |
tip na t opdoen van lipstick ff happen op een tissue en een lagje poeder erover en blijft perfect zitten
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 12 Februari 2009, 22:55:30 » |
Ikzelf zweer bij nivea....om mijn gezicht schoon te maken gebruik ik amandel olie van het kruidvat...ook mijn ogen de olie is heel zacht in gebruik ...veeg zoveel mogelijk weg maar er mag best wat blijven zitten...en daarover gewoon nivea ..1tot 2x in de week n peeling...ook van het kruidvat abrikozen scrub ...Zachtjes wrijven...n oudere huid word steeds dunner ...dus ik doe alles met zachtheid....en geloof nooit het praatje vocht inbrengend .n huid neemt geen vocht op....zou mooie boel worden als je in bad zou gaan zitten....Houd je huid soepel smeer maar lekker met wat vettigs......sMorgens spoel ik mijn gezicht met koud water....en drink op nuchtere maag 2 flinke glazen water....rimpels is ook n beetje erfelijk bepaald.... en mensen met n vettige huid krijgen minder snel rimpels....maar wees vooral lief voor jezelf
|
|
|
leef het leven
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 12 Februari 2009, 22:38:34 » |
ik was mijn gezicht altijd met water en zeep...wel natuurlijke zeep...dan met rozenwater na...en dan nivea erop savonds een dikke laag...
|
|
|
|
|
|
trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 12 Februari 2009, 21:55:20 » |
even een tip...als je lipstick op je hand smeert en er daarna met een gouden ring over wrijft ...en het wordt zwart...zit er lood in verwerkt....lijkt me niet gezond....is in amerika een enorme poeha om geweest..... hier hoor je er niets over 
|
|
|
|
|
|
madeliefje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Februari 2009, 20:40:00 » |
die spertizalf voor aambeien, wie heeft dat geprobeerd tegen wallen
hoe vaak mag je dat gebruiken, want de huid rondom de ogen is heel gevoelig
|
|
|
|
|
|
|
2305gerty
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Februari 2009, 19:47:34 » |
Aldi cream perfect, gebruik het al jaren voor alle huid soorten en ook voor rimpels, is spot goedkoop. Shampoo kun je het beste bij de kapper kopen, wat bij je haar past, is wel duurder maar veel minder nodig is dan nog goed koper als je het gebruikt zoals het moet.
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 12 Februari 2009, 18:52:02 » |
Hoe zit het dan met anti rimpelcraeme?? Ik heb nog geen rimpels, maar ze zeggen dat je juist moet beginnen voor je rimpels krijgt?? Op welke leeftijd komen die rimpels dan ongeveer??? En ze zeggen ook dat je je gezicht niet met zeep moet wassen. Ik doe dat altijd wel gewoon anders gaat mijn mascara er niet goed af en heb ik hele zwarte wallen. Is het waar dat als je je wimpers met wonderolie behandelt dat zij dan langer en dikker worden? BTW ik heb bij de kruidvat een lipstick gekocht die 14 suur zou blijven zitten. Nu is dat niet helemaal waar maar toch wel 3/4 dag. Het is een lipstick die doe je op en daarna ga je er met een andere stift overheen. Kost wel 20 euro, maar hij is echt heel goed.Je kan er gewoon mee drinken en eten en de kleur blijft zitten. 
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 12 Februari 2009, 14:43:47 » |
ja , mee eens!!
al die dure rommel,...werkt 7 van de 10 x niet goed. gewoon de producten van nivea...zijn goed genoeg! zo zijn er nog wel een paar! duur is niet altijd goed, maar goedkoop ook niet altijd!
ik had eerder ook producten van rimmel en loreal enzo... kreeg alleen maar klachten - rode vlekken op mn gezicht, droog, velletjes, ook last van prikkende ogen!
tzelfde als dure haarverzorging! helemaal niet nodig....al die dingen die erin zitten waarvan ze zeggen, - meer volume - mooiere kleur, vitamine dit, extracten zo! bullshit!!!!!! staat er ook nog eens op de fles 2 maal wassen of desgewenst herhaeln! ja duuuhh!!! dan gebruik je meer en haal je snel weer nieuwe!
allemaal verkoop praatjes!
je moet gewoon uittesten wat bij jou het beste werkt!
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
|