|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5926 Gepost op: 9 September 2010, 12:42:26 » |
"Arme kiezers". Nu nog eens een onderzoek doen waarom vele mensen met een goed inkomen hun wijk zijn uitgevlucht.Hele wijken zijn leeggestroomd met Nederlanders en dat heeft niets met arm zijn te maken. Luister eens naar hun verhaal,bekijk het eens vanuit een ander perspectief.
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5925 Gepost op: 9 September 2010, 12:23:47 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5924 Gepost op: 9 September 2010, 12:09:09 » |
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5923 Gepost op: 9 September 2010, 11:43:13 » |
ja, dat moeten ze weigeren om met hem samen te werken, voor nu en in de toekomst. Deze man mag geen kans krijgen, hij is echt gevaarlijk.
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5922 Gepost op: 9 September 2010, 11:42:27 » |
dat gaat hem ook niet worden sly... ik geloof er nog steeds niet in. de v.v.d zou ik raar vinden omdat die daar destijds toch niet voor niks uitgestapt is. en het c.d.a is/probeert altijd uit te stralen dat ze er zijn voor de hoeksteen van onze samenleving, voor alle mensen en vooral met veel wederzijds respect. ik zou dus niet weten hoe je kan denken dat deze zo verschillende gedachtes er 1 moeten worden, zelfs in samenwerking niet. als wilders zijn manier van zich uiten zou veranderen dan is er misschien een beetje hoop... maar hij wil tot nu toe blijven zeggen wat die wilt zeggen en vooral de manier waarop en dat gaat dus niet werken.... lijkt mij. 
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5921 Gepost op: 9 September 2010, 11:42:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5920 Gepost op: 9 September 2010, 11:35:21 » |
En dan moet je nagaan dat partijen als CDA en VVD met zo'n partij/figuur willen samenwerken
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5919 Gepost op: 9 September 2010, 11:32:50 » |
nee een pilletje gaat niet meer werken... als de burger het hoofd maar koel houd, dat vind ik veel belangrijker. wilders is zo in de war, zo doorgeslagen in zijn eigen angst, dat een lekker limburgs biertje hem misschien een beetje rust kan geven... het is het proberen waard. p.s: de link die bij mijn verhaaltje hieronder staat is een andere documentaire als die sly heeft gelinkt. die link die ik gegeven heb is nederlands gesproken en wat buitenlands is, is ondertiteld... wel zo handig voor mensen die net als mij niet zo thuis zijn in engels 
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5918 Gepost op: 9 September 2010, 11:20:14 » |
Denk dat een pilletje niet meer werkt bij Wilders
|
|
|
|
|
|
diana46
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5917 Gepost op: 9 September 2010, 11:13:27 » |
Goed stuk joepie ....eigelijk wisten we het al dat het zo in elkaar zit.....Ik kom eens in de week bij n schizofrene man die ook die angsten en wanen heeft, maar die krijgt er pilletjes voor....Wat ik niet begrijp is dat VVD en CDA met deze man willen samenwerken .....En wat deze man over de palesteinen zegt is ronduit schunnig ....blijkt dat hij de geschiedenis wel heel slecht kent .....een ding weet ik wel dat je voor deze man meer moet opletten dan voor de islam
|
|
|
leef het leven
|
|
|
nadia
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5916 Gepost op: 9 September 2010, 09:52:07 » |
Ik heb de reportage Zembra nova gekijken, nooit zo mooie een goede reportage gezien ! Ik voel zelfds de angst, wat een terrible sphere! Ik voel echt of ik ben in 1944 gelande tijdlijk H... ik was zo triste met traan in mijn ogen ! heel erg, erg !...Ik kan niet begrijpen dat zo een individu kan zo rare gevoel geven aan humans: moslims of christen of hindous etc..... maar waarom ? Waarom? Wilders jij ben getrouwt met een jode, jij heeft gelezen over jodes,zigeuners etc....,waarom heb jij dat niet afgeleerd? In de reportage jij zegt ook dat de palestiners moeten weg naar egypte of de woestijn, oh wat erg ! Dat is de land van de palestiners!!!! ze leven in tentes,gesloten tussen de muren, en de anderen nemen hun huisen, hun territorium! Ik ben bose echt bose! Ik wil spuggen in uw gezicht! Triste triste..t
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5915 Gepost op: 9 September 2010, 08:55:49 » |
Ja en je hebt altijd mensen die alles recht praten van Wilders, gelukkig denken wij niet allemaal hetzelfde inderdaad
|
|
|
|
|
|
Sophie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5914 Gepost op: 9 September 2010, 08:53:49 » |
Als hij nou voor was om die koran te verbranden of tegen is, er zal toch altijd gezeken worden. Hij doet het toch altijd verkeerd. Zo veel mensen, zo veel meningen, gelukkig denken wij niet allemaal hetzelfde.
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5913 Gepost op: 9 September 2010, 07:59:29 » |
ach ja we zien wel wat er van komt, nix was het al dus veel beter zal het niet woorden .
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5912 Gepost op: 9 September 2010, 07:44:50 » |
Ik heb de uitzending van Zembla net bekeken via de link van Joepie. Heel goed uitgelegd en verwoord allemaal. De vraag die bij me opkomt is: hoe zou de reactie van Wilders op deze uitzending zijn. Het is echt aan te raden om er eens naar te kijken.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5911 Gepost op: 9 September 2010, 06:35:23 » |
Goed stuk Joepie, het wordt precies beschreven zoals gelukkig nog vele mensen dat ook zien. Het komt op ons en ons land, af als een donkere wolk..zonder dat we er iets aan kunnen doen. Omdat hem de kans gegeven wordt om dit uit te dragen. En het gaat van kwaad tot erger. Het zal de problemen niet oplossen, nee ze zullen steeds erger worden...
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5910 Gepost op: 8 September 2010, 22:41:18 » |
ik weet niet of het mij gaat lukken een link te sturen... toch probeer ik het.... ik heb dit net zitten kijken en word er naar van. als je maar lang genoeg zegt "ik heb koppijn, krijg je koppijn" zeggen ze wel eens.... zou dat ook voor angst gelden..?? hier een uitzending van zembla... en dan vraag ik me ook af, waarom is wilders toch zoveel weg om de wereld te overtuigen is nederland toch niet volgzaam genoeg in zijn gedachtegang..?? als het hier niet lukt... dan maar elders... maar ik zal kost wat kost iedereen overtuigen van "MIJN" angst..!!! (wilders zijn angst dan) http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.2624.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=24614&cHash=920b00bfe7
|
« Laatste verandering: 8 September 2010, 22:58:21 door Bobbie »
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5909 Gepost op: 8 September 2010, 21:03:35 » |
|
« Laatste verandering: 8 September 2010, 21:43:33 door Sly »
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5908 Gepost op: 8 September 2010, 18:15:23 » |
Geert Clinton 
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5907 Gepost op: 8 September 2010, 17:09:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5906 Gepost op: 8 September 2010, 16:02:26 » |
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5905 Gepost op: 8 September 2010, 15:08:09 » |
hans verbaalen... luister vooral 7minuten en 50 seconde en 8 minuten en 5 seconde....  zegt Hans... waarom zegt die man dat nou...je hoeft die woorden toch niet te gebruiken, je hoeft toch niet onnodig te beledigen. "wilders doet niet anders als het om moslims gaat"... weet die Hans verbaalen wel hoe wilders zelf praat...  waarom zou Wilders wel mogen beledigen en andere mensen niet..???  ik vind dat beiden het niet mogen doen... maar dan zal ik vast ouderwets zijn in deze nieuwe wereld waar 1 iemand alles mag zeggen en als een ander zijn hart laat spreken heet dat demoniseren ... tenminste dat hoor ik vaak als weerwoord. maargoed... die man Hans verbaalen spreekt in ieder geval wel rustig...
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|