willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 23 Mei 2009, 08:38:50 » |
allemaal bedankt in het bijzonder bobbie voor je verslagen heb er weer van genoten van de reactie van iedereen nowlife is en blijft voor mijn de gekste 
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 23 Mei 2009, 00:31:06 » |
ook ik wil iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen aan de RLS.Verslagen ect ect het was een blunder maar hier op nowlive was het altijd gezellig en maakte het ook weer leuk om te kijken naar de bunker nowlive bedankt 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Huulie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 23 Mei 2009, 00:25:21 » |
Zoveel steun gehad in allerlei dingen. Nooit gedacht. Ik ben een nogal op mezelf.....en dat heeft een reden hoor. Sommige mensen kijken daar doorheen, Lieve mensen, hele lieve mensen. Ik wil die al die lieve ensen bedanken. Als het om Ria gaat---dat is bijzonder. Maar het zijn ook de gewone dingen die het doen. Namen wil ik nu niet noemen. Waarom niet? Het zijn er veel.
|
|
|
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 23 Mei 2009, 00:12:54 » |
wil ook ff iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen aan de bunker.Verslagen ect ect.
|
|
|
|
|
|
|
Adrie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 22 Mei 2009, 22:15:31 » |
bedankt mensen van Nowlive voor het kijken naar en het verslaan van The Blunder..het was geweldig gezellig!! hopelijk tot snel bij de volgende RLS!!!
|
|
|
|
|
|
Marian
|
 |
|
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 22 Mei 2009, 22:15:19 » |
bobbie bedankt voor alle verslagen en info 
|
|
|
Twents doar is niks mis met
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 22 Mei 2009, 22:05:39 » |
 Bedankt Sly voor het mogelijk maken van het kijken naar T.B.  Bedankt Bobbie voor alle streamverslagen  Bedankt mede forumleden voor de leuke Bunkertijd Bedankt voor allen die hebben bijgedragen aan deze enerverende maand van TB,  NOW LIVE DE GEKSTE!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
bosnimf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 3 Mei 2009, 18:40:05 » |
lieve mensen bij deze wil ik iedereen bedanken voor de lieve wensen voor fred en mijzelf en voor onze beer die ook alweer 8 is geworden thanks lieverds
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 30 April 2009, 09:08:35 » |
 Ik wil sly en nancy bedanken voor de fijne uurtjes aan de radio
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
rinja123
horen zien en zwijgen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 29 April 2009, 19:40:56 » |
 ik wil jullie bedanken voor alles wat jullie doen en voor de goede inzet sly en nans bedank 
|
|
|
als ik boven op de dom sta kijk ik ff naar benee
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 29 April 2009, 13:06:18 » |
een lintje voor het hele nowlife team bedankt voor deze super site en jullie inzet 
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 28 April 2009, 15:15:08 » |
Ik wil Sly en Nancy bedanken voor al hun inzet nu ook weer met the bunker
en voor het maken van die gezellige site voor de koninginendag
het ziet er erg gezellig en warm uit!
Thanks !!!
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 24 April 2009, 17:22:44 » |
 Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve en opbeurende berichten voor mijn "Stoppen met roken" avontuur. Doet me echt goed. dikke knuf Didi
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
hennyy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 24 April 2009, 17:02:13 » |
Dat ik Christa(duke12)&Riet(watapatja)nog is wil bedanken,voor hun mooi Grunnings pakket.. was daar onwijs blij mee... 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 24 April 2009, 16:40:03 » |
Ik wil de nowlivers bedanken voor de lieve reacties en condoleances die ik heb ontvangen na het overlijden van mijn moeder. Heeft me veel goed gedaan. Jullie zijn top!  Ik vind het wel moeilijk om dit hier te plaatsen, want ik schrok erg toen ik het berichtje van Ria hier las, maar zo staan we ook weer even bij haar stil.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 7 April 2009, 11:44:01 » |
ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties bij het oma topic 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
harryensherrietje
liefde en respect voor elkaar
|
 |
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 18 Maart 2009, 12:57:55 » |
Lieve allemaal wat hebben jullie mij verwend met het mooie bloemstuk ik moest er van huilen en besefde maar weer wat een vrienden kring nowlive is lieve schatten heel hartelijk bedankt jullie zijn grandioos ik ben erg ziek en zie helemaal geel en ga volgende vweek een vervroegde afspraak maken in het zieken huis maar deze orchidee is een warme opkikker heel veel liefs en knuffels ik ben zeer dankbaar love Ria
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 18 Maart 2009, 11:32:25 » |
Ik wil iedereen bedanken die mij lieve berichtjes hebben gestuurd voor mijn moeder en broer. Met mijn moeder gaat het wel iets beter, ligt nog wel op de intensive care en mijn broer wordt deze week uit het ziekenhuis ontslagen en gaat dan tijdelijk naar een verpleeghuis. Het gaat dus de goede kant op. Nogmaals dank, deze lieve berichtjes hebben me echt goed gedaan. 
|
|
|
hagenesie
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 17 Maart 2009, 18:59:02 » |
ik wil nowlive bedanken omdat ik daar vriendinnetjes heb leren kennen. De helft heb ik al in t echt mogen ontmoeten En zonder nl had ik deze mensen nooit leren kennen 
|
|
|
|
|
|
majerlique
De tol die wij betalen is het leven zelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 17 Maart 2009, 18:48:12 » |
Ik wil graag iedereen bedanken die een berichtje hebben geplaatst in mijn gastenboek gisteren. Ik was gisteren jarig en heb vele felicitaties mogen ontvangen. Ik bedank jullie heel hartelijk, ook degene die mij beterschap hebben gewenst met mijn operatie. Dank jullie wel allemaal, jullie zijn kanjers! Zo zie je maar weer dat nowlive één grote familie is!  Hele dikke knuffff allemaal! 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 17 Maart 2009, 14:52:50 » |
Ook ik wil alle lieve nowlivers die mij die prachtige orchideeen hebben gestuurd bedanken (ook omdat ik net als biesjoe er niet bij kon zijn) ik stond aan de grond genageld bij de voordeur net .. geloofde niet dat het voor mij was ze zijn prachtig paarsachtig roze lijken net tijgerachtige ze zijn werkelijk prachtig Ook ik weet nu waarom ik zo graag op nowlive zit en wat voor een lieve mensen hier komen Dank jullie wel, uit de grond van mijn hart!
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 17 Maart 2009, 14:42:25 » |
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 17 Maart 2009, 13:54:55 » |
Ik wil graag iedereen bedanken de mensen van zaterdag in stroe.Ik werd er helemaal verlegen van.Alie d kwam aan me deur met een mega orrichidee schitterend gewoon heel mooi.Ze vertelde dat de mensen uit stroe hadden ingezameld voor een plant of bloemen voor mij.Nou hij staat prachtig in me woonkamer.Wat heb je toch een lieve mensen die dit voor je over hebben.Ik wordt niet gauw verlegen maar nu stond ik echt met een dikke strot.Zelfs de moeder van nancy wil ik bedanken ken die hele lieve vrouw niet en toch ook meedoen.Dit doet mij heel veel goed en dan denk ik weer ja dit is nowlive wat vor elkaar over hebben en de reacties die ik elke keer krijgt zijn zo verschrikkelijk lief.Dus bij deze iedereen heel erg bedankt dit doet mij zo goed.Heb er ff geen woorden verder voor.Bedankt mieke en voor iedereen een dikke pakkert xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
|
|
|
|
peter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 15 Maart 2009, 23:39:34 » |
ik wil graag iedereen bedanken die hun foto's van het NL feestje in stroe hier hebben geplaatst,heb er van genoten, 
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 15 Maart 2009, 19:01:05 » |
hahahahahah chicco!! aaaaaaaaahhh
graag gedaan!!! das wel lief van luusje!!
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie felicitaties en de cadeautjes die ik van een aantal kreeg!! erg lief! ben er heel blij mee!!!
thxxxxx
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
|