|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5751 Gepost op: 7 September 2010, 09:44:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5750 Gepost op: 7 September 2010, 09:07:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5749 Gepost op: 7 September 2010, 09:05:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5748 Gepost op: 7 September 2010, 07:35:32 » |
De tv-uitzending begint om 14.05 uur. “Het debat is tot uiterlijk 17.30 uur te zien op Nederland 1. Mocht het debat dan nog niet zijn afgelopen, dan gaat het alleen verder op Politiek 24“ http://stream.nowlive.eu/
|
« Laatste verandering: 7 September 2010, 08:35:08 door Sly »
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5747 Gepost op: 7 September 2010, 07:04:28 » |
|
|
|
|
|
|
moppersmurf
Reporter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5746 Gepost op: 7 September 2010, 02:16:30 » |
Tsjonge, echt een godwin pur sang hoor : Hoe moet ik de haat noemen die jegens een hele groep gekweekt wordt?
Dat wat je aanhaalt is géén Godwin. Om deze moest ik echt lachen, de groep veroorzaakt zelf deze tegenzin en "haat", door een afwijkend gedrag te vertonen, jegens andersdenkenden, zoals homo's. Of laffe overvallen te plegen, mensen in elkaar te beuken, in groepen te opereren, en vooral dat deze groepen, opvallend vaak bij criminaliteit betrokken zijn. Of dat door 1 man komt die het benoemt. Oorzaak en gevolg, noemen ze zoiets...
Moet je vaker doen dat lachen. Maar hier ga je dus de fout in. Er wordt niet enkel haat gekweekt tegen crimineeltjes of aso's, bij die groep heeft niemand warme gevoelens. De complete groep immigranten wordt samen met hun religie weggezet als achterlijk qua cultuur, willen niet dit, willen niet dat, het zijn haatbaarden, willen niet werken, fokken als konijnen en willen ons overheersen, over dat soort haatzaaierij gaat het. Bekijk op youtube de film 'Die ewige Jude' eens en vervang Jude door moslims. (nu mag je het Godwin noemen) Dus dat zegt meer over de Marokkaanse overheid en de mate van bemoeizucht, en het in de hand willen houden van de inwoners. Of zou het met geldelijk gewin te maken hebben ?
Ja, en kan de gemiddelde Marokkaan daar iets aan doen? Ik pas even om hier een uitgebreide behandeling internationaal recht neer te zetten. Nederland : Criminele Antillianen worden uitgezet, Frankrijk gaat Franse immigranten die politieagenten mishandelen de Franse nationaliteit afnemen, Roma's (eindelijk) uit zetten, dus het is mogelijk, want het smeult al te lang...
Ik zou over die Roma's nog niet te vroeg juichen, in 2012 als ik me niet vergis kunnen ze dankzij de EU regeltjes zich overal vrij vestigen. Ik heb altijd al gesteld dat wantoestanden gewoon aangepakt moeten worden.
|
|
|
Hier had iets kunnen staan.
|
|
|
moppersmurf
Reporter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5745 Gepost op: 7 September 2010, 01:51:37 » |
de aangenomen moties kun je vinden via google aangenomen moties pvv, hier opsommen leverd ellelange post op die ik verafschuw, volgens mij heeft Dion de meeste aangenomen moties 64 stuks en Fleur is de tweede wat betreft de meest aangenomen moties. Zelfs europees zijn we al succesvol geweest! Ja ik ben bekent met google en heb eens even gekeken. Ik moet toegeven dat ze inderdaad moties hebben aangenomen gekregen. Ik weet niet hoe het nu is, maar 3 jaar geleden scoorden de Partij vd Dieren succesvoller. Van de PVV werden in 2007, 5 van de 101 moties aangenomen (de meeste hadden betrekking op dierenwelzijn en daar is niks mis mee). De partij van de Dieren scoorden 7 keer op 55 moties. Nou zijn moties niet altijd bedoelt om aangenomen te worden door de indiener, maar vaak ook om publiciteit te krijgen wat Wilders goed af gaat. Jij hebt waarschijnlijk nieuwere gegevens, want 65 stuks heb ik niet gevonden (ook geen hele avond aan bezig geweest) Ik weet niet waarom je een hekel hebt aan langere postjes, maar ik heb geen enkel bezwaar tegen een volledige lijst. Sla ik de plank weer mis als ik verwacht dat de meeste gaan over dierenwelzijn? Zoals een dierenalarmnummer of dierenwelzijn als vak op de landbouwschool? Vond er ook nog één van Brinkman over militairen op de gay-parade. Op zich moties die ik ook zou steunen, maar niks schokkends of ingewikkelder zaken (zoals een energieraamwet ;-) ) of iets waarvoor ik niet net zo goed op die dierenpartij gestemt zou kunnen hebben (en die kunnen het met z'n 2 en af) Een linkje naar die lijst is me ook goed. Je sloeg de plank mis dat linkse politici vaak rechts beleid hebben gemaakt Hier ben ik je even kwijt, waar dan en in welke context, plak even een quootje dan weet ik wat je bedoelt.
|
|
|
|
|
|
shegirl88
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5744 Gepost op: 7 September 2010, 00:56:31 » |
Tsjonge, echt een godwin pur sang hoor : Hoe moet ik de haat noemen die jegens een hele groep gekweekt wordt? Om deze moest ik echt lachen, de groep veroorzaakt zelf deze tegenzin en "haat", door een afwijkend gedrag te vertonen, jegens andersdenkenden, zoals homo's. Of laffe overvallen te plegen, mensen in elkaar te beuken, in groepen te opereren, en vooral dat deze groepen, opvallend vaak bij criminaliteit betrokken zijn. Of dat door 1 man komt die het benoemt. Oorzaak en gevolg, noemen ze zoiets... Quote :De Marokkaanse overheid maakt het bepaald niet makkelijk om er afstand van te doen. Verder heb je dat 2de paspoort nodig indien er iets te erven valt uit bv Marokko. " Dus dat zegt meer over de Marokkaanse overheid en de mate van bemoeizucht, en het in de hand willen houden van de inwoners. Of zou het met geldelijk gewin te maken hebben ? http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/1567/Bevrijd_Nederlanders_van_het_Marokkaanse_juk bron : Volkskrant Of dit misschien ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route bron weikipedia http://www.elsevier.nl/web/10203899/Nieuws/Nederland/PvdA-raadslid-Rotterdam-ook-benaderd-door-Marokko.htmbron : elsevier En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan, het lijstje komt geen einde aan, je kan wel ieder keer omgekeerd blijven denken, maar dat is nu einde verhaal, en het kwartje begint vallen. Nederland : Criminele Antillianen worden uitgezet, Frankrijk gaat Franse immigranten die politieagenten mishandelen de Franse nationaliteit afnemen, Roma's (eindelijk) uit zetten, dus het is mogelijk, want het smeult al te lang... Homo demonstratie Amsterdam, diverse worden aangevallen tijdens de demonstratie... Of deze SVB reclame bij de kapper...."Verspreid over vier weken in oktober/november kunnen 64-plussers op verschillende momenten bij een aantal kapperspunten in Utrecht terecht voor een gratis knipbeurt. De kapper snijdt het onderwerp AOW-pensioen aan. SVB-medewerkers zijn aanwezig om bezoekers in het Turks of Arabisch over de AIO-aanvulling te informeren." Hoe gastvrij wil je Nederland hebben? Gratis je haren laten knippen en in je eigen taal reclame krijgen over gratis uitkeringsgeld. bron: geenstijl
|
« Laatste verandering: 7 September 2010, 01:47:27 door Bobbie »
|
|
Als ik wilde dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5743 Gepost op: 6 September 2010, 20:18:35 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5742 Gepost op: 6 September 2010, 19:15:23 » |
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5741 Gepost op: 6 September 2010, 18:28:57 » |
Ingediende moties van Dion Graus, dieren welzijn en een lagere bierprijs, daar ben ik het dan wel weer mee eens, zeg maar......
Is dat niet die vent die zo democraties was dat hij zijn zwangere vrouw het ziekenhuis in mepte?
Ik heb mijn koffie op!
|
« Laatste verandering: 6 September 2010, 18:38:02 door alien »
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5740 Gepost op: 6 September 2010, 17:32:52 » |
Bij Barend & Van Dorp, vertelde Wilders, toen nog lid van de VVD, een aantal uitspraken die lijnrecht tegen zijn huidige opvattingen ingaan. Zo noemt hij de ideeën van Fortuyn 'verwerpelijk' en is er volgens hem met de islam 'niets mis, het is een te respecteren godsdienst'. Hoe serieus moet je hem nu nemen dan??
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5739 Gepost op: 6 September 2010, 17:12:06 » |
Duidelijk stukje van Hans Duijn.
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5738 Gepost op: 6 September 2010, 17:09:42 » |
TU-directeur: invloed Wilders 'bloody shame' EINDHOVEN - Het is een schande ('bloody shame') dat Geert Wilders zo populair is en zoveel invloed heeft verkregen. Rector magnificus Hans van Duijn heeft dat maandag gezegd bij de opening van het academisch jaar op de Technische Universiteit Eindhoven. Van Duijn noemde de politicus als een voorbeeld van de volgens hem vele Nederlanders, die met hun rug naar de rest van de wereld gekeerd leven. „De Nederlandse industrie haalt 70 procent van zijn inkomsten uit het buitenland. We moeten ons openstellen”, bepleitte hij in zijn speech aan de aankomende studenten en hoogleraren van de TU. „Als ingenieurs moeten jullie een gevoel voor culturele verschillen ontwikkelen. Het is vaak een cultureel aspect dat bepaalt of een product succes heeft of niet.” http://home.nowlive.eu/nieuws/17508
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5737 Gepost op: 6 September 2010, 17:09:38 » |
Bij mij is een post correct als die on-topic is ....Politiek.....
en geen persoonlijke aanvallen of opmerkingen bevat die kant noch wal raken....
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5736 Gepost op: 6 September 2010, 17:07:44 » |
vergeten jullie niet te eten....
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5735 Gepost op: 6 September 2010, 17:03:33 » |
bij mij is een post waarheid als die op feiten is gebaseerd
|
|
|
De prijs voor vrijheid is eeuwige waakzaamheid.
Thomas Jefferson
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5734 Gepost op: 6 September 2010, 17:02:13 » |
de aangenomen moties kun je vinden via google aangenomen moties pvv, hier opsommen leverd ellelange post op die ik verafschuw, volgens mij heeft Dion de meeste aangenomen moties 64 stuks en Fleur is de tweede wat betreft de meest aangenomen moties. Zelfs europees zijn we al succesvol geweest! Je sloeg de plank mis dat linkse politici vaak rechts beleid hebben gemaakt
|
|
|
Thomas Jefferson
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5733 Gepost op: 6 September 2010, 16:52:20 » |
@ moppersmurf  helemaal mee eens. Dat probeer ik ook steeds uit te leggen.
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
moppersmurf
Reporter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5732 Gepost op: 6 September 2010, 16:51:44 » |
@nurse: zal het kort houden dan Noem eens een aantal van die moties.
Waar sloeg ik het plankie mis dan? hoor het graag, kan het altijd wel eens mis hebben en anders leg ik het nog wel een keer hopelijk duidelijker uit.
Verwar waarheid niet met 'ik heb een andere mening', ik zie hier regelmatig opinies gemixed met al of niet ter zake doende feitjes waardoor dat stukje opinie de indruk wekt ook een feit te zijn.
Maar ik zou het kort houden dus , kom maar op met die moties.
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5731 Gepost op: 6 September 2010, 16:48:37 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5730 Gepost op: 6 September 2010, 16:46:21 » |
|
|
|
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5729 Gepost op: 6 September 2010, 16:38:53 » |
@moppersmurf toch beter je huiswerk doen er zijn heel veel moties vd pvv aangenomen niet alleen een enkele. dan zijn er veel dankzij de steun van de pvv ook aangenomen. het is verder een feit dat ook veel aangenomen moties nog steeds niet uitgevoerd zijn. vd week sloeg je de plank ook al gigantisch mis heb toen niet gereageerd maar ik merk dat je erg serieus genomen wordt hier door sommige omdat je lange posts maakt komt het waarschijnlijk inteligent over ofzo maar aan de waarheid schort het regelmatig.
|
|
|
Thomas Jefferson
|
|
|
noecie
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5728 Gepost op: 6 September 2010, 16:34:51 » |
zou hij daarom zo snel weer in het oppositievak terugkeren,bijna zonder slag of stoot,veel teveel compromissen moeten maken bij zijn versleten stokpaardjes en om geen gezichtsverlies te lijden,kwam dit relletje wel goed uit,kan hij weer 4 jaar lawaai maken veilig vanaf de zijkant
|
|
|
In alle vrijheid
|
|
|
|
Sly
|
 |
|