Stressy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #968 Gepost op: 3 Oktober 2011, 10:51:35 » |
Grappig dit zeurtopic. Zelf heb ik zelden iets te zeuren want ik ben over het algemeen een tevreden mens (denk ik zelf). Maar erg leuk om te lezen wat andere mensen zoal bezighoudt.
|
|
|
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #967 Gepost op: 26 September 2011, 22:01:13 » |
dit is echt een site voor mijn ik zeur altijd en ik heb genoeg om te zeuren maar dan zit ik morgen nog steeds te tikken 
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #966 Gepost op: 9 Juli 2011, 23:31:37 » |
pffft, laat ik ook eens lekker zeuren, sinds 2 weken vastzittende verkoudheid, kriebelhoest! erg veel last van mijn darmziekte, kruip over de grond van de pijn, maar schijnt volgens bloed onderzoek alweer op zijn retoer te zijn, dan mijn rusteloze benen er ook nog bij!!! (r.l.s.) nou dan snap je wel hoe ik slaap en alleen maar moe en moe ben. hou helemaal niet van zeuren, maar okč het moest er even uit!  . maar gelukkig ben ik iemand die altijd positief denkt. bij mij gaat altijd achter de wolken het zonnetje weer schijnen 
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
|
karin3
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #965 Gepost op: 9 Juli 2011, 21:31:36 » |
ff zeuren hoor,zit me de laaste paar weken zo tegen ,..allemaal terleurstellingen ,enzv  het lukt allemaal niet zo,hopelijk komen er weer snel andere tijden!,
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #964 Gepost op: 18 Januari 2011, 16:09:28 » |
ik wil ook ff zeuren .... We zouden vanmiddag bezoek krijgen ,heb ik alles klaar staan ...de koffie ...iets lekkers erbij ...schaaltje heerlijke bonbons ...iets hartelijks in huis gehaald omdat degene die zouden komen meestal ook niet zo vroeg weer vertrekken ,bellen ze een kwartiertje voor ze zouden komen af. Ja ,we komen niet hoor ,we komen een andere keer en ook nog zonder reden waarom ze niet komen !!! 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #963 Gepost op: 18 Januari 2011, 15:28:49 » |
FF zeuren hoor..
Ik weet nieteens waarom, maar het heb gewoon even zin om te zeuren Het wil allemaal niet...het lukt allemaal niet...en ik kan me er al helemaal niet toe zetten het is dat ik niet Zo lenig ben...anders had ik mezelf een schop onder men kont gegeven
zo..dat lucht op
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
girly-do
If you're not honest, you're nothing at all
|
 |
|
|
|
« Antwoord #962 Gepost op: 24 Oktober 2010, 15:08:41 » |
Even zeuren hoor ... Internet bankieren van ING ligt er WEER uit... Sinds de Postbank is overgenomen door hen is het elke maand weer raak... Nou, lekker hoor!!! Ik moet verdorie sigaretten gaan halen en nog eten voor vanavond, en ik kan dus gewoon niet bij mn geld (moet het overschrijven naar mijn betaalrekening)
Ben die gasten ZO zat!!!! En nog betalen ook he... gadver... baal ik hier van. Zit nu op de bank te wachten tot die storing eindelijk weer is afgelopen pffffffffffffffffff
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #961 Gepost op: 25 September 2010, 09:57:58 » |
heb zo'n rot week achter de rug  met antibiotica kuur,nog niet beter  ben ook nog zo moe,denk eerder aan de griep!en over 1mnd griepprik 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #960 Gepost op: 25 September 2010, 09:38:11 » |
Echt een fout van de huisarts gelukkig met een goed einde
Sterkte met je zuster.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #959 Gepost op: 24 September 2010, 17:26:41 » |
Willems dit had nooit mogen gebeuren wat is die huisarts nalatig geweest....gelukkig is je zuster nu in goede handen en dichtbij jullie in de buurt. Hoop dat je zus snel weer opknapt 
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #958 Gepost op: 24 September 2010, 17:00:09 » |
heel slordig willems, mijn broer had hetzelfde dachten dat hij griep had mooi niet dus, met het gevolg dat hij nooit meer kan werken, een stuk van zijn kransslagader is afgestorven, hij slechte nieren heeft door de medicijnen en op de lijst staat voor harttransplantatie. Sommige artsen denken er te makkelijk over. sterkte met je zus.
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #957 Gepost op: 24 September 2010, 16:55:57 » |
 ik ben blij te te zien  Wat vreselijk Willems gelukkig is het goed afgelopen, Trui voor jou toen ook zeg, ik moet er niet aan denken 
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #956 Gepost op: 24 September 2010, 16:43:09 » |
willems is zeker slordig van die huisarts weet er alles van heb het zelfde meegemaakt ik mogt ook niet komen ben naar de eerste hulp gegaan en lag gelijk op de hartbewaking had ook een hartinfarckt
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #955 Gepost op: 24 September 2010, 13:37:47 » |
Dat is schrikken willem....ik zou zeker later daar met huisarts over praten ,anders blijft het maar zitten...sterkte 
|
|
|
leef het leven
|
|
|
omazoemer
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #954 Gepost op: 24 September 2010, 13:32:17 » |
Willems dit is niet zeuren hoor,wat een fout van die dokter,beterschap met je zus.
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #953 Gepost op: 24 September 2010, 13:28:10 » |
Ik kan dit niet eens slordig noemen, die huisarts heeft compleet gefaald! Heel veel beterschap voor je zuster.
|
|
|
|
|
|
micky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #952 Gepost op: 24 September 2010, 13:15:20 » |
Willems dit is geen zeuren hoor die arts had haar beter moeten onderzoeken. ik wens jullie sterkte 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #951 Gepost op: 24 September 2010, 12:58:40 » |
Owwwwww willems wat een toestand zeg . Heel veel sterkte 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #950 Gepost op: 24 September 2010, 12:43:43 » |
dat is schrikken willems....hopen dat het nu de goede kant op gaat.....sterkte voor iedereen 
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #949 Gepost op: 24 September 2010, 12:42:36 » |
Och willems00. Dit is zeker geen zeur verhaal, je zal het maar meemaken, wat zullen jullie geschrokken zijn..Ik begrijp het ook niet van die arts hoeveel signalen heeft die nodig  Gelukkig dat alles alsnog goed is afgelopen..
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #948 Gepost op: 24 September 2010, 12:33:41 » |
wat een toestand willems00..goed dat het goed is af gelopen..veel sterkte er mee.. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #947 Gepost op: 24 September 2010, 12:33:11 » |
willems00 begrijpelijk dat je even je lekker alles eruit gooit en ik vindt het niet echt zeuren hoor 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #946 Gepost op: 24 September 2010, 12:33:09 » |
|
|
|
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #945 Gepost op: 24 September 2010, 12:24:29 » |
ik even wil zeuren dinsdag belt mijn zuster van 74 jaar mijn op ze was maandagavond niet lekker geweest pijn op haar borst en drukkend gevoel op haar borst dinsdag morgen huisarts gebelt om 8 uur verhaal vertelt die zij kom om 10 uur maar langs haar bloeddruk veel te hoog ga maar even bloed prikken in het zkh en kom morgen maar weer terug s midddag is zei naar mijn toe gekomen in haar scootmobiel even er uit ze was er nog maar net telefoon de dokter ze hadden via haar buurvrouw haar op gespoort ze moest direct gaan liggen ambu was onderweg haar bloed was niet goed ambu met sirene hier naar toe blijkt zeieen flinke hart infarct te hebben gehad tot overmaat van ramp hier lag alles op te hart bewaking vol dus naar amersfoort ze is gelukkig vandaag over geplaats hier naar toe maar is dit niet slordig van een arts om er zo mee om te gaan hij weet toch wel de symtonen van je hart het had zo anders kunnen af lopen een lang zeur verhaal maar moest het even kwijt ik was zo boos 
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #944 Gepost op: 23 September 2010, 09:14:06 » |
nee hoor vito.......bij mij hier is het ook al dagen erg traag!!! 
|
|
|
hondje cj
|
|
|
|