|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6270 Gepost op: 13 September 2010, 23:17:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6269 Gepost op: 13 September 2010, 23:07:59 » |
Ooooo, is dat het biesjoe...  geweldig filmpje.... die slome diedel met zijn hoekje eerst, nog eigenwijs ook... want hij is toch met de open kant erin gegaan. Grrr 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6268 Gepost op: 13 September 2010, 23:01:32 » |
joepie .rutte is nog steeds bezig om zijn stembiljet in de gleuf te krijgen.. 
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6267 Gepost op: 13 September 2010, 22:57:25 » |
ik snap niet dat rutte (de gevierde winnaar) zo op de ahtergrond blijft. daar hoor je weinig tot niks meer van. is rutte zijn partij dan 1 en al koek en ei ... met de c.d.a en p.v.v ...??? of komt die partij van rutte pas om de hoek kijken als c.d.a en p.v.v er uit zijn hoe ze het gaan aanpakken. 
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6266 Gepost op: 13 September 2010, 22:39:16 » |
Wat een bla bla ineens van Verhagen. Krijgt hij ineens zweethandjes en gaat hij nu eencharme offensief beginnen?
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6265 Gepost op: 13 September 2010, 22:07:46 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6264 Gepost op: 13 September 2010, 21:56:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6263 Gepost op: 13 September 2010, 21:22:05 » |
 Geachte leden, De kabinetsformatie veroorzaakt binnen onze partij soms heftige discussies. De fractie in de Tweede Kamer en het Partijbestuur proberen steeds goed te luisteren naar alle argumenten die worden gewisseld. Bovendien heeft waarnemend voorzitter Henk Bleker de nodige bijeenkomsten georganiseerd om leden in staat te stellen boodschappen af te geven en kennis te nemen van elkaars inzichten. Dergelijke bijeenkomsten zijn ook georganiseerd voor prominenten van het CDA. Wij kijken op die bijeenkomsten overwegend met goede gevoelens terug. Het CDA doet zich kennen als een partij waar het politieke debat scherp en met inhoud kan worden gevoerd. Door mensen die zich met hart en ziel inzetten voor de christendemocratie. Dat maakt de discussies ook zwaar en emotioneel. Ik betreur het zeer dat Ab Klink, ondanks alle inspanningen en gesprekken, heeft besloten uit de fractie te vertrekken. Onze fractie ervaart zijn vertrek als een verlies. In de besprekingen voor een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV groeit bij mij het vertrouwen dat we inhoudelijk beleid kunnen gaan voeren waar het CDA zich op kan laten voorstaan. Het zal geen rechts kabinet worden, want dan zou het een kabinet zijn van VVD en PVV. Het wordt een centrumrechts kabinet van CDA en VVD. Juist omdat wij vanuit het centrum willen blijven denken, kan dit kabinet in de samenleving breed draagvlak gaan ontwikkelen. Daarvoor is een herkenbare inbreng van het CDA in het regeringsbeleid nodig. Daarvoor is ook meer dan ooit sterke steun nodig vanuit het land. Veel kiezers hebben hun vertrouwen in het CDA opgezegd en dat heeft ons 20 zetels gekost. Wij willen dat vertrouwen terugwinnen. Niet door rechts uit de boot te hangen, maar door de idealen van het CDA zorgvuldig en met overtuiging uit te dragen. Het CDA is in zijn hele geschiedenis een partij geweest van de uitgestoken hand. De komende jaren wil ik dat graag werkende weg in ons beleid bewijzen. Veel kiezers hebben gekozen voor een uitgesproken toon in het debat. De PVV zal dit geluid blijven vertolken. Onze fractie voelt het als een plicht om daarover steeds het debat te voeren, om ons tegengeluid over samenleving, verantwoordelijkheid en verbinding duidelijk te laten horen. Het CDA zal op een aantal maatschappelijke vraagstukken nieuwe antwoorden moeten vinden en nieuwe verbindingen moeten maken met kiezers. Het CDA blijft wat mij betreft als vanouds een degelijke volkspartij met een warm kloppend sociaal hart. Want dát is mijn CDA, waar ik mij al meer dan 30 jaar voor inzet en waarvoor ik nu wederom aan de onderhandelingstafel zit. Ik kijk er naar uit u, bij een positief onderhandelingsresultaat, te ontmoeten op het formatiecongres en daar de discussie met u verder te voeren. Met vriendelijke groeten, Maxime Verhagen Bron: http://welingelichtekringen.nl/brief-van-maxime-verhagen-aan-de-cda-leden.html
|
|
|
|
|
|
eerlijk
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6262 Gepost op: 13 September 2010, 21:10:12 » |
|
|
|
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6261 Gepost op: 13 September 2010, 21:09:03 » |
hahahaha
|
|
|
De prijs voor vrijheid is eeuwige waakzaamheid.
Thomas Jefferson
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6260 Gepost op: 13 September 2010, 20:57:48 » |
Nou het vouwen ging in ieder geval goed 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6259 Gepost op: 13 September 2010, 20:53:53 » |
ja daar moet je voor gestudeerd hebben.. 
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6258 Gepost op: 13 September 2010, 20:53:33 » |
 Wat een helder licht hé 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6257 Gepost op: 13 September 2010, 20:50:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6256 Gepost op: 13 September 2010, 20:47:30 » |
|
« Laatste verandering: 13 September 2010, 21:36:50 door Sly »
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6255 Gepost op: 13 September 2010, 19:51:38 » |
@memyselfandI...goed realistisch artikel.
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6254 Gepost op: 13 September 2010, 19:48:07 » |
Tis niet de bedoeling iedereen door 1 nowlive deur te krijgen, meningsverschillen zijn normaal en discussiëren ook maar wel op een manier waarin we elkaar accepteren.
Een gezonde manier van discussiëren is juist goed om elkaar misschien de andere kant te laten zien. Filmpjes die ik plaats zijn of zelf opgenomen of komen elders ergens vandaan om inzicht te geven in bepaalde zaken.
Kijk we zijn geen EO site waarin we allemaal hetzelfde moeten denken want dat zou een ongezonde situatie zijn.
Nu ga ik zelf ook offtopic dus ga meteen weer ontopic.
Ik denk daarom ook dat een rechtskabinet met gedoog van PVV Nederland is een nog gevaarlijke en moeilijkere situatie gaat brengen.
Daarom ook het filmpje van het sprookjesboek.
|
« Laatste verandering: 13 September 2010, 19:56:34 door Sly »
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6253 Gepost op: 13 September 2010, 19:43:35 » |
laatste filmpje is wel olie op het vuur... waarom doe je dat nou sly? zo gaat het ons niet lukken door 1 nowlive deur te kunnen... dit soort grapjes (filmpjes) is de sfeer niet naar...toch...
|
|
|
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6252 Gepost op: 13 September 2010, 19:42:47 » |
@joepie ben het niet geheel met je eens (zal je niet verrassen hihi). Ik vind dat afdracht aan de partij op basis van vrijwilligheid moet zijn en niet op basis van het moet anders opgehoepeld. Salaris is iets waar je wettelijk ZELF recht op hebt. Krijg er altijd zo'n mormonen gedachten bij die moeten dat toch ook geld geven van hun salaris aan de kerk VERPLICHT.
|
|
|
Thomas Jefferson
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6251 Gepost op: 13 September 2010, 19:38:20 » |
 .... dat wist ik niet...  bij de s.p leveren ze namelijk echt een deel van hun salaris in, maar dat weet je van te voren als je kiest om bij die partij te gaan werken. dat vind ik ook goed van ze... als je uit wilt dragen dat buitensporigheid niet nodig is, geef je zo ook een goed voorbeeld. en dan verdienen ze nog een heel mooi salaris. zouden de andere partijen nog een voorbeeld aan kunnen nemen... in het kader dat we "allemaal" moeten bezuinigen.
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6250 Gepost op: 13 September 2010, 19:34:02 » |
Het zou de boel alleen nog maar moeilijker maken als Wilders vermoord zou worden en ik denk dat de kans groter is dat hij komt te overlijden aan een hartaanval ofzo, vanwege alle politieke stress.
|
|
|
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6249 Gepost op: 13 September 2010, 19:30:47 » |
hahaha @joepie mijn post was ook ironisch bedoeld
|
|
|
Thomas Jefferson
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6248 Gepost op: 13 September 2010, 19:30:28 » |
|
|
|
|
|
|
nurse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6247 Gepost op: 13 September 2010, 19:29:38 » |
In reactie op memy
Ik denk dat het ook bijna 99% zeker is dat Wilders door een moslim vermoord gaat worden. Het zou alleen zo mooi zijn als deze angst nu eens niet gegrond was en het tegendeel bewezen werd!!! Moet dat dan niet het streven worden memy dat Wilders zelf het levende bewijs zou worden van zijn ongelijk??
|
|
|
Thomas Jefferson
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6246 Gepost op: 13 September 2010, 19:27:32 » |
als je vind dat je baas te weinig betaald ga je niet bij hem/haar jatten, dan ga je zoeken naar ander werk. zou mooi worden als dat de oplossing zou mogen zijn, om jezelf salaris verhoging te geven... 
|
|
|
|
|
|
|