witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8585 Gepost op: 28 Januari 2012, 23:18:38 » |
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8584 Gepost op: 28 Januari 2012, 14:12:21 » |
Dank Sly. Ben benieuwd wat ze hierover nu weer voor smoes gaan verzinnen, die door de aanhangers als oete koek worden geslikt.
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8583 Gepost op: 28 Januari 2012, 14:02:08 » |
Hier de mail wat over het stukje hieronder van Spiky gaat 
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8582 Gepost op: 28 Januari 2012, 08:27:16 » |
'Haagse PVV verzon klachten voor zwartboek verkeer'Het zwartboek dat de PVV in Den Haag heeft gemaakt over de verkeerssituatie in de stad, is volgens bronnen bij de fractie deels verzonnen. De partij riep Hagenaars op klachten te sturen naar een speciaal e-mailadres, maar bij gebrek aan respons is de fractieleden en medewerkers van de PVV tot twee keer toe gevraagd zelf klachten te fabriceren. Dat blijkt uit e-mails die binnen de PVV-fractie zijn rondgestuurd. 'We hebben vandaag nog een aantal klachten over het Verkeerscirculatieplan nodig', staat erin. 'Ieder een aantal klachtjes typen. 10 minuten werk.' Gemeenteraadslid en Tweede Kamerlid Richard de Mos erkent dat de oproep is gedaan, maar zegt dat die van een fractiemedewerker kwam die daarvoor een reprimande heeft gekregen. 'Het is gebeurd, maar de medewerker heeft er behoorlijk van langs gekregen want dat kan natuurlijk niet.' Volgens De Mos zijn alle klachten in het zwartboek authentiek. De medewerker is niet ontslagen. www.volkskrant.nl
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8581 Gepost op: 27 Januari 2012, 11:33:02 » |
Een deel van de Nederlandse huishoudens gebruikt het geld op bankrekeningen om de levensstandaard op peil te kunnen houden. Dat blijkt uit onderzoek van de Friesland Bank waarover De Volkskrant bericht. Van de zeven miljoen huishoudens hebben er ruim vier miljoen een spaarrekening. Rond de miljoen huishoudens halen momenteel meer geld van hun spaarrekening dan ze erop zetten. In 400.000 gevallen is dit de enige mogelijkheid om nog rond te kunnen komen. Ik lees soms dat er mensen zijn die zelfs meer in hun loonzakje hebben ,dat is onmogelijk na berekening van de cbs heeft iedereen al ingeleverd . en houd u hart vast met die boycot tegen iran , stijgt de gasprijs naar ongekende hoogte..........het zou u goed doen om dit in de gaten te houden i.v.b met de afrekening . En horen we hier onze greet of VVDer hier over ,die lagen ons uit zij hebben het Balkenende norm 
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8580 Gepost op: 26 Januari 2012, 11:20:49 » |
Het blijft maar doorgaan met die partij. Hoop toch echt dat het een keer gaat stoppen, want we worden wel het minst geloof waardige landje van de eu zo langzamerhand.
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8579 Gepost op: 26 Januari 2012, 08:35:07 » |
PVV Gelderland laat integriteitsonderzoek doen i.v.m. dubbel paspoort eigen statenlid.. De PVV heeft een bureau ingeschakeld dat onderzoek doet omtrent de kwestie rond de dubbele nationaliteit van het PVV-Statenlid Petra Kouwenberg. Dat werd woensdag duidelijk bij een extra procedurecommissie. Het integriteitsonderzoek richt zich o.m. op de griffier bij de provincie Gelderland. De PVV denkt dat de griffier een bijzondere rol heeft gehad bij het bekend maken van de dubbele nationaliteit, zo bleek uit woorden van Commissaris van de Koningin Cornielje. De griffier ontkent. www.omroepgelderland.nl Anders hadden ze dit ook onder de tafel geschoven.
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8578 Gepost op: 25 Januari 2012, 16:16:39 » |
Steuntrekker vogelvrij.AMSTERDAM - Mensen met bijstandsuitkeringen worden vogelvrij verklaard als er geen wettelijke regels komen ter bescherming van hen bij huisbezoeken. Dat zegt de Landelijke Cliëntenraad (LCR), die in totaal 1,5 miljoen uitkeringsgerechtigden in Nederland vertegenwoordigt. www.telegraaf.nl
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8577 Gepost op: 25 Januari 2012, 11:01:30 » |
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8576 Gepost op: 25 Januari 2012, 09:12:21 » |
Hij laat zich wel erg in zijn kaart kijken, een kind kon het aan zien komen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8575 Gepost op: 25 Januari 2012, 08:39:18 » |
Opeens geeft Wilders wél een interviewDe televisiezender RTL kreeg steevast, zoals veel andere media, geen antwoord van Geert Wilders op het verzoek om een interview. Maar gisteren was het dan eindelijk zover. Niet omdat het verzoek van RTL dit keer zo belangrijk was, maar vooral omdat Wilders een platform nodig had om de aanval op de SP te openen. Wilders is duidelijk geschrokken van de jongste opiniepeilingen, met name die van Maurice de Hond van afgelopen weekeinde. Volgens die peiling is de SP momenteel de grootste politieke partij in de kiezersgunst en, voor de PVV belangrijker, de groei van de SP komt steeds sterker van voormalige PVV-stemmers. Geert Wilders gaf daarvoor gisteren een zeldzaam interview, waarin hij de SP onder uit de zak gaf. De PVV-leider hoedde zich ervoor de in populariteit immer groeiende Emile Roemer persoonlijk aan te vallen. Een zeer aimabele man, aldus Wilders. "Als je naar zijn persoon kijkt, begrijp ik de groei van de SP wel. De SP zelf is toch vooral een wolf in schaapskleren. Ze willen criminelen uit het buitenland hier toelaten." Wilders repte met geen woord over de succesvolle samenwerking tussen zijn PVV en de SP rond de zorg of bij de pogingen de arbeidsmarkt of de pensioenen te hervormen. De agenda van de twee partijen op de flanken van het politieke spectrum is op die punten vrijwel identiek. Wilders, de man die zegt de politieke elite te willen bestrijden, hanteerde nu een argument, dat normaal alleen door die elite wordt gehanteerd. Volgens hem lopen kiezers over, omdat regeringsverantwoordelijkheid dragen nu eenmaal moeilijker is dan mooie dingen roepen in de oppositie. De SP weet dat ook, aldus Wilders, verwijzend naar de twee SP-gedeputeerden in Brabant die vandaag hun ontslag namen. www.trouw.nl
|
|
|
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8574 Gepost op: 24 Januari 2012, 22:41:45 » |
marchien ik houd veel van mijn kinderen en wil ook voor hun toekomst een fijn Nederland achterlaten zonder HAAT en GEWELD en ook graag zonder VERDEELDHEID . en wat er nu aan de hand is ,is helemaal verkeerd zelfs hier vliegen wij af en toe in de haren . Ik vindt dat niet goed en helemaal niet leuk , niks is erger dan verdeeldheid daar komt alleen ellende van .
Bobbie ik geloof niet dat het CDA het aan durft , want de grote gedoger heeft al laten blijken te blijven zitten wat er ook gebeurt. Trouwens het schijnt dat de PVV in gaat grijpen in de defensie er zullen nog meer jongens op straat komen te staan
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8573 Gepost op: 24 Januari 2012, 18:23:07 » |
Lot kabinet hangt aan zijden draadje....
Het CDA-congres heeft het rapport van het 'strategisch beraad' onder leiding van Aart-Jan de Geus met veel enthousiasme ontvangen. Tegelijkertijd verklaart de partijtop dat het CDA trouw zal blijven aan het regeer- en gedoogakkoord met VVD en PVV. Die twee dingen gaan moeilijk samen. In het rapport staan immers een aantal belangrijke punten die haaks staan op het beleid en vooral de houding van het kabinet. Denk aan de voor VVD en PVV heilige hypotheekrenteaftrek, waaraan het 'CDA van het radicale midden' nu - terecht trouwens - wil tornen. En aan de inhoud en vooral toon van het integratiedebat. Immigranten zijn een verrijking voor de samenleving, stelt het CDA nu terecht. Een paar maanden geleden moest minister Leers die woorden voor Wilders en Rutte nog terugnemen. Het is dan ook te verwachten dat de CDA-fractie en sommige CDA-ministers meer afstand zullen nemen van het regeer- en gedoogakkoord. En wanneer over enige weken onderhandelingen over nieuwe enorme bezuinigingen tussen VVD, PVV en CDA moeten plaatsvinden, zal het CDA toch moeilijk het rapport-De Geus kunnen negeren. Eigenlijk zijn deze onderhandelingen een soort nieuwe formatieronde, waarin het CDA vanaf de eerste dag in een vrijwel onoverbrugbare spagaat zal zitten. Daar komt bij dat de PVV juist de andere kant op zal willen. Wilders zal een harde toon en inhoud van het immigratie- en integratiebeleid blijven eisen. De hypotheekrenteaftrek zal hij heiliger dan heilig verklaren. En van Europa zal hij nog meer afstand nemen. Dat zal hij doen, omdat de laatste tijd de glans van de PVV behoorlijk verdwijnt. Door interne ruzies en problemen en Wilders' miskleun tegenover de koningin verliest zijn partij voor het eerst sinds lang behoorlijk in de peilingen. Ook geven zijn kiezers de PVV mede de schuld van de gevolgen van de huidige bezuinigingen. Daar hebben zij groot gelijk in. Hierdoor zal Wilders in de onderhandelingen over nieuwe grote bezuinigingen een moeilijke, onvoorspelbare partner zijn. En VVD en CDA kunnen voor nieuwe bezuinigingen niet meer terecht bij de PvdA. Job Cohen heeft gezegd dat zijn partij het kabinet niet meer zal steunen. Er is dus zwaar weer op komst voor het kabinet Rutte-Verhagen. Het is maar zeer de vraag of dit minderheidskabinet de zomer wel zal halen.  Bron:Trouw, door FRANS W. WEISGLAS
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8572 Gepost op: 24 Januari 2012, 18:12:44 » |
Mooi Witch11....dat jeje zoon gehersenspoeld hebt hahaha
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8571 Gepost op: 24 Januari 2012, 17:15:56 » |
Is ook subsidie gegaan naar een miljardair, een rus. Waar is de twitter van wilders. Nee die kan even niet, want hij zit op wc, het loopt hem namelijk dun uit de broek nu de sp voor staat.
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8570 Gepost op: 24 Januari 2012, 08:20:59 » |
Ja knor en de subsidie komt voor een deel uit potjes voor ontwikkelingssamenwerking, blijkt uit het rapport, volgens het AD.
|
|
|
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8569 Gepost op: 23 Januari 2012, 23:08:19 » |
knor dat tracht ik hier maanden en maanden onze vrienden en vriendinnen op het net uit te leggen (somige dan he  ) maar ze willen het niet begrijpen . Ik heb na een half jaar mijn zoon zo ver gekregen dat tie met z,n pa er over wilt praten. PPPfffff zijn overgrootvader stond op de barricade in Amsterdam die vocht voor iets meer loon en gelijkheid en was gerespecteerd lid van de sdap waar uit de Pvda is ontstaan in 1946 . Ik was woedend op die knul ,maar ik hou wel heel veel van mij kinderen ,dus geduld gehad en de ouwe foto,s maar eens op de stick gezet (heeft alle foto,s gedigitaliseerd ) . daarom kan ik zeggen dat wilders heel gemeen is , en verschrikkelijk slim en allemaal geleerd van Bolkestein . Ik kan ook begrijpen waarom er mensen van hier op deze man stemmen ,ze zijn gewoon in de val gelopen , Wilders weet dat men snel vergeet . alleen ik nhiet..........................
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8568 Gepost op: 23 Januari 2012, 22:38:07 » |
VANAVOND IN RADAR. 350 milj. naar bosnie voor megavarkensstallen. Zgn voor de werkverschaffing. (4 ) Zijn alllemaal bedrijfen gelinkt an nederlanders die helemaal geen hulp nodig hebben. De plaatselijke boeren hwbben er alleen maar last van. Dus helemaal geen geld naar opbouw. Waar blijft wilders. O ja vergeten hij is uiteindelijk gewoon VVDer.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8567 Gepost op: 22 Januari 2012, 15:49:54 » |
Persoonlijke oproep Cohen: Rutte stap op !
DEN BOSCH - PvdA-leider Job Cohen heeft premier Mark Rutte zondag persoonlijk opgeroepen af te treden. „Als onder jouw verantwoordelijkheid dagelijks ruim 200 mensen werkloos worden, dan wordt het tijd dat je zelf ontslag neemt”, aldus Cohen zondag aan het eind van een tweedaags PvdA-congres in Den Bosch. Het kabinet bewandelt de doodlopende weg van het neoliberalisme”, aldus Cohen. Volgens hem mist het kabinet het leiderschap om ons land door de economische crisis te leiden. Hij herhaalde dat de PvdA het minderheidskabinet van VVD en CDA niet zal helpen als dat geen akkoord kan bereiken met gedoogpartner PVV over nieuwe miljardenbezuinigingen. „Mijn deur blijft dicht voor dit snoeiharde rechtse beleid. Potdicht.” Rechts heeft in de ogen van Cohen de economische crisis veroorzaakt. „Door de markt vrij spel te geven is de financiele sector ontspoord. Met torenhoge bonussen konden de bankiers zichzelf verrijken over de ruggen van gewone mensen.”  Bron:Telegraaf
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8566 Gepost op: 22 Januari 2012, 08:43:32 » |
Brief aan Stef Blok.Geachte heer Blok, Beste Stef, Deze email stuur ik op persoonlijke titel en als lid van de VVD. Op dit moment ben ik fractievoorzitter van de VVD in Blaricum. Een brief met dezelfde strekking heb ik ook gestuurd aan het hoofdbestuur. De afgelopen week zijn er wederom een aantal dubieuze uitspraken naar buiten gekomen van de gedoogpartner PVV. Nadat eerder deze week onze koningin het moest ontgelden wordt er nu in Limburg een nieuw dramatisch dieptepunt bereikt dankzij een statenlid die een Turkse collega en inwoner van ons land op grove wijze heeft beledigd. http://www.vvd-blaricum.nl/nieuws-2011/brief-aan-stef-blok
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8565 Gepost op: 21 Januari 2012, 20:48:54 » |
Maurice de Hond: SP grootste partij van Nederland De SP is de VVD voorbij als grootste partij van Nederland. Dat blijkt uit de wekelijkse peiling van Maurice de Hond, die morgen wordt gepubliceerd. www.rtl.nl
|
|
|
|
|
|
witch11
witchcraft 4 ever
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8564 Gepost op: 21 Januari 2012, 11:15:53 » |
Ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer! Reedlijk willen stroomt over de aarde En die stroom rijst al meer en meer. Sterft, gij oude vormen en gedachten! Slaafgeboornen,ontwaakt,ontwaakt! De wereld steunt op nieuwe krachten, Begeerte heeft ons aangeraakt! refrein: Makkers, ten laatste male, Tot den strijd ons geschaard, en D'Internationale Zal morgen heersen op aard. De staat verdrukt, de wet is logen, De rijkaard leeft zelfzuchtig voort; Tot 't merg en been wordt d' arme uitgezogen En zijn recht is een ijdel woord Wij zijn het moe naar ander wil te leven; Broeders hoort hoe gelijkheid spreekt: Geen recht, waar plicht is opgeheven, Geen plicht, leert zij, waar recht ontbreekt. De heerschers door duivelse listen Bedwelmen ons met bloedigen damp. Broeders, strijdt niet meer voor andrer twisten, Breekt de rijen! Hier is uw kamp! Gij die ons tot helden wilt maken, O, barbaren, denkt wat ge doet; Wij hebben waap'nen hen te raken, Die dorstig schijnen naar ons bloed.
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8563 Gepost op: 20 Januari 2012, 19:56:03 » |
Bleker betaald het toch zelf .....ik hoop dat ze zich daar goed vermaken ...ieder zijn pleziertje  ..... 
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8562 Gepost op: 20 Januari 2012, 19:29:01 » |
Ja en als Cohen zijn zieke vrouw verzorgd zoals hij doet. Is het commentaar niet van de lucht. Dat moet hij dat zelf maar gaan betalen en meer van die onzin... Maar nu zegt de belastingbetaler...Oké wat leuk voor de dames en de nieuwe vriendinnen. Geld zat toch...maak maar plezier.. 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8561 Gepost op: 20 Januari 2012, 18:33:06 » |
Er zullen vast wel meer dames mee zijn daarnaartoe ......ik wens ze heel veel plezier !!!
|
|
|
|
|
|
|